Založ si blog

Nevychovaní rodičia mávajú agresívne deti

Už v roku 2009 som v článkoch upozorňovala na nemohúcnosť škol poradiť si so sexuálnym obťažovaním a už na základných školách.

Ale čo chcete od škôl, keď tu som včera zažila, že 8x mi nejaký starý človek nadáva, že som stará dievka, inokedy, že si mám rúško strčiť do rozkroku a ešte sa na tom všetci tu starí smejú, že takéto mi vadí? Kde ešte staré ženy si od vás vynucujú, že máte odpovedať na otázku o klimaktériu?

Predstavte si to medzi deťmi, keď ich len opakujú. 8x mu povie, že je škuľavý a prídu ďalší podobní, že neodpovedal na otázku prečo je povedzme somár.

 

No, nečudujte sa, že deti z rodín opakujú len to, čo vidia doma, akých majú rodičov, starých rodičov. Keď je to vraj bežné a normálne a doma bežne si také poznámky hovoria dospelí, na nadriadených, susedov, politikov, feministky, učiteľky, diskutujú tak celé dni, čo chcete od ich potomkov?

Akú šikanu majú učitelia riešiť, keď sa vás tu a dospelý človek spýta, či je šikana aj to, keď sa ho vnučka niekoľkokrát spýta „A prečo?“

 

Keď je ochrana pred pandémiou pre nich totalita a musia ísť na diaľnice kvôli tomu zvrhnúť vládu, myslíte si, že svoje nevychované deti si už nebránia?

Bránia a rovnako agresívne a vulgárne. Rodič príde a bude brániť svoju dcéru, že čo učiteľa do toho, keď jeho dieťa volá spolužiačku, že je ku…, však jeho dcéra pravdu povedala, že je ku…, však je ku… a hovorí o 13 ročnom dievčatku.

 

Ako škola vychová deti takým rodičom a starým rodičom? Tie deti za to ešte nezodpovedajú, ako sú vychovávané a keď to považujú za normálne z domu.

Stačí, aby si prečítali diskusie na Pravde (v puberte sa k Pravde dostanú) a môžete ich vychovávať, že ani ich rodičia a starí rodičia nerozumejú tomu, čo je šikana, čo je vulgárne a že sa nikto nemôže vyhovárať ako násilník na iných – on, oni ma vyprovokovali. Tu nie sú vychovaní ani starí ľudia, škola im deti neprevychová, že to nie je normálne, keď si ich s rovnakou zúrivosťou bránia a všetci okolo sú len psychopati, ktorí by im chceli zobrať slobodu v slobode slova!

 

 

Rodičovské (zatiaľ len sci-fi)

 

Po vsetkych oznamoch a vychovno-vyucovacich vysledkoch sa prihlasim do diskusie a spytam sa, ci je tu pani Jadvizakova. „Ja som Jadvizakova,“ ozve sa ku mne doteraz neznama zena, ktoru poznam len z videnia. „Pani Jadvizakova,“ obraciam sa na relativne neznamu zenu. „Mate ju oholenu alebo zarastenu?“ Rodicia si mozno myslia, ze zle poculi a preto vysvetlujem:

„Takuto otazku dal vas syn mojej dcere.
Keby sa ma to spytal kolega, tak to povazujem za obtazovanie a bola by som sokovana ako mozno teraz vy. Ale ked je to bezna otazka a je celkom normalne sa to pytat spoluziakov, tak celkom normalne vam mozem odpovedat, ze ja sa holim len niekedy a moja dcera sa este neholi. A taktiez sa mozem spytat vas, ci vas syn uz ma poluciu a mozme sa o tom celkom kludne porozpravat.
No ak sa vam to zda sokujuce, ake asi sokojuce to musi byt pre 12rocne dievca, ked taketo otazky su v tejto triede vraj bezne a dievcata si na to zvykli.“

Preberam sa zo sci-fi scenaru, ake by asi bolo taketo rodicovske.
Ako inak by ste vy riesili, keby vam 12rocna dcera povedala, ze jej spoluziak jej dal aj takuto otazku a ze bezne maju jej niektori spoluziaci poznamky o sexi zadkoch alebo prsiach svojich spoluziaciek a spoluziacky to znasaju s vetami – To treba ignorovat! –
Ignorovali by to dospeli na pracovisku, keby taketo poznamky mali kolegovia?
Doteraz som take nezazila, no moja dcera, ktora je este dieta, uz ano. No naucte svoje dieta ignorovat sexualne obtazovanie, ked sami ste to nezazili. Mam ja vobec predstavu ake to je? Nie ja som jej to hovorila so slzami v ociach, ale ona mne!
Ja si neviem predstavit ani taketo rodicovske, ako by dopadlo, keby som takymito otazkami obtazovala na rodicovskom.
Ale mala by som to nejako riesit, len neviem este ako.
Koho podla vas tym mozem obtazovat, triednu, rodicov, vedenie skoly?
Alebo vyskusat si to takto na rodicovskom?
Sexualne obtazovanie deti a medzi detmi som este nezazila. Ked pojdem za triednou, mozno s tym nic neurobi, vraj je dost bezmocna a podla mojej dcery vraj minie mesacne mozno aj tisic korun na esemesky rodicom, kde sa im marne stazuje na spravanie ich deti.
Zistit si adresy rodicov a navstivit doradu rodicov vsetkych styroch spoluziakov, o ktorych som sa dozvedela, ze to robia a moju dceru uz obtazovali? Alebo si to takto skratit na rodicovskom a porozpravat sa o nasom holeni a polucii v ich rodinach naraz so vsetkymi?
A mozno budem prave ja tym velmi zvlastna, ved taketo nieco sa v skole nehovori!

 

 

https://malinova.blog.sme.sk/c/180359/rodicovske-zatial-len-sci-fi.html

 

 

 

To bolo v roku 2009. A viete, ako sa to vyriešilo?

Prečkali sme tých primitívov, čo mali na ZŠ svoje deti na svoj obraz. Na výberovej škole sa už ich deti nenachádzali. A dcéra mi s radosťou rozprávala, že na hodinách je ticho, konečne je pokoj na učenie a má normálnych spolužiakov. 

Preto normálni utekajú z primitívneho prostredia a preto z Pravdy utiekli mladí. Nezaujímajú ich oplzlosti v diskusiách, ktoré si tu vypisujú starí ľudia. 

Ako vidíte, cenzúra raz bude potrebná a iste to pôjde s veľkým krikom, že množstvo starých ľudí a dôchodcov prišlo o slobodu slova k vulgárnostiam a nenávistným komentárom. Budú to volať totalita a lepšie to mali v socializme, kde museli byť ticho.

 

 

 

A naopak, boli ticho!

 

 

 

.

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

VIDEO: Rebríky, palice, plyn, agresívni ľudia. Lukašenko znova zaplavuje Poliakov migrantmi

19.04.2024 10:00

Poľsko znovu čelí návalu cudzincov, ktorí sa z východného smeru usilujú preniknúť na jeho územie.

policia meranie rachlosti radar

Pezinská Baba nie je diaľnica. Vodič dvojnásobne prekročil rýchlosť, prišiel o „papiere“

19.04.2024 09:56

Vodič išiel na Pezinskej Babe rýchlosťou 137 kilometrov za hodinu.

čečenci

Čečensko a Dagestan na nože. Opitého ministra zatkli, Kadyrov poslal elitné komando

19.04.2024 09:23

Pre ministra si na hranice prišlo 14 áut. Jednotka Achmat, známa aj ako kadyrovci, sa pracovníkom dagestanského ministerstva vnútra vyhrážali sa zabitím.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,491
Celková čítanosť: 5540695x
Priemerná čítanosť článkov: 3716x

Autor blogu

Kategórie