Založ si blog

Môj názor na fašistov, doslova fašistov voliacich LSNS

O tuto stranu som sa doteraz vobec nezaujimala. Raz som si vypocula Kotlebu v Slobodnom vysielaci, kde nic zavadne nepovedal a preto som nadobudla dojem, ze asi to s tym fasizmom unho prehanaju.

A nedavno som si vypocula jeho prejav v parlamente s ktorym som suhlasila a diskusiu, ktoru tu dala Devana. Iste preto ho ludia volia, ked si toto myslia.

No kebyze nie som fasista, tak sa od takychto ludi, akych mu menuje a dodava Bencik, distancujem: https://dennikn.sk/blog/kotlebov-dorast-z-dobsinej/

A urobil to?

Mozno si mysli, ze Slovensko je tak strasne ohrozene, ze najlepsie bude, ked sa ludia zmenia na fasistov a nacistov a Slovakov dokazu branit len primitivne hordy rasitov.

Mozno si mysli, ze je uplne jedno kto, hlavne aby boli zurivi, schopni aj vrazdit, podpalovat, lebo toto na svoju obranu potrebujeme. Inak si teda neviem vysvetlit, na co by mu boli tlupy primitivov. Este stale mam iluziu, ze ich chce len vyuzit, pricom sa s nimi nazorovo nezhoduje:

…A keďže u mňa je cigán niečo medzi pod človekom alebo špinou medzi nechtami

Pobit vsetkych imigrantov!!!

Kandelabre nebudeme pouzivat iba na osvetlenie ulic!

Aky je rozdiel medzi jeho extremistami a tymi, proti ktorym chce chranit Slovensko? Ze su tiez schopni vrazdit?

Vy osobne, co ho volite, si tiez myslite, ze niektori ludia su len potkani, ktorych by sme mali vykantrit?

Tiez navrhujete pobit vsetkych imigrantov a upalovat opacnych extremistov ako clenovia Islamskeho statu?

Ci ste este nevideli dost primitivov, co by to aj tu zrealizovali?

Kto nas ma ochranit? Tito nacisti, co to vyhlasuju?

Ktori extremisti, kedy, neboli len zneuziti?

Kedy, kto extremistov pouziva, nieco dobre dosiahol?

Ale mozno tu chcete mat Ukrajinu s naivnou predstavou, ze vrazdit sa navzajom, sa sa nikomu hodit nebude.

Naco taka obrana, medzi extremistami, ked skoncite s plastovym tanierikom medzi zbytkami slobody?

https://svet.sme.sk/c/20451152/vsetko-je-znicene-zomrieme-tu-vojna-sa-vratila-na-ukrajinu.html

To vidite extrem len na jednej strane? 

Tiez by Kotleba mohol povedat: V minulosti som bol hlupy, ked som dokazal take hluposti navrhovat, ako napriklad stavovsky stat. Lutujem to, ako povedzme rozvod alebo alkoholizmus, ateizmus alebo pobyt v sekte. Vdaka zazitkom s nimi som vela pochopil. Ludia, dajte mi sancu!

Nepatrila by som k ludom, co by tvrdili, ze raz a navzdy – Bol si raz komunistom, tak uz si nadosmrti zavadny a budeme ti to obuchavat do smrti.

Ale to, ze sa k nemu hlasia ludia, co by asi radostne zili v Islamskom state a kludne kantrili tych menejcennych, to sa mi nepaci bez ohladu na rasu. Ani u moslimskych, ani u slovenskych. 

Z tohto dovodu ho ja volit nebudem.

Mal sancu zastavat ludi medzi extremistami. Nepatrit ku slnieckarom a nepatrit k rovnakym, aki su v Islamskom state. Mohol a mal by cim oslovit siroke masy a viest ich cestou medzi extremistami. Ale vyuzivat extremistov, co volaju po vrazdeni na jednom konci, znamena to iste a len extremizmus.

Prave ti extremisti stahuju celu LSNS dolu a stiahnu ju. Neda sa len vyuzit zlo, aby sa vam nevratilo.

Celkom ma zaujima, ci vam vobec nevadi, ze sa ku Kotlebovi hlasia ludia, co chcu vyvrazdit imigrantov alebo Romov alebo vobec nejakych ludi povazuju za menejcennych od seba?

V com su taki ludia odlisni od nazorov Islamskeho statu?

Aky mate na to nazor?

1. Preco vlastne chcete volit Kotlebu a LSNS?

2. Preco vam nevadi, ked sa k nemu hlasia ludia, co chcu inych vrazdit?

—————————

Taktiez mam otazku pre protistranu:

Ak v politike rozhoduje k comu patril politik, preco sa to nevycita komunistom? Preco u nich minulost uz nic neznamena a prave u Kotlebu ano?

To chcete vysvetlit ako, ked nema fasisticky program?

Veľa ľudí by si zrejme želalo, aby nadpis zodpovedal realite, Kotlebova strana ĽSNS by mohla byť zakázaná a bolo by po probléme. Žiaľ, také jednoduché to nie je. Kotlebov program totiž nie je fašistický, ani nacistický. Je to zmes všeličoho a v prvom rade expresný tiket do Bieloruska.“

https://dennikn.sk/blog/kotlebov-fasisticky-program/

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Nemali by sme tu zbytočne komplikované a zbytočne zdramatizované voľby voličmi KDH, čo nezačali rozmýšľať!

26.03.2024

Luna Vive: „Nepáči sa mi napríklad, že si presviedčala ľudí , aby volili Harabina, ale neodsudzujem ťa, pred pár rokmi by som možno vlastne vysoko pravdepodobne robila to isté, teraz si myslím, že preberať za iného svojím spôsobom zodpovednosť a svojím spôsobom ho manipulovať , nie je správne. Možno aj ty k tomu názoru raz dospeješ.“ Luna po voľbách: [...]

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Škola / Školstvo / Žiak /

Školákom sa začali veľkonočné prázdniny, do lavíc sa vrátia o týždeň

28.03.2024 07:30

Veľkonočné prázdniny sú pre školákov posledným dlhším voľnom pred koncom školského roka.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 5517290x
Priemerná čítanosť článkov: 3746x

Autor blogu

Kategórie