Založ si blog

Liberál alebo fašista?

Nikdy predtým mi nenapadlo triediť ľudí, že niekto je liberál alebo fašista. Pred rokmi to boli liberáli a konzervatívci.

Ja na nálepke liberál netrvám, ale kam by ste vy zaradili človeka s týmito názormi, ktoré mám ja? Takže ich zhrniem k rôznym témam:

 

 

Som veriaca a neuznávam RKC. Ja svoju vieru nikomu nevnucujem, ani o nej nepíšem, to isté očakávam od iných.

 

Myslím si, že v normálnej spoločnosti by neexistovali potraty, ani by neboli príčiny aby existovali. Osobne som bola vychovávaná tak, aby som nikdy v živote nešla na potrat, lebo by som to mohla do smrti ľutovať. Ale nie kvôli bludom RKC. A keďže viem, že takáto výchova stačila, mám jasnú predstavu, ako má taká výchova vyzerať a to v rámci sexuálnej výchovy. Ktorá je aj kvôli tomuto potrebná.

Som za cestu výchovy a nie zákazov. Čiže som proti zákazu potratov a za slobodnú voľbu. Nie som za násilné donucovanie nikoho k ničomu.

 

Som za slobodnú voľbu aj pri očkovaní experimentálnymi vakcínami. Skôr zomriete po experimentálnom očkovaní ako po pôrode.

 

Homosexuáli mi nevadia, ani transvestiti mi nevadia. Sobáše medzi nimi považujem za zbytočné, lebo to aj medzi heterosexuálmi sú už nepotrebné. Extrémy sa mi nepáčia ani v tomto. No za extrém nepovažujem sobáš, ale bláznivé extrémne správy zo sveta. Napríklad aby pedofili pracovali s deťmi, lebo milujú deti.

 

Som za sexuálnu výchovu na školách a aj sama som si ju vyskúšala ako učiteľ. A boli spokojní aj rodičia z RKC, ako som ju zrealizovala podľa seba. Mám presnú predstavu, ako má dobrá sexuálna výchova vyzerať a čo všetko má obsahovať včetne výchovy k zodpovednosti pri sexe a výchovy aby žena nemusela ísť na potrat. No zas, extrémy od iných a to žiadnym smerom sa mi nepáčia.

 

Téma „rodová výchova“ pre mňa je, že celé roky nerobím rozdiely medzi chlapcami a dievčatami.

 

Som za ochranu menšín, ale nie takú v ktorej rovnoprávnosť prestáva existovať.

 

Čo sa týka feminizmu, som za rovnoprávnosť, nie za rovnakosť. Čiže pochopenie rovnoprávnosti aj pri inakosti. Slobodná voľba zaručuje aj rovnakosť, keď chce byť nejaká žena celkom ako muž.

Som za kvóty pri podiele žien v politike, ale v súčasnej dobe nie. To až vtedy, keď sa v spoločnosti budú môcť dostať do politiky aj ženy, nie vnútrom necitlivé mužatky, ktoré sa mužom vyrovnajú len negatívnymi vlastnosťami. Keď so ženami príde do politiky skutočne sociálny rozmer a citlivosť. To nepredstavujú len šaty a obal. To musí ísť o ten obsah, lebo inak s nimi neprišlo nič nové a iné.

 

Som za mier a nie svetovú vojnu.

 

Som proti sankciám ako európskemu debilizmu, ktorý zničí len Európu.

 

Som za reguláciu medveďov.

 

A nie som za reguláciu ľudí, ako ju chcú o 10 % znížiť. Tak nech regulujú medvede.

 

O Putinovi si myslím to isté, čo o západe. Najstručnejšie to vyjadril napríklad Kamas, ale nemám to od neho, že si to myslím tiež. Len to stručne vyjadril na ilustráciu. Jednoducho povedané, Putin v tom ide tiež:

 

 

Rusko je pevnou súčasťou globalistických štruktúr:

 

 

 

Je taký človek liberál, čo je? Konzervatívec asi nebude. Tým pádom ani fašista, lebo dnes konzervatívcov volajú fašisti. Ešte pred rokmi to boli len tmári a fanatici. Dnes ich už označujú rovno za fašistov, keď sa im nepáčia „liberálne“ extrémy. No tie sa nepáčia ani mne. Takže možno som konzervatívny liberál – liberál bez extrémov.

 

Dnešní „liberáli“ sú podľa mňa pôvodní liberáli, ktorí nabehli na totalitnú progresívnu ideológiu, lebo na tej sa dá priživovať. Na moje názory som nepotrebovala žiadnu ideológiu. Podľa toho som jednoducho len žila, že to mám zažité na sebe v detstve a v dospelosti, že toto je najmenej konfliktné pre vlastnú slobodu a slobodu iných. 

 

Nepáči sa mi, keď sa používa pojem, že medzi poslancami sú fašisti. Podľa mňa žiadnych fašistov v parlamente nemáme. A to dupľom, keď tých bojovníkov z Azova za fašistov nepovažujete. Tak, keď ich nie, my už dupľom žiadnych fašistov nemáme. Ak mi na tých poslancoch niečo vadí, tak ich extrémne katolícke názory. V tom ich považujem za tmárov, v inom nie. Kedykoľvek si ich vypočujem, nič fašistické tam nepočujem, okrem zaostalých názorov k témam vyššie, kde patria k tomu pre mňa tmárstvu.

 

Ale ako oveľa totalitnejší extrém vidím v progresívcoch, nielen v PS. Tam pre mňa patria všetci tí, čo volajú po cenzúre a jedinom správnom uvedomelom názore. 

 

Nejakú slobodu materníc majú dnes už len na reklamu na slobodu. Tá sloboda u nich nielen začína, ale aj končí len maternicou. Môžete si zmeniť pohlavie, ale nie názory. To s liberalizmom už nič nemá, to je totalita!

 

 

 

Čo sa týka „vyššej hry“, ktorú spomína Matovič, môže to byť ešte vyššia hra globalistov, ktorí nechcú pokračovanie vojny s Ruskom, ale kvôli obchodom v Európe. Ako som už písala, lokajov zničia ešte vyšší lokaji po tom, čo ich použijú a už im nevyhovujú a už ich zahodia.

V záujme USA bolo nie zničiť Rusko, len obchody Nemecka s Ruskom a na to im už cez sankcie poslúžili. Teraz likvidujú hráčov, ktorých len použili, Johnsona, Hegera, Fialu, Čaputovú, Zelenského… Globalisti nepotrebujú vojnových štváčov. Po použití ich predhodia davu. To je ich politika aj voči politikom, že si ich nielen postavia do role lokajov, ale po použití aj odstránia. Ešte by im títo blbci naozaj vyvolali svetovú vojnu a tu vždy išlo len o ich finančné plány a obchody. Za predajnosť nič dobrého nečakaj, platí najmä medzi prostitútmi.

V podstate by sa skôr zachránili, keby lokajmi neboli. Toto je už dnes Ficovi jasné a preto by jeho budúca politická morálka bola výrazne lepšia od naivných lokajov.

Morálka sa vyplatí aj ako ochrana a to aj pre ateistov.

 

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5545908x
Priemerná čítanosť článkov: 3717x

Autor blogu

Kategórie