Založ si blog

V podstate zbytočne sa zaoberám obeťami, ktoré ešte žijú, keď je tak hrdinské zomrieť vo vojne

(Toto je môj včerajší článok, čo som napísala skôr, ako ma vlastný syn odsúdil ako fašistku a nadobro so mnou skončil a vymazal si ma aj z FB, tak isto aj svojho brata ako fašistu, lebo povinne nezdieľa jeho názory. Skončil s nami ako s fašistami, lebo on po výchove novinárov zo SME a Denníka N, nemôže zniesť v svojej blízkosti fašistov.)

 

 

Dnešné neovce chcú riskovať jadrovú vojnu! Čítame to každý deň, že chcú!

 

Toto napísal môj spolubloger a nejdem ho za to kritizovať, lebo tým vyjadril názory vzdelaných neovcí, že sú za zapojenie nielen Slovenska ale aj mnohých západných krajín do celosvetovej vojny, keď urobíme poriadok s Rusmi a nebudeme sa báť nejakej jadrovej vojny:

 

„A pritom by možno stačilo, ak by na Ukrajinu vyrazilo niekoľko brigád západných krajín. Oznámilo by sa Rusku napr.: Máte 48 hodín na ukončenie okupácie. A sa tak nestane potom tam vojdeme a ruské sily z Ukrajiny na žiadosť ukrajinského prezidenta vytlačíme. Nepôjde teda o ďalšiu inváziu. Nebude sa jednať o útok na Rusko ako také, lebo nemáme v úmysle na Rusko zaútočiť; ide nám iba o zastavenie okupácie suverénneho štátu a masakrovania jeho  civilného obyvateľstva.

Ak by to Putin vyhodnotil inak, tak by to bola čisto jeho zodpovednosť.

Že je bláznovstvom, aby NATO zasiahlo proti Rusovi kvôli nejakému malému estónskemu okresu a riskovať tým jadrovú vojnu???“

 

Ja vás chápem, vy ste za vojnu s Ruskom a aby sa zapojili všetci a ste hrdinsky ochotní obetovať nielen Ukrajincov ale aj vlastné rodiny a vlastné deti. Vám sa nepáči, že nie všetci sa chcú zapojiť do vojny, lebo je to zbabelé nesúhlasiť aj s obetovaním vlastných rodín.

 

Takže vám to píšem. Čo nás k takému hrdinstvu do celosvetovej vojny chcete nútiť. A odpoviem vám len za seba, ako mne je to jedno, ako si necháte zabiť vlastné rodiny.

 

Nezoberiete mi môj život, ktorý som prežila v mieri. To zoberiete sebe, lebo vy ste mladí a vy ho neprežijete v mieri. Nie ja zažijem, ako mi zabijú rodičov, lebo moji rodičia už nežijú a našťastie žili aj dožili v mieri. Potom nemám malé deti, to vaše malé deti to zaplatia. A moje väčšie sú už tiež také inteligentné, že tiež jeden chce svetovú vojnu a moja dcéra by na to tiež pristala. Tú politika nezaujíma a keď sa povie zapojenie všetkých a svetová vojna, tak svetová vojna. Povedzte mi, prečo by ma malo trápiť ako sa rozhodnú o svojom živote? Ak súhlasia so svetovou vojnou, nech ju majú! Je to ich život a ich lekcia. Len ich deti môžu na to doplatiť, už nie moje malé. Ak si môj syn myslí, že by riskoval život svojich dcér, nech ich riskuje. Ich otec je on, nie ja.

 

Ja som rada, že som svoj život prežila v mieri a ja za svetovú vojnu nikde nelobovala, že budeme tak hrdinskejšia rodina. To je budúcnosť iných ľudí než je moja. A keď zabijú mňa, moje deti ma chceli hrdinsky riskovať a takto som si ich vychovala k hrdinom, tak si to potom zaslúžim, keď ma následkom toho zabijú. Bude mi to vadiť menej, než keď vnučky, ale o ich živote rozhoduje ich rodič.

 

Pre mňa si kľudne usporiadajte svetovú vojnu a zadúšajte sa nenávisťou k Rusku. Vy sa zničíte a ak vám hrdinstvo za to stojí, tak si ho len užijete.

Jedného mám syna, čo svetovú vojnu nechce a vôbec ma nezaujíma, čo si kto o ňom pomyslí, že je zbabelec, že svetovú vojnu nechce. Dôležité je, čo si o tom myslím ja, že chápeme sa a to tiež nemá každý také šťastie. No tak pôjde do basy, keď odmietne bojovať. Aj ja by som šla radšej do basy.

 

Ja som zažila už takú chudobu, že ja si ľahšie zvyknem na zimu a na hlad. Tak ja si dám štyri svetre a mne stačí aj ovsená kaša. Ak nemáte problém s hladomorom v Afrike, ja tam nebudem. A že vás nezaujíma ich hladomor, to som si už zvykla, že ale ste hrdinovia, čo píšu, že ich to bude bolieť, ale prežijú aj hladomor.

Nerátajte s tým, že si o vás budem myslieť, že ste hrdinovia. Všeličo som prežila, ale nikto mi nerozkáže, čo si mám myslieť. Budú vás musieť obdivovať iné neovce.

 

Ani v škole už deti nemám a nie moje budú sedieť doma, keď sa v školách nebude kúriť. Bude mi na smiech, keď sa potom budete sťažovať, že žiaci sa nebudú učiť v školách a takto si ich zničíte a ešte aj ich životy budete riskovať. Pre mňa je toto deb….. generácia, čo chce celosvetovú vojnu a zničenie všetkých krajín v Európe. Ja by som za vás život v druhej svetovej vojne neobetovala. Všetci ich v nej obetovali zbytočne, veď aj dnešní mladí ju chcú zažiť! Tak zažívajte. 

 

Ja vám v hrdinskej svetovej vojne nebránim! Ja len píšem, že ja vás za to neobdivujem a vôbec nepovažujem za hrdinstvo oblepiť sa zástavou a napísať slovo odsudzujem. Niet nič ľahšie. To sa ľahko píše, pokiaľ tam nie ste osobne – vo vojne, čo chcete a to považujete za hrdinstvo – len niečo chcieť.

 

Tak budem aj ja hrdina, že aká je to námaha. Nenávidím Putina, nenávidím Rusov, všetci by sme mali spoločne zaútočiť na Rusko a obetovať aj svoje deti. Hrdinsky niečo chcieť, je to najmenej. Ja som dokonca taký hrdina, že chcem celosvetový mier, pardón vojnu. Hockoho obetujem. Aj v hocakej krajine, aj susedov, aj koho chcete. Alebo aj samopal by som mala chcieť?

 

No a ten Putin je zrúda. Čakajú vás správy, ako pozabíjal tisíce vojakov a prídete si na svoje odsudzujem ešte za tisíce životov. Tak rýchlejšie svetová vojna, lebo to bude už menej tisícov obetí?

Viem, že vás rozčuľuje, že čo ich nechcem tiež hrdinsky obetovať. Tak si dám poradiť – obetujte ich a ja potom hrdinsky napíšem, že to odsudzujem. Ich smrť ma bude stáť jedno slovo. A keď chcete, ja vám v ich obetovaní vôbec nebránim. Ani jeden nie je môj syn a nebránila by som žiadnemu synovi, aby sa tam obetoval tiež, že chce prispieť k svetovej vojne a denacifikácii Kremľa. Sľubujem, že mi bude jedno, koľké budúce obete ešte žijú, ale nesľubujem, že vám kedy budem veriť, že ste ich naozaj ľutovali. Máte ich v paži. Na mňa vaša falošná ľútosť už neúčinkuje, to si musíte založiť iné noviny pre novšiu generáciu hrdinského obetovania. 

 

V podstate zbytočne sa zaoberám obeťami, ktoré ešte žijú, keď je tak hrdinské zomrieť.

 

Tohto Uhtreda by ste odsúdili, lebo každú chvíľu prebehoval bojovať raz za Sasov a raz za Vikingov. Všetci nenormálni ho mali za zradcu. Sasi za zradcu Sasov, lebo pomáhal aj Vikingom a Vikingovia ho mali za zradcu, lebo pomáhal aj Sasom. Boli čiernobieli. Vôbec nerozumeli, že pomáhal len normálnym, či už to boli Sasi alebo Vikingovia a nie podľa toho delil ľudí. Preto sa mi tá postava tak páči. Hľadal normálnych na každej strane, lebo na každej strane boli a zrádzal len nenormálnych na každej strane. A pripomína mi môjho syna, ale ten by jednu stranu nikdy nezradil. Nikdy by nebol taky nepochopiteľný zradca. Vybral by si buď Sasov alebo Vikingov a tých opačných nenávidel. Nikdy by medzi nimi tak úžasne neprebehoval aj za cenu, že bude zradca. Je pre mňa Bridou, ktorá vedela byť len Vikingom celým srdcom.

 

všeobecné – prebehovanie medzi nenormálnymi:

 

 

dnešný, pre mňa symbolom nadhľadu:

 

 

 

 

Článok, čo som napísala v noci po tom, čo so mnou môj syn skončil a odsúdil ma v komentároch pod mojim posledným článkom ako fašistku:

 

 

To je ukážka ako pôsobí mainstream na ľudí. Ako štve ľudí proti ľuďom, deti proti rodičom alebo naopak.

