Založ si blog

Všetci vieme, že sledujeme barbarov proti barbarom

Musíš si zvoliť stranu…

 

Ako človek vychovaný jemným človekom, mám najradšej filmy s barbarmi, v ktorých je veľa násilia a zaujímavý príbeh, lebo presne taký je život okolo nás, plný násilia, ktoré ľudia vidia ako obyčajné. A každý brutálny film im to ukazuje, presne takto sa ruvete stále, tak prečo to zjemňovať?

Zmenil sa predsa len technický pokrok, ale ľudia až tak nie, lebo stále majú a riešia rovnaké problémy, ako riešili kedysi – Na koho strane stojís? Čo všetko si pre to schopný urobiť? Ako budeš klamať celé storočia?

 

V mojom „neexistujúcom“ liberálnom svete je to takto:

 

 

Dostali sme rolu do života a ideme sa biť. Buď sme Sasmi alebo Dánmi a celý život je len o klapkách – začína scéna…

Všetci vieme, že to hráme. Teraz si zahráme Sasa alebo Dána, napodobníme Vikinga…

V liberálnom svete, keď sa odloží klapka a zostanete stáť v bahne, nie ste ani Sas, ani Dán. Násiliu sa len prizeráme. Len sa hráme, že sme na tej alebo na tej strane. Všetci vieme, že sledujeme barbarov proti barbarom.

 

 

Ale v skutočnom živote vôbec nie je moderná doba, skáčete do blata a hráte to raz na Dána, raz na Sasa.

Presne to ma na tom príbehu fascinuje, že zachytil to prebehovanie medzi Sasmi a Dánmi.

 

Uhtred je syn saského šlechtice, který se vinou Vikingů stane sirotkem. Je unesen barbary a vychován jako Viking. Příběh mladého bojovníka severu se šlechtickými kořeny se odehrává na konci devátého století. Kým mladý válečník doopravdy je? Sasem s modrou krví, nebo krvelačným dobyvatelem?

 

„Nepôjdeš ani do neba, ani do Valhally, Uhtred Ragnarson!“

 

„Mal si na výber, byť Sasom alebo Dánom…“

 

„Je to zradca!“

 

„Musíš si zvoliť stranu…“

 

„Vždy urobil to, čo považoval za správnu vec.“

 

Z vtáčej perspektívy, kde nebol už len Sasom a nezostal Vikingom.

 

 

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

požiar v Berlíne, IRIS-T, Nemecko, Diehl, hasiči

Rozsiahly požiar v Nemecku: horí výrobná hala firmy produkujúcej zbrane pre Ukrajinu

03.05.2024 15:49

Firma je súčasťou skupiny Diehl, do ktorej patrí aj výrobca systému protivzdušnej obrany Iris-T, ktorý Nemecko poskytlo Ruskom napadnutej Ukrajine.

minister obrany Robert Kalinak

Minister obrany Kaliňák poďakoval za príspevok Španielska do jednotky NATO na Slovensku

03.05.2024 15:23

Od júla bude na Slovensku pôsobiť do 780 španielskych vojakov aj s technikou.

Nemecká ministerka vnútra Nancy Faeserová

Rusi pripravovali útok v Nemecku, chceli odpáliť vojenskú pomoc Ukrajine. Boli odhalení

03.05.2024 14:50

Nórsko tiež podozrieva Moskvu z prípravy sabotáže proti infraštruktúre krajiny.

Tomáš Drucker, minister školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR

Drucker: Reedukačné centrá v Bystričanoch a Trstíne sa zatvoria

03.05.2024 14:40

Deti by mali byť do konca júna premiestené do iných zariadení.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5561890x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie