Založ si blog

Vydýchla som si, že táto vláda bude pokračovať

Bola by som veľmi rada, keby si všetci v strane SaS spomenuli, ako ich vždy novinári SME a Denníka N zhadzovali a my, čo sme ich bránili, nás volali „svedkovia Sulíkovi.“

Novinári týchto denníkov SaS len zneužívali a štvali proti Matovičovi a OĽaNO, aby si ako predtým Most a Sieť pretláčali progresívcov s Hlasom.

 

Ako voliča tejto koalície ma nezaujímalo, čo o Sulíkovi povravel Matovič, že je zodpovedný za nejaké obete, keď každý súdny človek dnes už vie, že za obete môžu naši odborníci lekári, čo nič o včasnej liečbe nepočuli! Tieto obete na životoch sú výsledkom zatajovania včasnej liečby a nie politikov, ktorí boli tiež odborníkmi klamaní, že žiadna taká liečba neexistuje!

 

Rozoštvávanie medzi politikmi novinármi SME a Denníka N by mali politici vládnej koalície ignorovať a uvedomiť si, že to nerobia v záujme ľudí, ale len a len v záujme pretláčania svojich strán PS a Hlasu, ako to robia na objednávku od oligarchov v pozadí.

 

Ja som vždy mala rada Sulíka a stranu SaS, pokiaľ týchto progresívcov nepočúvali. To, že sa nechali nachytať na ich rozoštvávanie, som prijala s veľkou nevôľou.

Drvivá väčšina Slovenska si neželá progresívnu vládu PS-Hlas-SaS! Nechceme žiť v novej totalite, ktorú by títo politici a ich lokaji v Hlase priniesli.

 

Dúfam, že v budúcnosti budú obaja, aj Sulík, aj Matovič ignorovať ich rozoštvávanie od novinárov, na ktorom budú celkom určite pokračovať v prospech svojich strán, ktorým slúžia. 

 

 

Nenechajte politický osud Slovenska v rukách týchto novinárov, neslúžia Slovensku, ale svojim špecifickým záujmom, prečo chcú zlikvidovať túto vládu!

 

 

O politickom osude Slovenska by nemali rozhodovať novinári, ale voliči!  Ale vieme, že dnes títo novinári rozhodujú aj o povalení vlád a súdnych procesoch manipulovaním verejnej mienky.

 

 

 

 

Nesúhlasím s Chmelárom:

 

„Existuje ešte jedna možnosť, ako to zvrátiť. Ale to by musela byť v Prezidentskom paláci zrelá politická osobnosť štátnického charakteru, ktorá túto frašku neprijme a začne diktovať vlastné podmienky v súlade s očakávaním verejnosti. Neverím, že toľko odvahy a autonómie Zuzana Čaputová v sebe má. A tak to všetko zostáva na nás, milí priatelia a priateľky, občania a občianky, ľud Slovenskej republiky, od ktorého podľa ústavy pochádza všetka moc v štáte: podpíšte petíciu za referendum o predčasných voľbách. Vládu im zrekonštruujeme my. A tentoraz poriadne.

 

 

 

Chmelár absolútne ignoruje, že po predčasných voľbách by nastúpila do vlády len progresívna koalícia, ako si ju už teraz oligarchovia cez Hlas pretláčajú!

Udržiavať ľudí v omyle, že tentokrát by to vyhrala iná maličká strana, je od Chmelára čisté zavádzanie a klamanie občanov! 

Keď to tak raz bude, ukáže sa to už v predvolebných prieskumoch!

 

On si môže snívať o neexistujúcej strane a o tom, čo by on ako prezident urobil, ale ani keby bol prezident, tak by takú stranu nestvoril bez podpory ľudí, ktorej ľudia nijako nepomohli a nemajú o ňu žiadny záujem, len o zradný a podvodný Hlas!

 

A pokiaľ to tak bude, je jeho nereálne snívanie len zavádzaním a klamaním občanov, že by sa niečo po predčasných voľbách zmenilo. Zmenilo, ale len k horšiemu!

Progresívna koalícia nebude nič lepšie, len mnohokrát horšie!

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Európsky parlament / Europarlament /

Opozícia dvakrát prehrala, pred eurovoľbami však Progresívci v prieskumoch dominujú. Zamieša kartami strašenie vojnou a kritika únie?

03.05.2024 06:05

Európske voľby môžu zmeniť politickú mapu v koalícii. Ide o Andreja Danka.

vojna na Ukrajine, energetika, DTEK

ONLINE: Ukrajinci vedia, čo potrebuje ich energetika - Patrioty

03.05.2024 06:00

Ukrajinskí energetici vedia, čo potrebuje ich sektor, ktorý je terčom ruských rakiet. Protiraketové systémy ako je Patriot.

Russia Ukraine War

Utekajú Ukrajinci pred brannou povinnosťou za hranice? Ficova vláda stojí pred otázkou ich návratu do vlasti

03.05.2024 06:00

Ukrajina potrebuje viac bojových posíl v uniformách a potrebuje ich čím skôr

Macocha, tragédia

Prečo skočila žena s dcérkami v náručí do priepasti Macocha? Dôvody letnej tragédie sú známe

03.05.2024 05:50

Bol to nesmierne smutný prípad, keď vlani vybrala mladá žena z kočíka dieťa, druhé držala za ruku a skočila do priepasti.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5561427x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie