Založ si blog

Ak to opozičných politikov nezaujíma, mňa už v takej totalitnej spoločnosti nebudú zaujímať voľby

Keby sme boli v slobodnej spoločnosti, mohla by som si dnes prečítať a vypočuť ľudí, ktorých si chcem vypočuť, aké majú argumenty.

Sama si viem utvoriť názor, v čom majú pravdu a v čom s nimi nesúhlasím. Kritizovala som aj Blahu, aj Chmelára, aj alternatívne médiá, čiže vypočuť si niekoho neznamená vo všetkom s ním súhlasiť! Znamená to môcť si utvoriť vlastný názor.

 

Nemôžem si vypočuť opozičného politika Blahu, lebo mladí „uvedomelí“ podporujú cenzúru opozičných názorov. Vlastne sa správajú ako naši rodičia, keď nám v detstve niečo zakazovali a totalitne ako v socializme. Ale moji rodičia sa tak demagogicky nikdy nesprávali ako títo mladí ľudia, ktorí sa cítia oprávnení o tom rozhodovať, čo môžem čítať a čo nie. Zato, že im sa niektoré názory nepáčia, nevedia ich prediskutovať len zakázať. To ma mama učila, že sú len demagógovia, čo neumožňujú diskusie.

 

Takže im sa Blaha nepáči, tak ho zakázali aj mne. Týmto ho prediskutovali? Týmto ho argumentačne porazili?

Teraz im už niekto bude veriť, keď si nevedia svoje názory obhájiť a opozičných diskutérov len zakážu?

Aj na SME tak robia. Preto tam majú zväčša len oslavné komentáre, lebo kritikov zakážu a zablokujú. Aj ja by som tu mala len oslavných diskutérov, keby sem nesmel písať nikto, kto ma v niečom kritizuje.

 

Potom mi zablokovali Chmelára. Keďže oni s ním nesúhlasia a tiež ho nevedia normálne prediskutovať, tak jeho argumenty zakážu ľuďom vidieť. To tak bolo v socializme a v totalite.

 

Potom mi zablokovali ďalšiu alternatívnu stránku, ktorú som čítala. Tá cenzúra každým týždňom stúpa, ako som písala, že to sa bude diať postupne a nie zo dňa na deň. A to je pre mladých dôkaz, že tu cenzúra nie je, keď to nie je zo dňa na deň, ale postupne.

Myslia si, že preto začnem veriť takým demagógom, čo vedia protiargumenty len zakazovať?

 

Tak som sa šla pozrieť, čo vypisuje napríklad Jakub Filo (SME), keď takto umelo chcú, aby sme čítali len ich a nikoho iného a žiadne protiargumenty.

 

Jakub Filo:

