Založ si blog

Kto môže za útoky na školu

Najbližšie pri vchode do školy bývajú prvácke triedy, aby tie triedy deti rýchlo našli a nemali to ďaleko…

 

 

Vy sa tu teraz vzájomne obviňujete, kto za to môže, že banky sú chránené a deti nie. Kto toto spôsobil, že skutoční psychopati sa môžu a chcú dostať k deťom a vraždiť ich?

 

Za toto podľa mňa môže celá naša spoločnosť, ktorá vytrvalo a celé roky štve proti školstvu a učiteľom.

Dnes vôbec nie je zvláštnosťou, že rodičia útočia na učiteľov. Aj na našej škole sa už stalo, že prišiel rodič a tresol učiteľke.

Určite by ste hľadali dôvod, ako ste už dobre vymasírovaní proti učiteľom, že čo bolo za tým, možno si to zaslúžila, aká bola. Bohvie, čo urobila…

Ale bola to naopak ukážková učiteľka, mladá, s nasadením, obľúbená medzi žiakmi. Raz mi jedna staršia žiačka povedala, že toto bola v ich triede najobľúbenejšia učiteľka z celej školy, hoci im nebola triedna a učila ich len dejepis. A asi teda bola ukážková, keď si ju vedenie školy vybralo za výchovnú poradkyňu. Odišla na materskú.

 

Agresivita voči učiteľom rastie, pretože rodičia sú čoraz agresívnejší k učiteľom, čo prenášajú aj na svoje deti a takáto nálada je v celej spoločnosti, čo môžete vidieť v diskusiách na primitívnych fórach.

Potom stačí primitív a ohrozuje učiteľa. Dnes už rodičia šikanujú učiteľov, čoho som svedkom, keď učitelia rozprávajú, čo zažili od rodičov, čo si dovolili im napísať alebo povedať. Ja sama som zažila, že mi jeden rodič napísal, že to bolo prvý a poslednýkrát, čo som mu nezdvihla mobil, keď mi volal. Tiež som to ukázala ostatným, že takéto niečo by si voči mne nemohol dovoliť ani partner, že som povinná zdvihnúť mobil kedykoľvek mi zavolá a takéto sa nemôže zopakovať a musím mať mobil stále pri sebe. Pritom ja nie som povinná dať číslo na svoj súkromný mobil rodičom a to som mu ešte nedvihla nie preto, že by som nechcela, ale odpadával mi kryt na mobile a nemohla sa mi vtedy dovolať ani dcéra.

Ja som to vtedy riešila tak, že som na to nereagovala a jeho manželka mi povedala, že si nemám jej manžela všímať, lebo niekedy sa opije.

 

Stačí potom naozajstný psychopat a keď chce vraždiť, priam ste ich nasmerovali proti učiteľom. Asi učitelia môžu za celé školstvo, ako keby ich námietky, proti čomukoľvek, niečo, niekedy znamenali. Asi učitelia môžu za vlády, za reformy, za ministrov, za politikov, za krízu. Mohli sme to čítať aj teraz počas koronakrízy.

 

Kto poslal toho psychopata do školy?

 

Nie americké filmy, boli ste to vy. Dobre ste ho vymasírovali, že občania majú právo ísť do ulíc a bojovať proti tejto vláde, lebo voľby nám nestačia. Že bude pribúdať samovrahov, čomu sa ani nemôžeme čudovať! Ja sa ani nečudujem, že si to zamieril práve do školy!

Iste si myslel, že škola je obraz vlády, liberálov alebo Matoviča, ministra, psychopatov v akcii, čo zavreli školy, týrali deti, týrali rodičov…

 

Nečudujem sa, že v našej spoločnosti samej nenávisti medzi občanmi na primitívnych fórach, to bola práve škola. A niekto išiel tento zabijacký systém zničiť práve cez školu!

 

Pôsobíte, pôsobíte na všetkých naozajstných psychopatov. Aj nabudúce si nájdu na to práve školu!

 

A tak sa pýtam, či sa to našej spoločnosti oplatilo, takto štvať proti školstvu, tejto vláde, proti učiteľom, keď v tej škole sú a budú vaše deti.

Nemali by ste si ich strážiť lepšie než banky?

 

Máte v banke pocit, že sú nebezpečným miestom, keď sú strážené? Lebo toto som čítala ako argument, že by už nepôsobili bezpečne, keby boli strážené.

A keď máte peniaze len na banky, lebo teda všetko dáte len na zbrojenie (s čím občania súhlasia, lebo nikto sa proti tomu nebúri), nemohli by ste prestať s tým štvaním proti školstvu a učiteľom?

 

 

Nevyhovárajte sa na americké filmy, stačí sa začítať do diskusií k školstvu, k učiteľom alebo si vypočuť, ako rodičia štvú deti proti učiteľom.

Za všetko môže učiteľ, učitelia a potom sa čudujete, keď vaše deti učitelia výdatnou pomocou rodičov a spoluobčanov neochránia pred šikanou?

A kto?

Niekto už bez autority, na čom ste roky pracovali?

A potom pred vraždami?

 

Toto je obraz školy – niečo, čo ničí deti. A potom budú stačiť naozajstní psychopati, čo vašu nenávisť len zrealizujú.

Všetko, čo sa udeje, je len výsledkom síl v celej spoločnosti. Niekto to už len zrealizuje, čo sa v toľkých zbieralo a bolo rozbuškou pre skutočných psychopatov.

 

 

Nám by sa to v minulosti nemohlo stať. Lebo keď bol niekto nevychovaný, neopakovalo sa, že za to môže škola. Keď sa niekto zle učil, neopakovali nám, že za to môžu učitelia. Nám opakovali, že sa rodičia nechcú za nás hanbiť, nie že učitelia sa majú. A nám neopakovali, že to je vina učiteľov, keď sme v niečom zlyhali.

Keby som sa zajtra zbláznila, mne nepríde na um, že to ma školstvo zničilo a že za to môžu moje učiteľky z detstva. Mne školstvo ako vinníka môjho života nikdy nepodsúvali. Ale týmto deťom sa to už podsúva. Za ich životy môžu iní a aj dospelí si v sebe masovo pestujú pocit, že sú obete.

Neučia sa, že za môj život nemôžu iní, aj dospelí hľadajú vinníkov v iných. Keď niekomu preskočí, určujete mu, na koho má zobrať nôž. Či to budú ženy, či to budú Rómovia, homosexuáli, či to bude školstvo, presne kto to bude. Stačí čítať diskusie a dozviete sa – kam psychopat nabudúce zamieri, vymasírovaný spoločenskou mienkou o vinníkoch. 

 

 

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5517569x
Priemerná čítanosť článkov: 3743x

Autor blogu

Kategórie