A bola by mi ukradnutá, keby mi ju niekto konkrétny nedával za morálny vzor, aká by som mala byť ja, ale ja taká nie som!

 

Názor zo SME, z diskusií, jedna ukážka aká mám byť aj ja:

 

„Títio tu, čo si teraz uchmatli Slovensko, rozdelili ľudí, čo tu žijeme, na 2 kategórie. Občanmi 1. kategórie sú voliči strán vládnej koalície: heterosexuáli ideálne bielej pleti, pozerajúci správy na STVR, čítajúci na nete všetko možné aj nemožné, ale NIKDY nie denníky SME a N spolu s Aktualitami a majúci vlažný vzťah k EÚ, lebo pravda je len v tej krajine, v ktorej nikdy neboli a nikdy by tam ani nechceli žit.
My ostatní sme občanmi 2. kategórie, ktorých musí skultúrniť ministerka Martinka, aby sme neboli kultúrne a ani nijako ináč pomýlení.
Lebo nám pomýleným a nechápavým musel poľovnícky poslanec vysvetliť, že pekným ženám sa hovorí suka. Ktovie ako sa hovorí pekným mužom, ale to zas poslanec Huliak nemá odkiaľ vedieť. Ani pekný ani múdry, odymujúci rastlinky, proste “huliak”😆“

 

 

Takže, keby vyhrala progresívna koalícia aj ja môžem povedať, že uchmatli Slovensko voľbami?

Alebo že v budúcich voľbách ho chcú uchmatnúť?

 

To už nie, lebo podľa nich im Slovensko patrí a keď si väčšina zvolí iných, neuznávajú voľby a to sú vraj liberáli a na Slovensko nepatríme my ako voliči!

 

Odkedy sú voliči tejto vládnej koalície občania 1. kategórie, keď nám progresívne denníky už roky nadávajú, že sme nacisti, lúza a dezoláti?

Ktoré denníky nadávajú voličom progresívcov do lúzy a nacistov?

 

Pri minulej vláde, keď si podľa nich uchmatli Slovensko, jej to bolo jedno, že nás cenzúrujú, že nám rozbíjajú rodiny, že nemôžeme ani diskutovať ak máme aj otázky a zrazu sa hrá na obeť volieb v ktorých sa výsledky vraj kradnú, hoci ona môže diskutovať aj na SME, aj na Pravde a nikde nie je scenzúrovaná ako ja. Pritom hrá sa na obeť.

 

 

Práve ona nečíta nič iné než SME, inak by vedela, že nimi scenzúrovaní ľudia čítajú aj SME, len tam nesmú diskutovať, lebo ich hneď zablokujú! Aj dnes sú na Pravde v blogoch dnešné články, ktoré rozoberajú čo písali na SME a čo ich šéfredaktorka!

A práve ona to nevie, lebo nečíta nič iné než SME!

 

Píše, že skultúrniť nás má Martinka, ale skultúrňovanie progresívnymi médiami, ktoré nám roky nadávajú do nacistov a lúzy, čím nám rozbíjajú rodiny, to ju nezaujímalo! Lebo veď teraz je moderné a politicky uvedomelé hlásiť sa k homosexuálom.

 

 

Presne túto ženu poznám lebo okrem toho, že je diskutérka, je aj blogerka na SME, ktorá bola k homosexuálom celé roky ľahostajná!

Vtedy to totiž moderné nebolo!

Keď som celé roky písala články na obhajobu homosexuálov, ona sa nikdy nenamáhala napísať na ich obhajobu článok. To nebola jej téma, lebo ešte nebola moderná!

Preto takým ľuďom neverím. Poznáte ich roky a viete, čo ich zaujímalo, či si dali námahu zastávať sa iných, keď tam homosexuálom aktívne nadávali!

Vtedy sa mala a mohla ozvať, ale čo by sa špinila hádkami a obranou homosexuálov, keď to vtedy nebolo IN?

 

A presne takí ľahostajní voči homosexuálom celé roky ma teraz pomáhajú prenasledovať ako lúzu alebo dezoláta, lebo toto teraz robí ich stádo a ona vždy robila len to, čo stádo. Keď sa nezastávali homosexuálov, nerobila to ani ona. Keď je moderné sa zastávať, zrazu to robí aj ona a pekne pomáha prenasledovať svojou ľahostajnosťou zas iných. Tých, ktorých teraz vyháňajú z rodín!

 

 

Ako by ste nazvali človeka s takou morálkou?

 

Že ju ma „vyššiu“?

 

Keď pozerám ako puk, že zrazu sa zastáva homosexuálov, lebo teraz je to IN?

 

 

Veď každý vie, že viac to potrebovali v minulosti, keď to bolo oveľa drsnejšie, ale vtedy si kvôli nim papuľu nedrala!

Vtedy k nim bola ľahostajná ako je teraz k dezolátom a rozbíjaniu rodín! Zas úplne rovnako ľahostajná! Ale podľa nej s „vyššou morálkou“!

 

A ukončila tým, že všetkým ich voličom musia vysvetliť, že pekné ženy sú suky!

 

 

Ako rada by som bola len suka, keby neexistovali ľudia ako ona, ktorým nevadí, že ich novinári rozoštvali spoločnosť proti nám, že sme nacisti, keď sme nevolili ich progresívnu koalíciu!

Dokonca sú nacisti ešte aj tí, čo volili Hlas, hoci nevedeli, akú koalíciu z toho a možno aj progresívci stvoria. Nestvorili ich, tak sú tiež nacisti!

 

Haló, aj ja chcem byť len sukou!

 

 

No aj ona pomáha tým, pre ktorých len sukou nebudem, ale nacistom! 

 

 

Ja som scenzúrovaná, nemôžem sa ozvať ani na SME, len ju čítať na SME ako je chudera scenzúrovaná!

 

Takto naopak to je a takáto ich morálka!

 

 

 

Ja som nikdy nepísala, že ona je menejcenná tým, že je ticho, keď urážajú homosexuálov a nenamáha sa kvôli nim ani s jedným článkom, hoci je blogerka. Ja som sa za to necítila viac, ako liberál som rešpektovala, že nemusí to byť jej téma, že sa možno bojí nechať si za to nadávať ako ja. Zato som ju nepovažovala za horšieho človeka a že ja som od nej niečo viac.

 

Ale dnes čítam ako sa hlási k ľuďom, ktorí sú od nás lúzy lepší a viaccenní a múdrejší s vyššou morálkou. Dnes pre ňu patrím k lúze a dezolátom, lebo stačí fakt, že som volič tejto koalície.

 

A jej na vyššiu morálku stačí, že ich volila. Povedala by som, že je to ešte ľahšie ako u kresťanských dogmatikov, nemusí chodiť ani na spoveď, len správne voliť raz za štyri roky a vedieť sa pohoršovať.

 

 

V čom je iná od tých, čo sa takto pohoršovali nad homosexuálmi, že oni majú vyššiu morálku?

 

Podľa v mňa v ničom. Ukradnutí jej boli aj homosexuáli, teraz my a už aj jej sa páči dennodenne sa pohoršovať nad inými ako nad hriešnikmi. Len ich volá moderne dezoláti. To pohoršovanie sa je úplne rovnaké ako vždy bolo, len pre niečo iné.

 

 

=====

 

 

A bola by mi ukradnutá, keby mi ju niekto konkrétny nedával za morálny vzor, aká by som mala byť ja, ale ja taká nie som!

 

 

Preto tento článok, že prečo mi nie je morálnym vzorom a vôbec ma nezaujíma taký „morálny vzor“.

 

Naopak, nechcem byť ako ona! A liberáli by to rešpektovali a nepovažovali ma preto za horšieho človeka!

 

 

 

No ak by som si mohla vybrať, radšej by som bola preto len suka!

 

 

 

Trochu mi to pripomína ten zážitok, keď mi môj exmanžel sústavne dával za vzor jednu ženu z dediny, ktorá sa s mužom nerozvádza ako ja.

Nemohla som mu povedať, že ho podvádza, že k nám volá, či je ešte jej muž u nás, lebo ona je práve s milencom. Alebo že mi hovorí:

 

„Načo sa rozvádzaš? Však, ak by si chcela milenca, tých môžeš mať aj tak a nemusíš sa kvôli tomu rozviesť.

Ja už budem mať len jednorazovky, len raz a dosť a nebudem sa ohrozovať, že na to príde.“

 

Nepohŕdala som ňou, mala som ju celkom rada, ale túto mi dával za vzor, aká mám byť manželka.

A po rokoch od neho ušla do zahraničia a nechala mu štyri deti.

 

 

 

.

Mudr. Fischer: „Hippokrates sa musí v hrobe obracať! „

13.10.2024

„Názory cca 50tich slovenských, českých, európskych a svetových lekárov a vedcov (z toho 3 nositelia Nobelovej ceny), ktorí argumentujú proti očkovaniu.“ „Názor a návrh prof. MUDr. Viliama Fischera, CSc., FICS na zorganizovanie 1. európskeho alebo svetového kongresu o koronavíruse za účasti oboch názorových strán.“ Prof. [...]

Petr Drulák: „Falošné tóny progresivistov v orwellovskej fraške“

13.10.2024

Štandard Petr Drulák: Falošné tóny progresivistov v orwellovskej fraške Orbánova vecná kritika „Na úvod upozornil, že Leyenová svojím prejavom porušila zásadu nestrannej komisie „strážiacej zmluvy“. Túto zásadu síce porušuje sústavne a nadväzuje tým na neblahé poňatie svojho predchodcu Junckera, ktorý začal hovoriť o [...]

Za nenávisť k homosexuálom môže cirkev, za nenávisť k dezolátom môžu progresívne médiá!

12.10.2024

Každému na jeho strih nacizmu! Niekto nálepkuje ľudí, kto je hriešnik, teraz moderne kto je dezolát. Len tá dogmatická zaostalosť sa nezmenila a kráča s dobou! Storočia je ich hobby pohoršovať sa ako ich dennodenná dávka pomyjí od tých s „vyššou morálkou“. Dnes na Štandarde vyšiel Palkov starý článok k vraždám v [...]

sud, justicia, sudy

Milanovi Chalupkovi dočasne pozastavili výkon funkcie sudcu. Dôvodom je závažné disciplinárne previnenie

18.10.2024 10:43

Návrh na dočasné pozastavenie výkonu funkcie sudcu podala predsedníčka Súdnej rady Marcela Kosová.

fico

Fico: Ukrajinský plán víťazstva je kontroverzný. Hovorím nie Kyjevu v NATO. Myslím si, že Zelenskyj to pochopil

18.10.2024 10:18

Premiér dodal, že nepovažuje za dobrý nápad členstvo Kyjeva v Severoatlantickej aliancii.

požiar, hasiči, nemecko

Nová hasičská stanica ľahla popolom, nemala požiarny poplachový systém

18.10.2024 09:45

Podľa prvých odhadov vznikli škody za 20 až 24 miliónov eur.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,622
Celková čítanosť: 5736752x
Priemerná čítanosť článkov: 3537x

Autor blogu

Kategórie