Založ si blog

Stačí, aby začali stúpať požiadavky na „morálnu uvedomelosť“!

Včera som si pozrela jedno hodinové dokumentárne video – ako vznikla vojna na Ukrajine, čo jej predchádzalo, celú chronológiu konfliktu.

Dnes máte množstvo všelijakých videí, ale tak dobré video som k tejto vojne ešte nevidela, pretože nabité dôkazmi – strih a vidíte toho politika, čo hovorí, čo robí na vlastné oči.

To nie je, že napísali vám a ktovie, či je to pravda. Rovno strih a vidíte dôkaz, že naozaj to ten politik povedal. Tu sa nachádzal vtedy, tu sa nachádzal, keď sa stalo toto, strih – vidíte dôkaz, že naozaj tam je, ten o tom rozhodoval, toto povedal atď.

 

Z tohto dôvodu hodnotím to video ako najlepšie, čo sa týka rôznych dôkazov k príčinám vojny. A preto vám ho veľmi odporúčam pozrieť.

 

Ak so spracovaním videa niekto nesúhlasí, chcem vedieť prečo. Ako občan mám právo na zodpovedanie týchto otázok, prečo sa tieto slová a dôkazy zamlčiavajú?

 

Čo si mám myslieť, keď mi na tieto otázky nikto neodpovie?

 

Myslíte si, že si budem myslieť, že sa mi to len snívalo, že som to videla? Že keď ho niekto chce schovať, tak si poviem – tomuto nemáš veriť, hoci si to videla na vlastné oči?

 

Vôbec sa ľuďom nečudujem, že keď sa niečo len schová a nikto vám na to neodpovie, tak veria, že videli tie najdôležitejšie dôkazy, keďže sú schovávané! A to vieme, čo všetko by aj SME chcelo schovať.

 

Takže, pýtam si odpovede na tie otázky, čo v tom videu nie je pravdivé?

 

To video nájdete tuto:

julo.blog.pravda.sk

článok z 8.8.

 

 

A dnes ma najviac zaujalo to, čo odznelo na infovojne. Nájdite si infovojnu 9.8.2022 od 1 hod. a 8 minúty (v dĺžke 10 minút) a vypočujte si od učiteľov, ako sú odpočúvaní a aký k tomu majú postoj. Ja som tiež nevedela, že nás môžu odpočúvať a to celý deň kedykoľvek. Pomyslela som si, iste to nerobia. A najprv to hovorila len jedna učiteľka, ale potom tam volali aj ďalší, čo to potvrdzovali, že sa to dá a sledovať vás aj celý deň, že je to technicky možné, kto má tú aplikáciu na vyučovanie, čo je pre učiteľov povinná. Robila som niečo iné, čiže som to počúvala len tak na pol ucha a najviac ma zaujalo, že ako na to reagovali učitelia, keď sa to na školení dozvedeli. Reagovali tak, že aj tak nerobím nič zvláštne, môžu ma aj odpočúvať, aj sledovať celý deň.

Hovorím synovi, vieš že sme odpočúvaní? A spomenula som si, že ako najväčší dôkaz, že v socializme bola totalita, som vždy používala to, že nás odpočúvali. To sa hovorilo o socializme, že niekomu nasadili odpočúvanie.

 

A toto je ako už iná doba? A v čom iná, keď teraz si tiež dovolia ľuďom zaviesť možné odpočúvanie? Však to bol pre mňa vždy znak totality a totalitného snorenia.

 

Ako že v novej dobe už s tým ľudia budú a povinne súhlasiť? Nemôžete pracovať v školstve, keď tú aplikáciu nemáte.

Na konci relácie sa spomína aj to, že a to teraz neviem kde, plánujú najať veľa pracovníkov, ktorí to budú sledovať a vyhodnocovať, či nedošlo k trestnej činnosti. To ako kto bude vyhodnocovať, či nedošlo k trestnej činnosti, pýtajú sa na infovojne.

Pochopila som to tak, že dnešní ŠTB-aci budú len morálne uvedomelí aktivisti. Iste každý rád sa dá odpočúvať, v tom je iná doba od socializmu!!!

 

Z výpovede tej učiteľky:

 

Tento človek (školiteľ) nás na poslednom školení informoval o takých veciach o ktorých nemusel a ktoré nemajú v náplni práce. Ale on si to považoval za povinnosť. Táto platforma špicluje každého používateľa, čo ju má. A nielen vtedy, keď vyučuje a je online, ale vás to nahráva aj vtedy keď o tom neviete ako nám bolo vyslovene a otvorene povedané. A o tom chcem hovoriť a ako sa táto platforma nanucuje do škôl. máte to povinné stiahnuť do počítača a nielen v školách, ale aj v korporáciách sú nútení stiahnuť si ich do počítačov a pracovať s touto aplikáciou. takto to vyrokoval štát a ten nariadil ministerstvu školstva a všetkým školám plošne. Pritom je to horšie než predchádzajúce platformy. Koordinátor nám doslova povedal, že toto je jeden špicľovací program, ktorý vy si dobrovoľne nainštalujete a monitoruje vás 24 hodín. A nielen keď učíte, ale monitoruje celý váš počítač a nevedel vyvrátiť, že by niekde neposielal údaje, čo zhŕňa z vášho počítača, ale on monitoruje aj celé okolie počítača.

Myslím si, že je veľa ľudí, čo takéto niečo neočakávajú. Samospúšťa sa sám aj v noci. Jemu namerali, že sám 97 krát bez upozornenia na obrazovke. (Aj mne sa spúšťa sám automaticky, vypnem internet a vidím, že bol pustený a sám sa pustil.) Sám koordinátor bol nahnevaný a kontaktoval centrálu a vtedy to skončilo, na diaľku to vypli. No bežní ľudia to netušia a nevedia si to odstaviť ako dokázal on. Je to dosť veľká skupina ľudí, lebo nielen učitelia, ale aj žiaci a ich rodičia. A tým pádom sa môžu skenovať a odosielať všetky informácie, ktoré majú rodičia v počítači.

A ďalej je zaujímavé to, že to môžu robiť aj učitelia, ak oni vytvorili skupinu, že môžu monitorovať žiakov aj cez iné aplikácie, čo majú, aj keď vypnú zvuk, čo si hovorili. A bežne ľudia nevedia, že aj učiteľ si to môže spätne pustiť a špicľovať takto žiakov. A na čo všetko sa to dá využiť všetkým nad tým?“

 

Ďalej je to o reakcií učiteľov na to. Niektorí boli pobúrení, niektorí odovzdane prijímajú, že budú teda sledovaní. Potom nás to prečo rozčuľovalo v socializme? Veď keď ste nerobili nič zvláštne, prečo by vám to malo vadiť, že veľké oko vás môže sledovať?

A robilo sa to v socializme v takomto veľkom rozsahu ako dnes?

Ak si dnešní mladí ľudia neustriehnu slobodu, budúca totalita môže byť 100x horšia, lebo aj s využitím techniky a na všetkých!

 

Nemajú v náplni práce informovať učiteľov, že ich môžu odpočúvať!

 

Ľudí bežne informujú, any nedávali na FB nič osobné, čo im nemôže niekto ukradnúť a zneužiť. A pritom na FB si to môžete kontrolovať, čo ste tam dali. 

 

Tiež môžete písať, kto tomu technicky rozumiete, či je to naozaj tak. Toto ja neviem posúdiť, nie som na to odborník. Myslíte si, že ten ich školiteľ, ktorý ich takto informoval na školení, bol konšpirátor v rámci pracovného času?

 

 

Ak je to pravda a máte hoci len školopovinné dieťa, tak už žijete ako v socializme, môžu vás odpočúvať.

Moja dcéra na to už pred rokom povedala, na tému špicľovania, že dnes už a dávno všetkých špicľujú, lebo je to technicky možné. Vymenovala mi, čo všetko môže odšpicľovať ona v práci o obchodoch firiem, čo ma až tak nezaujímalo, ale zaujímavejšie bolo, keď mi pustila stránku, kde sa posledné dva roky pohybovala (ešte aj v rámci mesta!) A tam mi ukazovala – Tuto som bola u tej kamarátky, čo býva v tejto časti, potom tuto som chodila k tejto. Tuto je vidno moju cestu do Francúzska a tuto na Slovensko. Monitorujú všetkých stále a už dávno!

 

Takže nová doba je v tom iná, že to, čo sme považovali za znak totality, je pre dnešných mladých niečo celkom prirodzené! Považujú za samozrejmosť, že sú spicľovaní na každom kroku. A rovnako budú považovať za prirodzené, že aj doma cez počítač a aj po vypnutí počítača.

 

Kto dnes zavedie totalitu, bude mať už totálnu kontrolu.

 

A uvedomelí aktivisti si myslia – Mne to nevadí, ja som morálny človek a uvedomelý! To je na neprispôsobivých (tak ich volali aj v socializme) a na primitívnych dezolátov! Len na primitívnych dezolátov!

 

 

ALE, aj tento týždeň ste videli, ako sa aj z morálne uvedomelých Amnesty International ľahko stanú nemorálni a spolupracujúci s nepriateľmi!

Takže, presne takto na to doplatia aj uvedomelí a morálni aktivisti. Stačí, aby začali stúpať požiadavky na „morálnu uvedomelosť“!

 

 

A to ešte neviete, aké budú. A je naivné myslieť si, že viete, aké budú!

 

 

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5517698x
Priemerná čítanosť článkov: 3743x

Autor blogu

Kategórie