Založ si blog

Sabaka mi pripomína Gluma

 

Sabaka mi pripomína Gluma

 

Na rozdiel od novinárov nebudem písať, že Matovič je blázon a nebudem písať ako x ľudí, že prezidentka mi pripomína jaternicu, lebo s tým nesúhlasím. Nemyslím si ako novinári, že Matovič je blázon a nemyslím si o prezidentke, že je jaternica a vôbec sa mi nepáči spoločnosť v ktorej celkom beztrestne môžu novinári vypisovať o niekom, že je blázon a to aj v titulkoch článkov. Už som o tom x krát písala, že toto si ani novinári nemôžu dovoliť v normálnej krajine, aby o niekom vyhlasovali psychiatrické diagnózy. Ale deje sa to a celkom beztrestne. Potom by to ktokoľvek mohol písať aj o Sabakovi, že je blázon. Ale ani s tým by som nesúhlasila, lebo Sabaku nepovažujem za blázna aj keby si to novinári mysleli, že aj o ňom to môžu beztrestne písať.

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Británia Londýn Hainault útok meč zranení

Muž s mečom útočil na ľudí na predmestí Londýna

30.04.2024 12:52

Podľa polície incident zrejme nesúvisí s terorizmom.

lukáš machala

Je podložené, že Zem je guľatá? Boli ste vo vesmíre? Machala chce dať vo verejnoprávnom médiu priestor aj konšpirátorom

30.04.2024 12:37

Machala sa stal známym ako poradca bývalého predsedu NR SR Andreja Danka. Už vtedy bol šíriteľom konšpiračných teórií.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Pamätný deň vstupu do EÚ je 1. mája, slovenský pas patrí k najsilnejším

30.04.2024 12:19

Už je to 13 rokov, čo si pripomíname okrem Sviatku práce aj Deň pristúpenia Slovenskej republiky k Európskej únii.

medveď

O novele týkajúcej sa regulácie medveďov budú poslanci rokovať zrýchlene

30.04.2024 12:08

Návrh mení aj zákon o civilnej ochrane.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5558695x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie