Založ si blog

Vakcínu podľa politickej uvedomelosti

Igor, mám super nápad. Práve som sa dočítala, že čitatelia SME a ovce progresívneho Slovenska nechcú vakcínu Sputnik a just sa uvedomelo politicky nedajú zaočkovať. A pozriem na Denník N a tam:

 

„Pri obhajobe svojho nápadu spochybnil aj registrovanú vakcínu AstraZeneca. V marci pritom Slovensko dostane od tohto výrobcu najviac dávok. Vakcínou sa očkujú aj učitelia. „Po očkovaní učiteľov vieme o AstraZenece svoje,“ vyhlásil premiér.“

 

https://dennikn.sk/2278224/matovic-chce-aby-krajci-kupil-ruske-vakciny-aj-bez-suhlasu-za-ludi/?ref=tit

 

 

Použite Astra Zenecu na čitateľov SME. Prosím, prosím! Oni dostanú západnú podľa svojej ideológie a my ostatní si vyberieme Sputnik. Každý podľa svojho výberu alebo politických preferencií jak je libo. 

Určite nebudete mať prebytky s Astra Zenecou, lebo tých politických aktivistov je veľa. 

 

A dúfam, že chápeš moju škodoradosť, keď im prajem žiadúce vedľajšie účinky. Keby som nemala vtedy zápal, možno aj ja na tie žiadúce doplatím. 

 

 

Aby si mal prehľad, čo im urobíme – moje original komentáre!

 

 

Keďže moje kolegyne sú učiteľky, viem z prvej ruky, presne aké zvýšené teploty to boli. Jedna mala 39,5 čo už by som sa bála, že je na sanitku, bolo jej veľmi zle, tejto najhoršie.

Druhá mala len 39,0 a pocity, „že ju prešiel parný valec“. Vraj najprv mala zimnicu, potom triašku, bolesti celého tela a najviac hlavy. Nevládala ísť ani na WC a nemohla chytiť pohár do ruky, lebo tak sa jej triasli ruky. Tretia mala vysokú teplotu a bolesti hlavy a celého tela. Štvrtá mala neviem presne akú teplotu a musela ležať. Piata, čo už nikdy nechcela zažiť také bolesti hlavy ako pri covide, ich vraj zas zažila veľké a práve najviac hlavy, teplota, ležanie, šiesty tiež teploty a ležal doma. Siedma nemala zimnicu, len bolesti hlavy a ôsma to isté, bolesti hlavy bez vysokých teplôt.

 

Nikto z nich online neučil, lebo vraj po neprespatej noci s horúčkami a bolesťami neboli schopní učiť ani z domu.

 

Jedna mladšia 25r. sa nedala zaočkovať, ale kamarátky spolužiačky z výšky – učiteľky aj napriek mladému veku mali horúčky a bolesti a to isté. Dobre, že si nebola, povedala mi kolegyňa na môj zápal sánky, ktorý som už nemala s horúčkami a zimnicou alebo bolením hlavy.

 

 

Snad mi uveris, ze ti pisem pravdu. Volala mi kolegyna, kto sa ako ma, lebo si volali, ci aj inym je tak.

Fixluju? Neviem, ci sa boli dat ockovat vsetci z 15, ale 8 ma take priznaky.

Skutocne k tomu doslo mozno u polovice nasich zaockovanych ucitelov, ak sa boli dat zaockovat vsetci, co neviem, len tych 8, ake maju priznaky.

A neziskaju ziadne dni navyse, lebo ucia online z domu a uz neboli schopni ucit ani online z domu, len zapnut si kameru a ucit.

Tak ako im je?

A Sabaka pise, ze zaockovat pri Astra Zenece sa ma az o 90 dni, aby mala tu ucinnost, co ma mat!

Takze ziadne, ze o 10-14 dni, ale ma to byt, aby to bolo ucinne podla navodu az 90 dni. Aj to sa lekari rozpravaju o tom, ze ucinnejsia je z toho polovicna davka a nie cela.

https://debata.pravda.sk/debata/blog-pfpf-3369-2021-02-15-skutocne-ide-u-ucitelov-o-postvakcinacne-reakcie/#google_vignette

 

 

 

Dnes som sa dozvedela o dalsich piatich. Vsetci mali tie neziaduce ucinky, co ich zrazu teraz volaju ziaduce. Traja teploty, bolesti hlavy, jedna z nich vysoke horucky, zimnica, vraj mala na sebe aj capicu a sal a vyjadrila sa, ze keby to bola vedela dopredu, co ju caka, neda sa zaockovat. A jedna z nich len zvysena teplota, bolesti hlavy a dalo sa.

Spolu z 20 v tom veku, co sa mohli dat zaockovat, 7 sa nedalo, 13 sa dalo a vsetci mali neziaduce ucinky. Traja velmi vysoke teploty, 8 teploty a bolesti hlavy alebo len velke bolesti hlavy, 2 ze dalo sa. Ani jeden z nich sa nevyjadril, ze ziadne.

Som zvedava, co budu pisat dalsie skupiny chronicky chorych na ktorych tiez planuju Astra Zenecu.

https://debata.pravda.sk/debata/blog-pfpf-3369-2021-02-15-skutocne-ide-u-ucitelov-o-postvakcinacne-reakcie/

 

 

Špéci zhrnutie pre teba z jednej školy:

 

 

„Veľmi časté (môžu postihovať viac ako 1 z 10 osôb) – citlivosť, bolesť, teplo, svrbenie alebo podliatiny v mieste podania injekcie, – pocit vyčerpanosti (únava) alebo celkový pocit choroby, – zimnica alebo pocit zvýšenej teploty, – bolesť hlavy, – pocit nevoľnosti (nauzea), – bolesť kĺbov alebo svalov.

 

Časté (môžu postihovať menej ako 1 z 10 osôb) – opuch alebo začervenanie v mieste podania injekcie, – horúčka (> 38 °C), – nevoľnosť (vracanie) alebo hnačka.

 

Menej časté (môžu postihovať menej ako 1 zo 100 osôb) – ospalosť alebo závrat, – znížená chuť do jedla, – zväčšené lymfatické uzliny, – nadmerné potenie, svrbenie kože alebo vyrážka.“

https://www.sukl.sk/buxus/docs/Media/COVID-19_Vaccine_AstraZeneca_PIL_pacienti.pdf

 

 

 

v realite to znamená:

 

 

Veľmi časté znamená 10 z 10

 

Časté 3 z 10

 

 

svedectvá ďalších, ktoré zbierate:

 

„Očkovanie ASTRA Zenecou je od minulého týždňa pozastavené vo Švédsku aj Francúzsku, práve kvôli vedľajším účinkom.“

 

 

„Po víkendovom očkovaní učiteľov školu v Ružinove neotvorili. Mnohí učitelia ostali ležať v posteli v horúčkach

 

Ako sa ale ukázalo, vedľajšie účinky vakcíny, môžu ovplyvniť otváranie škôl.“

 

 

„Majú horúčky, bolesti svalov a kĺbov. Teraz po tých 24 hodinách je to už lepšie. Napriek tomu ale túto základnú školu nebudeme vedieť otvoriť,“ uviedla pre portál hovorkyňa Ružinova Tatiana Tóthová.“

 

„Hovorkyňa Štátneho ústavu pre kontrolu liečiv Magdaléna Jurkemíková uviedla, že spomínané vedľajšie účinky by mali trvať len pár dní a sú prirodzenou reakciou na očkovanie.“

 

Možno túto odborníčku mysleli, že ona považuje nežiadúce účinky za žiadúce. A nie sú nežiadúce účinky po ivermektíne tiež žiadúce?

Minimálne jedno vysvetlenie, prečo sa nežiadúce prejavia a v dôsledku čoho, viem od Mesíka. A prečo vtedy sa už nežiadúce účinky takto nevysvetlia a sú už len nežiadúce, keď pri očkovaniach sú už žiadúce?

 

Vy ste sa zo všelijakých samospráv chodili dať očkovať aj do Sabinova, keď ste si vybavili tie lepšie vakcíny, pri ktorých je žiadúce potom aj ochrnutie tváre. Viem to, lebo to ľudia písali na SME, že radšej chodíte riskovať to ochrnutie a nie horúčky!

V tomto kontexte je úplne jasné, prečo sa najviac bojíte práve hnačky z ivermektínu!

 

„Mailom sme dostali komunikáciu z facebookovej skupiny učiteľov, ktorá má niekoľko tisíc členov. Ide o komunitu pedagógov, z ktorých mnohí v sobotu (13.2.2021) absolvovali očkovanie experimentálnou covid vakcínou Astra Zeneca. MZ SR oznámilo, že sa na očkovanie prihlásilo 16 tisíc učiteľov. Prinášame Vám odpovede na status jedného člena skupiny, ktorý sa nevie, podľa svojich slov, po očkovaní ani „postaviť“.

 

Publikujeme ich iba preto, lebo neinformovanosť ľudí je zarážajúca. Veríme, že si tieto reakcie na vakcínu všimnú kompetentné orgány. Učitelia sa mylne domnievajú, že všetko, čo pociťujú, je úplne normálne a nie je to potrebné nahlásiť ako nežiaduci účinok vakcíny. Posúďte sami, koľko z nich je v poriadku a koľko má reakciu ako zimnica, horúčka, bolesť, malátnosť, nevoľnosť, únava. Utešovať sa tým, že sa im tvoria protilátky je scestné.“

 

Status: Tak ako odvážlivci? Ja som bol dnes ráno a mám dosť, ani postaviť sa neviem, snáď to do zajtra prejde. Niekto niečo podobné?

 

„No, jemným spôsobom mi bolo naznačené, kde mam kĺby a mozog. Teraz testujeme kvalitu teplomera, po 38,2 funguje tak uvidme, či testujeme vyššie.“

„Ja 38,7 ale fakt verím, že je to v medziach normy.“

„Ja som za posledných 22 rokov teplotu viac ako 37,2 nemala. Skúšam nové aspekty života.“

„Po 8 hodinách sa objavila zimnica a 38 s Paralenom. Vydržím. Trochu ma to zaskočilo.“

„Zimnica, 38,2, hrozná únava… neviem ani z postele vstať… nebola som chorá od základky, tak to je pre mňa trošku šok.“

„Ja idem tiež zajtra a trochu som zneistela.“

„Prestaňte tu prosím strašiť tých, čo ešte len pôjdu na očkovanie. Malo by sa vypnúť komentovanie.“

„Ja som bola dnes ráno. Celý deň som bola v pohode, okolo 18-tej mi začalo byť zle, horúčka stále stúpa. Snáď to do zajtra prejde, držím palce aj ostatným, ktorí to majú podobne ako ja.“

„Každý, kto pociťuje discomfort, chcem Vás upokojiť, ze ide o prechodný stav. Do 48 hodin to samo odznie. Je to dobrý signal, ze organizmu si buduje protilátky.“

„……tie protilátky nie sú do 48 hod….tie sa budú tvoriť až po druhej dávke….“

„Nezabudnite tie nežiadúce účinky aj nahlásiť!“

„Tie nežiaduce účinky, ktoré tu spomínajú, hlásiť netreba, lebo už sú pri vakcíne spomenuté, iba keby bolo niečo neobvyklé, veď takéto môžu byť aj pri vakcíne proti chrípke…“

„V prípade potreby o niekoľko rokov možno bude niekto rád, že tie nežiadúce účinky nahlásil a trval o zápise do svojej zdravotnej karty. Aj keď toto očkovanie je stále v klinickej štúdii.“

„Ja ležím, bolí ma všetko.. ale viem, ze to prejde je to prirodzená reakcia organizmu.“

„Očkovanie je jediná šanca ako sa dostať z tohto všetkého von. Keď sa dávate očkovat, pomáhate aj ostatným, nielen sebe. Vakcíny v dnešnej dobe su bezpečné.“

 

„Niektore skoly na Slovensku nemozu byt otvorene,lebo ucitelia maju vedlajsie ucinky po vakcinacii ( vysoke teploty, bolesti klbov,triaska,zavrate,..) Co sa stalo? Ved Slovensko podla krajciho ma prvenstvo v ockovani v EU a zatial sme nepoculi o vedlajsich ucinkoch len vraj niekolko desiatok z niekolko 100tis ludi. Ano nepoculi sme,lebo ockovali hlavne v domovoch dochodcov a tie su dobre izolovane pred verejnostou i mediami a ti ostatni boli s individualnych skupin,preto sme o nich nemohli vediet,lebo nenastali skupinove vypadky.Nechcem si ani predstavit,co mohla vakcina sposobit so starymi ludmi,ked od nich mladsi ucitelia maju vedlajsie ucinky. Ucitelia su pocetna skupina a uz sa to zrejme nedalo ututlat,lebo vedlasie ucinky viacerych vyradili skoly z prace.Dufam,ze krajci bude mat zase svoje vysvetlenie.Dufam,ze aj vysvetli,ze ti najkompetentnejsi – zdravotnici sa do ockovania nehrnu.Vedia preco.“

 

“ Malo by sa vypnúť komentovanie.“

 

Hej, presne tak to vyriešte, že keď sú žiadúce, nech o tom nepíšu!

Niekomu by mohli pripadať ako nežiadúce!

A zapnite ich až po ochrnutí tváre! Nie po hnačke, ale po ochrnutí!

.

Dúfam, že ma preto nikto nebude prenasledovať, keď je to žiadúce. O hnačke (z ivermektínu) vás tiež budem informovať!

 

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5550435x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie