Založ si blog

Dúfam, že Rusko nasmeruje svoje jadrové zbrane na USA, Paríž a Londýn a nie na hanbu sveta niekde pudlíkom

„Vysoký predstaviteľ EÚ pre zahraničné veci Josep Borrell vo štvrtok pred začatím summitu EÚ v Bruseli vyhlásil, že hypotetická vojna Ruska proti krajinám EÚ nehrozí a požiadal médiá, aby v súvislosti s touto témou prestali zveličovať. Informuje o tom spravodajca TASR.

 

„Vojna nehrozí. Počul som hlasy, že vojna je bezprostredná. Nie je to tak,“ zdôraznil Borrell krátko pred oficiálnym začiatkom rokovaní šéfov vlád a štátov EÚ. Tí majú na programe viaceré témy, okrem iného aj situáciu na Ukrajine a tiež vzťahy s Ruskou federáciou či Bieloruskom.“

 

 

USA sa zľakli. Ukrajincom hovoria, aby neútočili na ruské ropné ciele, píše Financial Times“

 

https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/704003-usa-sa-zlakli-ukrajincom-hovoria-aby-neutocili-na-ruske-ropne-ciele-pise-financial-times/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_3clanok_box

 

„Ukrajina dostala v boji s ruskou agresiou ďalšie obmedzenie zo Západu. Podľa denníka Financial Times Washington hovorí Kyjevu, aby neútočil na ruské ropné rafinérie. USA sa vraj obávajú, že by preto narástla cena ropy, a okrem toho Moskva pripraví odvetu.“

 

 

Takže, už dávajú ruky preč. Ale to progresívcov nezaujíma, že USA sú zbabelci a tu sa vedie boj za vyššiu morálku!

 

To bude Šimečka nadávať len mne, že som zbabelec, lebo sa bojím vojny a o seba!

 

A prečo by som sa ja mala báť o seba? Čo ja som vojak alebo muž? Však mne žiadna mobilizácia nehrozí! Nie mňa by mohli naháňať a ani len moje deti. Všetky sú mimo ohrozenia mobilizácie. Nie nás budú naháňať, nie moju rodinu! Všetci sme v suchu. My môžme všetci hrdinsky vykrikovať, že za nás majú ísť iní, nám nehrozí nič!

 

Tak prečo si ja tu komplikujem život, ako som si komplikovala s potratmi?

Ja som nikdy potraty neuznávala. V našej rodine boli tehotenstvá vždy len veľkolepá udalosť. Ale ja blbá som bojovala za ženy v núdzi, ktoré boli tehotné s násilníkmi, aby ich nenútili ešte povinne rodiť. A za toto som si ja blbá nechala fanatikmi nadávať!

 

Mala som im rovno všetkým napísať, keď som ja mohla porodiť tri deti, môžete aj vy a bola by som si nechala aj štvrté, lebo istý čas som si myslela, že čakám aj štvrté a ešte mi bolo ľúto, že teda nečakám aj štvrté. Mala som im vždy písať – berte si zo mňa príklad! Veď to by bolo ľahšie, nadúvať sa ukážkovou vyššou morálkou. A ja blbá som myslela na iných v núdzi a nechala si za to nadávať!

 

A teraz znova. No nie som blbá, že nepíšem, choďte za vyššiu morálku bojovať, my nemôžeme! Ale my vás tam pošleme, lebo máme vyššiu morálku! Čo mňa ako blbú zaujímali Ukrajinci a tie matky na Ukrajine? Sú vari ich deti moje deti? A vari ja som im tam zvolila túto proamerickú vládu, čo ich teraz obetuje? Mala som ich hneď vybaviť Sláva Ukrajine a marš!

 

Keď boli Rusi na Kube a USA sa vyhrážali celému svetu jadrovou vojnou, tak Rusi mali rozum a stiahli sa, odtiahli preč!

Teraz sú na rade USA a západ a nechcú odtiahnuť preč.

Vďaka tomu, že odtiahli, my sme mohli žiť a nedopadli sme ako Ukrajinci. Ale ja som si už svoj život odžila a čo ma ako blbú zaujíma, že dnešní mladí radšej nechcú žiť, než by Ukrajina nebola v NATO?

 

Ak chcú spáchať kolektívnu samovraždu, nech sa páči! Ja som sa už dožila dosť vysokého veku a keď iní sa nechcú, čo mňa po tom?

Ak im chýba, že budú tiež okolo seba vidieť roztrhané deti a vlastné deti, prečo nie? Asi teda potrebujú zažiť práve toto, ja už malé deti nemám. Za životy týchto malých detí sú zodpovední ich rodičia! Čo ja s tým mám, že im je to jedno, či sa dožijú dospelosti kvôli tomu, aby Ukrajina bola v NATO. Ja sa mám starať, či ich deti prežijú?

 

 

 

V podstate si vždy nechávam nadávať za cudzie tehotenstvá, za cudzie deti, za cudzie obete.

A pritom stačí mať vyššiu morálku, odrapkať pár viet, či pre náboženských fanatikov alebo progresívnych fanatikov a mám svätý pokoj!

 

Kde nájdete takú vyššiu morálku, na ktorú stačí aj len pár viet? Čo ja si neviem nalepiť nejakú zástavu k menu?

 

Dnes teda budem progresívcom. Čo sa má čo USA báť? Aká ropa? Vyššia morálka! 

Dodať zbrane s doletom po Moskvu a jadrové:

 

 

Francouzská televize odvysílala plán na rozmístění francouzských vojsk na Ukrajině spolu se dvěma ROE modely zapojení do války! Francouzský plán počítá s rozdělením Ukrajiny podél dělící linie řeky Dněpru! Reportáž potvrdila, že Francie chce na Ukrajině vybudovat 2 porcelánové obranné linie vyztužené jaderným odstrašením! Pochod šílenců k Armageddonu začal?

 

„Druhou linií by měl být západní, resp. pravý břeh Dněpru, na kterém by měla být pozičně rozmístěna francouzská vojska, která by měla působit na Rusko za použití jaderného odstrašení. Ne, to není vtip!

Ano, přesně tohle zaznělo ve studiu v reportáži, že hlavním úkolem by bylo vyslat Rusku vzkaz, že francouzská armáda zahájí palbu, pokud se Ruská armáda pokusí Dněpr překročit, a že to může být i palba nekonvenčními zbraněmi, tedy rozuměj jadernými zbraněmi. Toto zaznělo v reportáži na francouzské televizi.“

https://rumble.com/v4ko36t-francouzsk-televize-odvyslala-analzu-monho-rozmstn-francouzsk-armdy-na-ukra.html

 

 

Všetci s vyššou morálkou sa len potešia! Predsa by nechceli žiť, keby Ukrajina nebola v NATO a už nemusia žiť ani ich deti!

 

A hlavne, nie sú to moje deti, čo sa nedožijú dospelosti! Tak za ne rozhodli ich rodičia, že radšej nech potom nežijú!

 

Alebo niekoho z nich zaujímala politika? Alebo zaujímal ich mier? Nič z toho, len vyššia morálka!

 

 

Dúfam, že Rusko nasmeruje svoje jadrové zbrane na USA, Paríž a Londýn a nie na hanbu sveta niekde pudlíkom. Lebo ak vyššia morálka, tak vyššia morálka.

 

Keby len na Ukrajinu, tak ako Černochová povedala, Česka sa to netýka a Česi sa toho nemusia báť. A po 24 hodinách bude čistý vzduch, ako povedal český dramatik s vyššou morálkou.

 

 

Česká ministryně obrany v ČT prohlásila, že použití jaderných taktických zbraní na Ukrajině by ČR neohrozilo a nemělo by na obyvatele ČR žádný vliv!

 

„Autorkou výroku je ministryně obrany Jana Černochová, která doslova šokovala naproti sedícího Lubomíra Metnara, který ji chtěl opravit s tím, že se prý asi spletla a chtěla říct, že se Češi nemusí bát rozmístění jaderných taktických zbraní v Polsku, nikoliv jejich použití.

Metnar totiž myslel, že tento šílený a magorský výrok ministryně byl vysloven v omylu jako přeřeknutí, že myslela uskladnění a umístění jaderných zbraní v Polsku, nikoliv jejich použití na Ukrajině. Jenže, to se Metnar šeredně spletl. Rozjetá Černochová ho ujistila, že se nepřeřekla a nespletla a znovu zopakovala, že pokud by Rusko nebo Bělorusko použilo na Ukrajině jaderné zbraně, že by z toho občané ČR nemuseli mít strach a nemuseli by nakupovat pytle s jódem, protože dezinformátoři by to prý v takovém případě okamžitě doporučovali.

Chudák Lubomír Metnar jenom zalapal po dechu, nevěřil vlastním uším a rozjetá Černochová, která regulérně zešílela, pokračovala ve své argumentaci, že prý Dana Drábova, šéfka Úřadu pro jadernou bezpečnost prý o tom několikrát mluvila a hrozba pro ČR by podle ní prý byla minimální, pokud by Putin odpálil na Ukrajinu několik taktických jaderných raket.“

 

 

Takže, vidíte, že Česi sú v pohode a Ukrajinci sa proti tomu nebúria, čiže sú tiež.

 

A nás sa to netýka tiež, lebo samotný Korčok povedal, že ani on nesúhlasí s posielaním slovenských vojakov. 

 

 

„Stačí nebýt v místě dopadu, schovat se, a za 24 hodin je vzduch čistej“

 

 

A keby tam z toho vojna s doletom až po Moskvu nebola a len 30 ročná, ako hovorí český dramatik s vyššou morálkou, tak nie naši vojaci tam budú zomierať, keď ich ani Korčok nevyšle!

 

Ukrajina má svojich na ďalších 30 rokov a je s tým tiež v pohode. Tí vojaci nie sú moje deti a Ukrajinky sa proti tomu nebúria!

 

 

Tak nech zomierajú ďalších 30 rokov, keď im k tomu stačí len volanie na slávu.

 

Komu sa to zdá odo mňa málo, tak my tam ísť nemôžeme, posielam preto miesto nás vás! 

 

 

Napríklad Česi by im tiež mohli všetko rozdať! Rozdajte im! A potom sa rozdrapujte, keď tiež všetko rozdáte!

 

A napríklad by ste mohli Ukrajincom vrátiť ukradnuté milióny na zbrane. Nielen sa na nich priživovať! To ukradla vaša vláda a vy ste si ju zvolili!

 

A nakoniec tá Ukrajina nepríde len o niektoré časti ale o polovicu. To ako tí chudáčikovia v USA dopredu nevedeli, že potom si ich rozdelia?

 

 

 

Takže, zhrniem vám svoju vyššiu ukážkovú morálku:

 

a) pre náboženských fanatikov:

 

Som ukážková žena v téme potratov. Neuznávam potraty a nikdy by som na žiadny nešla.

A keď som to mohla dokázať ja, tak to môže dokázať každá žena!

Ľutujem, že som si špinila svoju vyššiu morálku zastávaním sa žien v núdzi! Celé roky mi za to len nadávali do vrahýň. 

 

b) pre progresívnych fanatikov:

 

Som ukážková žena v téme vojny. Posielajte aj v mojom mene cudzie deti do vojny, moje nemôžu ísť.

Ľutujem, že som si špinila svoju vyššiu morálku zastávaním sa cudzích detí! Celé roky mi za to len nadávali do fašistov.

 

 

Vyššia morálka sa mi páči, lebo nie je na svete nič jednoduchšie ako patriť medzi náboženských alebo progresívnych fanatikov.

 

 

 

Prečo mňa nemôžu žiadne volebné výsledky sklamať!

 

a) Keď sú také, za aké bojujem, tak nemám byť prečo sklamaná!

 

b) Keď sú také, aké chcú progresívci, nič iné si nezaslúžia!

Chcela by som vidieť aj to, ako ich zomelie progresívna totalita. Ale nemôžem byť tak škodoradostná, aby som len kvôli škodoradosti volila ako oni. No keď sa im splnia, ja za to nemôžem!

 

 

 

„Rozchod za Pellegriniho“

„Je to na rozchod? Pýta sa mladý muž na reddite.

Mladý muž do svojho vzťahu zaťahuje politiku. A o tom, a rieši to na internete s cudzími ľudmiA naozaj si myslím, že je to na rozchod. Dotyčná by sa mala s ním rozísť.“

 

Predvolebný bizár na Slovenskom reddite

 

 

.

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,493
Celková čítanosť: 5555098x
Priemerná čítanosť článkov: 3721x

Autor blogu

Kategórie