Založ si blog

Ako volič OĽaNO žiadam odstúpenie strán SaS a Za ľudí z vládnej koalície

Ako volič OĽaNO žiadam odstúpenie strán SaS a Za ľudí z vládnej koalície. Nie som ako človek o nič menej než nejaký novinár, čo si myslí, že môže občanom diktovať koho majú – nemajú voliť, čo si majú – nemajú myslieť. Absolútne sa mi nepáči mediálna šikana novinárov denníkov Penty, že nám tu všetko diktujú, šikanujú občanov, určujú koho majú zavrieť alebo vyšetrovať, koho majú zvrhnúť. Sme štátom pod šikanou týchto novinárov. Nehovorím, že všetkých, ale týchto vyšetrovateľov všetkých káuz, kto je za čo vinný, kto je psychicky narušený, labilný atď akokeby boli NAKA aj psychiatri v jednom.

 

 

Im nestačilo, že už jednu vládu zvrhli lebo Smer vraj dal zavraždiť Kuciaka, čo už dopredu oni vyšetrili za tri dni, im sa nepáči táto vláda, tak zas bude podľa novinárov, že teraz si prajú predčasné voľby pre svojich progresívcov? A to pekne otecko Šimečku, čo na tom pracuje.

 

Remišová povedala, že ľudia tejto vláde dali veľa hlasov. Nie, ľudia tejto vláde vôbec nedali veľa hlasov, len bolo nutné pribrať do koalície niekoho, tak aj také mizerné strany ako sú SaS a Za ľudí. Inak OĽaNO len preto dostalo toľko hlasov, lebo toľko je na Slovensku občanov, čo si NEŽELAJÚ nejakú progresívnu vládu a nejakých progresívcov vo vláde. Preto volili OĽaNO, lebo ich už nemal kto poraziť a vytlačiť!

 

Ale novinári si nedajú pokoj, aby si ich nepretláčali a nešikanovali tým celý národ!

 

 

Žiadam odstúpenie Sulíka za to, že od začiatku pandémie spochybňoval všetky bezpečnostné opatrenia od odborníkov. Začal s tými podrazmi pred Veľkou nocou, kde spochybňoval tlačovkami všetko doradu, za čo predtým hlasoval a len preto, aby bol chrumkavý a zbieral na úkor obetí %. Rovnako neschopného majú aj ministra školstva, čo tiež ignoruje odporúčania odborníkov. Plus to bola SaS, ktorá spochybnila a všetky vakcíny, keď Sulík v rozhovore s Hanzelovou povedal, že si z vakcín nevyberie len nejaký šunt a asi si vyberie ako papaláš Sputnik!

 

Taktiež Cigániková útočila na Remišovú a ani dopredu nevedela za čo. A Remišová tiež urobila chyby, ale to už je asi chrumkavá strana, lebo sa novinárom do vankúša ich progresívcov hodí! Kolíková tiež urobila chyby pri vyšetrovaní smrti Lučanského, ale tú si budú nekriticky ofukovať.

 

Prečo si radšej nefotili ponožky? Prečo si radšej neposedeli na motorke? Prečo sa všetci radšej neostrihali manikúrovými nožničkami?

Keby mali spacáky v parlamente, to by vám už nevadilo! Ani keby všetci robili experimenty s drogami, lebo to by už bolo ľudsky sympatické!

 

Žiadam ich odstúpenie ako dvoch mizerných pidistraničiek, ktoré žiadne voľby nevyhrali a ľudia vedeli prečo im nedali hlasy. 

 

A najradšej by som žiadala o odstúpenie týchto novinárov a nimi pretláčaných „odborníkov“, ale práve tí tu majú zostať trvalými pijavicami.

A pritom, keby vás nebolo, tak ľudia rešpektujú bezpečnostné opatrenia, lebo by nás tu nemal kto rozoštvávať a spochybňovať všetky doradu! Nehovoriac o tých „odborníkoch“, čo o včasnej liečbe nepočuli, lebo byrokraticky vraj neexistuje!

 

 

 

Podajte demisiu a novinári dajte výpovede!

 

Chceme do vlády k politikom naozajstných odborníkov ako je Mesík, Torok, Firment a ďalší, čo už o včasnej liečbe počuli a do médií chceme novinárov, čo o nej písali!

Nielen sa ivermektínom liečili, ale o ňom aj písali!!!

 

Ak ste zlyhali a neviete o včasnej liečbe písať, dajte výpovede!

 

 

Máte čas do budúcej stredy, ak sa teda netrasiete o oveľa menšie sumy než tí poslanci a tiež môžme povedať, že za predajnosť, že budete o byrokracii so včasnou liečbou ticho!

 

 

Koľko obetí máte týmto na svedomí? 

 

 

 

Ako sa novinár Denníka N vyliečil ivermektínom!

 

 

„Vonku sa síce tvárim hrdinsky, ale vojdem do domu a rozplačem sa. Som realista. Spĺňam prakticky všetky rizikové faktory – bývalý dvojnásobný onkologický pacient, kilogramy navyše, vysoký tlak… Raj pre koronu, raj pre zubatú. Do toho v novinách, v ktorých pracujem, čítam, že na umelej ventilácii už neraz končia pacienti 40+. Mám 46. Vydržal som rok pandémie, a teraz, tesne pred očkovaním, je fakt koniec?

Večer v tú sobotu prichádza prvá vysoká horúčka.

Mali sme horúčky, kašľali sme, opierali sa jeden o druhého (doslova) a občas len bezmocne hľadeli pred seba.

S horúčkami som nakoniec bojoval deväť dní, Danka štyri, ďalšie dni sa však okrem straty čuchu a chute trápila so slabosťou svalov, kĺbov a šialenou únavou.

Každý deň som si na horúčku dával minimálne šesť paralenov, občas som to striedal s panadolom či acylpyrínom. Tri noci som sa akoby dusil. Nevedel som sa vykašľať ani normálne nadýchnuť, nezaberal stoptussin ani nič iné. Vtedy som sa lúčil so životom a v duchu opakoval patetické prehlásenie, aby ma v prípade vegetatívneho stavu neoživovali a počas pohrebu mi zahrali I salut you Christopher od kapely IAMX. Trápne, ale keď nevieš normálne dýchať, zdá sa ti to adekvátne.

Čo nám pomohlo

Ako som to prežil? Prozreteľnosť? Náhoda? Šťastie?

Od jesene sme všetci v rodine poctivo brali vysoké dávky vitamínov D, C a zinku, k tomu B-komplex, sirup na imunitu a rybí olej. Ak hovorím o vysokých dávkach, mám na mysli naozaj vysoké dávky – prekračovali sme všetky odporúčané hranice. A jedli sme veľa ovocia a zeleniny. (Ale písali proti Bukovskému, lebo to je konšpirácia!)

Samozrejme, v pondelok, teda po víkende s pozitívnym testom, som volal svojej obvodnej lekárke, aby vedela, čo mi je, a dala mi to do karty. Predpísala mi antibiotiká suprax proti bakteriálnym infekciám. Zároveň som sa snažil dostať k známemu ivermektínu. Za vyskúšanie predsa človek nič nedá.

Počítač som pre nevoľnosti a slabosť vládal otvoriť len občas. Práve vtedy som si na facebooku čítal, aké kontroverzie ivermektín vyvoláva. Vedel som, že kým jedni ho zbožšťujú, iní radia triezvosť. Na oboch názorových stranách som mal kamarátov.

Ivermektín mi nakoniec predpísala onkologička, našťastie ho mali aj v lekárni. Fyzicky som sa k nemu dostal večer v siedmy deň od testovania, teda v piatok, po siedmich dňoch horúčok. Dával som si dve tabletky denne päť dní po sebe.

V pondelok, teda dva dni po podaní, som sa už cítil relatívne dobre. Neviem, čo presne mi pomohlo, či imunita po šialenom dopovaní vitamínmi, či sa mi po týždni horúčok a nanič dýchania stav zlepšil prirodzene, či šlo o placebo alebo účinok ivermektínu. Z hľadiska výsledku je to jedno a keby som opäť ochorel, zopakujem každý krok. Keď má človek strach o život, požije aj výťažok z myšlienky Andreja Danka, hoci ako zdravý existencii takej substancie neverí.

https://dennikn.sk/2312862/ked-mi-prisla-sprava-ze-som-pozitivny-spocital-som-si-svoje-rizikove-faktory-a-pateticky-sa-zacal-lucit-so-zivotom/?ref=tema

 

 

 

… do médií chceme novinárov, čo o nej písali!

Nielen sa ivermektínom liečili, ale o ňom aj písali!!!

 

Ak ste zlyhali a neviete o včasnej liečbe písať, dajte výpovede!

 

 

 

 

Tento novinár zabudol poďakovať, že k ivermektínu sa dostali vďaka takým sprostým konšpirátorom, akým som aj ja. Keby nás nebolo, tiež to mohli neprežiť!

 

A my za to nemáme ani jeden cent, že sme zaňho aj pre týchto novinárov bojovali.

 

Ale iste nie tak, že ja sa ním vyliečim, ale iným zabránim a budem proti tomu písať, lebo keby sa chceli aj iní, tak sú konšpirátori.

 

 

 

Záujem médií k 2.februáru 2021:

 

PRAVDA

 

Parlamentné listy

 

Topky

 

Týždeň

 

TA3

 

Nezáujem médií:

 

SME

 

Denník N

 

 

Za novinárov a ich články a rozhovory do 22.januára 2021:

 

Miroslav Čaplovič PRAVDA

 

Eugen Korda TÝŽDEŇ videorozhovory

 

Mária Hlucháňová PRAVDA

 

Lenka Dale Parlamentné listy

 

Vladimír Šnídl Denník N

 

Tatiana Stará Hlavné správy

 

 

Im patrí vďaka, že sa nezaujímali len o politický boj ale práve o obete a záchranu ľudí. Týmto umožnili obetiam dostať sa ku včasnej liečbe a najvýraznejšie prispeli ku schváleniu včasnej liečby 27.januára od ministerstva zdravotníctva a dovozu ivermektínu, keďže novinári majú v rukách takúto moc.

Doslova každý z nich tým zachránil viac životov než politici. Zachránili tým aj svojho kolegu novinára z Denníka N Karola Sudora a jeho manželku aby ich malý syn nezostal bez rodičov.

 

 

 

Mesík 15.3. o boji našich odborníkov proti ivermektínu:

„Dnes som mal rušný deň, ale večer ma pobavil ďalší výplod Karpaťanov, tentoraz na vlnách čohosi čo sa volá „startitup“. Vytešovali sa tam touto štúdiou z Brazílie, https://www.tandfonline.com/…/10…/20477724.2021.1890887 , ktorá analýzou výsledkov liečby 168 ťažkých pacientov s covidom v máji 2020 dospela k záveru, že liečba chlorochínom, hydroxychlorochínom aj ivermectinom bola „neúčinná“. Je to ďalšia zo série „srandovných“ kvázi vedeckých prác ako tá nedávna z Kolumbie. Nemá napríklad žiadnu kontrolnú skupinu a tak bez akéhokoľvek relevantného porovnania tvrdí, že liečba tých ťažkých pacientov nefungovala, lebo mali 21 až 23%-nú úmrtnosť. Lenže z iných štúdií vieme, že priemerná úmrtnosť hospitalizovaných pacientov s covidom v Brazílii bola v tom istom čase (máj 2020) na úrovni cca 40 až 45% – viď https://www.sciencedirect.com/…/pii/S2214109X20302850
Inými slovami, ťažkí pacienti liečení „neúčinnými“ HQ, HCQ a IVM mali o zhruba 50% nižšiu úmrtnosť ako neliečení resp. inak liečení.
Druhá drobnosť ktorá Karpaťanom zo statri-tupu zostala utajená je, že nikto z pacientov liečených v tej štúdii IVM nebol liečený I-MASK protokolom – aj preto, že ten v tom čase ešte nebol známy.
Ako sa hovorí na Horehroní, ďalšia bullshit štúdia 🙂 Ale prečo by sa najobyčajnejší ľud v karpatských startup dolinách netešil? 🙂

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2214109X20302850?fbclid=IwAR3m1lMbUXTz34wDulu_bCKMkkfcjCxHLuTdCcb5Pk0Q2bxjNjiGyMmzr-I

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5545260x
Priemerná čítanosť článkov: 3717x

Autor blogu

Kategórie