Založ si blog

Toto je obhajoba Blahu

Od jedného obhajcu Smeru:

 

„Klameš,Blahu obvinili na základe skutkovej podstaty,ktorú dostal do zákona palysádový právnik Dostál,keď Blaha ešte nebol ani poslancom!“

 

„Neskutočne tu dristáš a klameš!Opakujem,Blahu obvinili na základe novely Dostála za Zradičovej vlády a vtedy ešte Blaha nebol poslancom,takže logicky ani nemohol hlasovať za!

Ale nič to nemení na tom,že ani na základe tejto novely Dostála Blaha nemohol byť obvinený,ak by bol príčetný vyšetrovateľ a prokurátor!Takže celé to skončí tak,že obvinenie čoskoro zrušia na základe sťažnosti Blahu! Ale to je zbytočne vysvetľovať akejsi malinovej,Nicholsonovej a podobným nedoukom!Howg!“

 

„Na čo si upozornil Blahu Ty hlupák,keď Blaha je poslancom od roku 2012 a skutkovú podstatu na základe ktorej Blahu obvinili tam prepašoval palysádový právnik Dostál za vlády „profesorky“ Radičovej,to znamená,že ešte nebol v parlamente? Ty si ale chytráčisko! Ale hlúpy chytráčisko! Asi ako Matovič!“

 

„To je tak malinová,keď niekto niečomu nerozumie ale veselo o tom dristá! Blaha je obvinený kvôli „akože“ popieraniu zločinov politických režimov-to je novela Dostála schválená Radičovej vládou a je to v tom istom paragrafe,ktorý schválila ešte prvá Ficova vláda a pôvodne sa týkal popierania holokaustu! Takže Blaha za to v žiadnom prípade nemohol hlasovať,lebo vtedy ani nebol poslanec! A že pozdravujem idiotov z infovojny!“

 

„A tu je celé znenie paragrafu,už po novelizácii palysádového právnika Dostála:

§422d

 

Popieranie a schvaľovanie holokaustu, zločinov politických režimov a zločinov proti ľudskosti

 

(1) Kto verejne popiera, spochybňuje, schvaľuje alebo sa snaží ospravedlniť holokaust, zločiny režimu založeného na fašistickej ideológii, zločiny režimu založeného na komunistickej ideológii alebo zločiny iného podobného hnutia, ktoré násilím, hrozbou násilia alebo hrozbou inej ťažkej ujmy smeruje k potlačeniu základných práv a slobôd osôb, potrestá sa odňatím slobody na šesť mesiacov až tri roky.“

 

„Tak ty veríš infovojne,no fajn,takže zákon o holokauste bol prijatý 1.Ficovou vládou v rokoch 2006-2010,Dostálova novela bola prijatá Radičovej vládou v rokoch 2010-2012,a Blaha je poslancom až od roku 2012 od 2.Ficovej vlády,takže niečo tu tým idiotom z infovojny nesedí!Ale veriť im môžeš,každý niekomu alebo niečomu verí!Niekto verí v Boha,niekto verí,že Blaha hlasoval za zákon,keď ešte nebol poslancom!“

 

„Takže milá malina,tu máš hlasovanie o skutkovej podstate na základe ktorej bol obvinený Blaha!Ospravedlňujem sa nebolo to Dostál ale jeho jednovaječný brat Osuský spolu so Sulíkom,Dubovcovou a spol.! Celý Smer bol proti!Kde urobili soudruzi z infovojny chybu?“

Bolo to 13.júla 2011

https://www.nrsr.sk/web/Dynamic/DocumentPreview.aspx?DocID=357921

https://www.nrsr.sk/web/Page.aspx?sid=schodze/hlasovanie/hlasklub&ID=28991

 

„Dodal som písomné dôkazy,môžeš sa realizovať! Ale na tvojom mieste by som to nerobil,vôbec sa nevyznáš v problematike! Rovnako ako drvivá väčšina diskutujúcich!Ale keď môže byť premiér dristoš Matovič,tak si vlastne môže dristať každý!J tí blbečkovia na infovojne!Howg!“

 

„Aké dôkazy od vevery?Ty tu tvrdíš,že Blaha je obvinený na základe zákona,za ktorý sám hlasoval!Obvinila si ma,že som neobjektívny a že ty radšej veríš infovojne!Tak som ti dodal dôkazy!A teraz to opäť posúvaš niekam inam!Takto sa nedá seriózne viesť diskusia!

1.Dal som sem paragraf so skutkovou podstatou,na základe ktorej je Blaha obvinený;

2.dal som ti tu písomne pozmeňovák od Osuského;

3.dal som tu hlasovanie o tomto pozmeňováku,ktoré dokazuje,že celý Smer bol proti a Blaha vtedy ešte ani nebol poslancom.

Záver:Klamala si v blogu,klamali blbečkovia v infovojne a už to rýchlo chcete aj s veverou presunúť do roku 2016!A ja teraz mám opäť venovať zvyšok nedele vašim blbostiam?

A len taká poznámka na okraj:Myslím si,že v roku 2016 nikto nemohol tušiť,akí hlupáci a podvodníci sa dostanú k moci a akí idioti začnú byť iniciatívni na prokuratúre!“

 

„Čo nikto nepopiera? Veď tu šírite blbosti,že Blaha je obvinený na základe zákona,za ktorý sám hlasoval! Je to tupá lož!Dokonca za to nehlasoval ani Smer!A opäť tu pletiete rok 2016,veľké kulové tomu rozumiete,aj ja osobne by som hlasoval za zákon,ktorý postihuje blbečkov v gardistických uniformách! Už sa opakujem,treba mať právnické vzdelanie a najlepšie nie z Palysád,Sládkovičova a pod.Nemáte potuchy ako sa novelizujú zákony a prepisujú paragrafy a takto nehanebne tu dristáte.Chápem Vás,Matovič Vám ukázal cestu,treba sprosto dristať a možno budete aj premiérkou.Zabil som pol nedele s absolútne nekompetentnými osobami,ale platí,čím menej vedomostí,tým väčšia drzosť a odvaha!“

 

„Milá malina,absolútne si nezaslúšiš,aby som na Teba reagoval,vôbec nerozumieš novelizáciám a právu ako takému,a to by mi ani nevadilo,ale Ty sa ani nesnažíš porozumieť!Snažil som sa byť čo najviac korektný,dokonca som dal aj dôkazy,ale všetko zbytočne!Dokonca reaguješ na môj príspevok,kde naznačujem,že predmetná skutková podstata v novele za ktorú blaha hlasoval,nebola predmetom hlasovania,predmetom bolo len jej iné označenie,lebo sa tam vsúvali iné skutkové podstaty trestných činov!Ja sa ospravedlňujem,že viac polopatisticky to neviem vysvetliť,ale ja nie som zvyknutý baviť sa s právnymi analfabetmi!Aj keby to išiel Blaha vysvetľovať do infovojny,musel by so sebou zobrať aj Kaliňáka,lebo aj keď je mimoriadne inteligentný,obávam sa,že by to poriadne nevysvetli.Ja nechcem nikoho urážať,ale čo je veľa to je moc.“

 

„Preboha,čo je v tej novele? No daj! Ako to môže byť v novele z roku 2016,keď sa o tom hlasovalo v roku 2011?Naozaj si taká sprostá alebo sa len robíš?Ja viem,že to nedáš,tak to dám ja.Takže,čo sa týka paragrafu 422d),tak sa tam explicitne ustanovuje názov paragrafu a

mení sa na odsek 1,lebo sa zavádza trestný čin genocídy v odseku 2,za ktorý hlasoval celý Smer aj s Blahom.

Čiže skutkova podstata holokaustu,ktorú zaviedol Smer(2006-2010) a skutková podstata schvaľovania zločinov politických režimov(Dostál,Osuský,2011) len technicky bola označená ako odsek1,lebo bol pridaný nový trestný čin,ktorý tým pádom dostal odsek 2.Ale o skutkovej podstate odseku1 sa nehlasovalo,to je len technická vec,lebo tam potrebovali pridať genocídium! Takže opäť klameš aj s veverou,ale ja už som dnes zistil,že vy ani neklamete úmyselne,vy ste len sprosté ako Matovič a svoju nevedomosť si neuvedomujete!“

 

„A ďalšia vec,prečo by mi malo záležať na nejakom Blahovy?A prečo by som mal nejakým exhibicionistom z infovojny dokazovať,že sú dementi?Veď by to dopadlo presne ako dnes,písomné dôkazy,právnické vysvetlenie a tupá malina si ide furt svoje! Ja som si v nedeľu pred obedom čítal Pravdu a narazil som na sprosté lži,tak som reagoval.A teraz viem,že som to nemal robiť,s hluchými a slepými škoda diskutovať!“Blahoslavení chudobní duchom,lebo ich je Kráľovstvo nebeské!“

 

vevera:

 

„To je pravda, ale tá dostálova vsuvka bola iba novelizácia už existujúcich zákonov, ktoré začali zákonom o osviečimskej lži, lipšic bol vtedy proti a vlani napísal ironický status „kedy sa z fica a harabina stali bojovníci za slobodu prejavu?“ https://www.facebook.com/daniel.lipsic/posts…

A blaha už bol nasledujúci rok v parlamente, mohol iniciovať zrušenie všetkých náhubkových zákonov, lebo to je nehorázne pokrytectvo, ak sa teraz odvoláva na voltaira, a pritom to boli oni, kto v 2017 zriadili pod naka ideologické komando…“

 

„To musí predpokladať každý súdny človek, že zákon bude platiť aj pri výmene moci, ja tie zákony poznám, vedela som, že bude mať problém aj rostas, keď som čítala jeho článok, aj blaha pri niektorých statusoch, aj havran pre „hate crime“ a práve aj on sa vášnivo zasadzoval za ich zavedenie, tí chlapci netušili, čo v tých zákonoch reálne je, ja áno…“

 

„Už v 2012 bol blaha v parlamente, mal na to roky, aby dával voltairovské návrhy, on, naopak, hlasoval za protiextrémistickú novelu, ktorá sprísnila náhubkové zákony a presunula ich pod naka, úrad špeciálnej prokuratúry a špecializovaný trestný súd https://dennikn.sk/749414/nahubkovy-zakon-ht…

A ako hlasoval voltairovec blaha? https://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=schodze/hlasovanie/hlasklub&ID=37831

 

Dátum a čas25. 10. 2016 11:18
Číslo hlasovania162

Názov hlasovaniaVládny návrh zákona o uznávaní a výkone majetkového rozhodnutia vydaného v trestnom konaní v Európskej únii a o zmene a doplnení niektorých zákonov (tlač 174) – tretie čítanie. Hlasovanie o návrhu zákona ako o celku.

 

 

 

Schválené neboli len novelizácie, ale komplet celý vynovený zákon ako CELOK!

 

 

 

„To nikto nepopiera, že sa tieto zákony postupne novelizovali…

Rok 2009 trestné činy extrémizmu“

https://www.noveaspi.sk/products/lawText/1/68910/1/2/zakon-c-257-2009-zz-ktorym-sa-meni-a-doplna-zakon-c-300-2005-zz-trestny-zakon-v-zneni-neskorsich-predpisov/zakon-c-257-2009-zz-ktorym-sa-meni-a-doplna-zakon-c-300-2005-zz-trestny-zakon-v-zneni-neskorsich-predpisov

 

Rok 2016, v §140a už nájdete predmetný 422d, ktorý ste dal do odkazu, a Blaha hlasuje

za https://www.nrsr.sk/web/Dynamic/DocumentPreview.aspx?DocID=428815

 

Národná rada Slovenskej republiky sa uzniesla na tomto zákone:….

Tento zákon nadobúda účinnosť 1. januára 2017

Ktorého súčasťou je aj to, na základe čoho je stíhaný.

 

Nadpis § 422d znie:
„Popieranie a schvaľovanie holokaustu, zločinov politických režimov a zločinov proti ľudskosti“.
33. Doterajší text § 422d sa označuje ako odsek 1 a dopĺňa sa odsekom 2, ktorý znie:

„(2) Rovnako ako v odseku 1 sa potrestá, kto verejne popiera, schvaľuje, spochybňuje, hrubo zľahčuje alebo sa snaží ospravedlniť genocídium, zločiny proti mieru, zločiny proti ľudskosti alebo vojnové zločiny, ak bol páchateľ alebo účastník tohto činu odsúdený právoplatným rozsudkom medzinárodného súdu zriadeného na základe medzinárodného práva verejného, ktorého právomoc uznala Slovenská republika, alebo právoplatným rozsudkom súdu Slovenskej republiky, spôsobom, ktorý môže podnecovať násilie alebo nenávisť voči skupine osôb alebo jej členovi.“

 

 

Ja nie som právnik, ale keď sa hlasuje o návrhu zákona ako celku, tak sa neschvaľujú len jeho novelizované časti a len vynovené vsuvky, ale zákon ako CELOK po novelizácii.

 

A v každom prípade je veľmi zarážajúce, že nejaký právnik tu takto arogantne diskutuje a uráža iných, že nerozumieme tomu, že keď sa hlasuje o zákone ako celku, tak to znamená, že len o novelizovaných častiach a s inými časťami tohto zákona už poslanci nesúhlasia, hoci hlasovali ZA.

 

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5549549x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie