Založ si blog

Vlastizrada

„BIS nemá ani svědky, ani důkazy! Takže už je jasné, proč BIS nechce žádné důkazy zveřejňovat, protože žádné nejsou!“

 

Veľmi často riešim v práci s deťmi, čo kto urobil – neurobil. Často mám podozrenie a ukáže sa ako pravdivé, ale keď nemám dôkazy, tak jednoducho také niečo neriešim ako priestupok aj keď to podozrenie stále mám. Napríklad si o jednej nevyšetrenej krádeži myslím, že to boli konkrétne dve dievčatká, lebo nikto iný už v tej triede po odchode detí nebol a práve tie dve deti viem že do triedy niesli presne tie veci z ktorých zmizlo a iné deti vôbec nevedeli, že také niečo sa v triede nachádza. Ešte by to mohli ukradnúť upratovačky, ktoré by to nepotrebovali ako deti. Ale nechala som to tak, lebo som nemala žiadny iný dôkaz.

No čudovali by ste sa, koľkokrát sa rodičia iných detí dožadujú, aby za niečo boli postihované deti iných rodičov a len na základe ich domnienok. V tom prípade musím chrániť obvinené deti pred inými rodičmi, že žiadny dôkaz nie je, vyšetrili sme to a dôkazy nemáme žiadne. Snáď nebudem nejaké dieťa trestať a napomínať za niečo, na čo nemám žiadne dôkazy. To by si potom ktokoľvek mohol vymyslieť čokoľvek a to sa u detí často stáva, že o svojich len podozreniach tvrdia – Bolo to takto. A keď to vyšetrujete, často sa dozviete – Ja som pri tom nebola, ale tá mi povedala…

A žiadny rodič na svoje dieťa nedopustí, chce mať dôkazy!

Ale keď ide o mier v Európe, už títo dospelí ľudia nemusia mať dôkazy? Však nejde o potknutie, o zmiznutie pera alebo nejakej blbosti. Ide o mier v Európe a o milióny ľudských životov! A potom, že deti sú hlúpe, veď jasne sú hlúpejší dospelí ľudia, čo pri gume a strúhadle, keď ide o ich dieťa, chcú dôkazy, ale keď ide o milióny ľudských životov a mier v Európe, už nie?

Jáj, keby som mala ich deti v triede, hneď si ich pozvem, že mám podozrenie a či im to bude stačiť, keď pôjde o ich zlatíčko. Čo by potom povedali, či podozrenie stačí?

A čo by povedali na to, keby sa spolužiaci ich dieťaťa bránili – Ty bonzák, nedržíš s nami, keď hovoríš, že si to nevidel!

To by volali šikanou – Veď tu máte šikanu, tie deti sa vzájomne zastrašujú a vôbec to nevideli! Volali by to šikanou školy a nejakým klanom. To ako učíte deti, že bonzák je ten, kto si nevymýšľa spolu s nimi? To má byť bonzák alebo zradca? Ale koho? To ako si tie deti vychovali ich rodičia? Tak by sa pýtali!

 

Takto by to riešili pri deťoch, čo je pre nich ale veľmi dôležitá vec aj keď ide len o pero.

 

A vás dospelých ako vychovali? Že bonzák je ten, čo trhá partičku zlodejov alebo svedkov na súde? Či len pri deťoch sa hráme na spravodlivosť a keď vyrastieme, chcete aby sme to chápali ako frašku?

 

Normálne mi rozum zastal, že čoho som dennodenne svedkom, ako rodičia presne vedia, čo je spravodlivosť, zrazu keď ide o milióny životov, už nechápu.

Načo potom máme súdy a políciu, veď potom odsudzujte na základe dojmov a odhadov, čo si myslíte. To sa mi snáď zdá, že vlastizradca je človek, čo by chcel o zločine dôkazy a vyšetrovanie. To kam sme došli? Veď to nie je zmŕtvychvstanie Ježiša – Veríš alebo neveríš?

Aj tento týždeň sme sa nevedeli dostať do zborovne, lebo sa pokazil zámok. Keď to školník opravoval, zistil, že v zámku bol strčený špendlík. Nastalo veľké vyšetrovanie, ktoré dieťa odišlo z ktorej triedy počas tej hodiny na WC. No a ja viem, ktoré dieťa to mohlo byť, že má také strelené nápady a bol cez tú hodinu na WC a deň predtým našiel špendlík a pýtal sa ma, kam ho má dať. Neschovala som, ale povedala som mu nech ho zapichne do nástenky, lebo som sa ponáhľala. A na druhý deň je náhodou špendlík v zámke a náhodou bol v tom čase mimo triedy na WC. Ale nemám dôkaz. Keď som tiež nemala pred tromi mesiacmi, odmietala som mu dať pochvalu pokým sa to nevyšetrí. Matka ma obvinila v rozhovore, že som zaujatá, lebo nemám dôkaz. Ale ja som povedala, že nedám pochvalu, pokým sa to nevyšetrí, len nevyšetrí. A mala som dobré tušenie, po hodine mi volala, že priznal sa. Pochvalu by som nedala, ale určite nie ani napomenutie, keď raz nemám dôkaz.

A keď ja sa v práci snažím o spravodlivosť aby žiadnemu dieťaťu nebolo ublížené, lebo to je moja práca, očakávam, že ľudia, ktorí rozhodujú o miliónoch ľudských životov a zarábajú mnohonásobne viac a uchádzajú sa o môj voličský hlas, sa musia rozhodovať rovnako spravodlivo. Alebo len ich deti si v škole spravodlivosť zaslúžia lebo od svojich detí už ako dospelí nie sú schopní také niečo chápať?

 

Ak dôkazy nemá ani česká tajná služba, tak dôkazy nemohla vidieť ani slovenská a len klamali, že dôkazy videli a majú. A za také klamstvo ma vždy moja mama trestala viac než keď som sa priznala k čomukoľvek. A to ja som nerozhodovala o miliónoch ľudských životov.

Ak už spomínate pojem vlastizrada, tak práve títo klamári, čo tvrdili, že majú dôkazy, sú vlastizradcovia, lebo pre svoje lokajstvo ohrozujú milióny ľudí v Európe a nielen v svojej krajine. A deti sa trestajú a dospelí za hrozné veci povyšujú a odmeňujú. Tiež si ich tak vychovali rodičia. A svojim deťom musia hrať na spravodlivosť len frašku.

 

 

Heger:

„Zároveň priznal, že išlo aj o akt solidarity voči Českej republike, keďže udalosti vo Vrběticiach považuje za výrazný zásah do bezpečnosti susednej krajiny. „Je to náš najbližší spojenec, Vrbětice sú navyše blízko našich hraníc, nemôžeme sa tváriť, že sa nič nestalo,“ vysvetlil.“

 

Jasne vidíte, že sa chcel len tváriť.

Akt solidarity miestnych lokajov voči miestnym lokajom v Česku aj to z prinútenia. Výraznejší zásah do bezpečnosti celej Európy spôsobila kolaborácia týchto len lokajov.

A vôbec im nie je najbližší spojenec krúžok lokajov v Česku, čo sa rovnako trasie o svoje výnosné stoličky, ale americká ambasáda.

Boli to presne len prázdne gestá a navyše ohrozujúce celú Európu.

 

Keď sa vrátim k prirovnaniu, ako by reagovali pri vlastnom dieťati, tak kto by ich dieťa tak ohrozil, tak mu vykrútia krk. Ale od nás chcú ešte zato hlasy. No môžeš čakať!

 

Kollár dnes v RTVS povedal niečo také, že jeho zaujíma ako spolupracovať s ministrami V4 a ja mám dojem, že jeho to zaujíma viac než vlastní občania, ktorých záujmy má zastupovať. Asi zrejme tiež podľahol pocitu, že voľbami sa stal kontrolórom občanov Slovenska, ktorých má vychovávať k obrazu svojmu.

Preňho dobré vzťahy so susedmi sú základ, aby sa páčil susedom. Tak mu chcem odkázať, nech ho nabudúce zvolia ministri V4 a Česká republika a nech mu potom tí susedia stačia, keď nechápe, že jeho nemajú zaujímať dobré vzťahy s lokajmi v iných štátoch, ale spolupráca a dobré vzťahy s vlastnými voličmi v tomto štáte. A občania v tomto štáte si neželajú byť ohrozovaní na životoch pre ich dobré lokajské vzťahy. Ale ak mu tí lokaji stačia, nech ho nabudúce zvolia oni.

 

A že akí sú to lokaji, môžete vidieť podľa ich prejavov v Česku:

 

„Nešlo o prejav pre českých občanov, ale pre Ruskú federáciu. Bagatelizácia, vnášanie pochybností, ohováranie. To všetko šikovne zaobalené. Toto nie je prezident,“ napísala na Twitteri predsedníčka strany TOP 09 Markéta Pekarová Adamová.“

 

Ak niekto povie, že nemajú dôkazy, to je vnášanie pochybností? Keby som toto ako český občan počula, o to viac im neverím pri tejto logike a tvrdení, že určite nechcú ich občania počuť, či majú dôkazy!

 

„Po dlhom čakaní nám prezident Zeman opäť ukázal, že v ťažkých chvíľach nám nutne chýba hlava štátu, ktorá sa postaví na stranu občanov. Môžem si len domýšľať, prečo zľahčuje agresiu Ruskej federácie a prečo otvára brány pre dezinformačné kampane,“ uviedol predseda hnutia STAN Vít Rakušan.“

 

Postaviť sa na stranu občanov znamená spolutajiť, že nemáme dôkazy? A to by ma malo ako občana presvedčiť o tých dôkazoch? Však to je skôr zastrašovanie občanov, ani nechcite dôkazy, lebo inak nebudete stáť na strane občanov!

 

Predseda Pirátov Ivan Bartoš kritizoval, že v Poslaneckej snemovni i partnerom v EÚ a NATO boli predložené dôkazy a prezident napriek tomu „hovorí v rovine hypotéz a spochybňuje dôveryhodnosť bezpečnostných služieb vlastnej krajiny“.

 

To je hypotéza, že nemajú dôkazy? Bartoš sa musí snažiť, lebo zastupuje zavádzanie progresívnych procesov v Česku!

A už na tom pracujú vojnoví štváči v SME a také štvavé šialenstvo spustili aj u svojich čitateľov! To vedia dobre – Hurá na psychopata alebo hurá na Rusko!

Nebolo to skôr tak, že im tie „dôkazy“ dodalo NATO a nie naopak, aby mali zámienku na vyhrocovanie vojnového konfliktu? A teraz kvôli týmto lokajom máme mať vojnu? Pre ktorých je urážkou vlastného štátu a občanov chcieť dôkazy?

https://svet.sme.sk/c/22645920/prejav-zemana-bol-urceny-rusom-otvara-cestu-dezinformaciam-reaguje-ceska-opozicia.html

 

 

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518194x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie