Keď moderátor priamo podsunie Matovičovi nápad, aby Sulíka minimálne vyzval k demisii a potom sa vyjadrí, že doteraz taký nápad nezachytil!
Zavodsky: „Pán premiér, vy ste povedali, že ho neodvoláte, ale nie je čas ho minimálne vyzvať, aby podal demisiu?“
24 min:
odpoveď: „Samozrejme, že je to na jeho demisiu. A bol by som rád, keby ju podal ešte do Vianoc.“
Zavodský:
„Ok, uvidíme, ako na vašu výzvu zareaguje, lebo zatiaľ som nezachytil, že by ste ho takto priamo vyzvali na demisiu.“
„Jak poviete“, mu odpovedá Matovič aj na daľšiu otázku k vakcinácii.
A už majú moderátori a novinári titulku na SME:
„Emotívny premiér chce demisiu Sulíka!“
„Sulík by sa mal Matovičovi poďakovať„
„Premiér úspešne zlomil krk krivke preferencií OĽaNO.“
Celkom pekne to ilustruje, ako novinári a médiá pomáhali vyrábať rozpory medzi politikmi. Akýkoľvek rozpor medzi nimi pomáhal k predčasným voľbám a k politickej objednávke na koalíciu s Hlasom. Že vedľajším efektom bude demoralizácia obyvateľstva a ignorovanie bezpečnostných opatrení, to im bolo jedno, lebo novinárov a moderátorov neplatia za záchranu životov a ekonomiky, ale za politické objednávky na politikov!
A že je tu preferovaný Hlas, to môžete vidieť podľa predvolebných prieskumov, ktoré vždy boli manipulované.
Naletel aj moderátorovi na jeho nápad!
Podľa Lichtnera budú mať ľudia v Pellegrinim sofistikovanejšie zlo. Ale podľa mňa si ho zaslúžia, keď sa dajú k nemu zmanipulovať!
Kto chce kam, pomôžme mu tam! A to sa týka demoralizácie obyvateľstva a aj výberu strany. Dôsledky predsa budú znášať aj novinári! Nežijú predsa v inom štáte!
Aj ich postihnú kolabujúce nemocnice, aj ich postihnú zatvorené školy a horšia ekonomika. Dnes majú najväčšiu moc v štáte práve médiá, lebo práve médiá utvárajú pre ľudí realitu, čomu ľudia majú veriť a čomu nie. Čo majú rešpektovať a čo nie! A v demoralizácii obyvateľstva, v čase pandémie, zohrali kľúčovú rolu, lebo tak to opozícii (a oligarchom za nimi) vyhovovalo!
Určite majú médiá väčšiu moc aj než NAKA, lebo nerozhodujú len o pár ľuďoch, ale o širokej mienke verejnosti.
Čas pandémie bol úspešne zneužitý na politický boj neúspešných strán o moc. Nová objednávka je evidentne Hlas, SaS, progresívci. Aké sú za tým obchody, uvidíme v budúcnosti. Najpravdepodobnejšie pôjde o ich využitie fondov z EÚ na ich súkromné ciele. Samozrejme už nie politikov, ale ich sponzorov. Títo sponzori majú svojich politikov a aj svojich novinárov. O slobode novinárov si žiadne ilúzie nerobím. Novinár sa nemusí dať podplatiť, ale vie, že bude úspešným novinárom alebo moderátorom len vtedy, keď bude aktívne pomáhať, čo mu „len v dobrom“ odporučia ako „priateľskú radu“ ľudí, čo tomu „lepšie rozumejú“. Tak sa to robí na vyššej úrovni, má to takýto pekný obal, aby sa každý novinár a moderátor mohol cítiť ako úspešne uvedomelý, čo je momentálne potrebné a schvaľujú mu to všetci „múdri“ – teda politicky úspešní ľudia. Krásnym vzorom je napríklad samouvedomelý Michal Havran, Samo Marec atď…celá plejáda múdrych ľudí, ktorí ešte múdrejších nehladkajú proti srsti. Dobrým príkladom je aj naša prezidentka, ktorá to zastrešuje ako Coca-cola, ale len značka, ako punc – To je skvelé!
Od tejto vlády potrebujú uvedomelejších a tým už poskytnú peknú mediálnu reklamu (sem-tam kritika, ako soľ na ochutenie vierohodnosti) a ich rozpory už nebudú vyvolávať, ale žehliť! Na to už majú novinári a moderátori svoje parné žehličky na úrovni, ako inak. A hlavne predvolebné prieskumy a rôzne ankety na objednávku.
.
Re: Malinová, kto sa smial neviem, ja nie. Trápna... ...
Keby si radšej robila agitátorku jemu, teraz ...
milá pani blogerka. Matoviča som v živote ...
Bože, ty si na dne...(Hlas u mňa nemá šancu, ...
Pri kritike novinárov a moderátorov nemala ...
Celá debata | RSS tejto debaty