Založ si blog

O úmysloch Tkačenka, Rostasa, Tarabu

Našu intelektuálnu smotánku charakterizuje, že sa najradšej morálne rozhorčuje a robí na rôznych ľudí mediálny pohon alebo lynč.

To by mi ešte bolo jedno, lebo ja také diskusie nečítam, takže nemám tušenie, ako sa tam morálne nadúvajú, pokiaľ to nie je aj v mainstreame!

A práve toto naša mediálna smotánka zaviedla na Slovensku, že z novinárov sa stala kasta nejakých kňazov na kancli, čo si pomýlili svoju prácu – informovať s výchovou dospelých občanov.

Ale áno, pôvodne to tak malo byť, že novinári a intelektuálna smotánka mala vychovávať ľudí a podľa mňa to voľakedy aj robili, napríklad čo sa týka prijímania homosexuálov v spoločnosti. Roky som si nevšimla, že by mali nejaký iný meter na rovnaké veci.

Ale odkedy začala migračná kríza a s ňou prišla propaganda na vnucovanie migrantov, dejú sa už v novinách nenormálne veci. Asi odvtedy začali dvojaké metre na kritiku moslimov a kritiku kresťanov. A to píšem ja, čo som vždy a celé roky kritizovala kresťanov a bigotne veriacich a strávila v živote množstvo hodín kritizovaním celej RKC a náboženských fanatikov.

A napriek tomu teraz píšem, že ja, čo som vždy kritizovala kresťanov, teraz vidím celkom iný meter ku kresťanom a moslimom. Ale ja v tom rozdiely ako novinári nerobím, pretože ja nie som platená za dvojaký meter. Pre mňa je náboženský fanatik akéhokoľvek vierovyznania stále len náboženský fanatik.

Už roky mi vadí, že všetko, čo sa na kresťanoch môže kritizovať, sa nesmie kritizovať na moslimoch a túto módu nám tu vnucujú práve novinári.

Ak by Taraba napísal, že Biháriovú by mali zašiť a tým zastaviť jej produkciu, tak by nasledoval mediálny lynč až po trestné stíhanie, že dotyčného bude posudzovať trestné právo, aký mal pri tom úmysel. To sa dialo pri Rostasovi a Tarabovi. Týmto sa táto intelektuálna smotánka ľuďom zhnusila, že miesto intelektuálnej smotánky je to banda zapredancov robiť mediálny pohon na kohokoľvek za len úmysly, ktoré len predpokladajú! A nezastavia sa, pokým nie je trestne stíhaný za možné a len predpokladané úmysly. 

Teraz ku Tkačenkovi, tiež rozoberiem jeho úmysly. Teda, len ako rozmýšľa.

Keby bol mal na mysli len hudobnú produkciu, ako ho iní bránia, tak napíše, že sa jasne dištancuje od prekrúcania jeho úmyslov, že by mohol myslieť pri zašití doslova zašitie, lebo on by ju nedal zašiť, len zavrieť do basy. Ale rozhodne nie je sexuálny násilník a od úmyslu doslova zašiť sa dištancuje!

A povedal ten s roxorovou tyčou, že ňou chce niekoho zmlátiť? Povedal to? Napísal to?

Ale, Tkačenko má podľa mňa v sebe pre mňa nečakanú morálku, že nechce tak zjavne klamať, keď sám vie, že nemyslel len produkciu hudby, ale myslel to dvojzmyselne. Zjavne má zvyšky nejakej cti, že takto klamať nedokáže a preto bol ticho.

Mnohí ho odsudzujú, že sa verejne neospravedlnil, ale ja to vidím tak, že aspoň je čestný, že teraz nebude klamať, že to tak nemyslel. Keď ho tak ospravedlňujú iní, to je niečo iné. Ale on sám pred sebou by sa hanbil, keď sám vie, ako dvojznačne to myslel. A to mu paradoxne slúži ku cti, že takto by neklamal o vlastnom úmysle.

Nemyslím si, že mal byť na Rostasa, Tarabu, Tkačenka alebo Ondrejíčka mediálny lynč a už vôbec nie v mainstreame. Myslím si, že v normálnej krajine by sa nezavzdušňoval nikto až na mediálny lynč. A už nikomu by neprišlo na um dožadovať sa trestného stíhania.

Ale v krajine, kde takúto módu zaviedli takz. liberáli a intelektuálna smotánka, že sa to deje aj v médiách a v mainstreame, by mali byť rovnakým metrom posudzovaní všetci. Nenavrhujem preto mediálnu šikanu a trestné stíhania, ale aby s tým intelektuálna smotánka skončila. Potom sa jej to nebude takto vracať!

Nemám rada náboženských dogmatikov, ale celkom ich chápem, že toho dvojakého metra k moslimom a ku kresťanom mali plné zuby, lebo aj ja toho mám plné zuby.

Riešenie existuje – prestaňte mať na moslimov a kresťanov iný meter. Keby ste to dokázali, to by si vás aj vážili, ako ja voľakedy, keď ešte také dvojaké metre neboli.

No kto pracuje pre takú propagandu, toho si ľudia nevážia a vrátia mu ten dvojaký meter, kde len môžu – teraz to isté na vás.

Vzdialene mi to pripomína jeden môj zážitok v škole. Dozvedela som sa, že moju žiačku chytal pod krk asi deviatak a môžeme ho vypátrať, lebo to videli viaceré dievčatá a budú vedieť povedať, ktorý to bol. Tak som prerušila vyučovanie a s tými dievčatami a dobre nabrúsená som chodila z triedy do triedy cez vyučovanie a hľadali sme ho. Keď sme ho našli, zostala som v šoku, lebo to bol vnuk mojej kolegyne. Ale už som predsa nemohla povedať – „Tak nič, otočím sa na päte, lebo ty si vnúčik našej kolegyne učiteľky a teba teda preto riešiť nebudeme.“ Už sa nedalo zastaviť to, čo som tým spustila – vyšetrovanie. Tá kolegyňa ma potom dlhý čas nezdravila, lebo nikto sa nikdy na neho neodvážil nič povedať. A tvrdil, že to nie je pravda, že si to moje žiačky vymysleli. Asi týždeň tvrdil, že je to vymyslené, lebo až po niekoľkých dňoch sa prezrelo, čo zachytili kamery na chodbách. Ani vo sne by ma nenapadlo, koho vypátrame.

Keby som bola šéfredaktorka, tak sa na tej päte otočím a poviem: „Áaa, to si ty? Tak nič, teba poznám a viem, že si to tak nemyslel! A tým by to bolo vybavené, čo sa u iných volá šikanou. Jeho by sme nevyšetrovali, lebo je to predsa vnúčik našej kolegyne a všetci vieme, že jej vnuk je citlivo vychovaný a rozhodne to tak nemyslel, ako to môže vidieť len ten, kto preháňa.

Záznam z kamier by sa nepozrel a teda by to aj zostalo spochybnené, veď tvrdí, že si to vymysleli.

 

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5547839x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie