Založ si blog

Nie, nie ste od nich lepší, len slabší

Takže, ako by reagovali liberáli na slová Kuffu naopak, keby ako konzervatívci:

 

 

Bol by to ich idol ako povedzme Havran. Takže, kto by ho neobdivoval, ten by zožal toto:

 

„hovadina za hovadinou“ – len by konzervatívcom nadávali. A robia to. Nesťažujte sa, celkom rovnako.

 

Bránili by sa, že nepretláča to, čo pretláča, ale zbytočné vysvetľovať, lebo to by nepadlo na úrodnú pôdu – konzervatívci to nedokážu pochopiť. Aj to robia. Nesťažujte sa, tiež celkom rovnako.

 

Príklady konzervatívcov by považovali za vytrhnuté z reality (lebo tieto príklady im nevyhovujú).

 

Už z princípu by konzervatívcom nepriznali to, v čom majú pravdu, lebo zaujatosť pre predchádzajúce konflikty. Aj to robia. Nesťažujte sa, tiež tak robíte.

 

Obvinili by vás z extrémizmu, keďže nesúhlasíte s ich názorom na ľudí, ktorých uznávajú zas oni. Presne to robia. Ale veď to isté robíte aj vy!

 

Už by ste preto ani ničím iným neboli, len extrémistami! A páčia sa vám len extrémy! A nevytýkate im to, že to robia? Však presne rovnako, ako vy.

 

Pýtali by sa vás, o čom bol vás článok, lebo keď neuznávate ich ľudí, teda čokoľvek, čo znie kriticky pre ich uši, ste napísali, tak sa tomu nedá rozumieť.

A nerobia to tak? Vy inak?

 

Čo to spomínaš? Čo to motáš? Robili by takto z vás blbcov. A nerobia? Celkom rovnako!

 

Písali by vám, že vaše články sú o ničom a vždy boli o ničom. A nereagujete tak isto?

 

Písali by vám, ako ste ich tým maximálne len pobavili. Tým, čo ich nudí a sú to len hlúposti. A to vám aj píšu! Tiež!

 

A nevideli by zmysel, reagovať na vás. Takže to chápete, prečo na vás nereagujú a odišli do svojej bubliny.

 

Ale potrebovali by vám to vypisovať, takže vypisujú – Aký je nezmysel na vás reagovať. Čudujete sa? Aj vám je to vlastné.

 

Zásadne by ste boli pri iných názoroch, keď povinne neuznávate ich názory, mimo. A nečítali ste to od nich veľakrát, ako ste mimo?

Akú slobodu im teda dávate vy, že nemusia obdivovať vami uznávané osoby? Alebo ja som skritizovala niektorého konzervatívca viac, než vy bežne predstaviteľov liberálov? A ktorého? No reagujete tak isto už len na desatinu toho. Lebo ja som Kuffu neskritizovala, len som to otočila. Čiže ste ešte neznášanlivejší.

 

A bolo by im ľúto, že nechápete ich dobré rady, aby ste sa spamätali! Proste vám niet pomoci, keď nechápete a neobdivujete napríklad Havrana.

Nemáte na to, aby ste ho pochopili! Toto by vám vytkli! A nevytýkajú? A presne tak isto reagujete aj vy.

 

Písali by vám ako vás chcú len zachrániť. A nepíšu vám?

 

„Brehy ser na ňu. Z každého jej blogu trčí nenávisť voči katolíkom len to maskuje“

 

Nemajú k vám takýto postoj? A nevoláte si to, že vami pohŕdajú, keď nemáte povinne ich názory?

 

A nepíšu vám, že keď nemáte rovnaký názor na ich Kuffov, tak ste plní nenávisti? Tak čo, je vo vás vtedy nenávisť? Alebo to voláte, že to vás tak zastrašujú, že za iný názor ste nenávistní.

 

A nenapíšu vám tiež, ale že inak vám iný názor neberú? Len ste preň nenávistní?

Tak čo, neberú? Berú alebo neberú?

 

„Ja jej ho tiež neberiem, ale už je to u nej úchylka“

 

A nepíšu si, ako vám ho neberú? A ako ho neberú ani Blahovi, ale je to uňho úchylka?

 

„Kedysi som sa snažil s ňou debatovať, ale vždy sa to zvrtlo nato aký je pápež netvor a katolíci obmedzení.“

 

A nezačínajú si potom o vás aj vymýšľať? Ak to nie je vymyslené, nájdite mi jednu moju vetu v celom mojom blogu, kde ja píšem čokoľvek o pápežovi.

 

A dokonca som napísala, že je vraj netvor, hoci celkom nikde nič.

 

Preto, keď si o vás niečo vymyslia, chápte to. Neuznávaš nášho Havrana, Trubana alebo čo chcú, tak si toto všetko hore. A ešte si aj vymyslíme, čo ešte si napísal, hoci si nenapísal. Aj teraz sa čudujete tomu, čo robíte aj vy? Alebo tu diskutovali najhorší konzervatívci, čo vás v žiadnom prípade nemôžu reprezentovať?

 

A teda ja som tu hnala všetko do krajnosti, že keď nebudem uznávať Kuffu ako nejakú autoritu, tak už všetko toto hore?

 

Teraz ste videli, ako všetko a len preto, že neobdivujem Kuffu.

 

A vy prečo neobdivujete Havrana, keď si to oni želajú? Keď nie, potom všetko toto hore zažívate aj vy, lebo reagujú presne ako aj vy!

 

 

 

Fakt nerozumiem, prečo by som to mala kritizovať len na jednej strane, keď mi ukazujete, že reagujete presne rovnako?

Ich mám za to kritizovať a vám za to isté nadŕžať?

 

Ja nie som povinná uznávať ani Havrana, ani Kuffu. A musím povedať, že obidve strany sú rovnako vnucujúce aj zastrašujúce presne tým istým.

 

Ak to podľa vás nie je zastrašovanie iných názorov, nesťažujte sa, lebo presne to isté robíte aj vy. A teda, keby ste sa dostali k moci, vôbec nie ste iní.

 

 

Preto sú mi už voľby aj ukradnuté, ako dopadnú, lebo či vyhrá jedna strana alebo druhá, stále vnucujúci svoje extrémy.

 

A čo keď bude preto toľko nevoličov?

 

V každom prípade sa nemáte na čo u druhej strany sťažovať, ich správanie vzájomne je vám vlastné tiež. Nie, nie ste od nich lepší, len slabší.

 

 

Budem voliť Chmelára. Toho ja uznávam ako zdravý stred. A je mi celkom jedno, koľkí z vás podporia stred. Keby ho podporila väčšina, nemali by sme tu výsledok extrémistov. Čo mať budete, len samé extrémistické strety, keď väčšina bude voliť extrémy.

 

 

Keď som si nedala vnútiť extrémistických liberálov a Havrana, rovnako si nedám vnucovať ani Kuffu a podobných. Sú pre mňa rovnako neprijateľní.

A ja som tu o Kuffovi nepísala každý deň, že by som vám tu doradu rozoberala pre mňa neprijateľných, ako vy tu dennodenne môžete rozoberať pre vás neprijateľných a ešte si za to tlieskate. Tak to môžem ísť na SME, tam robia to isté naopak.

 

 

Keď vyhrá ktorákoľvek strana, bude všetkým vnucovať svojich alebo s vami skončia, keď nestíchnete. A obidve strany v mene slobody názorov.

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

Moulin Rouge

Vrtuľa legendárneho mlyna na streche kabaretu Moulin Rouge v Paríži sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5547400x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie