Založ si blog

Keby bol prezidentom Chmelár

Keby bol prezidentom Chmelár, tak by povedal v ktoromkoľvek príhovore niečo kritické, čím by zarovno niečo riešil. Neboli by to len frázy, ale kritika.

Čudujem sa celej tejto spoločnosti, že jej všade a na každom kroku stačia len frázy ako prípitky na svadbách, inak by im frázy vadili. Ale to je o ľuďoch, že väčšina sa chce len šmýkať ako po kréme a prezidentka je pre nich len svadobná torta, čo nemá nič riešiť, len reprezentovať imidžom a len plynulým a lahodným prúdom slov.

 

Najviac ju Chmelár vystihol týmito slovami:

Majsterka prázdnych fráz“

Ak totiž ona i premiér podporujú prijatie zmluvy, ktorá povedie k obsadeniu našej krajiny americkými vojakmi na neurčito, ich konanie nie je poddanské, ono je doslova otrocké.“

 

Je to úplná zákonitosť, že zlodej bude kričať chyťte zlodeja a násilník vám urobí prednášku o kráľovskom správaní a slobodnom správaní, keď vás terorizuje. To je zákonitosť aj pri násilníkoch, že vám hovorí pravý opak toho, čo robí a čo od vás chce – len slepú poslušnosť. 

Takže mňa toto nejako vôbec neprekvapilo od osoby, čo len plní zadania. Aspoň vyzerať chce, že je slobodná. Lebo keď to radí iným, podsúva tým, že ona taká poddanská nie je. 

 

Jej šaty mali pekný zelený odtieň, lebo toto je hlavný prvok pri nej, že reprezentuje našu slobodu zjavom. A urobili chybu, že jej dali telovej farby respirátor, keď ju nechceli snímať veľmi zblízka ako inokedy. Keď mala v telovej farbe a brali ju s odstupom, vyzerala, že jej tvár nemá nos a ústa a je bez tváre.

Tomuto dodatku sa nečudujte, aj na SME v diskusii k príhovoru vedia tamojší čitatelia riešiť z jej prejavu len respirátor. Však čo aj iné by riešili k takému frázovitému prípitku? Prešla ako po kréme pri zarovnaní krémešov a novinári zo SME si aj tak nič z jej slov nezoberú a budú ďalší rok rozoštvávať občanov. Však si prečítajte diskusie na SME, aký majú také ich články účinok. Koľko sa potom vyrojí nabudených čitateľov, čo by nechali zomierať ľudí na chodníku, čo by im odopreli zdravotnú starostlivosť, o samej lúze atď. Mali ste pocit, že ten príhovor na nich nejako zaúčinkoval a v následujúcom roku sa už nebudú voči „lúze“ vyhraňovať?

Možno si mysleli, že tými empatickými ľuďmi myslela očkovaných a lepšími ľuďmi myslela zas len očkovaných. Ale podľa mňa si z jej príhovoru nezobrali celkom nič. A veď sa už správajú kráľovsky otrocky a dobrovoľne robia iným drábov. Možno to vnímajú ako to kráľovské správanie, keď iní sú už „lúza“.

 

No ale Chmelár nemá dlhé vlasy ako Bartoš a nie vždy hovorí ako plynulý mlynček a určite to neznie ako prípitok, že môžete v gauči spať, reprezentujem.

 

Ako príklad uvediem jedného jej nadšenca, ktorého som si všimla len preto, že mi prišiel nadávať do psychicky chorých.

Na jeho príklade ukážem, že jej vlastní nadšenci šíria agresivitu medzi ľuďmi a rozoštvávanie. Nielen na mňa tu zaútočil a len urážaním, žiadnymi argumentami, ako na to slúžia diskusie, ale pozrela som si, čo píše iným a rovno prvý príspevok bol, že Čaputová hádže perly sviniam.

Tak mi povedzte, ako jej nadšenci pochopili, že nemajú ľudí rozoštvávať, keď ich považujú za svine? Každý je pre nich dezolát alebo sviňa, čo si s nimi v niečom dovolí nesúhlasiť. Z jej slov si nezobrali absolútne nič a vôbec ju nepochopili tak, že by už na ľudí nemali útočiť. 

 

 Ako ja reagujem na ľudí, čo volili Čaputovú (napríklad moje kolegyne). Keď mi o tom niekedy povedali, tak som to nijako nekomentovala. To sa musí sám človek zaujímať, koho volí a musí sa ma spýtať na môj názor, keby chcel počuť niečo kritické. Keď sa nepýta, nehovorím svoje názory. Musia sa ľudia doslova pýtať. Ja mám na svoje názory svoj blog a to je moje územie, do ktorého každý vstupuje dobrovoľne a so záujmom a chce vedieť, čo si myslím. Nie ja tých ľudí vyhľadávam.

A keď som napríklad kritizovala novinárov alebo Sabaku, ja im na ich FB nechodím nič písať. Rešpektujem ich súkromie a v živote som nenapísala ani jeden jediný kritický komentár niekomu na jeho území a neuznávam takéto útočenie na ľudí.

Keď som v živote napísala kritický komentár na jeho území jeho blogu, vždy som prišla s argumentami a najskôr k ľuďom, na ktorých mi záležalo a stáli mi za takú námahu tie argumenty rozpisovať. A na FB ja zásadne nikdy nediskutujem.

 

Za najlepšieho svojho diskutéra považujem Milana1 aj keď s ním teraz vôbec nesúhlasím. Snáď ako jediný opozičný diskutér chodí s argumentami do diskusií, ako to má byť a ako by mala diskusia vyzerať. Neviem, koho volil a nikdy som mu nevnucovala, či sa má-nemá dať očkovať. Je mi to celkom jedno.

Nespomínam tých, čo so mnou súhlasia, lebo ako vie niekto diskutovať, vidíte len na tých, čo s vami nesúhlasia.

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20, aktualizované: 18:00

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5546240x
Priemerná čítanosť článkov: 3717x

Autor blogu

Kategórie