V minulom článku som priniesla názory „liberálov“ na to, či Lívia je alebo nie je fašistka alebo rasistka a teda, podľa čoho to posudzujú. Aj keď to neboli názory všetkých liberálov, zhruba rovnaké názory na to majú aj ďalší „liberáli“. Článok, že je fašistka, mal na Denníku N 10x väčšiu čítanosť, než ten, ktorý tvrdí, že nie je, pretože je len rasistka.
Už na týchto dvoch vidno, že niektorí ju považujú aj za fašistku a niektorí „len“ za rasistku so skrytým a neuvedomeným rasizmom. Dvaja blogeri sa hádajú, pričom jeden tvrdí, že je fašistka a vôbec nemusí byť rasistka a druhý tvrdí, že nie je fašistka, ale rozhodne je rasistka.
„Je to len sofistikovanejšia forma rasovej teórie. A ich teória je, že tieto rôzne kultúry, ale povedzme to jasne, rasy, nedokážu spolu žiť a preto musia byť a tu je tá argumentačná pointa, v záujme zachovania rasy a v záujme kultúrnych práv tejto rasy, teda v logike liberalizmu, segregované. Veľmi jasne sa snažia zobraziť, že rasové miešanie, v ich slovách multikulturalizmus, vedie k vyššej kriminalite, čo jasne implikuje starý rasový stereotyp, že ostatné než kaukazské rasy majú náklonnosť ku kriminalite a k spoločenskému úpadku.“
Keď porovnáme výpoveď tejto dievčiny s výpoveďou Františka Šebeja, potom neuvedomený rasizmus, prípadne fašizmus, musíte nájsť aj u Františka Šebeja. Tiež môžme povedať, že tým Šebej chcel povedať, že „ostatné, než kaukazské rasy majú náklonnosť ku kriminalite a k spoločenskému úpadku“!
A keďže sme ho tam už našli, tak tento rozhovor by mal byť neprístupný osobám do 18 rokov a skupina ľudí „Mladí proti fašizmu“ by mala na tento rozhovor upozorňovať, že sa stále nebezpečne šíri po internete a tento rasistický rozhovor šíri sympatizant rasizmu, ktorý je v tomto prípade SME. Dokonca nie je len sympatizantom, ale priamo produkciou a propagáciou rasizmu na SME.
Denník N by mal napísať článok s otázkami pre sympatizantov Šebeja, kľudne môžu byť aj úplne rovnaké otázky, ako pre sympatizantov Lívie.
Na rozdiel od Lívie, Šebej si už vo svojom veku mohol a mal svoj skrytý rasizmus, podľa ich vlastných teórii uvedomovať.
A zas sme tam, ako som už raz o Šebejovi písala, že čo si môže dovoliť Šebej alebo ich ľudia a čo si môžu dovoliť iní, čo už k nim nepatria, na to majú dvojaký meter.
Ku Rostašovi pošlu komando a podávajú na neho trestné oznámenia a prenasledujú akúsi 17-ročnú Líviu, čo sa so skrytým rasizmom u Šebeja a v dospelom veku (!) nedá ani porovnať! Navyše prenasledujú aj jej sympatizantov, pričom produkciu rasistického Šebeja zabezpečilo priamo SME.
Útecha, že za Šebejom nepôjdu davy, lebo nemá 17-násť, nijako nezmenšuje jeho osobný skrytý rasizmus a fašizmus.
Nemali si vybrať Liviu, ale Šebeja a ponúknuť mu, či nechce byť ich maskot. Nemohli by im vytknúť ani mäkké f.
Pravdepodobne by teraz všetci „liberáli“, ktorí považujú Líviu za rasistku, museli pri objektívnosti uznať aj Šebejov rasizmus alebo fašizmus. Alebo že on si ho už uvedomil a oľutoval. Dnes už chápe, že to boli len jeho rasistické predsudky a v gete by kľudne mohol žiť, pretože geto napokon neexistuje.
Rozhovor so Šebejom, ktorý je oveľa závažnejší, než video so 17-ročným dievčaťom, pretože tento rozhovor vyšiel v mienkotvorných médiách!
Multikulturalizmus je postmarxistická ideológia
Prečo pravicoví konzervatívci prejavujú také obavy z multikulturalizmu, najmä z prieniku islamu? Nepreháňajú to?
Už to nie je iba konzervatívna pravica, aby bolo jasné. Ale je to v podstate len reakcia na dôsledky takzvanej multikulturalistickej politiky. Voči tolerancii a úcte k iným kultúram podľa mňa žiadny normálny liberálne uvažujúci a slušný človek nemôže nič mať. Druhá vec je, ak je súčasťou tých kultúr čosi, čo je z pohľadu mojich hodnôt zlé, spôsobuje utrpenie a potláča ľudské práva.
Je to ideológia?
Áno, multikulturalizmus je v podstate postmarxistická ideológia. Relativizuje kultúrne hodnoty.
Podľa vás je zlý už z princípu?
V tej podobe, v akej zaplavil všetko na západe za posledných povedzme dvadsať rokov, je vo svojich dôsledkoch škodlivý, ako mnohé iné veci, ktoré boli mienené dobre. Ja nepochybujem o dobrých úmysloch. To, čo v našej kultúre považujeme za hodnoty – ľudský život, slobodu, občianske a ľudské práva, rovnosť ľuďmi bez ohľadu na pohlavie, vyznanie, sexuálnu orientáciu a podobne, toto všetko multikulturalizmus relativizuje. Islamská kultúra, ale napríklad aj hinduisti, rovnaké hodnoty až tak neuznáv ajú. Multikulturalizmus ako keby diktoval, že si musím vážiť ich postoj, ale to je veľká chyba.
Nemusíte si ho vážiť, stačí ho tolerovať.
Nemôžem ho tolerovať. A ak, tak jedine v akejsi enkláve, v ktorej si oni žijú medzi sebou, mimo priestoru, kde žijem ja a aj potom môžem mať na to svoj názor. JASNÁ SNAHA o SEGREGÁCIU!!!
Nejde len o falošný strach zo straty suverenity alebo národnej identity?
Nie, o tom nehovorím. Ku kultúre, ktorá dovoľuje vlastným príbuzným ukameňovať ženu, pretože bola znásilnená iba preto, lebo nemá štyroch svedkov, ktorí by boli ochotní jej to dosvedčiť, nemôžem mať rešpekt.
Otázkou je, či sa dajú tieto otrasné prípady, alebo aj existencia samovražedných atentátnikov paušalizovať.
Žiaľ, dajú sa. Saudská Arábia je dodnes krajinou, v ktorej sa verejne popravuje, bičuje a kameňuje. A nielen to. Keď sa spýtate ktoréhokoľvek znalca islamu, a ja som sa na to pýtal aj moslimov, či je pravdou, že svedectvo ženy má pred súdom iba polovičnú hodnotu ako svedectvo muža, že Korán dovoľuje, ba odporúča mužom, aby mlátili svoje ženy, ak sú neposlušné, každý vám odpovie, že áno, v zásade je to pravda. K takejto kultúre nemôžem mať úctu, ani ju rešpektovať.
Nenachádza sa islam kdesi, kde bolo kresťanstvo v stredoveku?
Nie, to je jedno z nedorozumení. Islam je systém s uzavretou doktrínou v siedmom storočí a odvtedy s ňou nikto nesmie hýbať. Ona sa nedá reinterpretovať. Korán je podľa nich slovo Božie. Biblia je naproti tomu zápis o zjavení alebo histórii, proste o kontakte ľudí s Bohom, teda ľudský zápis. Ani kresťania, ani židia o tom nediskutujú. Korán je čosi iné. Predstava, že islam je teraz niekde tam, kde bolo kresťanstvo v roku 1300, je veľkým nedorozumením. Jednoducho to nie je pravda.
Je to častý argument kritikov.
Áno, ale tých, ktorí si nedali tú námahu, aby sa čokoľvek o islame, dejinách kresťanstva a vôbec o ľudských dejinách, dozvedeli. Akurát im to znie ľúbivo a logicky. Treba si uvedomiť, že islam za posledných sedemsto rokov neexistoval izolovane, ale paralelne a často premiešaný so západnou kultúrou. Moslim dvadsiatehoprvého storočia nie je to isté, čo kresťan trinásteho storočia.
Sú moslimovia v Európe zlom?
To by som nepovedal. Nebezpečným prvkom v Európe sú moslimské komunity, ktoré sa odmietli integrovať, ktoré si napríklad v Holandsku vytvorili malé Maroko alebo Somálsko.
Sú však aj komunity, ktoré sa integrovať vedeli.
Komunity nie. Integrovali sa iba konkrétni ľudia. A tí sú pravdepodobne vo veľkej menšine.
Pravdepodobne, alebo je to empiricky overené?
Sú o tom lokálne štúdie, ale sú to témy, ktorým sa každý vyhýba. K tomu existujú prieskumy verejnej mienky i sociologické štúdie.
Ak na Slovensku niekto odmieta za susedov Rómov, ide o rasistu?
To je čistý rasizmus.
Ak toto vo všeobecnosti robíme voči inej kultúre, trebárs voči moslimom, nejde o akýsi náboženský rasizmus?
Nie. Vždy tá nálepka závisí od toho, čo označuje. Ak odmietam bývať v jednom dome s moslimom len pre púhy fakt, že je moslim, tak som somár a rasista, pretože som sa nenamáhal zistiť, čo je to za človeka. Ak však odmietam mať v mojom meste geto, do ktorého si v noci netrúfne ani polícia, tak o rasizmus nejde. To je pud sebazáchovy.“
https://www.sme.sk/c/3278358/frantisek-sebej-k-islamu-nemozem-citit-ziadnu-uctu.html
Na záver dodám, že ja Šebeja nepovažujem za rasistu a z toho, čo povedal v rozhovore, je zrejmé, že Liviine názory by on vysvetlil ako zdravý pud sebazáchovy, ktorý má aj on.
A vôbec by som sa nečudovala, keby títo liberálkovia považovali za fašistu alebo rasistu aj Šebeja. Keby sa dostali k moci, isto by ich čistkami neprešiel, no zatiaľ si už naňho netrúfajú, ako si nateraz netrúfajú ani na Sulíka, kedže by nemali po čom vyliezť k moci.
Začínam chápať, ako to fungovalo aj v ZSSR, keď tí čistejšie ideologickí likvidovali menej čistú rasu ideológov od seba v mene inej ľudskej nadradenosti.
Alebo inkvizícia nechala upáliť aj inkvizítorov. Boli stále čistejší a čistejší, až sa v mene totálnej ničím nezašpinenej čistoty, začali vzájomne likvidovať.
Radšej si dajte skutočné Savo, než to ideologické.
.
Celá debata | RSS tejto debaty