Konštruktívne riešenie pre čitateľov Pravdy

1. Ked tak citam diskusie, zda sa mi, ze vacsina citatelov si praje vystupenie z EU.

.

Ked sa spytam, ako si predstavuju, ze sa to zrealizuje, tak nevedia a ani ich to nezaujima.

Ked sa spytam, a zda sa vam to realne, tak neodpovedia.

Zoberme si Devanu. Myslim, ze si praje vystupenie z EU, ale ked sa spytam, kto by to mal zrealizovat a chranit nas proti tlakom z EU, odpovie mi:

.

Majka proti tlaku zvonku nás neochráni nikto…

Sme kolóniou EÚ a vazalmi USA vďaka NATO… Všetci tí, ktorí sú od novembrového prevratu vo vládach a politike sú len bábkami, ktoré nám predhodil Západ…“

.

To bolo zas len skonstatovanie, ze sme vazalmi EU, ale KTO nas ma pred tym ochranit, zas nic, ziadna predstava. Lepsie povedane – neochrani nas nikto. Nie je co robit. Nerobme nic, len to konstatujme, ze sme vazalmi a neochrani nas nikto.

Ked jej na to napisem „Takze vlastne ti je jedno, co tu budu schvalovat. Ze nech si schvaluju, co chcu. S tymto absolutne nesuhlasim, s takymto fatalistickym postojom, ze nech sa okolo mna robi co chce, lebo aj tak su vsetci babky.“, odpovie mi:

.

„A prečo si myslíš, že píšem???? Pretože mi to nie je jedno… Lenže sa pozri aký sme štát… Nič nemáme okrem dlhov… Všetko tu je rozbité, nič poriadne nefunguje a nie sme ani potravinovo sebestační… A mladí??? Tí sa dajú opiť rožkom výnimočnosti…“

.

Z toho som sa co dozvedela? Len, ze nam to nie je jedno (vam to nie je jedno), zas tirady, aky sme stat, nic nemame, nie sme ani potravinovo sebestacni a tym to hasne.

Nerozumiem, budeme tu najblizsich desat rokov pisat, ake je skvele, ze si to vsetci uvedomujeme, aky sme stat, ako nic nemame, ako nie sme ani potravinovo sebestacni a preto najlepsie by bolo vystupit z EU, ked sme potravinovo nesebestacni, ale neochrani nas nikto. Ma to nejaku minimalnu logiku? Logiku len nadavat, ale neochrani nas nikto a preto je vlastne celkom jedno, koho budeme volit? Ved neochrani nas nikto!

Aky ma potom vyznam o tom pisat? Aby si to este viac ludi uvedomilo, ze neochrani nas nikto? Cielom je len nadavat? Speje to aj k niecomu inemu, ako len k nadavkam na tento stat, ale inak nema zmysel nic robit, lebo nikto nas neochrani a preto budeme len nadavat?

Roman Bednar tu dnes dal clanok: „ČR vystupi z EÚ utečeneckého paktu. Prahe ide o bezpečnosť Čechov. Čo SR?“

citanost 959 ale navrh na riesenie nic

Citatelia Pravdy totiz vylucne len nadavaju a tym to pre nich skoncilo. Ved vystupme z EU ako potravinovo nesebestacni! Nevystupime? Ved aj to je jedno, ci by sme mohli. Ani nemozme nic robit, lebo sme vazalmi a neochrani nas nikto. Co urobia, aj to je jedno. Je jedno, kto tam je, vsetci su babky.

Preco pod tymto jeho clankom uz nie su komentare, ake je to hnusne? Preto, ze sa spytal a Čo SR? a citatelia Pravdy vedia, ze uz nic? Že ako obvykle to ziadne riesenie nema, nemoze mat a ze je to aj tak jedno?

Vzdy sa mi nepacilo, ked na SME a Denniku N na ludi nadavali, ze ta slovenska luza nevie nic ine, len nadavat a inak nic, lebo jedinym ich cielom je LEN NADAVAT.

A chcete povedat, ze nemaju pravdu? Alebo tu robite okrem toho aj nieco ine? Myslim v politike, nie ako padali krasne snehove vlocky.

Naco som sa vlastne o politiku zaujimala? No o co som bola od vas hlupejsia, ked ma zaujimali len snehove vlocky? Ved, ze je to zle, som vedela aj predym. Akurat som nevedela, pokial som sa o politiku nezaujimala, ze vy, co sa zaujimate, viete len to, ze je to zle, co uz vsetci vieme davno a inak nic. Len by sme mali vystupit z EU, co sa neda, preto o tom nemusime mat ani minimalnu predstavu, ako by sa dalo to, co sa neda. A ved napokon sme aj tak potravinovo nesebestacni. Takze najlepsie bude, ked to ako nerealne budeme len chciet, co sa aj tak nestane a ani nas to nezaujima, ale na nadavanie je to dobre.

Nerozumiem tomu, aku to ma minimalnu logiku.

.

2. Ked tak citam diskusie, zda sa mi, ze vacsina citatelov si nepraje dovoz migrantov.

.

Ked sa spytam, ze ako si predstavuju, ze by sa tomu dalo zabranit, tak nevedia a ani ich to nezaujima.

Dokonca chcu volit strany, ktore sa k tomu ani neracili vyjadrit, ani to nemaju vo volebnych programoch a schvaluju uz teraz projekty na dovoz migrantov.

Nehovorte mi, ze to nechcete. Aj to je vam uplne srdecne jedno, lebo vas tie schvalene projekty vobec, ale vobec nezaujimaju. Mohli vam ich pisat alternativne stranky, kedze ich schvalovanie prebehlo v tichosti a nikoho z vas to tu nezaujimalo, lebo ved nic sa neda robit.

.

3. Zle ste ma pochopili, ak ste sa docitali az sem a mate pocit, ze vam to vycitam, ze vas viac zaujimaju snehove vlocky.

Ja som za, som za slobodu cloveka, aby celkom kaslal na politiku a zaujimal sa len o snehove vlocky. Ako veriaci clovek viem, ze prave taki ludia sa dostanu do neba. Kludne sa zaujimajte len o snehove vlocky.

.

4. No ak sa nahodou zaujimate o politiku, tak vedzte, ze mame schvalene projekty na prijimanie migrantov. Ze sa budu schvalovat dalsie. Ze vas nema kto ochranit pred natlakom z EU, lebo ste sa tak rozhodli, ze sa nic neda robit a nema nas kto ochranit. Nic z toho vas nezaujimalo – ako to riesit. A len nadavanim a celkom nicim konstruktivnym sa nic nezmeni.

.

5. Uz teraz si viem predstavit, ako budete nadavat na to, ze vas teraz nikto neochrani, hoci tvrdite, ze ani nema kto, lebo vsetci su len babky okrem nas.

K tomu nebola ZIADNA diskusia, KTO by to mal byt!

.

Je to celkom jednoduche. Kto rozobera len to, kto by to nemal byt, nic nechce riesit, len nadavat!

Len ten, kto riesi, kto by to mal byt, pride na to, ze konstruktivne riesenia vyzaduju logicke myslenie, ktore pri len nadavani nie je potrebne!

.

.

Šimečka: „ponúkame konzervatívcom rešpekt k ich názorom aj k názorom ich voličov“ Aj výpalník vám ponúka ochranu!

16.11.2025

Ukážka arogantnej drzosti novinárov po 10 ročnom nálepkovaní nacistami a dezolátmi, ktorým rozbíjali celé roky rodiny a celú spoločnosť! SME dnes: „Čo ponúka Smer konzervatívcom na Slovensku? Urážky, vyhrážky a iróniu. Progresívne Slovensko je liberálna strana, v mnohom s KDH nesúhlasíme, no ponúkame spoluprácu a rešpekt k ich [...]

Čo keby aj na Slovensku televízie skontrolovali ako v Česku, či homosexuáli, čo sa vydávajú za morálnych, nesúložili v trojici?

16.11.2025

Český odborník a českí odborníci u nás letia a sú nám progresívnym vzorom: Môžu to zverejniť „ak tá osoba sa prezentuje ako morálna“! Takže nielen skontrolovať ale dodať verejnosti aj ich videá zo súkromných serverov, samozrejme len tie, kde sú v trojici a nie sú tam len dvaja, aby sme sa mohli pohoršovať nad ich morálkou, keď sa [...]

Verejný lynč od progresívcov v Česku za sex v súkromí – Zažila som otras, že tohto sú schopní Česi! Musím si pripomínať, že nie všetci Česi sa hlásia k liberálom!

16.11.2025

Asi poznáte českého politika Rajchla, ktorý bol teraz zvolený v rámci strany SPD v Česku. Keďže je to podľa českých progresívcov „proruský chcimír“, tak naňho vypátrali, že pred 20 rokmi bol pornoherec v nemeckom filme a zároveň zverejnili jeho súkromné video spred 10 rokov, ktoré mal niekde na úložišti uložené, kde má sex s manželkou v trojici. [...]

Fico

Fico mal vystúpiť v STVR v predvečer 17. novembra. Príhovor napokon nebude

16.11.2025 10:51

Slovenská televízia a rozhlas príhovor avizovala v sobotu.

SR polícia doprava vlaky zrážka Pezinok BAX

VIDEO: Autentické zábery, z ktorých mrazí. Takto vyzeral zásah v Pezinku po zrážke vlakov

16.11.2025 09:25

Tma, majáky, vystrašení a zranení ľudia. Policajti, hasiči a záchranári v plnom nasadení.

Sarkozy

Sarkozy v uliciach Paríža. Po týždňoch vo väzení získava kondíciu späť

16.11.2025 09:10

Niekoľko okoloidúcich ho pritom zachytilo v parížskych uliciach.

stubb, zelenskyj

Stubb to povedal priamo: Prímerie na Ukrajine tento rok nebude. Ako s podporou Kyjeva zamáva korupčný megaškandál?

16.11.2025 08:37, aktualizované: 09:35

Európa si bude musieť udržať odolnosť a odhodlanie, aby prečkala zimu, zatiaľ čo Moskva bude pokračovať vo svojich hybridných útokoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,102
Celková čítanosť: 6258360x
Priemerná čítanosť článkov: 2977x

Autor blogu

Kategórie