Založ si blog

Aj keby ste všetko vypli, vnucovanú bublinu počúvať nebudem!

No keď tu už dal Danko odkaz na reláciu s Dibákovou, tak som si to zapla, ale musela som to pre drzosť televízie s Dibákovou rovno vypnúť.
Keď si myslia, že budú cenzúrovať a klamať, tak nič iné ako nesledovanie si ani nezaslúžia. To nech si sleduje 10 % bublina.

 

Našťastie všetkých nevypli a preto stále mám koho počúvať, že to ani nestíham. Naši oligarchovia ma nezaujímajú, ani ich kamaráti novinári, čo si tu so súkromnou spoločnosťou vymýšľajú, koho budú prenasledovať. Celkom stačí ich sprostosť zatiahnuť nás do vojny dožadovaním sa bezletovej zóny, čo by znamenalo vojnu NATO s Ruskom alebo iné ich extrémistické nápady. 
Držím palce Ukrajinkám, ktoré schovávajú svojich mužov pred vojnou, aby nemuseli narukovať. Ja na ich mieste by som robila presne to isté, keby šlo o môjho manžela alebo syna a posielala na front výlučne našich novinárov zo SME a Denníka N.

 

Sledujem, kto z tých novinárov si nasťahoval k sebe Ukrajincov, ale ešte som sa nedočítala, to vedia len vykrikovať Sláva Ukrajine, čo nestojí ani cent, ani žiadnu námahu v spoločnom byte. Žiadny ich čas v neziskovke si nevážim, keď nemajú Ukrajincov priamo doma a o nič svoje sa s nimi nedelia. Presne tak, ako čo sú deti, nevedia ľudia, ktorým v práci s deťmi niekedy padla a ktorí ich majú doma 24 hodín denne. Len takí ľudia vedia, čo je to mať deti. Iní si k tomu maximálne pričuchnú a môžu sa tešiť, že im niekedy aj padla.

 

Hlavné správy alebo Hlavný denník mne nechýbajú, ja mám rada dlhšie rozhovory. Preto počúvam infovojnu, aeronet, Huďa, Baráneka, Michelka, všetko počúvam.

Akurát nepočúvam televíziu, keďže ju nemám a 5 % „demokratickú bublinu extrémistov“ na čele s ich extrémistami novinármi.

Aj keby ste všetko vypli, počúvať ich nebudem! To by som si radšej zapla nejaký film.

 

Zvlášť teraz ďakujem okrem Chmelárovi aj Huďovi, ktorého som opäť začala počúvať a Baránekovi:

 

Slovenskí kulturisti

 

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

krym

Do útoku vraj zostávajú dni. Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most

03.05.2024 18:31

Rusko je údajne pripravené zvážiť "seriózne" návrhy o ukončení vojny na Ukrajine, ktoré budú založené na existujúcich skutočnostiach a bezpečnostných obavách Moskvy.

Mihail Kogalniceanu, Constanta, základňa NATO, Rumunsko, Apache, vojaci

Na cvičenie NATO v Česku pricestujú budúci týždeň stovky amerických vojakov

03.05.2024 18:30

Na cvičení sa zúčastní približne 1200 vojakov, z toho asi 850 ich pricestuje zo Spojených štátov.

Každé desiate dieťa v USA žije s rodičom - alkoholikom

Našli fľašu alkoholu a s bratom sa napili. Záchranári ratovali 5-ročného chlapca v bezvedomí

03.05.2024 17:47

Dieťa z dôvodu intoxikácie previezla do Banskobystrickej nemocnice.

Vrbnica, Rómovia, policajný zásah

Zmier po takmer desaťročí. Obete policajnej akcie z Vrbnice sa dočkali odškodnenia

03.05.2024 17:36

Sťažnosť sa týkala policajnej akcie z 2. apríla 2015 v rómskej komunite vo Vrbnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5561932x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie