Založ si blog

Za naše peniaze a za našu prácu sa financujú vojny

Dnes bol najväčší štrajk učiteľov a ja ľutujem, že nie všetkých občanov, že táto poslušná vláda iným štátom a nie vlastným občanom, dáva peniaze len na zbrojenie, ktoré si občania neprajú a sú takto nimi okrádaní. 

Ako som si vypočula na jednej tlačovke od novinára, pýtal sa, prečo táto vláda nepomáha vlastným občanom ako v Rakúsku, kde každý dostane 500 eur a 250 ďalších a to majú ešte niekoľkonásobné platy oproti našim občanom.

 

Myslím si, že vlády Slovenska charakterizuje snaživosť ponížených služobníčkov voči štátom, ktoré nás riadia. Keď tie povedia – budete zbrojiť aj keby vaši občania podochli od hladu, poslušne zrazia opätky za svoje úplatné platy a nechajú ľudí aj podochnúť. Keď sa o politikoch niekedy hovorilo, že sú to len pijavice, nikdy to neplatilo viac. Nespravujú štát, plnia funkciu drábov za nám rozkazujúce štáty. Budete len zbrojiť, vaši občania nás nezaujímajú a vy ich k tomu budete donucovať. A na to všetko budú dohliadať naši novinári, či vaši politici poslúchajú a ožobračujú v náš prospech.

 

Už roky to beriem tak, že sústavne nás okrádajú a ešte aj to málo, čo mohlo ísť ľuďom a nielen na zbrojenie, presunuli napríklad od učiteľov k policajtom a vojakom. Policajti a vojaci sú totiž prevažne muži a ľahšie sa okrádajú väčšinou ženy a matky v školstve. To je morálka mužov v politike, že zoberú ženám a matkám a dajú mužom, lebo k ženám sa je ľahšie takto násilnícky správať, ženy sa nevedia tak brániť, ako by sa viac ozývali policajti a vojaci. To je skutočná politika mužov, keďže mužov je v politike viac, že okrádajú v prvom rade ženy a matky, lebo to ide ľahšie a lokajská násilnícka morálka poskokov tomu napomáha.

Preto si roky hovorím – Naše platy majú policajti muži a vojaci, oni majú aj naše odmeny, lebo sú to muži a čo by si nezobrali, keď im iní muži dajú? Takto si vypomáhajú muži medzi sebou a na MDŽ sa tvária, že akože majú v úcte ženy a nejaké teoretické matky si aj vážia. Ženy vedia, že nevážia a muži ich vždy takto násilnícky vykorisťovali a na ochranu žien sa len hrajú. Preto policajti a vojaci majú naše platy a odmeny, čo nedostali matky v školstve a žiadne matky, ktoré sú vždy na chvoste dotržnosti násilníckejších a nealtruistických mužov.

 

No platy všetkých našich matiek šli do zbrojenia. To, čo mali dostať matky a deti v tomto štáte, to všetko šlo do zbrojenia našich lokajov a zbabelých mužov na príkaz ich pánov, ktorým zbabelo slúžia. Že občas v politike nájdete aj atrapu ženy, to sa do politiky nedostali ženy ale atrapy na ženy bez sociálneho cítenia. Mužom sa vyrovnali len svojou bezcharakternosťou a predajnosťou, hoci ženy maximálne ako chuderky predávajú len seba a nie iných ľudí, ako to zvyčajne robia muži v politike. Preto občas v politike vidíte aj ženy, čo padli vďaka svojej citovej tuposti na také morálne dno tiež a muži vyhlasujú, že tam majú aj ženu, ale maximálne podľa pohlavných znakov.

 

Tak ste nás aj dnes okradli a za naše peniaze a za našu prácu sa financujú vojny. Nie národov, ale svetových zlodejov a miestnych zlodejíčkov politikov v každom štáte.

 

 

Vždy na konci školského roku dostávame taký byrokratický dotazník, že kde máme rezervy a čo ešte viac by sme mohli urobiť. A nikdy tam nemôžem napísať, čo si vždy myslím, že dávam si záväzok a tam mám rezervu, že budem robiť menej. Že už nebudem robiť to, či ono, čo som vôbec nemusela a stíhala len na vlastný úkor a zadarmo.

Možno to znie neuveriteľne, že existuje práca, v ktorej mnohí ľudia robia viac než musia a zadarmo. No iste nie pre blbosť, ale preto, že robia s deťmi. Keď sa pozriete na tie deti, mohli ste x krát vypeniť, ale nedá vám to, robiť len to, čo musíte za rozkradnuté platy. Takto sa ženy zneužívajú, ich city, že nedá im to a pracujú naviac aj okradnuté. Však tie deti netušia, akých máme v krajine mužov a že mužská česť alebo cnosť je len rozprávka z rozprávok.

Niečo sa mi podarilo dodržať. Už sa nevenujem nácvikom divadla každé čítanie, ako som voľakedy robila a na svoj úkor zadarmo. Vidím na deťoch, že chceli by hrať divadlo, ale už sa mi darí spomenúť si na to vyčerpanie zadarmo. Nech ani netušia, čo všetko by sa dalo v školstve robiť a každú hodinu. Však mnohí zo školstva ušli k lepším platom a ja by som tu ako blázon mala robiť pravidelne toľko navyše? A tak deti si myslia, že divadlo sa dá hrať v škole len niekedy. Netušia, že skoro každý deň.

Aj tak vždy niečo vymyslím, hoci sa snažím vymyslieť niečo ľahšie, keď už za to nie som platená. Tohto roku som si vymyslela, že naučím druhákov celú násobilku mojim vymysleným spôsobom. Ja viem, že to nikoho nezaujíma, ale mňa to bavilo vymyslieť, že ako by sa zábavným a nejakým veľmi motivujúcim spôsobom dala naučiť násobilka. A presne to je to najkrajšie v našej práci, že som si to mohla vymyslieť a zrealizovať to a teraz viem, že sa to dá za jeden mesiac a bez toho, aby ste od detí chceli niečo naspamäť. Ani raz som im nedala učiť sa násobilku a naučila som ju ich na hodine, len v škole, bez pomoci rodičov a potom ju vedeli tak, že celé delenie zvládli za tri dni. Ja sama som bola prekvapená. Rovno som napísala na tabuľu všetky najťažšie príklady z delenia a rovno šli súťažiť ako rýchlo to vypočítajú a počítali aj cez prestávky, lebo vôbec nemuseli. A ohromne sa im páčilo, že vedia celú tretiacku násobilku, čo sa tretiaci učia celý rok. Rovno môžu zobrať posledný pracovný zošit z tretieho ročníka a vedia riešiť všetky príklady na konci. Včera sme sa hrali na štvrtákov a štvrtácku súťaž v násobilke, ktorá je u našich štvrtákov každý rok a kde je 80 príkladov na čas. Štvrtáci to zvládajú od 5 – 15 minút a rovnaký výsledok sme mali už včera a v druhom ročníku! Prvá žiačka to zvládla za päť minút a do tých 15 minút skoro všetci okrem tých, čo boli chorí a nechodili do školy, keďže súčasťou učiva to v druhom ročníku nie je. Doma sa to teda nikto neučil.

Mám z toho takú ohromnú radosť, že uvažujem, že na budúci rok začnem znovu hrať s deťmi divadlo. Síce je to všetko na môj úkor a peniaze za to pôjdu len na zbrane a zabíjanie, ale tie deti, to je iný druh ľudí. Deti dokážu motivovať učiteľov robiť veľa vecí zadarmo a nakoniec majú z toho zneužívaní učitelia aj radosť. 

V iných profesiách to bude horšie, ak tam náhodou deti nemáte. Nemá vás kto motivovať!

 

 

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518095x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie