Založ si blog

Najväčšie klamstvo progresívcov je, že majú niečo proti Smeru!

Matovič dnes:  „Legitimizujete mafiu!“ 

Určené pre strany Progresívne Slovensko, Sasku atď.

 

To by mohli tvrdiť, že majú niečo proti Smeru, keby presadzovali koalíciu bez Smeru, že so Smerom, so žiadnym Smerom, či Smer 1 alebo Smer 2, v žiadnom prípade!

 

Oni, tak principiálni, že v mene idey máte obetovať život, v mene idey máte volať po tretej svetovej a hoci statočne v nej s celou rodinou aj zomrieť, zrazu nie sú schopní idey, že so Smerom nikdy!

 

No asi ľahšie je obetovať život v prvej línii, asi ľahšie sa dá prežiť tretia svetová, ale principiálnosť už môže ísť do zadku, keď hovoria, že nás tu vraj ohrozuje Smer!

 

 

A ako nás ohrozuje, keď s polovicou Smeru chcú mať spoločnú koalíciu? 

 

Tá polka Smeru už neboli zlodeji? 

 

 

Evidentne im tu teda nevadia zlodeji!

 

Napokon, kde ich kto trestne stíhal, polícia s rozviazanými rukami, čo ich stíhala len za blbosti a žiadne zlodejstvá?

 

 

Tu teda evidentne nikoho zlodeji nezaujímajú! Na polovicu z nich sa trasú, aby im neušli! 

 

 

A tá slávna progresívna koalícia by existovala len s polkou Smeru!

 

Čiže vláda zlodejov s progresívnymi totaliťákmi!

 

Zlodeji vás okradli a progresívci scenzúrovali a rozoštvali rodiny! A na toto čakajú voličov!

 

 

Bez polovice Smeru nebude žiadna vláda  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

A dovoľujem si upozorniť, že to nie je len môj subjektívny pocit, ale to je fakt, že bez polovice zlodejov nebude!

 

 

Jediná strana, ktorá je tu proti Smeru, je OĽaNO!

 

A to sú vraj blázni, čiže nemáme ich brať podľa progresívcov a Sasky vážne, keď sú principiálne proti Smeru, že táto mafia vraj ohrozuje Slovensko. Podľa iných strán zjavne neohrozuje! Chystajú sa s polkou Smeru, teda s mafiánmi a zlodejmi do koalície !!!

 

 

Takže, asi kľúčoví nebudú tí zlodeji (Ktorým to nikto nevie dokázať, ale veď ani to, že na politický prevrat si zabili Kuciaka!)

 

Kľúčová je tá horčica k tomu, k tým zlodejom! 

 

Chcete zlodejov spolu s totaliťákmi alebo s Dankom?

 

Tak, radšej chcem zlodejov, ktorým to nedokázali ako vrahov Kuciaka, ktorým to tiež nedokázali!

Danko ich zavraždiť na politický prevrat nedal.

 

A radšej chcem tých, ktorí ma nenútia volať po tretej svetovej, ako tých, čo sa mi vyhrážajú, keď po tretej svetovej volať nebudem.

 

A radšej chcem tých, čo ma nenútia tvrdiť, že jeden sveter na sankcie stačí, ako tých, čo sa mi vyhrážajú, keď to tvrdiť nebudem.

 

A radšej chcem tých, čo ma nescenzúrovali, ani iných, ako tých, čo ma scenzúrovali ako dezoláta a fašistu, ešte aj ako liberála!

 

A radšej chcem tých, čo súhlasia s verejnými diskusiami na závažné spoločenské témy, ako tých, čo ich neumožňujú!

 

A radšej chcem tých, čo nerozoštvávali občanov a ich rodiny, ako tých, čo mi už rodinu rozoštvali a ešte majú tú nehoráznu drzosť, nieže uchádzať sa o môj hlas, ale ešte vyhrážať sa mi, že keď ich nebudem voliť, ešte aj ako liberál som len dezolát a fašista, lebo to je moja morálna povinnosť ich voliť!

 

 

Radšej chcem normálnych politikov, akých sme už mali, než týchto nových zločincov a násilníkov, ktorých ja považujem týmto za nacistov, že nacisti sú oni s ich prenasledovaním občanov a násilným vnucovaním ich totality!

 

Ja vám prajem, aby ste za to vyhrážanie sa občanom a za všetko zlo, čo ste im už urobili, skončili v pekle.

 

 

Čo sa týka OĽaNO, ako som už písala, oni už skončili a v ten deň, keď proti vôli drvivej väčšiny občanov podpísali cudzie vojenské základne na Slovensku a potom sa tiež vyhrážali občanom, že nikto nesmie zverejňovať ich mená, ešte budú prenasledovať občanov, ktorých takto oklamali! 

 

Keby sa aj hodinu mlátili Matovič s Kaliňákom na chodníku, to nie je rozoštvávanie občanov, pretože nikoho nevyzývali, aby zmlátil svojho rodiča, svojho súrodenca alebo kolegu. To sa mlátili oni dvaja a nikomu nehovorili, že majú byť pre iných a rodiny na Slovensku príkladom!

 

Tak to sa tiež radšej mohli progresívci mlátiť s poslancami Smeru, ako vyzývať bežných občanov a voličov, aby prenasledovali svojich rodinných príslušníkov ako dezolátov a fašistov! To je oveľa závažnejšie, než keby sa boli mlátili s poslancami Smeru aj na každom kroku!

 

 

Dnes som sa v práci dozvedela o ďalšej rodine, ktorú takto týmto rozvrátili, že závažne rozvrátili bežnú slušnú rodinu!

 

 

A to je oveľa závažnejšie, než že sa pobil Kaliňák s Matovičom, lebo oni žiadni bratia a rodina nie sú a ľahko to prežijú. Nešlo o žiaden „bratovražedný boj“, ako to dnes SME podsúva!

 

„Bratovražedné boje“ tu vyvolávali progresívni novinári s oveľa závažnejším dopadom pre životy bežných rodín občanov a ich čitateľov, keďže tu už ide o skutočné rodiny!

 

Tento boj preto do rodín nepreniesli vzájomne opoziční politici, ale progresívni novinári ako hlasná trúba progresívcov a progresívnej koalície.

 

 

 

Progresívne Slovensko, Globsec a hnedé košele

 

Bezprostredne vedľa progresívneho protestu pritom jeho kamaráti púšťajú z reproduktorov výzvy na obesenie boľševikov a fašistov.“

 

 

Keďže všetkých svojich opozičníkov títo totaliťáci označujú len ako fašistov, tak výzvy vraždiť fašistov ohrozujú aj mňa, lebo aj ja ako liberál som pre nich len fašista, len keď ich nechcem voliť.

 

Na vraždenie bežných občanov ako fašistov, čo by niekde demonštrovali, vyzývajú progresívni totalitní aktivisti!

 

Pritom proti Smeru nič principiálne nemajú, lebo si s nimi plánujú svoju totalitnú progresívnu koalíciu. Ani v koalícii im nevadia !!!

 

 

 

 

Keby im naozaj smeráci vadili, rozhodne nemajú so svojou principiálnou morálkou problém aj ich principiálne odmietnuť!

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Británia Londýn Hainault útok meč zranení

Muž s mečom útočil na ľudí na predmestí Londýna

30.04.2024 12:52

Podľa polície incident zrejme nesúvisí s terorizmom.

lukáš machala

Je podložené, že Zem je guľatá? Boli ste vo vesmíre? Machala chce dať vo verejnoprávnom médiu priestor aj konšpirátorom

30.04.2024 12:37

Machala sa stal známym ako poradca bývalého predsedu NR SR Andreja Danka. Už vtedy bol šíriteľom konšpiračných teórií.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Pamätný deň vstupu do EÚ je 1. mája, slovenský pas patrí k najsilnejším

30.04.2024 12:19

Už je to 13 rokov, čo si pripomíname okrem Sviatku práce aj Deň pristúpenia Slovenskej republiky k Európskej únii.

medveď

O novele týkajúcej sa regulácie medveďov budú poslanci rokovať zrýchlene

30.04.2024 12:08

Návrh mení aj zákon o civilnej ochrane.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5558699x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie