Založ si blog

O sexe bez lásky

Vcera napisal jeden diskuter pod tu prostitutku, ako o tom obcas sniva, ake by to bolo a pacilo sa mi to, ako to napisal, lebo mam rada taketo proste vyjadrenia o snoch a realite a pochybnostiach a ako potom radsej bucha kladivom do ponku. Ten komentar bol zaujimavejsi ako ten clanok, hoci ten kazdy cital. Pre mna bol krajsi ako cely clanok, ako super az poeticka momentka – poezia jednoducheho zivota o snoch:

 .

Už dobrých 30 rokov sa strojím že raz zájdem niekam ďalej od svojho miesta pobytu a skúsim konečne i ja to o čom poniektorí moji známi,keď sme sami chlapi v družnej rozprave,, eroticku masáž,,

Aspoň pre začiatok.

Vravím si, ,áno,áno, od zajtra začnem vstávať skoro ráno,,,,…

No ale, nejako na to neviem nabrať odvahu. Nie že by to boa žiadosť, túžba,skúsiť niečo neznáme,skôr zvedavosť.

Ale potom ma pochytia opačné myšlienky, obavy,aby to nebolo iba veľke sklamanie,výčitky,dokonca riziko ujmy na zdraví.

Ono, iba tak ísť a ľahnúť si do posteli s celkom neznámou osobou, dotýkať sa jej,mať vzťah,veď ani neviem, o čom sa s ňou rozprávať,ako ju oslovovať, vykať jej a či týkať…

Neviem ako kto,ale napokon to skončí vždy tak, že vezmem ťažké kladivo a niekoľko minút s ním búcham do ponku .Nič ma to nestojí, nadriem sa do sýtosti a mám pocit zadostučenia..

A potom si po chvíli zas poviem,,áno, áno …)))))“

 .

Ja si myslim, ze clovek si ma splnit svoje sny, aby zbytocne nemarnil cas snivanim o tom, z coho bude sklamany. 

O co skor bude, o to skor najde svoje skutocne sny. 

 .

Podla mna, ak ta, hockoho laka nejaka jama, lebo sa ti zda pritazliva… padni do nej, aby si ju spoznal, ci je NAOZAJ taka pritazliva!

Lebo vzdy viac vedia o jamach vsetko prave ti, co do nej spadli a vdaka nim potom uz mali ine sny! A ovela krajsie. 

 .

Ja, ked som sa rozviedla, povedala som si – A teraz si udelujem slobodu. A budem robit vsetko, co chcem. A ked budem chciet, budem mat aj troch muzov za rok, ked budem chciet. A ja vam kaslem na moralku a ked budem citit… tak urobim, co budem citit.

 .

Ale sloboda je ako prestrety stol, kde si mozte zobrat vsetko, lebo uz vam nikto nic nezakazuje. Ani vy sami sebe!

Ta sloboda ma prekvapila, kade ma viedla… ze vobec nie k nenazranosti a k tomu, ze to, co mi chyba a to, co by som mala chciet, by malo byt nieco menej, nez napinavost a dobrodruzstvo. A poznate vacsie dobrodruzstvo, nez je v laske a v nadseni?

Ako toto niekto moze vymenit za len sex, to neviem, ze ho nenudi. To asi laka tych, co su priviazani, lebo aj desatmetrova retaz oproti dvojmetrovej je uz pre nich slobodou, aj dva kroky vlavo alebo vpravo. Ale ked vas pustia… no kto by zostal stat a nehladal stale nieco viac? A komu uz by stacilo malo?

 .

Mozno, ked si nikdy nedovolite, tak ani neviete, po com by ste tuzili za obzorom. Co by to bolo.

.

Lebo o snivani len o sexe je to ako jeden moj zazitok s klobasou na Vaclavskom namesti. Bola som vegetarianka a strasne mi na tom namesti vonala klobasa.

Mali ich na kazdom rohu, kde sme sa pohli, zas ta vona. Hanbila som si dat klobasu a nielen preto, ze nemam ale aj priatelka, co tadial so mnou sla, ohrnala nos nad takymi klobasami na ulici. Hanbila som sa dat si klobasu, tak som si nedala. A tak mi ta klobasa narastla v hlave ako uzasne susto s uzasnou vonou. Ini si daju a ja nie a ta vona… Preco ja si to odriekam, ked mam na nu chut? A povedala som si – Este raz tadial pojdem, ja si tu klobasu kupim. Tak som si ju na druhy den dala a mala som po sne. Ta klobasa vobec nechutila tak uzasne, ako mi v hlave narastla len tym, ako som si ju zakazovala. Mohli sme ist potom okolo mnohokrat a ta vona ma uz nedostala. 

.

Clovek, co sa laduje klobasami, velmi rychlo vie, ze zas len klobasa nie je nic moc, ked si uzije a zazije, co viac je od nej. Potom zazije aj prekvapenie aj pri svedskom stole, pri vsetkych moznostiach – Co by si tak specificke dal! No urcite nie len skvarky!

.

.

Nasledkom sexu bez lasky

.

Poznam jednu zenu, ktora ako mnozstvo inych zien tuzi po vztahu. Mozno to bolo traumami alebo sklamaniami, ktore prezila, ako ona vidi sex, vztahy, muzov.

Nikdy mi nehovori tuzim po laske, tuzim po zamilovanosti, ale – Mohol by ma niekde pozvat, mohol by mi nieco doniest, mohol by moje deti niekam zobrat, mohol by aj on… vlastne nieco mi dat, nieco materialne. Uz vlastne neocakava lasku, ale len niekoho, kto by za sex nieco dal, nieco zabezpecil, nejako naoko by to vlastne vyzeralo. Proste aspon dakto, aspon daco, aspon nejaka normalna zuvacka do zivota.

.

Prekvapovalo ma, kolko zien uz nehlada lasku. Vraj uz nie su take narocne alebo pubertacky naivne a vztah k muzom sa im zmenil  na aspon daco, aspon barskto, aspon nejak.

Celkom to uz potom vyzera ako obchod – aspon nieco si kupim. Ja s tebou uz teraz pojdem na byt a uvidime! Mozno z toho daco bude a mozno nebude. A mozno sa jej uz neozve a mozno si o mesiac znovu spomenie a znova pojde na byt, mozno teraz na jej, ci z toho nieco bude.

.

Takze obcas pocuvam reci zien – ako nebolo.

Bola tam, aj tam, a ani tam z toho nic nebolo a ani inde. A to maju byt akoze dobrodruzstva, ze zivot celkom nebol naplneny prazdnotou, kde sa na lasku uz ani necaka.

Nebola jedina, co o tom takto hovorila. Takto veselo skepticky – zas nevyslo, na dva tyzdne vyslo, zas sa ozval, svina jak dlho sa neozval a povrchne sa to hodnoti, ze naplno zije, lebo stale hlada, teda aspon daco.

.

Nie, neodsudzujem tolko zien. Ja ju mam rada, aj ked teda lasku nehlada a to je sci-fi a aj ked sama zo seba robieva prilezitostnu handru.

Ja poznam jej cenu. Ja viem, ze je uprimnejsia, nez mnozstvo ludi, ja proste viem, ze je to ten typ dobrej zeny, co sa da lahko zneuzit, lebo uz proste neocakava, ani nevie, ze je v tomto skepticka, ze city uz vlastne odlozila a sla by aj za malo, aj za kocku cukru – len kocku lasky, mozno objatie po sexe.

.

Ja pocuvam – A uz s nim skoncim a potom zas, ze sa to odsuva, vtedy odsunulo, medzitym sa ozval iny… Zbytocne by som povedala skonc to. Ozve sa kocka cukru ta alebo ina a bude inak.

.

1. Myslite si, ze take zeny zaujima sex? 

.

Mozno tak posobia pred muzom, lebo vedia, ze toto na muzov posobi ako ked psovi hodite klobasu. A ty mi daj za to aspon kocku cukru – taka je ich nadej. Ze rovno nepovie, ze musi niekam ist, uz davno mal byt niekde inde, aspon by mohol zaplatit napriklad, alebo doniest, ked povedal…

.

Sex sa stava takou sucastou zivota ako zubna kefka. Este aj to umytie zubov je viac potrebne, nez ist si odpracovat do ineho bytu jedno objatie po nom alebo chvilu rozhovoru.

Nikdy mi o sexe nic nepovie, lebo viem, ze sex ju nezaujima. To je len klobasa pre muzov a divadelne predstavenie neopisuje. Scenar mam vediet tiez – ako sa to robi.

.

Velakrat si myslim, keby muzi poculi ako zeny hovoria o sexe, ako ten sex za rec pre nich ani nestoji, tak by asi mali problem s erekciou, keby si uvedomili, ake je to az pre zeny len divadlo.

A nie preto, ze ako zamilovane by ich sex nezaujimal, ale preto, ze laska z ich ocakavani zmizla a zostala tu len tato DAN vztahov, ze za toto pride ten barskto aj nabuduce.

.

Ked takto poznaju muzi zeny, lebo mnohi muzi presne takto zeny poznaju, co si tak mozu mysliet o laske zien? Alebo o ich sexe?

Asi ake kvalitne zazitky s tymto potom maju muzi? Asi aky kvalitny sex, ktory byva viac divadlom a skor len vstupenkou do vztahu – No zahram ti to!

.

Mozu si vsetci hovorit ako naplno ziju, musi to byt seria otrlych pravd, vyfarbeni a citoveho otupievania, ze tu snad neciti nikto a maximalne ich zaujima, ci este sa ozvali.

Do zivota potom rano vyrazi x otrlych muzov, tiez uz len skeptickych a x uz celkom citovo vytupenych zien rezistentnych proti sexu vnutorne.

Sex uz je ako len minca do automatu. 

Viete, ze mate hodit, lebo zadarmo nebude ani kocka cukru.

Viete, co ma vypadnut – aspon kelimok.

.

Ale skocim do sci-fi, ktoremu mnozstvo ludi neveri.

.

Ked nedovolite, aby ste citovo otupeli a velmi dobre si pamatate, aky je rozdiel v rozvode pod prudom a bez prudu, ci s laskou, ci bez nej, mate jasne citenie.

Niet lepsieho kompasu, ako nezahumuseny kompas vo vlastnom cite. Potom citite aj to, co ini necitia. Potom uz nezozeriete aj pomyje a nemate problem, ze uz ani neviete z coho vam je zle aj ked naplno zijete. Potom vam uz nechyba kazdy druhy barskto a kazdu chvilu barsco.

.

A este vacsim sci-fi pre ludi je, ze ten druhy barskto by ich mohol aj barscim postihnut.

Myslia si, ze ten druhy je ako zachod. Naplno si odzijem svoju provizornu potrebu a zatvorim za nim dvere ako na WC. Pre ludi je sci-fi, ze tak to nie je.

S kymkolvek mate sex, prepajaju sa jeho vnutorne sily s vasimi.

Odnesiete si postih na mnozstvo rokov s kym ste mali sex.

Ak je ten clovek duchovne velmi nizko a pravdepodobne bude, ked je povrchny, stahuje vas tym na rovnaku vibracnu uroven. Ani neviete, co vsetko sa tym z neho na vas nalepilo, coho sa budete zbavovat este cele roky. 

No, nie je to tak, ze sex a dovidenia! Uz ho nemusite vidiet, ale zasiahne do vas viac, nez ste schopni vidiet, lebo svet neviditelny nasimi ocami je vacsi, nez ten viditelny.

.

To nie je rozpravka, ze laska dviha. Ako dokaze laska tahat. To nie je rozpravka, aky je sex v laske, len niektori ludia na to uz zabudli alebo to nezazili.

Pre vyhladnuteho su aj suche rozky nebeskou manou a naozaj nepoznali nic viac.

Ale asi to tiez nie je nahoda, kto vas stiahne a ze vas este ma a kam stiahnut.

Keby ludia videli nasledky sexu, ktore vidia len v detoch, aj stokrat by si rozmysleli, AKYM SILAM SA OTVORIA a PRESNE KOMU.

.

2. Muzske pomylene predstavy o laske a sexe

.

Dnesny muz si moze vyberat medzi otrokynami muzskych predstav o laske a sexe, pretoze takychto a aj dobrovolnych otrokyn muzskych predstav o laske a sexe je vela.

Naco by sa namahal a hladal a snazil sa v nejakej prebudit lasku, ked naokolo ma vela hereciek JEHO zelani?

Ze je to naplnenie jeho degenerovanych zelani, ktore mu stastie vobec neprinesu, to mu unika, pokial sa nedostane do stavu presytenia pomylenymi zelaniami. 

No pokial sa dostane do stavu presytenia vlastnych zelani zlym smerom, ublizi dalsim zenam, ktore systemom osklbanej sliepky (citovo osklbanej) sa k dalsim noham pritulia, cim utuzuju dalsich muzov v tomto ich vseobecnom omyle.

.

Dobre take pomylene muzske zelania ilustruje tento pribeh, mohli by sme povedat zreleho a nezreleho (nedospeleho) muza:

.

Včera som sa prechádzal po meste a uvidel som chlapca, ktorý niesol túto klietku. Boli v nej tri malé vtáčiky, trasúce sa chladom a strachom. Zastavil som ho a spýtal sa: „Čo to tam máš, synak?“ „Len pár starých vtákov,“ odpovedal. „Čo chceš s nimi robiť?“ spýtal som sa. „Zobrať ich domov a hrať sa s nimi,“ odpovedal. „Budem ich dráždiť, aby sa pobili. Stavím sa, že to bude zábavné.“ „Ale skôr či neskôr ich budeš mať dosť a prestane ťa to baviť. Čo urobíš potom?“ „Ale, mám aj zopár mačiek,“ povedalo malé chlapčisko. „Radi si na nich pochutia.“ Po tom, čo som na chvíľu onemel, zašepkal som: „Koľko chceš za tie vtáky, synak?“

„Čoo??!!! A na čo by vám boli? Sú to len obyčajné vtáky z poľa. Ani nespievajú (tie ženy už aj tak necítia) – a vôbec nie sú pekné!“ „Koľko?“ znovu som sa spýtal. Chlapec si ma premeral, akoby som bol bláznivý a povedal: „Tisíc korún!“ Siahol som do vrecka a odpočítal peniaze. Na konci aleje, kde bol strom, som klietku otvoril a klopaním na mriežku vtáčiky presvedčil, aby vyleteli. (Pre tych, ktorych bavia aj suche rozky, musi byt predstava, ze by to niekoho nebavilo, asi nepredstavitelne.)

.

Potom vam staci pocut aj toto a nemusi to mat ani slova o tom, aby ste vedeli, ze je to o tom, akym je v tomto svete suchych rozkov prekvapenim laska, ked sa uz konecne dvere vo vlastnom srdci otvoria: 

https://www.youtube.com/watch?v=c25RwCG7yPU

.

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5517709x
Priemerná čítanosť článkov: 3743x

Autor blogu

Kategórie