 

 

Komentáre môjho syna k mojim názorom. Chodil ma kritizovať za moje články už dávno a nevedel sa zmieriť s tým, že nerozmýšľam ako on:

 

 

„prepac, ale v tvojom clanku su ocividne klamstva, nikto nie je nadseny z vojny, okrem vacsej casti ruskej populacie, ktora jej skanduje

z krajin, ktore podporili obranu Ukrajiny si urobila podporujuce vojnu, to je vyslovene klamstvo, z krajin, ktore nepomohli si naopak urobila nepodporujuce vojnu, vojnu podporuje Rusko a neskonci, kym sa Rusko nerozhodne, uz to tak vyzera, ze sa nikto vojensky nepozaji, takze je to medzi Ruskom a Ukrajinou a Ukrajina nikdy neobsadi Rusko, Ukrajinci ale maju sancu obranit svoju krajinu

ovplyvnit aby sa Ukrajinci nebralini, mozes asi tak ako aby Rusi neutocili, ale veskery tvoj apel a obvinovanie je, ze vojnu sposobuju ti co sa brania a nie agresori

tak nepis tolko hluposti, lebo sa fakt hanbim, ze som tvoj syn“

 

„je hanba Tebe aj Andrejovi, nemyslel som si, ze raz pride doba, ked budem mat v rodine podporovatelov fasizmu, ze to bude moja mama a moj brat, kazdy den sa zastavas a obracias fakty a skutocnosti, vobec nevidim kritiku skutocneho agresora, co tam dennodenne decimuje civilne obyvatelstvo

tak ako nakreslil Shooty, Ukrajina si tak moze za napadnutie, ako zena za znasilnenie

pridala si sa k horde primitivov, ktori prepisuju realitu

kazdemu dospelemu cloveku co dnes obhajuje Putinov fasizmus a jeho agresiu je hanba! aj babicka by krutila hlavou, lebo ona vedela o Putinovi svoje uz po roku 2000, prave ked sa stali udalosti v Beslane

Putin dokazal ludi nachytat, niektorych na panslavizmus, inych na nevrazivost k vsetkemu liberalnemu k akemusi pseudokonzervativnemu smeru, ktori vsak uplne popiera zakaldne principy zodpovednosti

Putin transformoval Rusko na fasisticke a cast ludi v zahranici mu dlazdi cestu stale, tak ako kedysi podporovatela Hitlera

a tym ako zacal zabijat roznymi sposobmi civilne obyvatelstvo, zacal pachat genocidu

podporujes presne ludi ako boli Banderovci, ocividne ti to nevadi, davat dokopy kazdy den klamstva v prospech takyto ludi, len to nie su Ukrajinci, ale Rusi“

 

„a toto je moj posledny prispevok, mozes nadalej konzumovat tych, ktori dlhodobo podporovali toho kto tuto vojnu zacal a rovnako ako Ty sa tvaria, ze su proti nej, pritom agresora obchadzaju ako by bol neviditelny, zlociny ktore pacha, tym proste nechcu verit, no a za vsetko mozu samozrejme vsetci ostatni

pre mna je to bohuzial, natolko zasadna vec, ze nechcem mat v zivote za blizkeho nikoho, a tym hovorim NIKOHO, kto podporuje fasizmus aky dnes realizuje Putin, lebo to nie je ako Kotlebov fasizmus, tento priamo plodi nasilie a kazdy den ma na svedomi stovky zivotov

a to myslim smrtelne vazne, dost bolo uz tych klamstiev, dost uz bolo aj za epidemie, nemam na to nervy, nemam chut ako sa moji blizky prepadaju coraz viac fantazmagorii, uz som si presiel roznymi fazami, kde kazdy mal pravo na roznu vieru a sudenie, na rozne ezotericke bludy, na secret a neviem co vsetko, po tolkych rokoch uz polohu blizkych vo forme fasizmu tolerovat nebudem, fasizmus a jeho obhajobu netolerujem!!!“

 

==============

 

To je ukážka ako pôsobí mainstream na ľudí. Ako štve ľudí proti ľuďom, deti proti rodičom alebo naopak. Vychováva dnešnú generáciu k tomu, že máte odsúdiť aj vlastných rodičov, keď nebudú povinne vyznávať vnucovanú propagandu. 

 

Našu rodinu to takto rozčeslo, ako mi syn napísal. Nepotrebuje mamu, čo je podľa tejto propagandy preňho fašistka.

 

Mala som si ho vychovať inak, to by mi povedali mnohí ľudia. Ale naše deti a všetkých ľudí vychovávajú aj médiá a to aj v dospelosti ako nesvojprávnych.

A nie toto ste chceli a nie toto potrebujete? Správna ideologická výchova. Kto do nej povinne nezapadne, má byť pre ľudí fašista.

 

Pritom ja mu nebránim chcieť svetovú vojnu na obranu Ukrajiny, len si dovoľujem nechcieť ju a nemyslieť si, čo odo mňa jeho novinári vyžadujú.

Nezostáva mi nič iné ako popriať mu, nech mu je lepšou mamou Jakub Filo, ktorý chce prenasledovať aj Chmelára a môjmu synovi sa to páči.

 

Dokonca sa to niektorým ľuďom aj páči a budú takéto správanie správnych ľudí proti ich rodičom podporovať. 3x na odsúdenie svojej matky dostal +:

 

„Presne si vystihol co tu autorka “ malinova“ produkuje uz roky. Neustale podrazanie demokratickych hodnot a ospevovanie diktatorskych metod a nazorov.“

 

Druhý syn mi na to povedal, že aj on s ním skončil a nepôjde mu na svadbu, ktorú budú mať až teraz. Prosím, kvôli tomu, že nepodporujeme snahy o svetovú vojnu, čo chce od nás Zelenský a SME. Sme preto fašisti lebo neskáčeme podľa toho, ako nám Denník N a SME a USA diktuje. 

Keby som toľko nezažila, tak ma to položí. Ale ja sa budem vychovávať sama a k tomu, aby mi to bolo jedno. Nemám chuť sa dať terorizovať synom. Tak nech som teda opľutá, ale aj tak si budem myslieť, čo ja chcem a nedám sa vydierať k tomu, čo si povinne mám myslieť.

Nedovolila by som to už ani mužovi, ani synovi a už dupľom nie novinárom.

 

 

Bránim ti chcieť svetovú vojnu?

Nejako som zakročila proti tomu, ze by si chcel prenasledovať aj Chmelára?

 

 

Dnes som v práci veľmi plakala, že nie dosť, že ma prenasledoval môj muž, ešte aj syn si dovolí ma terorizovať. Pre našu rodinu, ktorú takto rozoštvali médiá a vnucovaná propaganda v nich, to bude mať ďalekosiahle následky, lebo moje vnučky mám od tohto syna, čo so mnou ako s fašistkou skončil. Potom mu už ani ja nepôjdem na svadbu, lebo už mám toho dosť, aby ma terorizovali vlastné deti, čo si mám, nemám myslieť, čo som im ja nikdy nevnucovala. Vyeskalovalo to presne s propagandou v médiách. Týmto šialenstvom, čo sa teraz deje.

Že ma to celkom nepoložilo, za to vďačím druhému synovi, ktorý má v tomto rovnaké názory ako ja a mojim kolegyniam, ktoré ich majú tiež ako ja.

Ja sa za svojho syna, ktorý so mnou skončil, nehanbím, pretože ho vnímam len ako obeť sfašizovanej spoločnosti a propagandy v médiách. Ja z toho viním médiá a nie môjho syna, ktorý je len ich obeťou pri svojich menších životných skúsenostiach aj s totalitou a socializmom. Takéto niečo šialené sme nezažívali ani v socializme! To sa dialo v 50-tych rokoch, že deti aj udávali svojich rodičov.

Aspoň teraz chápete, prečo tieto médiá toľko kritizujem za rozoštvávanie ľudí a ničenie rodín!

Nie je nás málo, ktorých ste takto rozoštvali a ktorých štvete aj proti vlastným rodičom, keď povinne nezdieľajú vašu fašizujúcu propagandu. 

Potešil ma Repa, že sa zastal Sulíka. Lebo je to pre mňa dôkaz, že mnohí budú takto precitať – kam nás to dohnali! 

Keď sa zobudíte v zničených krajinách a v svetovej vojne! Asi to teda mnohí musia zažiť na vlastnej koži, aby opäť chápali, čo je to mier a čo je to sloboda!

 

 

.

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Erik Tomáš

Hlas chce mať šéfa NR SR, odvoláva sa na koaličnú dohodu. Podľa Gröhlinga Danko zablokoval voľbu predsedu

28.04.2024 14:41

Pokiaľ by nebol zvolený predseda parlamentu z Hlasu-SD, strana to môže považovať za porušenie platnej koaličnej dohody.

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,493
Celková čítanosť: 5556285x
Priemerná čítanosť článkov: 3722x

Autor blogu

Kategórie