Založ si blog

No vďaka, že sa to dá povedať aspoň doma

Vzdy, ked som dala v niecom Blahovi za pravdu, bola som za sprostu a za smeracku, co ma odist do Ruska.

Tak aj teraz, uplne suhlasim s Blahom:

.

Blaha otvorene o tzv. ”ruskej propagande” na Slovensku, poslanci nechápu že je to šialená hystéria

.

http://www.hlavnespravy.sk/blaha-otvorene-o-tzv-ruskej-propagande-na-slovensku-poslanci-nechapu-ze-je-sialena-hysteria/986026

.

Akurat by som chcela vediet, preco sa cely Smer pcha takejto EU, co toto robi, do… do prvej ligy a tym sa vyraduje zo zoznamu zvolitelnych stran okrem inych tunelov.

.

Ako je mozne, ze jemu to EU toleruje? Ak to netoleruje len ako divadlo pre volicov, inak poslusnych sluhov, co sa pozenu do prvej ligy poslusnosti, platenia sankcii za neprijatych migrantov a schvalovania este dalsich projektov na ich prijimanie, nez uz schvalili.

.

Vychadza mi z toho, ze Smer je chameleon, co doma inak a pred panom inak.

.

Veru, mohli ste kradnut, keby ste neboli az tak servilni. Ja som sa o ziadne zlodejstva nezaujimala, ale migracna politika EU by z hrobu prebrala aj mrtveho.

.

Nehovoriac o dalsej vytuzenej vojne, ked sa uz niekde podari to Rusko vyprovokovat.

.

Ano, myslim si, ze nasa byvala pravica je teraz nebezpecnejsia (pre vysoko moralny prerod v sulade s ideologiou EU) a keby sa korytnackam, ako ich nazval Dag Danis, ze „preteky korytnaciek“ (slnieckarskovazalske strany nie su v oblube, preto ta rychlost) podarilo vyhrat, tak su z korytnaciek chrti do najrychlostnejsej EU.

Zrazu su z praviciarov vsetko vysoko moralni ludia – slnieckari, lebo to je nova moda v EU, novej ideologie.

.

Ale byvali laviciari jedno hovoria doma a celkom ine pre Europu.

.

No vdaka, ze sa to da povedat aspon doma, aj ked pred Europou uz zrazime opatky a pozenieme sa kdekolvek, kde nam prikazu. A kludne aj do vojny – svorne pravica aj lavica, ako im to uz davno nevadi ani v koalicii. To sa uz tak mlatia len volici dole.

.

Keby toto povedal obycajny clovek, tak ho ma poriesit Smatanova komisia s otazkami, ci nepije aj Savo a aky ma postoj k vesmirnym jasterom, a v buducnosti zobrat NAKA za prepojenie s vlastizradnymi zivlami. Rozhodne mu to v buducnosti facebook neschvali ako sirenie hoaxu o hoaxoch.

.

Nieze budete niekde opakovat Blahove slova, ak vam je zivot mily. Ich NAKA za to nezoberie len Blahu! Mozno je len provokater, kto sa na to nachyta.

.

Suhlasit s poslancom (pokial to nie je poslanec LSNS) a hlasat to akoze z vlastnej hlavy, je rozdiel. To pripomente „smatanovej komisii“, ked vas budu riesit, preco neverite len v zmrtvychvstanie Krista a len v schvalene bludy.

.

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518141x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie