Založ si blog

Keby bol prezidentom Chmelár

Keby bol prezidentom Chmelár, tak by povedal v ktoromkoľvek príhovore niečo kritické, čím by zarovno niečo riešil. Neboli by to len frázy, ale kritika.

Čudujem sa celej tejto spoločnosti, že jej všade a na každom kroku stačia len frázy ako prípitky na svadbách, inak by im frázy vadili. Ale to je o ľuďoch, že väčšina sa chce len šmýkať ako po kréme a prezidentka je pre nich len svadobná torta, čo nemá nič riešiť, len reprezentovať imidžom a len plynulým a lahodným prúdom slov.

 

Najviac ju Chmelár vystihol týmito slovami:

Majsterka prázdnych fráz“

Ak totiž ona i premiér podporujú prijatie zmluvy, ktorá povedie k obsadeniu našej krajiny americkými vojakmi na neurčito, ich konanie nie je poddanské, ono je doslova otrocké.“

 

Je to úplná zákonitosť, že zlodej bude kričať chyťte zlodeja a násilník vám urobí prednášku o kráľovskom správaní a slobodnom správaní, keď vás terorizuje. To je zákonitosť aj pri násilníkoch, že vám hovorí pravý opak toho, čo robí a čo od vás chce – len slepú poslušnosť. 

Takže mňa toto nejako vôbec neprekvapilo od osoby, čo len plní zadania. Aspoň vyzerať chce, že je slobodná. Lebo keď to radí iným, podsúva tým, že ona taká poddanská nie je. 

 

Jej šaty mali pekný zelený odtieň, lebo toto je hlavný prvok pri nej, že reprezentuje našu slobodu zjavom. A urobili chybu, že jej dali telovej farby respirátor, keď ju nechceli snímať veľmi zblízka ako inokedy. Keď mala v telovej farbe a brali ju s odstupom, vyzerala, že jej tvár nemá nos a ústa a je bez tváre.

Tomuto dodatku sa nečudujte, aj na SME v diskusii k príhovoru vedia tamojší čitatelia riešiť z jej prejavu len respirátor. Však čo aj iné by riešili k takému frázovitému prípitku? Prešla ako po kréme pri zarovnaní krémešov a novinári zo SME si aj tak nič z jej slov nezoberú a budú ďalší rok rozoštvávať občanov. Však si prečítajte diskusie na SME, aký majú také ich články účinok. Koľko sa potom vyrojí nabudených čitateľov, čo by nechali zomierať ľudí na chodníku, čo by im odopreli zdravotnú starostlivosť, o samej lúze atď. Mali ste pocit, že ten príhovor na nich nejako zaúčinkoval a v následujúcom roku sa už nebudú voči „lúze“ vyhraňovať?

Možno si mysleli, že tými empatickými ľuďmi myslela očkovaných a lepšími ľuďmi myslela zas len očkovaných. Ale podľa mňa si z jej príhovoru nezobrali celkom nič. A veď sa už správajú kráľovsky otrocky a dobrovoľne robia iným drábov. Možno to vnímajú ako to kráľovské správanie, keď iní sú už „lúza“.

 

No ale Chmelár nemá dlhé vlasy ako Bartoš a nie vždy hovorí ako plynulý mlynček a určite to neznie ako prípitok, že môžete v gauči spať, reprezentujem.

 

Ako príklad uvediem jedného jej nadšenca, ktorého som si všimla len preto, že mi prišiel nadávať do psychicky chorých.

Na jeho príklade ukážem, že jej vlastní nadšenci šíria agresivitu medzi ľuďmi a rozoštvávanie. Nielen na mňa tu zaútočil a len urážaním, žiadnymi argumentami, ako na to slúžia diskusie, ale pozrela som si, čo píše iným a rovno prvý príspevok bol, že Čaputová hádže perly sviniam.

Tak mi povedzte, ako jej nadšenci pochopili, že nemajú ľudí rozoštvávať, keď ich považujú za svine? Každý je pre nich dezolát alebo sviňa, čo si s nimi v niečom dovolí nesúhlasiť. Z jej slov si nezobrali absolútne nič a vôbec ju nepochopili tak, že by už na ľudí nemali útočiť. 

 

 Ako ja reagujem na ľudí, čo volili Čaputovú (napríklad moje kolegyne). Keď mi o tom niekedy povedali, tak som to nijako nekomentovala. To sa musí sám človek zaujímať, koho volí a musí sa ma spýtať na môj názor, keby chcel počuť niečo kritické. Keď sa nepýta, nehovorím svoje názory. Musia sa ľudia doslova pýtať. Ja mám na svoje názory svoj blog a to je moje územie, do ktorého každý vstupuje dobrovoľne a so záujmom a chce vedieť, čo si myslím. Nie ja tých ľudí vyhľadávam.

A keď som napríklad kritizovala novinárov alebo Sabaku, ja im na ich FB nechodím nič písať. Rešpektujem ich súkromie a v živote som nenapísala ani jeden jediný kritický komentár niekomu na jeho území a neuznávam takéto útočenie na ľudí.

Keď som v živote napísala kritický komentár na jeho území jeho blogu, vždy som prišla s argumentami a najskôr k ľuďom, na ktorých mi záležalo a stáli mi za takú námahu tie argumenty rozpisovať. A na FB ja zásadne nikdy nediskutujem.

 

Za najlepšieho svojho diskutéra považujem Milana1 aj keď s ním teraz vôbec nesúhlasím. Snáď ako jediný opozičný diskutér chodí s argumentami do diskusií, ako to má byť a ako by mala diskusia vyzerať. Neviem, koho volil a nikdy som mu nevnucovala, či sa má-nemá dať očkovať. Je mi to celkom jedno.

Nespomínam tých, čo so mnou súhlasia, lebo ako vie niekto diskutovať, vidíte len na tých, čo s vami nesúhlasia.

 

 

 

.

„USA nechtějí, tak si americkou základnu postavíme sami, tvrdí Černochová a už shání cihly“

05.05.2024

Môj výsmech z tejto bláznivej ministerky, čo je ako Naď na Slovensku, znamená len to, že aj my si z nej môžeme robiť výsmech, nielen Reflex z ľudí, čo si tu americké základne neprajú! 22.4.2022 som napísala článok: Hoax šírený ministerkou obrany v Česku „Černochová dodala, že USA by mali mať dve základne na Slovensku. To však slovenské [...]

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

vražda, zločin, lúpež, krádež, nôž

Muža z Missouri obvinili z vraždy, ktorá sa stala pred takmer šiestimi desaťročiami

05.05.2024 23:02

Jamesa Barbiera zatkli obvinili z vraždy 18-ročnej Karen Sniderovej v novembri 1966 v okrese Cook v štáte Illinois.

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,496
Celková čítanosť: 5563769x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie