Založ si blog

Definícia slniečkára

K tomuto clanku ma podnietilo toto video, na ktorom sa zabavaju slnieckari ako predstavitelia jedine citiacich bytosti:
https://www.stream.cz/mezi-pulky/10015065-lecebna-slunickaru
Slnieckar je podla nich clovek, co chrani zivot, zaujima sa o ezoduchovno /z ktoreho sa naopak vysmievaju/ a vsetci ostatni by vytrhli aj rastlinku z jej korenov, aby nezila, aj doma ziju nasilim a akekolvek namietky proti migracnej politike Europy vyjadruju len vulgarne a len vulgarni nasilnici.
Pre slnieckarov je kazdy clovek, co s nimi nesuhlasi, bud fasista alebo napomahac fasistov. Clovek, ktory nie je dostatocne citiaci, aby s nimi suhlasil a chapal ich elementarnu ludskost. 
Ale uz ste poculi, aby ludia kazdeho, kto nie je fasistom alebo volicom Kotlebu, volali slnieckar? Ostatni ludia uz chapu, ze spolocnost sa nedeli len na dve skupiny: slnieckari – fasisti a ich napomahaci /takzvana luza/. 
Teraz slubena definicia, kto je slnieckar:
Je to nehanlive oznacenie ludi, ktori su za kvoty alebo prijimanie migrantov bez akychkolvek namietok. Keby ste totiz akekolvek namietky mali, uz nie ste slnieckar. Nikdy vas za slnieckara neoznacia, ked mate akukolvek namietku k migracnej politike. 
——————————
1. Snieckarov rozculuje a hneva, ze ludia su natolko necitiaci, ze si sami nepytaju migrantov. Napr. aj dnes na Denniku N takto:
Človek by očakával, že teraz nastala tá správna chvíľa na uplatnenie flexibilnej solidarity…
migranti sú predsa ľudské bztosti, nie čísla…
Väčšie angažovanie sa v Srbsku by znamenalo z našej strany pomoc nielen utečencom, ale aj srbským autoritám…“
https://dennikn.sk/656401/v-srbsku-mrznu-utecenci-slovensko-ma-sancu-uplatnit-flexibilnu-solidaritu-v-praxi/
2. Slnieckarov rozculuje a hneva, ze ludia su natolko necitiaci, ze „Utečencov na území našich krajín nechceme“. Ked presne citujem z toho dnesneho clanku slnieckara.
Takze by som na to chcela odpovedat, preco si napriklad ja nepytam migrantov a preco nevyjadrujem suhlas, aby ich sem doviezli. Ako ja totiz moze uvazovat velmi vela ludi.
Ja ked mam s niecim suhlasit, tak o tom musim vediet aspon nieco, odpovede aspon na zakladne otazky.
Tiez, keby ste sa ma spytali, preco nesuhlasim s pozickou, tak nemozem s nou suhlasit, ked neviem o tej pozicke nic. Asi by sa mi nikto necudoval, ze nevyjadrujem suhlas s pozickou, o ktorej neviem ani sumu, ani urok, ani kde si ju mam pozicat, ani za akych podmienok, len by na mna niekto busil: Tak suhlasis s nou alebo nie?
Ludia musia o veciach, s ktorymi podla niekoho maju suhlasit, aspon nieco vediet. Ako mozte suhlasit alebo nesuhlasit s niecim, o com nemate ani zakladne informacie?
Ku pozicke nestaci zakladna informacia, ze existuje, tak beries ju alebo nie, ked neviete nic viac.
A na suhlas s pytanim imigrantov nestaci zakladna informacia, ze existuju, ked nevieme nic viac, k comu s tym suhlasom este davame suhlas.
To vam potom mozu povedat – Ved ste s tym dali suhlas!!! Sami ste si ich pytali! Sami vyjadrovali suhlas s tym, aby sme ich sem dovazali.
No presne toto robia slnieckari – Pytaju si ich, chcu ich sem dovazat, vyjadruju suhlas a sami nevedia s cim vsetkym takto vyjadruju SUHLAS. Dokonca vyjadruju suhlas aj s kvotami na imigrantov. Ich nezaujima dozvediet sa o tom nieco viac, dozvediet sa odpovede aspon na zakladne otazky. Proste dajte suhlas aj ked na ne neviete odpovede a hotovo.
Mozem dosvedcit, ze kdekolvek som sa na zakladne otazky k tomu pytala, nikde, celkom nikde, na ziadnych mediach na ne nevedeli slnieckari rok a pol odpovedat.  Bud vam napisu, ze ste neludsky, ked sa pytate, lebo mate byt tak citiacim clovekom, aby ste sa na nic nepytali, len citiaco rovno suhlasili, alebo vam neodpovedia, lebo dostatocne necitite, aby ste rovno citiaco len suhlasili.
Ale ste necitiaci, ked nesuhlasite!
Kazdy clovek moze dat suhlas len s tym, o com aspon nieco vie, ked ma zodpovedane aspon zakladne otazky. Takze ja vytrvalo cakam, kedy bude na ne odpovedane.
Pytam sa tie zakladne otazky uz od 5.juna 2015:
http://malinova.blog.sme.sk/c/382288/mame-aj-na-pomoc-utecencom-a-bude-im-rovnaka-pomoc-stacit.html
Pytala som sa na to v clankoch velakrat a odpovedou mi bolo, ze ma vyhodili z vyberu, potom z verejnych clankov, aby som nemohla pisat a pytat sa na to. Tak som sa pytala uz len ako diskuter na to iste aj na SME, aj na Denniku N a odpovedou mi bolo len mlcanie. Nevedel na to ziaden slnieckar odpovedat, lebo nevedia, ich odpovede na zakladne otazky k tomu nezaujimaju. Ani to, ze na ne odpovedat nevedia. Mate len suhlasit, aj ked neviete s cim!
Vedia len donekonecna opakovat – Preco ste taki neludski, ze nesuhlasite a nepytate si ich a nevyjadrujete suhlas ako si ich pytate?
Nevyjadrujem suhlas, ked neviem s cim! Nevyjadrujem suhlas, ked nemam odpovede na zakladne otazky. Darmo mi vycitate, ze nevyjadrujem suhlas, ked neviem s cim. Suhlasit mozem len s tym, k comu budem vediet odpovede aspon na zakladne otazky!
Viete, ako by vyzeralo video „Liecebna obcanov slnieckarmi“?
Obcan je v poradni s tym, ze dovtedy zil normalne, ale dozvedel sa, ze chce strielat ludi. Vsetci okolo neho chcu strielat a on si to nechce priznat.
Spomente si, ze v byvalej reinkarnacii v Slovenskom state, ste urcite niekomu nepomohli. Svietia vam lampou do oci a opakuju kazdy den: 
– Suhlasis? –
Buchnat za neludskost nedostanes, ked si uvedomis, ze si fasista. Ten prud svetla do oci ti stale pripomina slnko na pusti. Ked ti opat zapnu lampu do oci, uz vies, co je to LUDSKOST a ako mas citit aj ty. Na nic sa nepytat, len citit a suhlasit. 
Viete s cim vsetkym sme uz takto suhlasili, ze sme sa nemohli ani pytat, len citit suhlas?
Napriklad vam povedia, ze ste suhlasili s vyvozom zbrani. To vraj my sme suhlasili! To vraj my sme zodpovedni a preto teraz znovu mame suhlasit. 
Vtedy co bolo zelane citit? Vtedy ste mali citit strach pred terorizmom. Vtedy ano, teraz zas nie. Vtedy bolo spolocensky spravne citit strach a nepodporili by ste autority, keby ste ho necitili tiez a nedali suhlas. Teraz je spolocensky spravne ho zas necitit, aby ste podporili autority a zas dali nejakym autoritam svoj CITIACI SUHLAS.
 Keby sa tu objavil nejaky slnieckar, rovno moze ludom odpovedat na otazky a uvidite, ci na ne vie odpovedat:
1. Navrhujete kvoty alebo nie? Ak ano, preco, ak nie, preco.
2. Ako bude zabezpecovane dodrziavanie zakl. ludskych prav a to, ze prijati migranti s nimi suhlasia?
3. Ako bude zabezpeceny odsun migrantov, ktori nedostanu azyl?
4. Ake davky socialnej pomoci v nudzi budu dostavat nezamestnani migranti, ked u nas je to 61 eur na osobu?
5. Ake su odpovede na problemy s urcovanim ich penzie, co uz v Cesku vyskocilo ako velky problem s neodpracovanymi rokmi?
Aj tu som sa to pytala zdatneho slnieckara zo SME pod Havranom a mozte si precitat, ako na to ani on nevedel odpovedat:
http://komentare.sme.sk/diskusie/reaction_show.php?id_theme=3044232&page=1&id_reaction=25102679&action=show_reply_form#25102679
 
Jeho odpovede:
1. Áno navrhuje. Dôvody:1. Solidarita s EU 2. Ľudskosť.
2. Dodržiavanie ľudských práv na Slovensku by mali zabezpečovať slovenské orgány. Majú na to aparát personálny aj materiálny, aj legislatívny základ. Zákony platia pre všetkých rovnako.
3. Nijako. Mám väčšie starosti s tým, ako a kam by sa dal zabezpečiť odsun hnedých idiotov.
4. – 5. Dávky a dôchodky v zásade podľa pravidiel pre každého na Slovensku, podmienené účasťou na adaptačných programoch, snahou začleniť sa do spoločnosti, niečo sa naučiť, účasťou na verejnoprospešných prácach a pod. Musia vymyslieť tí, ktorých za to platíme, nami platený štátny aparát.
„Mozu vymysliet“ znamena nemusia vymysliet, lebo len mozu alebo aj nieco celkom ine. Ako mozu obcania suhlasit s niecim, co este len mozu vymysliet?
Ked to teda vymyslia, potom sa pytajte ludi, ci s tym suhlasia – s tym, co este len mozu vymysliet.

Takze podme dalej – Suhlasite s tym a navrhujete, co by bol priamy dosledok tychto krokov, aby migranti u nas mali ine davky v socialnej nudzi?
A autor? Kde to rozobera, ako by navrhoval riesit toto, co by bolo nutne riesit?
Kde su na to odpovede o ktorych tu maju prebiehat diskusie, aby s tym mohli obcania suhlasit? Ako mozu, ked stale nevedia s cim?

Ak nikde, potom su obcania stale neinformovani. Asi presne tak, ako o dodavkach nasich zbrani – nikde, za co teraz vraj mozu. Este aj to sa proti nim pouziva, ze suhlasili s niecim, o com ani nic nevedeli. Takze je na case pytat sa dopredu a nie az POTOM!

Nebezpecny nie je len extrem skutocnych fasistov, ale aj extrem naivnych nedomyslacov dosledkov – suhlasim s hoccim a ani neviem s cim, co len mozu este vymysliet ti, co su za to plateni.
No verim, ze vymyslia to, za co budu plateni. Len bohvie kym plateni.

 

O medzinárodnom terorizme USA, o ktorom sú médiá ticho

21.03.2023

Počúvajte hlavne od 15 min o medzinárodnom terorizme: Ukrajina v NATO znamená 3 svetovú vojnu – JUDr. Miroslav Kamenský Scott Ritter o zločincoch v USA, ktorí obetovali Ukrajinu a počte obetí 21.3.: “Najväčšie klamárske duo slovenskej politiky, ktoré sa ani nevie dohodnúť pred tlačovkou na [...]

„Šimečka ako šéfredaktor Sme formoval verejnú mienku štvavými kampaňami proti všetkým, ktorí chceli mier a odmietali vykonštruované obvinenia proti Iraku. „

20.03.2023

„Šimečka sa pokúša vyviniť z toho, že pred dvadsiatimi rokmi špinil čestných ľudí a chcel im zničiť život, no dnes robí to isté: o ľuďoch požadujúcich diplomatické rokovania píše ako o kolaborantoch“ Bývalý inšpektor OSN: CIA klamala. Príbehy o zbraniach v Iraku nedávali zmysel „V Iraku ste pred inváziou boli späť ako inšpektor [...]

Ani pred rokom som neurobila „chybu“, aby som inváziu Ruska na Ukrajinu schvaľovala a to som nebola ani šéfredaktor SME ako Šimečka!

19.03.2023

19.3.2023 po 20-tich rokoch MARTIN M. ŠIMEČKA Chyba, ktorej som sa dopustil pred 20 rokmi „Invázia do Iraku, ktorú som vtedy schvaľoval, urobila svet horším a hoci sa mala stať dôkazom úspešného šírenia demokracie vo svete, v skutočnosti ju oslabila. Iba raz som sa mýlil naozaj tak zásadne, že sa dodnes pýtam, prečo sa mi vtedy také zatmenie mysle prihodilo. Najmä [...]

vlak, železnice, trať, koľaje

Pri Senci zrazil rýchlik muža, železničná doprava je úplne odstavená

22.03.2023 20:52

V blízkosti železničného priecestia pri Senci v smere Veľký Biel zrazil rýchlik muža, ktorý utrpel zranenia nezlučiteľné so životom.

Britský princ William.

Princ William nečakane prišiel do Poľska za vojakmi pomáhajúcimi Ukrajine

22.03.2023 19:47

Britský princ William v stredu podnikol neohlásenú cestu do Poľska, aby poďakoval britským a poľským vojakom zapojeným do podpory Ukrajine.

world bank

Obnova Ukrajiny bude drahá. Vypočítali ju na 411 miliárd dolárov

22.03.2023 19:18

Ukrajina, ktorá sa už viac než rok bráni invázii ruskej armády, bude na obnovu a rekonštrukciu potrebovať najmenej 411 miliárd dolárov (približne 381 miliárd eur).

klus

Klus by nemal byť auditorom. Zamietol ho výbor Európskeho parlamentu

22.03.2023 18:54

Odhadovaný plat na pozícii audítora je zhruba 20 000 eur mesačne.