Založ si blog

Úvahy nad zotročenými ženami

„Ak je akurát právo rozhodovať o svojom tele, výdobytkom novodobej emancipácie žien, tak sa podľa môjho názoru, stala niekde veľmi vážna chyba a dosiahnutá rovnoprávnosť žien, je v skutočnosti len mýtus.“

 

To nie je jediným výdobytkom rovnoprávnosti.

 

 

„Je to moje telo, a môžem si s ním robiť, čo chcem, nikto ma už nevlastní, tak nemá právo o mne rozhodovať.“ Toto si myslí veľmi veľa žien, ale aká je skutočnosť?

V posledných rokoch sa čoraz viac pestuje kult tela. Ženy podliehajú rôznym módnym diktátom a vôbec si neuvedomujú, že to nemá nič spoločné s ich slobodou a nezávislosťou.“

 

To práve feministky už dávno kritizovali. Napríklad v knihe Mýtus krásy.

Ženy v čase socializmu oveľa viac podliehali diktátu módy. Naraz nosili sukne rovnakej dĺžky, raz široké nohavice, raz úzke a všetky rovnaké. Práve teraz vidíte, že nech si dáte hocčo, či maxisukňu, minisukňu, široké turecké nohavice alebo úzke rifle, nikto nebude prekvapený. Ani keby som šla v karnevalovom kostýme alebo fosforeskujúcich šatách, nikto sa nad tým nepozastaví, natoľko sa môžete obliecť ako chcete. vôbec netuším, čo je v móde a ženy sa o to prestali zaujímať a využívajú, že nosia to, čo sa im páči.

 

 

„Ale v súčasnej snahe o rozhodovaní o vlastnom tele to dospelo až tak ďaleko, že mnohé ženy používajú nadmerné množstva kozmetiky.“

 

Neviem, ktoré ženy, lebo napríklad moje kolegyne na to nemajú čas a sú celkom prírodné a krásne. Na nejakú drahú kozmetiku alebo veľa kozmetiky by peniaze nedali, ani ja sama. A keby som mala veľa peňazí, nakupujem si samé prírodné oleje.

 

 

„V snahe o dokonalé telo, držia drastické diéty, ktoré často končia psychickými problémami a následnou liečbou.“

 

Pre toto som napísala článok „O charizme tučných žien“, pretože absolútne nesúhlasím, že ideálom krásy je štíhla žena. Naopak, najcharizmatickejšie ženy, ktoré som v živote obdivovala pre ich krásu, boli práve a doslova tučné ženy. Mala som napríklad takú šéfku, ktorá bola až nadrozmerne tučná žena oproti iným a neverili by ste, aká nádherná žena to bola. Čokoľvek robila alebo hovorila, ja som si v kuse uvedomovala, aká je krásna, ako sa vie nádherne obliecť, ako sa vie zladiť, ako sa správa. Skutočne, mohli sme jej všetky len závidieť, aká nádherná žena to bola. A teraz mám ako najlepšiu priateľku ženu, ktorá je tiež tučná a všetkým ženám by mohla byť príkladom ženy, aká má žena byť. To ako myslíte, že sa neodrazí na jej kráse a správaní?

 

Krásne ženy podľa nejakých idolov si hľadajú len zakomplexovaní muži a nie preto, že sa im najviac páčia, ale preto, aby iným mužom ukázali, na čo majú podľa ich zakomplexovaných predstáv. Ale to potom ženu používajú len ako kabelku a vôbec nejde o lásku, len o prestíž, aké mám auto, aký mám dom, akého mám psa.

Ja nie som krásna žena, čo sa týka ideálu krásy. Mala som vždy podľa „ideálu krásy“ len postavu a náhodou ideálne nohy. A potom ma celý život prekvapovalo, keď ma chceli omnoho ale omnoho krajší muži odo mňa (Ani na svojho manžela som v kráse nemala). A viete prečo? Lebo krásnemu mužovi na kráse nezáleží, sám je krásny a nepotrebuje na to ženu ako kabelku. Takže si vyberie, ako chce a nie podľa ideálu krásy. To robia zakomplexovaní muži, ktorí sami nie sú krásni, tak si ženu hľadajú ako nejakú farbu auta. Krásnych a sebavedomých mužov už nezvykne zaujímať ideál pre iných. Majú svoj vlastný štýl, čo presne sa im na žene páči.

 

 

„Oberajú sa o prirodzenú krásu využívaním plastickej chirurgie a umelými vylepšenia tela. Niektoré dokonca kvôli vlastnému telu odmietajú mať deti.“

 

Takú ženu som za celý život nestretla a to už som babička. To budú nejaké celebrity, ktoré nepoznám, lebo ich nesledujem.

A keby som mala aj veľa peňazí na plastické operácie, v živote by som neriskovala, že ma zohavia. Síce sa o to nezaujímam, ale myslím si, že to za pár rokov môže mať veľmi tragické následky.

 

 

„V médiách často vidíme na fotkách polonahé ženy v strednom veku, ktoré sa pýšia svojimi postavami, alebo hviezdičky šoubiznisu, ktoré s dokonalou figúrou pózujú pár týždňov po pôrode, čo v skutočnosti skresľuje a manipuluje predstavy žien o kráse.“

 

To, že polonahé, vadí aj mne a dožadujem sa, aby tam takto dávali aj mužov, aby vedeli, ako sa pri tom cítia ženy.

Pri dokonalej figúre si vždy pomyslím, že takú mám aj ja a robia z toho haló, že toto má byť ideál krásy a nič iné ženské ich nezaujíma. Pritom okrem kalanetiky nič iného nerobím a nič iné by som preto nerobila.

 

 

„Ak chcú ženy byť naozaj „rovnoprávne a nezávislé“, tak by ich v prvom rade mal zaujímať ich vlastný intelekt a nie iba zovňajšok.“

 

Nemyslím si, že napríklad liberálky zaujíma len zovňajšok. Naopak, bývajú inteligentnejšie od iných a páčiť sa chcú módou, ideálom krásy, podpätkami alebo kozmetikou práve len zotročené ženy, čo chcú zotročene spĺňať nejaký ideál krásy pre mužov. Väčšinou ani nevedia inak zaujať.

 

 

„Pretože, ak by venovali viac času svojim myšlienkovým schopnostiam, tak by pochopili, že to, ako sa správajú je v skutočnosti výsledok ich vlastného podriadenia sa nielen mužskému svetu, ale aj tvrdému „biznisu s krásou“.

 

S týmto do bodky súhlasím a vzťahuje sa to aj na politický marketing so „záchranou života“, čo je tiež biznis na udržanie mužov pri moci a koryte. Zneužívajú na to ženy v núdzi, čo je od mužov hyenizmus.

 

 

„Majú dobrovoľne prevziať dobrovoľne zodpovednosť za niečo, čo sa prieči etickým princípom ako je úcta k životu a v podstate je vo veľkom rozpore s podstatou ženskosti.“

 

Áno, dobrovoľne. No zotročené ženy svojimi primitívnymi manželmi, ktoré sú tehotné so štvrtým, piatym alebo šiestym dieťaťom, neotehotneli dobrovoľne ale pri domácom násilí. Prispôsobujú sa ich sexu bez zodpovednosti len pod hrozbou neprežitia s deťmi, keby sa odvážili rozviesť. Nehovorím o tých, ktoré dobrovoľne chcú mať hoci aj šesť detí, ale o tých, ktoré ďalšie deti nechcú. Majú právo ich nechcieť s primitívmi, od ktorých sa nemôžu kvôli prežitiu oslobodiť. Keď tu bude taká spoločnosť, ktorej nebude ukradnuté domáce násilie, potom moralizujte a riešte svoje vraj kresťanstvo od susedov.

A je potom hyenizmom a nie kresťanskou spoločnosťou, aby ich ľudia nútili v ich chudobe vynosiť deti na adopcie pre bohatších. Môžu sa volať kresťania, ale kresťania to nie sú. Najprv im zakazujú antikoncepciu, potom ich nútia rodiť. A tie zotročené ženy ešte napomáhajú najväčšej krutosti od žien k ženám. Miesto toho, aby ich zaujímali príčiny a čokoľvek o nich vedeli, nazývajú ich vrahyňami ako tí muži a chceli by ich dať trestne stíhať. Neriešia príčiny ale aby sa ako správne zotročené páčili mužom. Môžu potom hovoriť, že nechcú byť zotročené kozmetikou alebo plastickými operáciami, ku ktorým ich nikto nenúti, ale ich zotročenosť sa prejavuje práve na tomto, že sú ako žena žene vlkom. Myslím si, že Blaha nie je takým vlkom ku ženám ani ako muž.

 

Áno, žena má právo rozhodovať o svojom tele, aj keď je to pre zotročené ženy prekvapením. Nikto mi nebude určovať, že mám povinne ležať, keď ležať nechcem. A to dnes už veľa žien si musí svoje deti vyležať na rizikových tehotenstvách, keď preto nemôžu zarábať na uživenie svojich detí. A nútiť ich ešte do adopcie, to ani nekomentujem, že také niečo by neurobil nie že kresťan a veriaci človek, ale ani normálne cítiaci človek. 

 

 

Zotročenie žien nesúvisí len s náboženstvom, ale s ich mentalitou nechať sa zotročiť.

Keby vás radšej zaujímali Chmelárove statusy na FB, ako Matovičove a venovali ste energiu radšej tomu, aby vznikla nejaká pekná petícia, kde bude 40 podpisov.

Ale že skôr nájdete status o smradľavých ponožkách, lebo to vás zaujíma viac a viac to vystihuje mentalitu národa?

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5550124x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie