Liberáli proti len takz. liberálom

Prinášam vám rozhovor liberálov s množstvom dôkazov, čo sa deje v západnej Európe v probléme „migračná kríza“.

Túto tému len takz. liberáli zhadzujú, že je neobjektívne nafúknutá a takto ju a len účelovo nafukujú len populisti a pravicoví extrémisti. A práve preto vám prinášam rozhovor práve liberálov ako remeň, lebo tu sa už NEDÁ povedať, že toto píšu len populisti a len nejakí pravicoví extrémisti, ale samotní liberáli, ktorí sú toho svedkom, pretože v západnej Európe žijú.

Najviac komentárov tam má liberálka, ktorú si nesmierne vážim, pretože ju považujem za skutočnú liberálku, ktorá vždy a celé roky na SME aj Denníku N hájila slobodu ľudí, zmysel pre rovnoprávnosť ľudí, urobila väčší kus práce aj než novinári na týchto denníkoch pri obhajobe práv homosexuálov, aby neboli diskriminovaní, hájila slobodné diskusie a vypočutie každého názoru, hájila zdravý stred a celé roky upozorňovala na nebezpečenstvá extrémizmu na obidvoch stranách, trpezlivo celé roky vysvetľovala ako sa tie extrémy roztáčajú a ako k tomu prispievajú samotní liberáli – čiže kritiku do vlastných radov, čo všetko preto môžu urobiť liberáli. Ona je človekom objektívnym, nezaujatým, neslúžiacim žiadnej propagande, človek, čo zostal a vždy je liberálom, nech sa deje čokoľvek a akokoľvek sa to zneužíva. Ona je z toho tábora, ktorý prestal a prestáva existovať, z môjho, ktorý mi bol bytostne blízky a ktorý bol spravodlivý a ľudský pre všetkých bez rozdielu a bez dvojakých metrov. Keby boli liberáli vyzerali ako ona, dnes by sa nemuseli hanbiť, že sa z nich stali len takz. liberáli, ktorí tento pojem už len vykrádajú pre svoju propagandu a extrémizmus len roztáčajú!

Už množstvo rokov žije so svojou rodinou v západnej Európe, takže sa vie veľmi relevantne vyjadriť k tomu, čo sa tam naozaj deje v probléme s „migračnou krízou“ a má pre to množstvo dôkazov.

Zamyslite sa nad tým, čo teda je pravda a čo len účelové klamstvá, akú obludnosť prináša „politická korektnosť“ a aká veľká je naivita len takz. liberálov, ktorí si z liberalizmu spravili len obal svojej novej propagandy dvojitých metrov.

Tu už sa nedá hovoriť o populizme, tu už sa nedá hovoriť o len pravicových extrémistoch, tu už sme pri tom, čo sa v západnej Európe naozaj deje a čoho svedkom sú aj samotní liberáli, ktorí odmietajú mlčať pre politickú korektnosť a odmietajú dvojaký meter k zákl. ľudským právam a k zločinom.

 

Rozhovor liberálov (výber a záznam)

 

„Paneboze…
…dalsi gang v Rotherhame…Kolko tych obeti, kolko znicenych zivotov mladych dievcatiek este bude?

 

 

Vidis, za par storoci budu mat na svedomi tolko tychto precinov, ako katolicki hodnostari

 

prosim – nezlahcuj to…. 1500 zneuzitych deti v jedinom meste nie jee naozaj na smiech… a toto uz je druhy odhaleny gang v tom istom meste…..Prepac – ale taku bezcitnost naozaj nechapem…(ja som zhrozena rovnako zo zneuzitych obeti katolickych knazov – ako z tejto hrozy – a v ziadnom pripade by som si nedovolila ich zlahcovat…) Pred kratkym casom bolo odsudenych 20 inych ludi – za rovnaky zlocin…v inom meste…a ak si ten clanok precits – najdes odkazy na dalsie pripady…Skandaly katolickej cirkve maju (plnym pravom) velku publicitu…ale tieto hrozy su (aj teraz – este) utajovane … Ty je ten nedavny pripad (sud povodne prebiehal v utajeni…verejnost sa o nom dozvedela, len vdaka nie priliz uctyhodnemu radikalovi):

https://www.bbc.com/news/uk-england-45918845?fbclid=IwAR3LJr3ZbXZTpEJamD7_q5guOFmKNK4fAvjOYLTIQiweX0R2IqEKpYRtT0w

 

Ano – zlyhava policia…A preco?…Policia v pripade toho prveho rotherhamskeho pripadu oficialne vyhlasila, ze sa bala konat, pretoze by mohla byt obvinena z islmofobie a rasizmu…Takze prvotny problem je pokrytectvo v spolocnosti – a zle pochopena „politicka korektnost“….Citaj dalej…Toto uz je DRUHY pripad v Rotherhame – ale v clanku sa spomina aj ten prvy – kde slo o viac, ako o 1500 dievcatiek (vo veku od 11 rokov) Tu je clanok o tom prvom pripade:

https://www.theguardian.com/uk-news/2018/feb/20/rotherham-sexual-abuse-victims-rises-to-1510-operation-stovewood?fbclid=IwAR0QuFy01tUXLvA3qE8gi6DddbgjV5zE9Hg0ltUsKerOA5NW492bc0kTAIo

 

Precitaj si o tom viac…Rodicia to zistili, sli na policiu, ta nekonala – z vyssie uvedeneho dovodu…Navyse lokalna islamska komunita zlocincov chranila – s odovodnenim, ze slo predsa len o „kafirske dievcata“… Ak policia nekona, ak dievcata obvina z klamstva – ak miestna komunita brani zlocincov – stava sa z takeho prostredia peklo na zemi.. Vtedy boli pri moci labouristi – a ti sa velmi snazili, aby polica nebola „islamofobna“…Jednoducho – spravodlivost funguje diskriminacne – a navrch ma uz. bohuzial – v niektorych oblastiach – islamska komunita..Policia zacala konat, az ked do spele zneuzite dievcata isli „vyssie“…a dospele zeny uz take lahke odbiit nebolo…(citala som, ze niektore aj spachali samovrazdy)…

 

ukaz mi pls link, kde to policia oficialne vyhlasila

 

Skusim najst…ale myslim, ze je to priamo v niektorom z tych clankov…Policajti boli uz aj potrestani, ked vysla cela ta hroza najavo…

https://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/11391314/Rotherham-child-sex-abuse-scandal-council-not-fit-for-purpose.html?fbclid=IwAR3-Pxa8U24ykC_3cSX74nihjWGwttQWSy-1DdQu8J8dqC0yda8Aam7Gf6k

 

https://www.spectator.co.uk/2018/06/what-rotherham-means/?fbclid=IwAR2fgJCtRot0su5lXSDl7wkTa8mxcrkaf8OPfNlyH_Sdtih5w2MbtLmV8bo

 

bohuzial – ludia u nas si vobec neuvedomuju, ako daleko to uz zaslo…Tych sexualnych skandalov (namierenych proti detom) je naozaj vela…toto je len spicka ladovca – a aj tu uz (neskoro, ale predsa) zacina velmi vazn diskusia o zle pochopenej „politickej korektnosti“ – o rozdielnych kulturnych hodnotach…

 

Zaujimave je ale, ze 100 rokov importuju Pakistancov, kde je ta ista „mentalita“ a zacalo sa to diat az poslednych 20 rokov, ci ako ? Inac vychodna europa na dovazok doviezla do britanie novodobe otrokarstvo, to len aby problemov nebolo malo.

 

Problem je v tom, ze pred tymi 100 rokmi neboli ti Pakistanci pozitivne diskriminovani…

https://www.independent.co.uk/news/uk/politics/sajid-javid-pakistani-child-sex-abuse-grooming-gangs-rotherham-home-office-a8464191.html?fbclid=IwAR0TZGoqvsJLAR6mhwD2B744vasemiDS_p_k794bDWdjo0u_3xrGAQInmeY

 

Ok, treba teda poriesit oba problemy, tvrdo potrestat „prevazne moslimov“ a zakazat katolicku cirkev, pripadne ustavne zrusit celibat. Pretoze katolicky problem je tu dlhsie, je dlhsie nerieseny a tym padom si zasluzi vacsi fokus. Oboje totiz uzko suvisi s istou aureolou „nedotknutelnosti“ tych ci onych. Ono by totiz stale v relativnych poctoch pripadov mala byt stale 100 nasobna hysteria o nasej cirkvy oproti poctu precinov cudzincov.

 

Tu v UK je katolikov len hrstka; O)…Ale tu skor ide o nieco ine…Tu ide o pozitivnu diskriminaciu – a obavu pomenovat problem nahlas…Ak sa problem utajuje – narasta (to iste sa stalo v katolickej cirkvi) …Ak takyto problem spolocnost utajuje, ak sa obava obvinit niekoho kvoli jeho siocialnemu postaveniu (ci uz sa jedna o kanaza, alebo prislusnika „chranenej“ mensiny) vysledok je tragedia…Ja jednoducho nerozumiem, preco sem pleties katolicku cirkev . Ja som sa INDE (zhozene) vyjadrovala aj k sexualnemu obtazovaniu v katolickej cirkvi – ale ani ma len nenapadlo zmienovat pri tom islam ske znasilnovacie gangy… Jednoducho – jedno zlo nijako nezmensuje ine zlo…a ospravedlnovat jedno zlo inym zlo je chore…

 

Inak – ja nechapem, co vlastne obhajujes…: Islamskych nasilnikov?…alebo znefunkcnenu policiu?…Pozitivnu diskriminaciu?…Zle pochopenu politicku korektnost, ktora sa „pretrasformovala“ na pokrytectvo?…Ja neivem…ale ja skor pocituje potrebu vyjadrit sucit s tymi detmi, na ktore sa spolocnost vykaslala.. Noo – nedavno tu isiel natvrdo do vezenia clovek, ktory nechal na prahu mesity sandwich s bravcovym masom – a vo vezeni ho zabili…Porovnaj si to…

https://www.bbc.com/news/uk-england-bristol-38458529?fbclid=IwAR3dLZ_pXYfGskR04bKVe9sCczAZcUzZMrFxu7Khq4jr7WxLBUVemcljoIs

 

Vobec nikoho neobhajujem, len nechcem, aby ludia prispievali k obrazu sveta „my“ a „oni ti zli moslimovia“.Ked pastnes clanok o dalsom zneuzivani v nejakej lokalnej cirkvi „nasej“, nikto to nijak hlboko neriesi, ale spoj to s migrantami, a 100 proruskych medii zacne tvrdo pracovat na tom, aby 80% vychodoeuropanov chytalo hysteriu z imigrantov, ktorych tu ani nemame.

 

precitaj si to cele…a nezavadzaj: ***According to the best available data, Asian men make up 75 per cent of “Type 1” group abusers, who target children and young women because they are vulnerable.***

 

to je mozno iny gang, ale jeden z prikladov a explicitne sa tam spominaju aj vychodoeuropania.

 

Tu vobec nejde o to, ci su moslimovia „dobri alebo zli“…Tu ide o postoj spolocnosti…MY – vacsinova spolocnost mozeme za to, ze sa tieto gangy citia „privilegovane“ a beztrestne…Ak za vytrznost so slaninou pred mesitou zomrie vo vezani clovek – potom mi pripada ako dost neproporcne – ak islamsky gang moze roky znasilnovat deti…Za to predsa nemozu moslimi – ale zle nastavene pravidla v spolocnosti

 

Ano…to je zas iny pripad (je ich naozaj vela)…a dve vety z toho clanku dokonale potvrdzuje moj nazor… policia potrestala obete – a zlocincov nechala odist***Grooming gangs abused more than 700 women and girls around Newcastle with “arrogant persistence” after police appeared to punish victims while letting the perpetrators walk free, a case review has found***……****“This sent an unhelpful message to perpetrators – they were unlikely to be prosecuted or prevented from continuing to abuse – encouraging an arrogant persistence,” it added.*** Je dnoducho – pravidla v spolocnosti su velmi zle nastavene…Naozaj existuje pozitivna diskriminacia – a naozaj existuju obavy obvinit prislusnikov mensin (najma azijskych)

 

No – a toto je velmi zaujimavy clanok: Vyjadrenie jedneho z obvinenych:***“All white women are only good for one thing. “For men like me to f*** and use like trash. That’s all women like you are worth.”…Napriek tomu sudca odmietol ich spravnie oznacit ako rasovo motivovane…Skus si predstavit, co by sa dialo, keby sa TAKTO vyjadril o moslimkach biely nasilnik…Tu je ten dvojity meter…

https://www.independent.co.uk/news/uk/crime/newcastle-grooming-gang-asian-white-girls-not-targeted-race-judge-court-sentencing-rape-sexual-a7931276.html?fbclid=IwAR19lfuLe8P5YtTVnZlHzC8lMRpCfPdnijJ32uJ7EX_HqJyMNhc0JiFCu9Y

 

A tu mas velmi slusny rozbotr situacie- ak ta to zaujima…Rouzmiem ti – ty v tomto prostredi nezijes – a ani netusis, ake serizozne to vlastne je… Skus si to cele precitat – mozno nieco z toho, o com pisem pochopis… : https://www.forbes.com/…/why-did-british-police…/…

https://www.forbes.com/sites/rogerscruton/2014/08/30/why-did-british-police-ignore-pakistani-gangs-raping-rotherham-children-political-correctness/?fbclid=IwAR2nIFJoFpwz5kwW2pNQYD2c2W2j7PyMYhACitM4NfFLZdDbvA-TV9X7dsw#78af329c754a

 

tak v mene toho, ze by si rad poprel fakt, ze prave radikalna islamska komunita deli svet na „my a oni“…pricom Islam je (podla nich) vsetkym inym ideologiam nadradeny – sa budes pokrytecky tvarit, ze ziadny problem vlastne neexistuje?…Myslis, ze popieranie reality taky zavazny problem moze vyriesit..? No – ukazuje sa, ze skor naopak…Ten problem sa – vinou pokrytectva a popierania reality – len a len zhorsuje…A hovoria to aj rozumni moslimovia…Aj oni su nahnevani nad takym to pokryteckym pristupom…Vedia velmi dobre – ze prave takato „politicka korektost“ im ublizuje – lebo bezmocn i, frustrovani ludia maju vacsie sklony k extremizmu a obracaju svoj hnev prave na nich (a nie na tych, ktori tu choru atmosferu v spolocnosti maju na svedomi). Samotni slusni moslimi ziadaju prisne postihy pre radikalnych imamov ziadaju zasahy proti fundamentalistickym islamskym skupinam, ziadaju priosne tresty pre tie bestie…atd..Slusni ludia sa s takymito zvermi ani neidentifikuju, ani ich neobhajuju – a su zhnuseni prave z toho, ze spolocnost problem nevie pomenovat (Vezmi si uz tie novinove spravy…Pise sa tam o „azijskych/vychodoeuropskych muzoch“…No – a clovek si predstavi Cinana, Vietnamca, Poliaka…atd)…V skutocnosti ale ide o moslimske gangy (aj ti „vychodoeuropania“ su moslimi z Albanska, Kosova, Bosny)…Pokrytectvo este nikdy a nikde nepohlo stmelit spolocnsot…Zametanie zlocinov pod koberec este nikdy nikde nezabranilo narastu extremizmu (skor naopak)…Spolocnost je chora…a snazit sa predstierat opak znamena len nechat chorobu progredovat…

 

A mozno by ti pomohlo pochopit aj precitanie tohoto clanku – napisala ho jedna z obeti Rotheramskeho sexualneho zneuzivania (dnes dospela)… Mozno pochopis- ze tu nejde o ziadnu „nenavist voci islamu“ – ale o presne pomenovanie problemu – bez pokrytectva a zbabelosti…Ta zena, napriek tomu, cim si presla nenavist odmieta …Ale odmieta aj pokrytectvo a zastieranie pravdy (a len tak mimochodom – The Independent je lavicove medium

https://www.independent.co.uk/voices/rotherham-grooming-gang-sexual-abuse-muslim-islamist-racism-white-girls-religious-extremism-a8261831.html?fbclid=IwAR1850J21v3JH6ia0k3H8cqgxPYUoDfAPyFLDhmHwrQvbmJ9UNZrc-rcjmc

 

No a este jeden clanok:

https://www.telegraph.co.uk/news/2017/12/09/grooming-gangs-muslim-men-failed-integrate-british-society/?fbclid=IwAR0ZaqTAPSIfFtV9c0wgI7YyTYcDl7tnzc4n9PBdbPc8UAxCxM_krvtzDi0

 

Na pricine, preco sa s tymto zlom nebojuje efektivnejsie – je propagnada…V spolocnosti sa ustalilo, ze ten, kto kritizuje moslimsku komunitu je „islamofob a rasista“…A tak sa aj obcianska spolocnost – aj policia obavaju tejto nalepky. Kto uz by chcel byt oznaceny za rasistu?…A za prejavy nenavisti su vysoke tresty (uz som spomenula vezenie za slaninovy sandwich pred mesitou…a vezenie medzi radikalnymi moslimami (samozrejme) skoncilo smrtou…Nik akosi nechce riskovat, ze by sa pustil do vysetrovania – a mohlo by sa ukazat, ze nedokaze najst dost dokazov…v takom pripade b y mohol byt obvineny z „rasizmu, predsudkov, islamofobie“…Momentalne je politicka korektnost , pozitivna diskriminacia a indoktrinacia verejnosti velkou prekazkou v boji s tymto hnusom…Ale uz si to mnohi zacinaju uvedomovat…Odhaluje (a sudi) sa coraz viac pripadov…A na povrch vychadzaju otrasne fakty…skoro kazdy tyzden informacie o dalsom gangu, o dalsich obetiach…o dalsich osobnych tragediach…

 

Je fajn ze sa u vas pomaly dospelo k diskusii ale až po toľkých obetiach. Inde su ľudia nalepkovani a diskusia sá nepripúšťa iný názor je fasisticky. Zrejme nebolo ešte dosť obetí. To pokrytectvo je neskutočny hnus a v.konecnom dôsledku je toho skutocnou pricinou, lebo popiera pravdu a umoznuje sirit zlo. Aj vdaka brexitu nie ste pod tlakym tlakom korektnosti, ktore sa tlaci z EU.

 

Diskusia len zacina…Po tolkych obetiach…Ale som velmi rada, ze tu nevyvolali tieto problemy vlnu nenavisti a extremizmu (videla som statistiku – z europskych statov je v UK podpora extremistickych skupin najnizsa)…Je to asi tym, ze UK je naozaj multikulturna krajina – a s vacsinou pristahovalscov ziadne problemy nie su. Ale je coraz jasnejsie, ze radikalny/fundamentalisticky Islam je naozaj velmi nebezpecny. A som rada, ze si to uvedomuju aj mnohi umierneni moslimi. Vlastne – v roznych diskusiach som prave od moslimov citala tie najzurivejsie prispevky na adresu svojich „s uvercov“. Uvedomuju si, ze taketo bandy ohrozuju aj ich. Ved – ak tieto zvery vyhlasuju, ze pachaju svoje skutky v sulade s „prorokovym ucenim “ (a oni to naozaj vyhlasuju) – potom sa moze stat, ze aj tolerantna britska spolocnost obrati svoj hnev na celu islamsku komunitu. Je uz naozaj nacase., aby skoncila era tolerovania intolerancie a do extremu dovedenej „politickej korektnosti“ …Je uz nacase, aby sa prestalo pokrytectvo a zbabelost nazyvat „toleranciou“ – ci „politickou korektnostou“…Je nacase, aby sa veci zacali nazyvat pravymi menami – a aby sa jasne identifikovali skutocne korene problemu…Je celkom zaujimave, ako sa Europa ide pretrhnut v tolerancii voci radikalnemu Islamu – ked niektore islamske krajiny uz zo zakona zakazju burky (ako prejav fundamentalizmu – a symbol radikalneho islamu)…

 

Vies ale aj na statistiky z EU o podpore extremistickych hnuti sa treba divat touto pravdivou optikou a neverit propagandistickym prezentaciam, ktore sa hodia prave tej pokryteckej casti. Je smutne, ze sa u vas moze vrátit zdravy rozum, az ked to podpori aj dostatocny pocet moslimov, lebo tych uz nikto nemoze obvinit z rasizmu. Tam, kde ich nie je este dost, to bude mat zdravy rozum este dlho tazke.

 

Nemyslim, ze tu sa zacal vracat zdravy rozum az po tom, co sa ozvali moslimi…Jednoducho spolocnost bola po tych pripadoch masoveho zneuzivania deti natolko sokovana, ze jednoducho diskusia MUSELA zacat…Ale este je naozaj len na zaciatku…Uvidime, kam povedie . Preve naznaky zdraveho rozumu sa zacali prejavovat uz za Cammeronovej vlady. velmi sa sporisnili podmienky pre islamske (imigrantske) zeny . Musia prejst jazykovym testom – a ak ho nezlozia – maju byt deportovane – a to aj v pripade, ze tu ziju uz 10 rokov…Ukazalo sa, ze prave ony (kedze ziju v izolacii) brania integracii deti – a vedu ich k fundamentalistickej islamskej kulture)…Cammeron tiez zakazal vybudovanie obrovskej mesity v Londyne….pomaly sa Britania zacina vracat k zdravemu rozumu…ale naozaj pomaly

 

Ja som to myslela tak, ze zdravy rozum bol pripusteny…on vzdy bol, len sa nemohol presadit. A to plati aj v mnohych statoch EU, tam, kde sa presadzuje, je nalepkovany extremizmom. Ja to vidim u nas. U vas uz možno nenalepkuju, lebo si to uz nemozu dovolit kvoli mnozstvu obeti.

 

Nuz – „hate speech“ (nenavistne prjavy) su stale nepripustne…Pre mna OK…Ale hlavne je, ze zacala verejna diskusia… Ta je vzdy lepsia, ako nackovia v uliciach (ak v Nemecku)…Posledny priklad verenej diskusie sa zacal vtipom…Boris Johnson branil slbodu islamskych zien obliekat sa ako chcu…Povedal, ze dospele zeny su svojpravne – a ak chcu vyzerat na ulici ako „letter boxes“- je to ich volba…Islamske zeny sa urazili – a ziadali ospravedlnenie…Johnson sa ospravedlnit odmietol (mal velku verejnu podporu; O)… Nakoniec to tie urazeny moslimky muslei prezit…; O) Su to sice drobno sti – ale je to taky drobny krocik navratu k zdravemu rozumu…(a anglickemu zmyslu pre humor; O)

 

Vies za nackov v uliciach oznacili v Nemecku demonstracie rodin a ľudi znepokojenych a poburenych vrazdami a ked niesli transparenty s ich fotkami, boli oznaceni za extremistickych. Ja som take videa videla. A prave take klamstva potom ľudi tak poburia, ze sa stavaju stale viac radikalni. Lebo pokojna cesta a protest bol odignorovany.

 

Ja som mala na mysli tych, ktori otvorene hajlovali- aj taki tam , pravdaze boli…; O)…A ano – je mi jasne,z e do ulic vysli aj ludia 9zrejme ich bola vacsina), ktori citia bezmocnost – a strach Bohuzial – prave na tom sa zvyknu prizivovat rozne extremisticke skupiny (a mas pravdu – je to dvojsecna zbran…slusnuii ludia, ktori citia bezmocnost – su nasledne hodeni do „jednoho vreca“ s extremistami)…Jednoducho – to pokrytectvo nedopadne dobre, ak sa europske vlady co najskor nespamataju..

 

asi to politikom, ich volicom, policii, sudom.. neprekaza. stastna to zem.

 

Praveze prekaza…Aj toto je dovod, preco sa Cameron velmi jasne vyjadril, ze multikulturalizmus zlyhal…Ibaze pocas vlady labour party sa nastavili pravidla „politickej korektnosti“ – ad absurdum…(spominala som uz zakon zakazujuci nosit kriziky pre statnych zemestnancov, pod hrozbou straty zamestnania)…Podarilo sa vytvorit atmosferu vseobecneho pocitu, ze akokolvek zasiahnut voci minoritam (ci len o nich „skaredo“ hovorit) – je prejavom rasizmu..A mnohi ludia tuto „pseudoslusnost“ nevedia prekonat…Briti su velmi slusni ludia – a ak im niekto povie, ze dat neakceptovatelne sprava nie do suvisu s odlisnou kulturou je „rasizmus“…jednoducho – nechcu byt rasistami…Myslimj, ze sa ale spolocnost uz zacina pomaly prebudzat z „hybernacie“…A za seba som velmi rada, ze tu – v UK to prebudenie neznamena narast extremizmu a nenavistnych prejavov voci inym etnickym skupinam…Tu sa skor zacina uvazovat o zmene oficialneho pristupu…zacina otvorena spolocenska diskusia ( otvorenu diskusiu ja vidim, ako najlepsi sposob akym sa da s takymto problemom vyrovnat)….Uvidime…

 

no vsak ja som to myslel aj tak dost ironicky. ale asi by sa predsa len dalo robit pre bezpecnost viac. ale nie s takymi, co maju ten povestny notes a robia si ciarky a cakaju, kedy sa moslimovia vyrovnaju katolickym hodnostarom.

 

Ja myslim, ze skore je vyrovnane… Priciny sice rozdielne – ale dovod, preco je to skore – na oboch stranach – take vysoke je spolocny…pokrytectvo a „politicka korektnost“… 

 

===

 

pod Sulíkom:

 

Ano…hrozieb od vychodu je vela…a su vazne…A prave preto by sme sa my – ktori patrime k zapadnej Europe mali snazit, aby ten nas diel sveta slusne fungoval. Bohuzial – to sa neda dosiahnut prikyvovanim a „jednotnym nazorom“…V tej (nasej) -zapadnej Europe je tiiez dost problemov – a stara pravda hovori, ze „treba najprv zametat pred vlastnym prahom“…Otvorit hranice a prijat nelimitovany poocet neidentifikovatelnych migrantov – casto bez dokladov – sposobilo (a to naozaj) Europe zavazne problemy…Ked uz vam neprekaza obtazovanie zien, narast antisemitizmu, utoky na LGBT ludi (a obcas nejaky ten teroristicky utok) – potom by ste sa aspon mali zamysliet nad tym, preco v Europe stupa podpora extemistickych a nedemokratickych sil…Ludia maju strach – a tak volia tych, ktori im slubuju (pravdaze iluzornu) ochanu…A vysledky uz mozete jasne vidiet…: Rakusko, Taliansko – uz maju vo vladach dost pochybne politicke sily. Malo chybalo aby aj vo Francuzsku vyhrala Le Penova…mam pokracovat?…Ved aj vy musite vidiet, ze v Europe podpora politickeho extremu narasta…A som prekvapena, ze akosi odmietate vidiet suvislost – (odporucam skusit si par rrokov zit v krajine/meste, kde uz je citelny problem s ludmi z inej kultury…mozno pochopite, preco tolko ludi v Europe voli extremne sily). Ak sa ma EU ucinne branit proti tym hrozbam z vychodu – musia europski obcania citit, ze ich valdy su „na ich strane“…lebo je celkom prirodzene, ze ak sa citia obcania zradeni a ohrozeni vlastnou vladou – uveria tomu „na druhej strane“…A obom nam je jasne, nakolko je ta „druha stra na“ nebezpecna…

 

Hmm…takze vy mate pocit, ze Europania si volia extremistickych politikov, preto, lebo sa citia bezpecni, a nevidia v otvorenych hraniciach vobeec ziadny problem:?)…Viete – uz velmi dlho zijem v UK – a skoro kazdy den tu prepukne novy skandal spojeny so spoluzitim s ludnmi z inych kultur…Najnovsie vychadzaju (takmer denne) najavo skandaly s islamskymi gangmi, zneuzivajucimi male („kafirske“) dievcatka…Zneuzitych deti (uz od 11. rokov) boli tisicky…je to priserne citania (najma ak prislusnici tychto gangov – celkom otvorene – hovoria o tom, ze ved to bol len „white thrash.., ktory ni e je vhodny na nic ine len na „f*..ing“…vraj su to male „kafirske w…re“ – ktore si nezasluzia uctu……Len pri jednom skandale bolo zneuzitych vyse 1500 dievcatiek (jedna slusna dedina, plna znicenych zivotov)…Myslite si, ze taketo probblemy s nezlucitelnostou kulturnych hodnot sa neukazu pri volebnych urnach? Myslite, ze Europanom neprekaza, ak sa coraz hlasnejsie ozyva od kadejakych „importovanych imamov“, ze islam je nadradeny – a Europa sa musi podriadit shariji?…Toto vsetko naozaj vyvolava strach, a ak sa Europske vlady co najskor nezacnu snazit, aby sa obcania citili v svojich krajinach bezpecne – ludia naletia tomu na vychode…Ten im slubi hocico…

 

pozrite sa, v mnohom máte určite pravdu, ale tisíce zneužitých dievčat? To je to fake news o ktorom hovorím. Prosím vás to kde na takéto informácie chodíte? A tí populisti a extrémisti tu situáciu nezlepšia. Oni nemajú žiadne riešenie. Oni len zneužívajú situáciu aby sa dostali k moci.

 

Nie…bohuzial to nie je ziadna „fake news.. len v Rotherhame zneuzil islamsky gang vyse 1500 malych dievcatiek…Zneuzivanie tvalo roky a policia ho ignorovala. lebo policajti sa obavali, aby neboli oznaceni za „islamofobov a rasistov“…Po odhaleni tohoto skandalu zacali vychadzat najavo dalsie – velmi podobne hrozy.v mnohych dalsich mestach..dam vam linky na BBC& The Guardian…(tie hadam nebudete upodozrievat zo sirenia falosnych sprav)…Prestante zatvarat oci pred realitou – a oznacovat za loz kazdy fakt, ktory nezapada do vasho ideologickeho vzorca…Prave taketo psotoje (inak slu snych ludi) situaciu zhorsuju – a umoznuju, aby zlo narastalo do obludnych rozmerov – aj postoj policie bol podobny, ako ten vas…Tiez necheli uverit, tiez necheli byt „za rasistov“…Ja neobhajujem extremistov (nevsimli ste si:?)…Naopak…Ja ako jedno z nebepcenstiev idealistickeho ci skor pokryteckeho postoja standardnych vlad pokladam prave narast extremizmu. Situacia je naozaj vazna – a cim skor sa k nej postavia otvorene a racionalne standerdne vlady – tym menej priestoru ostane extremu…Ak sa pan Sulik pokusa poukazat na to, ze ten problem realne exiatuje a je zavazny – aj vy si dovolite oznacit ho za „populistu“…No a tym aj vy prispevate k pokryteckym praktikam, ktore otvaraju dvere extremistom. V nasledujucom prispevku prispevkoch) dam slubene linky

https://www.theguardian.com/uk-news/2018/feb/20/rotherham-sexual-abuse-victims-rises-to-1510-operation-stovewood?fbclid=IwAR2cC1-PScoALXOLG7tkNMXgMbTPyAu_WswlwZyVq1rt3wWDssngeEUvpg0

https://www.independent.co.uk/news/uk/crime/grooming-gangs-uk-britain-newcastle-serious-case-review-operation-sanctuary-shelter-muslim-asian-a8225106.html?fbclid=IwAR2PO3W5MKwfjOuV6a81-qd_lL-yax0gCETcPIJeQaxixVzeZdn2eN793PA

 

Tu je dalsi:

https://www.bbc.com/news/uk-england-cambridgeshire-25659042?fbclid=IwAR31gypQoA7yqLbtOUmmvrXjgSIH1M4WS7rZOb28eCHtn0Nf4AKeVXAtOZA

 

Tu je dalsi – zas z ineho mesta:

https://www.bbc.com/news/uk-england-oxfordshire-41608602?fbclid=IwAR0AoJyL5_c4izXwBFUTCiwBic1bc9vkad1KJuT_d5KsuiQ_jlj17IqlHbY

 

Tu sa pise aj dalsom skandale v Rochdale…

https://www.independent.co.uk/news/uk/crime/grooming-gangs-asian-muslim-across-country-uk-girls-children-women-bradford-rotherham-newcastle-a7987381.html?fbclid=IwAR1VkQrLlKMYOHjrpcQD_W0uqyiISMu4dJfgS74MAI1fXl3N3eVMBUNqkPw

 

Nooo – tak co? prehanam to s tymi tisickami obeti…? Len dva z tychto pripadov (Rotherham a Newcaste) sa tykaju vyse 2 000 malych zneuzitych dievcatiek…a ak pridate tie ostatne pripady …Je to naozaj hroza…A ja som zdaleka neuviedla vsetky pripady…Odhaduje sa ze mnohe este ani neboli odhalene…A viete ako sa ti nasilnici vyjadruju?…otvorene a verejne hovoria, ze tie dievcatka su len „biely odpad“ – a ze nie su dobre na nic ione len na „f**ing“…vraj su to len male „kafirky“ (neveriace), ktore si nezasluzia zizadnu uctu…Tak co vy na to – mame alebo nemame problem?

 

Independent neberiem za relevantné medium odkedy ho v roku 2010 kúpili Rusi. Zrovna Rusi majú najväčší záujem o šírenie prehnaných alebo až vymyslených správ, pomocou ktorých chcú narúšať stabilitu EU. No netvrdím, že všetko je v poriadku. A poznám britov a keby to tam bolo také zle ako tvrdíte, tak by si tam už dávno spravili poriadok.

 

Tie iste spravy su aj v The Guardiane aj v The Telegraphe, aj na BBC…; O)…Chcetei tie iste spravy – len z ineho zdroja:?)….Mozem vam idat linky…; O)… A s tym Independentom sa hlboko myl;te – je to stale renomovane medium (ziadny bulvar, ani ziadne „fake news“)- aj ked pomerne laviicove …; O) Nehladajte si dovod, aby ste mohli popriet fakty…; O) To, ze sa vam nepaci Independent – je vasa vec – ; O) Ale identicke spravy prinasaju VSETKY slusne britske media… Vase averzia voci Independentu na faktoch a realite vobec nic nezmeni… Vidite…a presne to som mala mna mysli. ..Neustale popieranie skutocnosti, hladanie zamienok, ako odmietnut uverit pravdivym informaciam… (aj ked prave pri tom Independente ste UPLNE mimo…Tu je pokladany za jedno z NAJLIBERALNEJSICH medii; 

 

Takže, vy pane, chodíte po Európe a máte vo všetkom jasno. Po Európe chodíme desaťtisíce (niektorí z nás aj po svete) a nie sme nazorovo tak suverénni ako vy.

Independent ? Áno, tento bulvárny plátok kúpil Rus a tým, že majiteľom je Rus, vám je všetko jasné, sú to noviny, čo vedú propagandu. Povrchné a naivné z&aa cute;very idoktrinovaného vševedka. Ten bulvár totiž na Putinovi nenechá nitku suchú.

 

OK…tak tu mate spravy o tom sexualnom obtazovani z inych zdrojov, ako je The Independent:

https://www.bbc.com/news/uk-england-shropshire-43385049?fbclid=IwAR3waz3ZQxYpwoGMYSZdCMfrP8cj21lJkeQun5D8ptoKdNVMYJkp9dcQLWQ

 

dalsi zdroj:

https://news.sky.com/story/grooming-gang-convictions-84-asian-say-researchers-11164589?fbclid=IwAR1xXhJhOpCE4XIEnZh_xEBU4lHNxPB3SbF_gfSKI2i04Rxh-4kCstTWOXs

 

a dalsi zdroj:

https://www.telegraph.co.uk/news/2017/12/09/grooming-gangs-muslim-men-failed-integrate-british-society/?fbclid=IwAR2Nd6qheIguEAFCA7YUtxdoyLY-upAYnyzqHH6fWNBr-xS1NJPvaJKRT6M

 

…a dalsi:

https://www.theguardian.com/society/2018/feb/23/northumbria-police-operation-sanctuary-newcastle-grooming-gangs-case-review?fbclid=IwAR389x1d9N6wuY35orFpNDYqI42qXWAuA63FEgjyuE5xhZQPj0q9ORhvjWI

 

viete…tym, ze neustale odmietate pripustit fakty ste sa prave zaradili k bezcitnym, krutym ludom, ktori kaslu na obete – a rozhodli sa branit nasilnikov…Spravate sa presne tak, ako ti policajti a socialni pracovnici, ktori sa svojou necinnostou a odmietanim reality spolupodielali na tragedii tych deti…Byt na vasom mieste – tak by som sa prave teraz zacala velmi intnenzivne hanbit…Vase postoje totiz nie su o nic lepsie, ako postoje neonacistov, ktori popierali popalenie malej Natalky…TAKTO slusny clovek nereaguje…

 

.

Ešte k tým špinavým protislovenským prostitútkam

22.11.2024

Progresívni novinári sa urážajú, že to nie je pravda. To máte pravdu, že prirovnať vás k prostitútkam je urážkou všetkých prostitútiek, ktoré vždy predávali a predávajú len svoje telo! Výlučne len svoje a nie cudzie ako vy! Je to ich telo a môžu si s ním robiť čo chcú! Osobne ho predávajú a osobne tie následky znášajú! Nijako to nie [...]

„Zmyslom západných útokov na Rusko zjavne nie je záchrana Ukrajiny. Tej hrozí opak v podobe ničivej odvety“

22.11.2024

Američania a Briti bojujú proti Rusku ale používajú na to ako mäso na vojnu Ukrajincov. Na takéto vojny potrebujú „priateľov“ – vazalov ako mäso vo vojne o zdroje. Samozrejme, že nehovoríme o obyčajných Američanoch a Britoch, ale o psychopatických oligarchoch, ktorí majú ľudí len ako pešiačikov do ich vojen. K tomuto im pomáhajú len [...]

Šéfredaktorka SME dnes: „Ja som sa predstavila ako „špinavá protislovenská prostitútka“

21.11.2024

Všimnite si, že nepredstavila sa ako nacistka alebo ako dezolát, hoci jej médiá takto nálepkujú voličov iných strán už deväť rokov! https://komentare.sme.sk/c/23414562/preco-norov-zaujimaju-ficove-utoky-na-novinarov.html To som ani nevedela, že v roku 2016 Fico novinárom povedal, že niektorí z vás sú „špinavé protislovenské prostitútky“. Neviem, [...]

vojna na Ukrajine, tank T90M Proryv

ONLINE: Zalužnyj: Európa nie je pripravená na dlhú vojnu s Ruskom

24.11.2024 07:45

Bývalý hlavný veliteľ ukrajinskej armády Valerij Zalužnyj tvrdí, že európske krajiny nedokážu viesť s Ruskom opotrebovávaciu vojnu.

Rumunsko, prezidentské voľby

V Rumunsku sa koná prvé kolo prezidentských volieb. Prieskumy favorizujú súčasného premiéra

24.11.2024 07:26

V Rumunsku sa v nedeľu koná prvé kolo prezidentských volieb. Rumuni v zahraničí už mohli voliť v piatok.

COP29, Muchtar Babajev, klimatický summit OSN

Na klimatickej konferencii COP29 sa dohodli na finančnej pomoci rozvojovým krajinám

24.11.2024 06:10

Štáty sveta sa na COP29 v Azerbajdžane po dlhom vyjednávaní dohodli na výraznom zvýšení klimatickej pomoci pre rozvojové krajiny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,662
Celková čítanosť: 5784420x
Priemerná čítanosť článkov: 3480x

Autor blogu

Kategórie