Založ si blog

Už aj 2x očkovaným prajú smrť

Uvedomelí očkovanci na SME už aj 2x očkovaným prajú smrť, keď sa nechcú dať zaočkovať aj 3x. A takto to bude pokračovať a ideologicky čistiť, že 6x očkovaní budú za antivaxerov vyhlasovať 5x preočkovaných a budú im priať za takú hlúposť zomrieť. Z toho vyplýva, že najlepší človek a čistý vyextrahovaný nedezolát sa dá poslušne zaočkovať nie 20x, ale koľkokrát si bude Pfizer priať!

 

A nebude to každých 6 mesiacov, ako som sa bála, ale dnes som pod Sabakom v diskusii čítala, že rakúsky kancelár povedal, že vakcíny chránia len do štyroch mesiacov a preto každé štyri mesiace!

 

Aké budú potom následky, keď sa možné vedľajšie účinky, až po smrť, budú opakovať každé štyri mesiace alebo pol roka?

 

Teraz sa nerozhoduje o povinnom očkovaní tretíkrát, ale o povinnom očkovaní pravidelne, lebo KEĎ HO RAZ UROBIA POVINNÝM, už nebude žiadny problém túto povinnosť len predĺžiť na povinné pravidelné ďalšie preočkovávania. 

 

Keby v tomto štáte naozaj niekomu záležalo, aby sa kovid nešíril a nie len na očkovaní, tak by očkovaných po stretnutí s nakazenými dávali do karantény, aby nešírili kovid. Ale keď toto nikoho nezaujíma, že ho šíria, tak tu zjavne nejde o zdravie a záchranu ľudí alebo nemocníc. 

 

A prečo ho očkovaní šíria!

 

Ak účinnosť vakcíny klesla po štyroch mesiacoch na polovicu, potom asi logicky klesá aj akási bezpečnosť pri neroznášaní. Menej sú chránení sami a menej logicky chránia aj iných, čiže začínajú roznášať kovid ako neočkovaní. A toto nikoho nezaujíma, len a len vakcíny a nie to, že roznášačmi sa nám tu stávajú práve očkovaní, keďže tí do karantény nechodia a netestujú sa!

 

Mohli by dať do karantény aspoň ľudí, čo majú 5 mesiacov po očkovaní (po stretnutí s nakazenými) a už im klesá účinnosť vakcín a tých, čo majú nakazených priamo doma a je už len otázkou času, kedy sa nakazia a budú roznášačmi bez obmedzení!

 

Ak sa na toto kašle, potom sa nepýtajte, prečo kolabujú nemocnice!!!

 

Veď tu sa kašle na roznášanie kovidu!!!

 

 

 

 

 

.

„USA nechtějí, tak si americkou základnu postavíme sami, tvrdí Černochová a už shání cihly“

05.05.2024

Môj výsmech z tejto bláznivej ministerky, čo je ako Naď na Slovensku, znamená len to, že aj my si z nej môžeme robiť výsmech, nielen Reflex z ľudí, čo si tu americké základne neprajú! 22.4.2022 som napísala článok: Hoax šírený ministerkou obrany v Česku „Černochová dodala, že USA by mali mať dve základne na Slovensku. To však slovenské [...]

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

vražda, zločin, lúpež, krádež, nôž

Muža z Missouri obvinili z vraždy, ktorá sa stala pred takmer šiestimi desaťročiami

05.05.2024 23:02

Jamesa Barbiera zatkli obvinili z vraždy 18-ročnej Karen Sniderovej v novembri 1966 v okrese Cook v štáte Illinois.

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,496
Celková čítanosť: 5563745x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie