Založ si blog

Hľadám skupinu VIP rebelov, ktorí cestujú na Vianoce do Česka

Hľadám skupinu VIP rebelov, ktorí cestujú na Vianoce do Česka, aby ma tam pustili aj bez testovania a len s rúškom. Keď budem sama, tak ma tam bez testovania nepustia a dajú mi pokutu, ale keby som sa k nim pridala, nehrozí mi pokuta a celkom nič.

Aj ja sa chcem mať tak dobre ako VIP kotlebovci a rebeli, ktorým nikdy nikde pokuta nehrozí. Neviem, či sa budem mať kde otestovať, aby som to stihla do 72 hodín.

 

Ale mám aj alternatívny plán. Keď sa dohodneme, že všetci pocestujeme naraz na vianočné sviatky a budeme celou cestou vykrikovať „Matovič do basy“ a „Nedáme sa zaočkovať“, tak nás cez hranice pustia, lebo sa nás budú báť.

Ako slušný a zodpovedný človek nemáte šancu, ale ako kotlebovec a skupina rebelov môžete všetko a zastaviť aj dopravu! Potom nemusíte dodržiavať celkom nič!

 

Aj ja chcem patriť k takej privilegovanej VIP skupine v našom štáte, na ktorú sa žiadne pokuty nevzťahujú!

 

 

 

 

 

 

 

Keď ja pocestujem do Česka, stretnem po ceste dvoch ľudí v kupé a sprievodcu. Potom v ďalšom minivláčiku jedného sprievodcu, lebo vagón tam býva celkom prázdny. Keď vystúpim, nestretnem už nikdy nikoho až po dom svojho syna a rovnako tak po ceste späť. Často stretnem za celú cestu len päť ľudí a na to potrebujem dva PCR testy len ako slušný človek, ktorého sa policajti neboja. 

Keby som tam cestovala každé dva týždne, tak sa nenakazím, lebo stretnem pár ľudí za celú cestu a mnohonásobne viac stretnem každý deň, keď idem do práce a v práci.

Každý jeden môj deň v práci je pre mňa oveľa väčšie riziko, než len cestovanie za synom. Všetci sú tiež doma, nestretnú ani toľko ľudí, čo ja.

 

A tu si ľudia chodia na protesty, kde sa masovo stretávajú bez rúšok. Prečo práve ja mám mať dva testy dohromady za 140 eur, keď stretnem len pár ľudí a tí, čo si chodia na masové protesty bez rúšok, to môžu robiť aj každý deň?

 

 

Harabin 30.11:

 

„Moja úcta patrí i nitrianskym policajtom, lebo poznajú platný právny stav. Pokutu neuložili nikomu, ani mne.

 

Na proteste bolo vyše 400 ľudí, pričom ani jeden nemal rúško.

Zhromaždenie protestujúcich monitorovali dve policajné auta.“  

 

 

Čo keby ste len monitorovali aj mňa a práve mňa nestíhali? Chápem, že nie som pre vás VIP Harabin, ale tiež som človek!

A chápem, že pre vás nie som VIP kotlebovec, ale tiež som človek!

 

Nemajú síce dve VIP izby v nemocnici, ale majú VIP vymoženosti, čo sa týka pokút a akýchkoľvek bezpečnostných opatrení, že na nich sa nevzťahujú.

Za čo iní ľudia majú platiť pokuty, oni už nemusia. Ich právnikov sa už bojíte ako VIP ľudí. A celkom určite sa ich boja aj susedia Matoviča, že keby polievali ulicu zo svojej záhrady, asi tiež by ich zastrašovali a nie tým, že prídu len o vianočné odmeny, ale im dolámu ruky alebo ich obesia spolu s Matovičom, ako sa tým vyhrážajú už aj tu a toto je šírenie „slobody“ v ich podaní.

 

Viete, ja ľutujem, že tu nie je teraz socializmus, lebo ja verím, že by mi dovolili aspoň raz po toľkých mesiacoch vycestovať do Česka a uvidieť vnučku, čo sa mi narodila. Určite by to v totalite nebolo tak, že masy ľudí môžu čokoľvek nedodržiavať a pokuty dávajú len slušným ľuďom, lebo tých sa policajti neboja. To tak ani v socializme nebolo! Vtedy ste si mohli aspoň požiadať o vycestovanie. Teraz vôbec nemám pocit, že oproti primitívom mám aj nejakú šancu. Tým akurát tak môžete poďakovať, že sa vám postarajú o lockdown, zatvorenie škôl, skolabovanie nemocníc a zatvorenie hraníc, lebo sa správajú horšie než v tých osadách.

Nemyslím si, že som menej hodnotný občan, ako VIP voliči ĽSNS a len preto, že sa ich bojíte. Aj ja chcem mať také ľudské práva ako VIP kotlebovci, aby ma policajti maximálne len monitorovali a neobťažovali mňa, keď neobťažujú ich. Naozaj na to musím hulákať a vrieskať alebo hádzať delobuchy alebo byť ozbrojená a točiť videá, ako vyrobím výbušniny, aby si ma policajti nevšímali?

 

 

Predstavte si takú triedu, v ktorej by som ja nechala niektorých žiakov, nech si robia, čo chcú, skáču po laviciach, vrieskajú atď, ale poznámky by som písala len poslušným žiakom. Páčilo by sa vám to ako rodičom, že vaše poslušné deti budú prenasledované a deti, čo vystrájajú, na tie si netrúfnem? Lebo presne to je správanie polície. A presne takto by to mali zažívať aj všetci žiaci na školách, ak nám je vzorom spoločnosť. Píšme poznámky len poslušným deťom. Dovoľme deťom vystrájať, ako chcú a zamerajme sa napomínaním len na poslušné deti. Ono to tak aj bude, že len tých sa napokon aj učitelia nebudú báť.

Keď dostaneme do školy migrantov, tiež budú mať len práva a žiadne povinnosti a celkom nič nebudú musieť rešpektovať. To budeme vyžadovať len od poslušných žiakov. A to vraj ľudia nemajú radi liberalizmus a oháňanie sa len ľudskými právami! Zodpovednosť voči iným práve u nich neexistuje! Práve oni nechápu, že k slobode patrí aj zodpovednosť voči iným, čo ja ako liberál napokon lepšie chápem, hoci bojovali proti liberalizmu a proti len právam bez akejkoľvek zodpovednosti a povinnosti voči ochrane iných. 

 

 

S povinným očkovaním nesúhlasím. Ale keď sa ľudia nebudú chcieť dať očkovať a kto bude chcieť, sa môže dať, nikto nebude môcť povedať, že nezaočkovaní ohrozujú zaočkovaných. No pokiaľ sa nemôžu dať ani zaočkovať, majú právo na svoju ochranu a nešírenie nákazy nezodpovednosťou iných. Petíciu proti povinnému očkovaniu podporím.

 

Napokon som najprv podporila aj petíciu proti plošnému testovaniu a bola by som sa na mieste otočila a nedala sa testovať, keby tam ľudia nedodržiavali odstup dva metre a to aj s rúškami, nie bez rúšok. A prečo vás bolo pod tou petíciou podpísaných tak málo? To vôbec nevyzerá, že im na tom naozaj záležalo. Pritom väčšiu váhu by mali petície, pod ktoré by sa podpísali stotisíce ľudí, ako 0,5 % voličov na ulici. To je oproti možnostiam petícií len úplne zanedbateľné množstvo ľudí a nemá žiadnu politickú váhu.

Váhu to má len pri šírení nákazy!

 

 

Prečítajte si diskusie pod mojimi článkami a diskusie na Pravde, keď chcete vedieť, čo pre nich znamená pojem – SLOBODA.

Je to pre nich celkom neznámy pojem. Pre nich sloboda znamená, že majú len práva a rešpektovať už nemusia celkom nič!

 

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5546788x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie