Založ si blog

To sú ľudia, čo v minulosti budovali totalitu a sú, ako vidno, univerzálni v každej dobe pre akúkoľvek novú!

Najviac ma zaujíma, či budú Čechov a Slovákov posielať na vojnu. Nie kvôli mojim synom, ktorí sú z toho vonku a ich by už nepovolali, ale kvôli tomu, či si mladí vyštrngajú účasť vo vojne.

 

Nejprve debilizace národa a hned potom fašizace a hurá do války. Stejně jako v roce 1914 před I. sv. válkou

 

„Dobře se podívejte na video z Ústí nad Labem. Zblbnutá česká veřejnost s vlajkami NATO během voleb českého prezidenta. Tyto obrázky vidíme nejen na severu Čech, ale i v Praze na demonstracích na podporu pětikoalice, prostě vlajky NATO namísto těch českých jsou všude. Toto je ideová příprava obyvatelstva na válku. Nejprve na Ukrajinu půjdou speciálové, tedy profesionální čeští vojáci, kterým bude řečeno, že jde o zahraniční misi. To bude první fáze. Druhou fází bude povolávání řadových vojáků AČR, a to na základě zmocňovacího zákona na 60 dnů.

Za těch 60 dnů na Ukrajině ale ti vojáci už nemusí být naživu. Teprve ve třetí fázi by došlo na mobilizaci a povolávání rezerv, to podle toho, jestli na jaře opravdu NATO dodá Ukrajině tanky a rakety dlouhého doletu, což povede k eskalaci. Co ale se projeví již velmi brzy, je nedostatek personálu v řadách ukrajinské armády. Nejsou lidi. Zbraně mohou být, ale lidé nejsou. Chybí maso do ruského masomlýnku. A tento problém více zbraní ze západu nevyřeší. V nějaké chvíli Kyjev začne řvát, že už nepotřebuje zbraně, ale potřebuje lidi. Přesně na ten okamžik je chystána ta novela zmocňovacího zákona pro českou vládu. Aby mohla na pomoc Ukrajině poslat český vojenský personál.“

 

 

To sú ľudia, čo v minulosti budovali totalitu a sú, ako vidno, univerzálni v každej dobe pre akúkoľvek novú!

 

 

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

pravoslávny chrám, interiér, Nová Baňa

Pravoslávni kresťania slávia Paschu - Christovo zmŕtvychvstanie

05.05.2024 07:51

Pravoslávni kresťania na Slovensku i vo svete v nedeľu oslavujú najväčší kresťanský sviatok Christovo zmŕtvychvstanie - Paschu.

vojna na Ukrajine, Rusko, Petrohrad

ONLINE: Kyjev s našou pomocu môže opäť útočiť v roku 2025, verí Biely dom

05.05.2024 07:25

Ukrajina so schválenou vojenskou pomocou Spojených štátov udrží obranu a v roku 2025 môže aj zaútočiť, uviedol Jake Sullivan.

nôž, krv, zranenie

Zradikalizovaný mladík pobodal muža v Perthe, austrálska polícia ho zastrelila

05.05.2024 06:22

Polícia na západe Austrálie zastrelila 16-ročného radikalizovaného chlapca, ktorý v nedeľu na verejnosti nožom poranil jednu osobu.

Czech Republic V4

Babiš s ruskými vlajočkami na lícach a nevydarený náhradník exministerky. Strelila si Fialova vláda až tri rýchle vlastné góly?

05.05.2024 06:00

Europoslanec sa hanbí za predvolebnú antikampaň svojich straníckych kolegov a dianie okolo odvolania ministerky vyzerá ako politická tragikomédia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5563225x
Priemerná čítanosť článkov: 3721x

Autor blogu

Kategórie