„Aké má hodnoty? Akú má predstavu o správe vecí verejných? Je transparentný? Volí si agresiu namiesto spájania? Vylučuje časť spoločnosti z verejného života? Aký má plán? Aké je jeho pozadie? Podvádza a falšuje diplomové práce či programy? Podlieha hoaxom, dezinformáciám a konšpiráciám? Šíri ich?
To všetko sú podstatné otázky. Pretože odpovede nerozhodnú len o našich župách, mestách a dedinách, ale opäť aj o charaktere našej spoločnosti.
Môžete o nich rozhodnúť aj vy. Keď pôjdete voliť.“
.
.
.
Tak to je dobrý vtip, že „Vylučuje časť spoločnosti z verejného života?“
.
Presne to, čo robia títo „uvedomelí“ s patentom na všetko, čo si ľudia musia povinne myslieť. Dovolávajú sa cenzúry a potom majú drzosť písať o vylučovaní časti spoločnosti? Ktorí politici sa dovolávajú vylúčenia časti spoločnosti cenzúrou? Veď len ich politici.
Aké je pozadie komunálnych politikov, či veria hoaxom? A to mám ako vedieť? Veď väčšina ľudí sa sťažuje, že o kandidujúcich nevedia celkom nič. To si majú občania o nich zisťovať, že aké majú názory? Ja si myslím, že práve títo ľudia by mali písať články, aby ich ľudia poznali, aké majú to pozadie a názory. Ako inak môžete vedieť, či veria hoaxom? Čo o nich vieme z pár údajov a pár ničnehovoriacich viet, že chcú lepší život?
.
Určite by som nevolila nikoho, komu za menom nasleduje niečo „progresívne“, lebo toto „progresívne“ pozadie je mi známe. Ale zakazujem ich ja? Dovolávam sa ich cenzúry? Sú to ľudia, čo nevedú diskusie, ale opozičné názory vedia len zakazovať a dovolávať sa ich cenzúry.
.
Chcela som voliť opozičných, ale opoziční zas nikde nekritizovali zákaz anonymných diskusií. Márne som prosila, dajte mi tu nejaký odkaz, kde to kritizujú? Keď nikde, takýchto ľudí ľahostajných k tomu, že tu celkom umlčia diskusie, nevolím. Komplet naša celá rodina odignorovala komunálne voľby. A takto odignorujeme aj voľby do parlamentu, keď budú zakázané anonymné diskusie. Ak to opozičných politikov nezaujíma, mňa už v takej totalitnej spoločnosti nebudú zaujímať voľby. Potom sa odmlčíme len rovnako ako v socializme.
.
.
.
.
.
Keby ich naozaj zaujímalo riešiť akúkoľvek tému, nielen čo sa týka homosexuálov atď, tak by tu existovali verejné diskusie odborníkov k týmto témam. Len tak môžu ľudí presvedčiť, kde a prečo sa porušujú ľudské práva, ktoré predsa zaručujú slobodu všetkým. Keď sa tak nedeje, nechcú to účinne riešiť, lebo len zákazmi opozičných názorov nikoho nepresvedčíte o správnosti svojho. Takto ľudia nič nové ani dobré neprijmú. Len zastrašovaním a cenzúrou sa nič nerieši, takto vzniká len totalitná spoločnosť a navzájom dve extrémne skupiny. A ani opačná extrémna nič nevyrieši. Ľudia menia názory len v diskusiách a sledovaním protiargumentov, keď majú argumentačnú váhu. Pokiaľ toto liberáli nevedia, nie sú to liberáli a nie je to o slobode.
.
.
.
V našej spoločnosti neexistujú verejné diskusie odborníkov k rôznym témam, ktoré by občanov mohli niekde posunúť a kde by sa ukázala váha ich argumentov. No toho sa práve boja, že by sa ukázala!
.
.
.
.
.
.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

krym

Do útoku vraj zostávajú dni. Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most

03.05.2024 18:31

Rusko je údajne pripravené zvážiť "seriózne" návrhy o ukončení vojny na Ukrajine, ktoré budú založené na existujúcich skutočnostiach a bezpečnostných obavách Moskvy.

Mihail Kogalniceanu, Constanta, základňa NATO, Rumunsko, Apache, vojaci

Na cvičenie NATO v Česku pricestujú budúci týždeň stovky amerických vojakov

03.05.2024 18:30

Na cvičení sa zúčastní približne 1200 vojakov, z toho asi 850 ich pricestuje zo Spojených štátov.

Každé desiate dieťa v USA žije s rodičom - alkoholikom

Našli fľašu alkoholu a s bratom sa napili. Záchranári ratovali 5-ročného chlapca v bezvedomí

03.05.2024 17:47

Dieťa z dôvodu intoxikácie previezla do Banskobystrickej nemocnice.

Vrbnica, Rómovia, policajný zásah

Zmier po takmer desaťročí. Obete policajnej akcie z Vrbnice sa dočkali odškodnenia

03.05.2024 17:36

Sťažnosť sa týkala policajnej akcie z 2. apríla 2015 v rómskej komunite vo Vrbnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5561954x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie