Založ si blog

Čo práve robia vaši psychopati?

Fakt nechápem, čomu sa čudujete.

Tu na Pravde sa zgrupuje práve ten extrém, ktorý si želá precitnutie liberálov a sorošovcov, ako ich voláte. A keď sa to stane, že z nich niekto otočí a dá vám za pravdu, že ste nepísali len konšpirácie a bludy, tak ho máte za blázna.

 

Z toho jasne vidno, že si ich precitnutie ani neželáte a ďalej trváte na tom, aby boli len sorošovci a výhradne len mopslíci. To by vám potom ani vlastná mater nerozumela, čo vlastne chcete!

 

Mopslíkov liberálkov do smrti?

 

A čítate vôbec s porozumením? Jasne som napísala, že je náboženský fanatik a to sa nezmenilo. Precitol niekde z toho?

Povedal na tlačovke, že končí so svojimi náboženskými fanatičkami vo vlastnej strane, čo si pomýlili poslaneckú lavicu s lavicou v kostole?

Keď to urobí, potom môžme uvažovať, či je táto strana zvoliteľná pre normálnych ľudí, ktorí prišli voliť politikov a nie do kostola. Ja som liberál a dogmami homosexuálov v cirkvi ma určite v politike neoslovíte. Matovič je pre mňa ako náboženský dogmatik neprijateľný a to rovnako, keď to isté stvárajú poslanci ĽSNS. Hoci nad tými zas Matovič ohŕňa nos, hoci si s nimi v tomto môžu podať ruky, že je to rovnaká zaostalosť neslobody, aká vám potom vadí u moslimov. Tu oni nemajú svoj rovnaký meter, keď robia len to isté – nanucujú iným svoju vieru.

 

Dosť jasne som napísala, že dám dolu klobúk pred každým jedným liberálkom alebo mopslíkom, ak sa rozhodne, že už mopslíkom nebude a bude ochotný s nimi trhať partu, na čo väčšina mužov gule nemá. Nemal ani Sulík, lebo by ho boli zožrali, tie „zúrivé kobylky“ za ním.

 

Vážim si neservilných ľudí a ľudí, ktorí sa nedajú použiť ako mopslíci. Práve tým, že dajú, to hovorí o ich morálke a akí sú to psychopati a to bez ohľadu na to, či v Smere alebo v Progresívnom Slovensku. Psychopatmi sú tu práve tí vaši kultivovaní politici, čo sú schopní denne klamať bez mihnutia oka a slúžiť ako vlastizradci na vlastnom národe. K nim preto patrí práve váš Šefčovič, Lajčák, Kiska, Čaputová, Mistrík. To sú všetko a len predajní psychopati. Aj keď si nedali šlapky, nevrieskali a kultivovane melú len svoje ničnehovoriace mantry lokajov.

Ale čo z nich vidíte? Len obal! Vám stačí, keď má peknú blúzku, šarm, oblek, frázy a môže to byť papagáj na n-tú. V tomto sú rovnako hlúpi liberálkovia, aj smeráci. Ste aj vychovaní na odpade zo stola!

 

Vráťme sa k podstatnému. Vraveli ste, že chcete, aby sa zmenili a neboli lokaji. Nikto predsa nehovorí, že majú nasadať do koryta proti Trumpovi! Ale celkom onuce byť nemusia a mohli by nimi pohnúť aspoň jadrové zbrane. Inak si nezaslúžia ani euro, nieto ešte volebný lístok na takú maškarádu celkom nesvojprávnych.

 

A keď chcete, aby to zmenili, nemali by ste tvrdiť, že každý z nich, čo vám dá za pravdu, je vlastne somár, že vám za pravdu dal. Lebo potom už neviem, kto je tu somár.

 

Nebude to skôr tak, že chcete obhajovať svojho mopslíka? Jedni v Progresívnom Slovensku, iní zas v Smere.

 

 

Vážim si Chmelára, lebo nie je kresťanský dogmatik. Pre toto si nikdy nebudem vážiť žiadnych náboženských fanatikov, či v OĽaNO alebo v ĽSNS. Klobúk dolu je napokon jednorazová udalosť a rovnako vás môže sklamať aj človek, ktorého si vážite, lebo dostať sa k mopslíkom, k tomu tu máme vyšmýkanú šmýkalku. Predviedol vám ju aj Sulík s Klusom, tesne po svojej tlačovke.

K milodarom na mopslíkov už volebným lístkom neprispejem. Bude to vaša karma, nie moja, lebo zároveň je aj individuálna – ako to koho a za čo osobne skosí.

Naše nemocnice vás čakajú! Navyše na bojisku Európa. Servilní si len zaslúžia svoj osud, ktorý si sami pýtali.

 

 

.

 

„USA nechtějí, tak si americkou základnu postavíme sami, tvrdí Černochová a už shání cihly“

05.05.2024

Môj výsmech z tejto bláznivej ministerky, čo je ako Naď na Slovensku, znamená len to, že aj my si z nej môžeme robiť výsmech, nielen Reflex z ľudí, čo si tu americké základne neprajú! 22.4.2022 som napísala článok: Hoax šírený ministerkou obrany v Česku „Černochová dodala, že USA by mali mať dve základne na Slovensku. To však slovenské [...]

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

al-Džazíra

Netanjahuova vláda schválila ukončenie činnosti televízie Al-Džazíra v Izraeli

05.05.2024 12:54, aktualizované: 13:18

Zatiaľ nie je jasné, kedy zákaz nadobudne platnosť a či je trvalý alebo dočasný.

Štefan Harabin

Glück, Migaľ, Plaváková a Čaučík sa nestotožňujú s Harabinom v súdnej rade. Danko áno

05.05.2024 12:42, aktualizované: 13:10

Migaľ podotkol, že ak by SNS trvala na tomto kandidátovi, v Hlase si k tomu budú musieť sadnúť.

Väzenie / Väznica / Cela /

Najviac väzňov v SR malo dokončené len úplné základné vzdelanie

05.05.2024 12:13

Celkovo sa v slovenských ústavoch k 31. decembru 2023 nachádzalo 8 305 odsúdených osôb a 1 419 obvinených osôb.

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:27

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,496
Celková čítanosť: 5563471x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie