Založ si blog

Kožuch namiesto syna

Tento týždeň som videla trápne video, kde ruské ženy – vdovy a matky po zabitých ruských vojakoch dostali kožuchy a pekne ďakujú na kameru. 

Kto z vás by chcel ďakovať, že ste za mŕtveho syna alebo otca svojich detí dostali kožuch?

 

A nie je to výmysel, lebo aj toto video som videla na vlastné oči, ako pekne za to ďakujú. Tak isto, ako aj to video, kde Putin vdovám hovorí, že vždy lepšie že padli za vlasť než by sa teraz opíjali v krčme. Čo svedčí o tom, že si o vlastných občanoch myslí, že sú to len opilci.

Dnes som odkaz na to video hľadala a tak našla aj pokračovanie, že tie kožuchy museli vrátiť. Ale to nie je také podstatné, celkom mi stačí informácia, že ženy ďakujú za kožuch miesto syna.

Chuderky, určite k tomu boli morálne donútené ako to vidíme u nás:

 

https://obkec.azet.sk/clanok/fekJjAu/nestastna-ruska-propaganda-vdovy-dostali-za-smrt-vojakov-kozuchy-nakoniec-ich-mali-vratit/

 

Niet na svete nikoho, kto by obhajoval Rusov, že museli vtrhnúť na Ukrajinu! To od východu až po západ odsúdili všetci, aj tí, čo vysvetľujú ako bolo Rusko provokované a ohrozované. Takže na tomto sa všetci zhodujú, že toto bola „chyba“ Rusov a dodávajú, že aj naivita, lebo si to inak predstavovali. Ale niet nikoho, kto by to obhajoval ako múdry krok a to ani v tej nezávislej Amerike s nezávislými kritikmi, ktorých preto cenzúrujú!

 

Znovu musím pripomenúť neskutočné politické diletanstvo Rusov, ktorým by sa neoháňal nikto z nás a nikto normálny ani len v obchode, že nemám doklad, ale niečo tu reklamujem!

A oni takto reklamujú slovný sľub, že sa NATO nebude rozširovať. Keby sa nejakého len slovného sľubu, ktorý nevie dokázať, oháňal náš Matovič, tak sa od smiechu pôjdete rozpučiť!

Veď dnes ste sa aj pučili, že nemá na niečo u Závodského dôkaz.

 

Teraz my a celá Európa máme doplácať na to, že Rusom stačil len slovný sľub? Kam by vás s tým poslal šéf alebo partner, že ste si niekde nepýtali doklad?

 

A takto kompetentní politici rozhodujú o hraniciach NATO a svetovej vojne? Čo pri poslednej babičke by ste si ťukali na čelo, že nevie, že musí mať bloček aj z potravín?

 

Ak nenávidíte Ameriku (nie jej obyvateľov, ale ich zločincov), to neznamená, že by sme mali zabúdať s akou diletantskou politikou Ruska sme tu konfrontovaní. Keby vám teraz vnucovali Rusov, hneď by ste si ťukali na čelo, že chudáci sú Rusi len oklamaní?

 

Taktiež by ste asi nechceli byť zatiahnutí do svetovej vojny za to, čo zažijú občania, ktorí celkom dobrovoľne bývajú v štáte, kde vedia, že ich môžu upáliť. To by ste hneď kričali, že ich zodpovednosť, že tam zostali bývať a neušli!

Alebo vy by ste v takom štáte bývali?

 

Rozhodne si nemyslím, že by ani kvôli týmto ľuďom mala byť svetová vojna a zomierať deti v celej Európe. To si zopakujte nielen pri Ukrajincoch, ale aj pri Rusoch!

 

Ešte ani vojna nebola a pozastavila som sa nad slovami Putina, že aký by to bol svet bez Rusov, potom nech neexistuje žiadny.

No, keby to nebol Putin, ale povedzme nejaký vám nesympatický migrant, bolo by vám jasné, že toto je teroristické myslenie – Keď zabijú niekoho mne, zabijem vás všetkých! Odpálim sa!

 

To je namyslenosť veľmoci, v ktorej Putin robí len to, čo mu dovolia alebo do čoho ho nútia, inak ho tiež zlikvidujú!

O nejakej svojprávnosti ani pri Putinovi nemôže byť reč.

Taktiež majú v prebiehajúcej vojne psychopatov, ktorí si riešia svoje závistivé egá, o čom dnes podrobne referoval aeronet, ako sa medzi sebou ich generáli žerú, lebo si závidia úspechy v okupovanom štáte a ako si robia čistky ako v ZSSR.

 

 

Som veľmi rada, že nie som Ruska, lebo toto by som ani napísať nemohla a musela byť ticho, keď za synov dávajú kožuchy.

 

To ale neznamená, že nebudem kritizovať tých, ktorí by nám tu také Rusko chceli usporiadať a sú to naši vlastní občania.

 

Takže, keby som dnes niekoho poslala do Ruska, tak mentalitou sa tam hodí Naď, Heger, Krúpa a mnohí novinári, čo by rovnako slúžili aj v Rusku! Tu vyskakujú na Rusov len za to, že nie sú v Rusku, ale vidíme ich zbabelú úslužnosť totalite, cenzúre a čomukoľvek!

 

Ako len slúžili, mnohí ukázali už v socializme.

 

 

 

Odporúčam tieto svedectvá od Draxlera:

 

Čím viac klame, tým väčší intelektuál! Draxler kritizuje Martina M. Šimečku

 

„Politik si väčšinou nemôže dovoliť hovoriť plnú pravdu, inak by sa ďaleko nedostal. Musí dbať na verejnú mienku, musí pracovať s rôznorodými blokmi voličov a namiešať komunikáciu tak, aby tie preňho kľúčové nejako spájal a odpovedal na ich rôznorodé frustrácie. Vyjadrujúc a pritom tak, aby ho väčšinový volič ľahko pochopil. Verejný intelektuál je práve ten, kto by mal hovoriť aj nepríjemné veci, aj zložitejšie veci. A búrať klišé. U nás je to ale PRESNE NAOPAK,” konštatuje v závere svojho statusu Juraj Draxler.“

 

https://www.hlavnespravy.sk/cim-viac-klame-tym-vacsi-intelektual-draxler-kritizuje-simecku-tentoraz-predviedol-uplne-excelentny-vykon/3052036

 

U nás sú predajní viac novinári ako politici.

Politika je špinavá vec, aj novinárčina je špinavá vec.

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

Sopka / Ruang /

V Indonézii opäť vybuchla sopka Ruang, úrady uzavreli letisko v Manade

30.04.2024 09:29

Pri erupcii vychrlila sopka popol do výšky takmer dvoch kilometrov.

Kitzsteinhorn

Pri zrážke počas lyžovačky v rakúskom Kitzsteinhorne zahynul český občan

30.04.2024 08:47

Napriek okamžitej prvej pomoci privolaný lekár záchrannej služby konštatoval smrť českého občana.

F-35 / Stíhačka F-35 /

Do poľského vojska sa vracajú husári, tentoraz však ako najmodernejšie stíhačky F-35

30.04.2024 07:36

Hodnota celého kontraktu predstavuje 4,6 miliardy dolárov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5558534x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie