Založ si blog

Nemôžem sa pozerať na to, ako ničíte ďalších a ďalších ľudí, ktorí sem prídu a len pre takú blbosť, že nevolili ľudí ako vy

Koncim s pisanim na tomto blogu.
Pozrite sa, kolki blogeri sa zapajaju do diskusii. Len taki, ktori su ochotni diskutovat s doslova tlupou, ktora znesie len takych volicov, akych preferuju.
Ked som este bola na SME, hovorilo sa o Pravde, ze je to velmi primitivne prostredie a ja som tomu verila. Potom ma nie zo SME vyhodili, ale sama som odisla pre cenzuru. Co dnes mi uz napisu, ze ma vyhodili, hodi stale tam mam blog a mozem sa vratit, ale to uz tlupa tak uraduje. Volila som OLaNO a to sa tu netoleruje, si triedny nepriatel, hoci horekovali, ze vraj smeraci.
Ked som sem prisla, bola som milo prekvapena, ze tu ludia vobec nie su taki primitivni, ked som ich citala, malo to hlavu aj patu, co chceli, co kritizovali a tak som ich zacala branit. Ale vlastne som si neuvedomila, ze len preto, ze im davam za pravdu. Neskor z tej pravdy neostalo nic, lebo stali sa presne vsetkym tym, co kritizovali.
Ja sa to uz nebudem namahat ani spominat, tlupa by to zas prekrutila.
Nikto z mojich kamaratov to tu nikdy necital a nechapali, ze ako tu mozem pisat. Pre nich to bol len strateny cas, ze tu to nema vyznam. Ked prestanem, povedia mi len tolko, ze vraveli sme ti. No aspon mam skusenost. Prisla som na to sama.
Vsimnite si ako prestavaju blogeri diskutovat alebo odidu alebo pisu tak, ze nereaguju v diskusiach. Potom tu vedia prezit.
Ked mate navzajom na seba zaludok, tak to znasajte. Ale vlastne mate, lebo toto asi zodpoveda vasemu zaludku. Mojmu nie.

Chmelar teraz brani alternativne media, ale moze mazat pod svojim fb a pod video o cenzure zakazal pridavanie komentarov.
Keby pisal tu, neuniesol by to ani mesiac. A potom by som sa ho spytala, co si mysli o cenzure. On len netusi, co sa pise po diskusiach.
Ked bude cenzura, diskuteri na Pravde a aj blogeri budu mat na tom svoj podiel. A mne to uz bude jedno, lebo je to pricina a nasledok.
Je mi celkom jedno, ako dopadne sloboda slova, lebo ked bola, ludia ju vyuzivali na nenavist voci volicom inych stran a bojovali za blbosti, doslova blbosti a nic podstatne. Tak vlastne komu by ta sloboda slova chybala? Primitivom na vyburenie zlosti?
Nic podstatne vas aj tak nezaujima. Ta sloboda slova bola celkom zbytocna. Vyuzivana len na nevrazivost a prenasledovanie inych za ine nazory a pre blbosti.
V socializme sme len netusili, co si to take mudre myslia ludia doma. Teraz uz vieme, ze ani o nic sme neprisli.

A pre tych, co ostanu mlcat ponad vsetky tlupy. Raz mi jedna priatelka, ktoru som si nasla cez SME a pisanie blogu, povedala, ze pochopi ta tak jeden clovek z 500 a to vobec nie je malo. A tym nemyslela doslova mna, ale ze tak su ludia rozni, ze kazdeho pochopi len jeden clovek z 500, ked si naozaj sam sebou.
A kedze som pisala mnoho rokov a mala tych citatelov vela, tak si viete predstavit kolkych priatelov som si tak nasla, ked jedneho na kazdych 500 citatelov. A preto to stalo za to. Cize, ked si potrebujete najst priatelov (a partnerov), rovnaku krvnu skupinu, piste a nevsimajte si ziadnu tlupu. Ja koncim len preto, ze uz som ich nasla viac, nez som volakedy dufala, ze sa vobec da. To, keby mi bol niekto povedal, tak ani neuverim. Vam prajem rovnake zazitky.
A este jedno, ani jeden nebol z Pravdy, len zo SME alebo inych stranok.

Nemozem sa pozerat na to, ako nicite dalsich a dalsich ludi, ktori sem pridu a len pre taku blbost, ze nevolili ludi ako vy.

Posledna kvapka bola, co ste vystrajali pod Benovou. Viac toho uz nechcem byt svedkom.

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518635x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie