Založ si blog

Na rôzne cenové skupiny sa delia len ich čitatelia a celkom dobrovoľne!

Veľmi sa mi páči, ako sa Chmelár včera vyjadril k súčasným udalostiam. U nás nemá kto niečo také písať.

Ozvú sa maximálne Fico, Blaha, Republika a iných už scenzúrovali. A miesto toho, aby sme spolu držali, niektorí tu budú pomáhať odstaviť aj Chmelára za to, že vraj chce aby na Slovensku vládol osvietený diktátor a má podobný názor ako slovenské mienkotvorné médiá. A navyše sa vyjadruje ako v 4.cenovej skupine.

 

Ja si nemyslím, že Chmelár na Slovensku bojuje za vládu osvieteného diktátora, ale vy si to môžete myslieť.

 

Ja si nemyslím, že Chmelár má podobný názor ako slovenské mienkotvorné médiá. Ale prosím, vy si to môžete myslieť!

 

A taktiež si nemyslím, že sa Chmelár vyjadruje ako v 4.cenovej skupine, ale vy si to môžete myslieť!

 

Ja si myslím, že toto si môžu myslieť len hlupáci, že tu celé roky bojuje za vládu osvieteného diktátora a že má názor ako mienkotvorné médiá a vyjadruje sa ako posledný primitív v 4.cenovej skupine.

 

Napokon, aj mne tu celé roky podrážali takí hlupáci nohy, čo ma obviňovali z úplného opaku, než som napísala a že som posledná primitívka a nie oni ma urážali, ale ja ich. Celé roky poznám takých hlupákov, čo nič iného nerobili, len podrážali iným nohy, aby sme sa v ničom nespojili, aby som nepísala, aby som zmizla. A potom volajú – Prečo sa nespojíme??? Prečo spolu nebojujeme?

 

A to bolo vidno aj na štrajku učiteľov. Najprv chcú, aby ľudia štrajkovali a keď si dovolia učitelia štrajkovať, tak im nadávajú – Čo máte čo štrajkovať? Čo sa vám má čo nepáčiť, keď iní majú ešte menej a tí mlčia? Mlčte tiež! Alebo bojujte za platy iných! Čo máte čo dávať výpovede, keď iní nedávajú? 

Miesto toho, aby štrajkovali tiež, chcú iných donútiť, aby neštrajkovali a aby boli ticho a nič nechceli. Ale školské odbory nemôžu organizovať štrajk učiteľov za železničiarov! To ale je také nepodstatné ako bojovať proti Chmelárovi, že je to primitív ako v 4.cenovej skupine.

 

Opakujem vám, že na Slovensku žijú ľudia, ktorí nemajú ani 1 minútu, aby podpísali nejakú petíciu! Čiže totálna ľahostajnosť k tomu, čo sa deje. A keď sa niekto ozve, tak Chmelár je primitív a má názory ako mienkotvorné médiá a primitívka som aj ja a ešte ma tu pravidelne čitatelia šikanujú, že im mám niečo vysvetľovať, že im mám niečo vyhľadávať, akokeby ma tu niekto platil za služby občanom.

 

Jedným slovom, ľudia nerobia celkom nič, ale keď sa niekto ozve, tak ho šikanujú a chcú umlčať a potom znova vykrikujú – Prečo sa nikto neozve? A prečo sa nespojíme?

 

No nemáte s kým!

 

Vidíte niekde, že by som ja teraz kritizovala Fica, Blahu, Republiku, čo som ich predtým aj kritizovala?

 

A nenašlo by sa? To sú už ako ideálni ľudia, ktorých niet za čo kritizovať?

 

 

 

Chmelár 3.7.

 

„Samotné „historické“ závery NATO mi pripadajú ako úlety šialencov, ktorí nie sú schopní vnímať realitu. Pre mladších čitateľov – za minulého režimu existoval v televízii taký armády magazín, volal sa Azimut. Bola to čistá propaganda, nikto tomu neveril, robili sa z toho vtipy, ale oni si šli svoje a kŕmili nás nezmyslami o potrebe ostražitosti a boja proti západnému imperializmu. Dnes sa železná opona z Devína premiestnila do Vyšného Nemeckého a boj proti západnému imperializmu nahradil boj proti ruskému imperializmu, ale podstata zostala rovnaká. To si naozaj nikto nevšimol, že čím viac rozširujeme NATO, tým menej sme bezpeční a čím viac zbrojíme, tým viac je vojen? Nikomu neprekáža, že máme čoraz menej priateľov? Nikoho nevyrušuje, že si vyrábame nepriateľov aj z tých, ktorí proti nám nebojujú, ba ani nás neohrozujú? Nikomu sa nezdá zvláštne, že SEVEROATLANTICKÁ (schválne som to zvýraznil) aliancia ide zvyšovať svoju prítomnosť v Tichomorí aj v Indickom oceáne a naša propaganda ju stále nazýva obrannou?“

„Nedočkali sme sa žiadnych zásadných analýz a už vôbec nie polemických diskusií, iba bezduchého opakovania floskúl, ako na to boli naučené generácie pred nami pri hodnotení záverov zjazdov KSČ. Náš vyslaný generátor fráz Zuzana Čaputová nadšene opakovala v každej druhej vete, že to bol samit historický, len jej nemal kto položiť otázku, čím k tomu prispela ona sama okrem póz pri fotografovaní a rozhorčením nad „ruským šalátom“ počas štátneho banketu v kráľovskom paláci.

Nikto z novinárov ju neopravil ani vtedy, keď zavádzala, že rozhodli o prijatí Švédska a Fínska do NATO. Hádam by sa už po troch rokoch vo funkcii mohla naučiť, že lídri môžu iba pozvať dotyčné krajiny, no ich vstup musia schváliť národné parlamenty všetkých členských štátov. A nie, rozhodnutia vlád nie sú „slobodnými rozhodnutiami krajín“. V dejinách Severoatlantickej aliancie bolo referendum umožnené iba v jednom prípade (Maďarsko), často boli štáty dotlačené do NATO proti vôli ich obyvateľov. Najvypuklejší príklad je prípad Čiernej Hory, v ktorej bola väčšina obyvateľov tvrdo proti, no vláda krvavo potlačila masovú demonštráciu v Podgorici a členstvo v aliancii presadila napriek odporu svojho ľudu. Veľmi pochybná je aj podpora Švédov pre členstvo v NATO. Tu sa o tom vôbec hovorí, ale Švédsko je v tejto otázke rozdelené a približne polovica obyvateľstva má vážne pochybnosti o tomto kroku. Tá považuje kroky švédskej vlády a odmietnutie referenda za zradu.
Nie je náhoda, že na porade zástupcov švédskej a fínskej vlády venovanej rozhodnutiu vstúpiť do NATO v apríli tohto roka sa zúčastnil aj Jacob Wallenberg, jeden z najmocnejších oligarchov v Švédsku, ktorý vlastní najväčšieho švédskeho exportéra zbraní SAAB a švédsku banku SEB, ktorá ovláda štvrtinu tamojšieho bankového systému. Tí všetci spustili lavínu propagandy, v ktorej strašili obyvateľstvo, že Putin zaberie ostrov Gotland v Baltskom mori, hoci to kritickí experti považujú za takmer nemožné bez toho, aby nezaútočil aj na Nemecko. Už od roku 2014 si vymýšľajú paranoidné príbehy o ruských ponorkách, ktoré vraj narušili švédske vody. Podobné správy sa síce neskôr ukázali ako nepravdivé a vymyslené, ale medzitým stačili poslúžiť ako zámienka na podpísanie Memoranda o porozumení medzi NATO a Švédskom. To znamená, že Putinova invázia je len zámienkou dlhodobých cieľov získania severských štátov pod vplyv amerického impéria.“
(krátené)
.
https://www.facebook.com/ChmelarEduard/photos/a.328767897155109/5556019061096607/
.
.
.
.
Chmelár 16.6.:
.
.
„S veľkou nevôľou registrujem neprajnícke až závistlivé reči, že prečo len učitelia, aj iní sú tu, aj oni chcú viac peňazí… Toto je elementárne nepochopenie pravidiel sociálneho zápasu. Vážení, vo svojom živote som podporoval všetky štrajky a protesty za sociálne práva: učiteľov, lekárov, sestričiek, železničiarov, robotníkov, všetkých bez výnimky. Bez solidarity a vzájomnej podpory nedosiahneme nič. Metódu „rozdeľ a panuj“ poznajú mocenské zložky už od starého Ríma. Tak si nezáviďte ako malé deti a navzájom si držte palce, inak budete sami vinní za to, ako to tu vyzerá. Napokon, nič vám nebráni zorganizovať sa tak ako pracovníci školstva. Sľubujem vám, že aj váš oprávnený boj za sociálne práva podporím. Iba tak zvíťazíme.“
.
.
.
.
.
.
Hvizdik – kritika Chmelára:
.
.
„Na moju otázku , už po skončení podujatia,  ohľadom toho aká spoločnosť alebo režim, by najviac vyhovovala väčšine obyvateľstva, som dostal odpoveď, že vraj osvieteného diktátora, či monarchu aspoň na 20 rokov.“
.
„Nedalo mi to a ja debil, dezolát a pán nikto – milión, som si dovolil poznámku na jeho reakciu na to čo sa deje u našich susedov na Ukrajine a Donecku povedať, že má podobný názor ako „slovenské mienkotvorné média“.
.
.
A to som nemal. Pán docent ma viackrát počastoval výrazom : „ Ty chu…., ty sa ničomu nerozumieš. Ovládaš 6 jazykov ako ja? Španielsky, arabsky, ďalšie nespomenul, nevieš nič a pletieš sa do niečoho čomu nerozumieš . „  Ostal som vyfackaný a stratil som reč po tomto jeho profesorskom, spoločenskom a kultúrnom vystúpení. Preboha, čo som si to dovolil ja,  pán niktoš,  vyjadriť svoj názor,  ktorý nesúladí s jeho?  Pritom na prednáške bolo viackrát, aj ním, povedané : Nesúhlasím s vaším názorom , ale máte  ho právo vysloviť. Bodka. Nemáme. Nielen konšpiračné média a politici ako Blaha  i Rostas sú vytláčaní z mediálneho – toho správneho priestoru, ale i ich kritici, ak je vyslovený proti nim opačný názor,  sú na jednej lodi „s našim establišmentom „ Hurá. Ďakujem. Aspoň viem kto som. Ani v krčme 4 cenovej skupiny, by som sa niečo také o sebe nedozvedel.“
.
https://hvizdik.blog.pravda.sk/2022/06/16/uvazovatel-nad-kandidaturou-na-slovenskeho-prezidenta/
.
.
.
.
.
.
Chmelár iste nepíše kvôli takým hlupákom, ktorí o ňom budú vypisovať, že tu chce vládu osvieteného diktátora a má podobné názory ako mienkotvorné médiá. Kvôli takým hlupákom by nepísal.
A kvôli takým nepíšem ani ja, hoci ma tu tiež pravidelne šikanujú blbosťami.
.
.
.
Však si poslúžte, Chmelár je na úrovni 4.cenovej skupiny, vyhovuje vám viac prejav Mazureka alebo Blahu, čo už sa vyjadrujú viac na úrovni. Ale ja si o nich myslím, že sa vyjadrujú tak, aby im aj hlupáci rozumeli, čo oceňujem!
.
.
Práve v tom je ich prínos, že potom tomu rozumejú aj hlupáci, lebo im to podajú veľmi jednoduchým jazykom, aby tomu aj posledný somár rozumel. Aj keď Norbert na infovojne sa stále sťažuje, že ani to niektorým nestačí.
.
.
Nečakajte, že sa budem zastávať len Blahu a Chmelára už nie!  Ja si ich osvetu a angažovanosť vážim u obidvoch rovnako. A nemyslím si, že Blaha je 1.cenová skupina a Chmelár 4.cenová skupina. Na rôzne cenové skupiny sa delia len ich čitatelia a to celkom dobrovoľne!
.
.
.
.
.
.
.

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,491
Celková čítanosť: 5542221x
Priemerná čítanosť článkov: 3717x

Autor blogu

Kategórie