2015: „Snáď si nemyslíte, že sa Rusko nechá vyprovokovať do samovražednej akcie kvôli pár tankom. „

A dalo sa!

 

A teraz čo píšu? To isté!

 

Potom zas sa budú hrať na prekvapených?

 

 

Prečo ste sa hrali na prekvapených, keď Rusko napadlo Ukrajinu, keď sa po celom svete a aj na Slovensku (a aj ja) písalo už sedem rokov – ako sa provokuje vojna s Ruskom?

 

Mohli ste byť všetko, ale nie prekvapení!!!

 

A keď začne malá jadrová alebo tretia svetová, nehrajte sa na prekvapených!

 

 

Jedno zo svinstiev, ktoré som voči sebe zažila, je klamstvo, že som sedem rokov neupozorňovala v článkoch, že vyprovokujeme Rusko k vojne!

 

Od roku 2015 som sústavne písala články, v ktorých som upozorňovala na to, kto, kde a ako konkrétne provokuje vojnu s Ruskom!

 

Začala som s tým už na blogoch SME, za čo ma aj stiahli z titulky, lebo práve vtedy sa začali na SME ľudia hecovať do toho, aby chceli bojovať s Ruskom. Boli o tom na SME články, ktoré čitateľov štvali proti Rusku, že druhú svetovú vojnu začalo Rusko, že Rusko je ako Nemecko a Putin je ako Hitler! Všade naokolo v diskusiách som videla, ako ich takéto články štvú do vojny, aký to má vplyv na ľudí, ako stúpa ich agresivita do vojny s Ruskom. A hoci som žena, začala som odvtedy na to upozorňovať, kto konkrétne a kde konkrétne štve proti Rusku a ako. Sústavne som upozorňovala na to, že z toho bude vojna s Ruskom!

 

Za to na mňa niektorí diskutéri útočili, že to len straším vojnou ja a že mám napríklad použiť „mozoček“, pretože snáď si nemyslím, že Rusko sa dá vyprovokovať do „samovražednej akcie“!

 

Tu máte názornú ukážku z roku 2015, ktorá tam stále je pod mojim článkom, ktorý som k tomu napísala ako prvý:

 

„Naučte sa konečne čítať. Písal som, že to nie je gesto voči Rusku, ale voči Európe. Rusko môžeme mať v tejto súvislosti na háku, to nie je ich vec. Snáď si nemyslíte, že sa nechá vyprovokovať do samovražednej akcie kvôli pár tankom. Váš názor, že Európa musí zakaždým hľadieť na to, čo si myslí Rusko, poukazuje to na Vašu rusofóbiu.

Pohľad na vec cez bruško? Skúste mozoček. :)“

 

Takto vtedy vyzerali ich odborníci, čo tomu rozumeli lepšie než ja. Neviem ani čítať, mám použiť mozoček, že Rusko by sa do samovražednej akcie nedalo vyprovokovať! 

A to bola len ukážka, diskusiu pod tým článkom s vyše 200 komentármi si môžete prečítať aj dnes, aká som za to bola hlupaňa, čo si myslí, že Rusko sa dá vyprovokovať k vojne!

Niektorí mi dávali aj za pravdu a celá diskusia svedčí o tom dátume, že už vtedy sme písali a diskutovali o tom, ako sa PROVOKUJE vojna s Ruskom. Tiež som k tomu dávala fakty! Kde, kto, ako, čo písali nemecké noviny, aké boli vtedy snahy o mier, zas kde, kto ako, citovala som.

 

Potom onedlho ma stiahli z výberu článkov, čo píšem už v tom článku, že asi za toto už budem ideologicky nevhodná, čo sa len potvrdilo, hoci dovtedy som im vyhovovala, lebo som bránila homosexuálov a liberálnu agendu.

Ale na tomto som sa odchýlila od ich propagandy za vojnu s Ruskom a potom aj na presadzovaní kvót, vtedy sa ešte presadzovali!

Za toto ma vyhlásovali odvtedy za konšpirátora, ako to už poznáte na iných!

 

Až o rok som prešla na Pravdu, kde odvtedy celé roky píšem o tom, ako sa, kde, kto, provokuje vojnu s Ruskom. Zas fakty, citácie ako sa provokuje do vojny s Ruskom.

 

Tu mi zas často písali progresívni trollovia, že to mi len straší v hlave, že žiadna vojna s Ruskom nebude!

 

A keď začala, začali mi písať, že som vraj o tom nikdy nepísala! Že si to vraj vymýšľam!

A to mi povedal aj syn, nikdy si o tom nepísala, kde? No ukáž kde?

Najlepší dôkaz, že jeho som tým nikdy neobťažovala, keď o tom ani nevie! Presne na to mám blog, že píšem, čo si myslím, nehovorím to iným. Veď, kto chce, sám si ma prečíta. Ale ľuďom vadí aj to, čo si myslíte, sami doma! Lebo verejne máte o tom mlčať! Lebo keby takých ľudí nebolo, ako som ja, vraj Rusko nenapadne Ukrajinu!

Ale nie ja som štvala do vojny s Ruskom! A to sa tu dialo a písala som o tom celé roky! Sedem rokov, pokým sa im to podarilo! 

 

Predstavte si, že celé roky píšete o tom, ako sa provokuje vojna s Ruskom a zrazu o vás hovoria, že nikdy. Veď ukáž, kde?

Ako rýchlo ukážete, kde všade, keď takých článkov máte za osem rokov stovky? Ukážte rýchlo 200 článkov o provokovanej vojne!

Nemám na ne rubriku – tuto zbieram svoje články o provokovanej vojne s Ruskom!

Ale nie je to problém, dať ich do jednej rubriky – provokovanie vojny s Ruskom!

Len musím prejsť všetky články, z 1550 článkov, aby som ich mohla vydeliť – všetky tieto boli dôkazy o provokovaní vojny s Ruskom a štvaním a hecovaním ľudí do vojny s Ruskom!

 

A potom sa dožijete dňa, že začne vojna s Ruskom a ľuďom zakážu hovoriť a písať, že bola vyprovokovaná!

A odvtedy každého nútia hovoriť a písať, že vojna s Ruskom bola nevyprovokovaná!

 

A takých chceli dať progresívci scenzúrovať a na čele s ich prezidentkou, že to nie je pravda!

Takých chceli prenasledovať a ako proruských trollov! A že to sme písali kvôli ruskej propagande!

Ale ja som písala o tom, čo som videla okolo seba – ako štvú a hecujú ľudí do vojny na SME, na Denníku N, dávala som na to odkazy a tie v mojich článkoch sú, kde to robili! 

 

A navyše v tom čase, odkedy som o tom často písala, neexistovala u nás alternatíva, ktorú by som poznala. Bolo to vraj nejakých 42 webov, ktoré som ja nečítala. Ja som nepísala ovplyvnená niečim, čo nečítam, ja som reagovala na to, čo písalo SME, Denník N a ako hecujú ľudí do vojny s Ruskom. 

Takto nás cenzúrovali a zakazovali nám písať a hovoriť o tom, že vojna s Ruskom bola vyprovokovaná, lebo v médiách a hlavne progresívnych šla úplne opačná propaganda, než bola realita!

 

A teraz oni píšu o tom, že keď nebudú môcť klamať, tak je to cenzúra a niekto ich prenasleduje k pravde?

 

Ak budem mať čas, budem vyhľadávať svoje vlastné dôkazy, kde a ako štvali do vojny s Ruskom. Ale za tie roky je toho už toľko, že to by mohol jeden človek robiť celé dni! Tak, dnes aspoň prvý článok, keď som o tom písala prvýkrát. Je to dôkaz, že už v roku 2015 si mnohí ľudia uvedomovali a nielen u nás, ale aj po svete, ako nás štvú do vojny s Ruskom a ako sa táto vojna s Ruskom provokuje a ľudia hecujú, aby boli ochotní kričať za vojnu s Ruskom, prípadne ísť za tú vojnu umierať!

 

Všetci, čo nás potom umlčiavali, cenzúrovali a prenasledovali, že to nie je pravda, patria k vojnovým štváčom a to hlavne progresívni novinári, čo presne rovnako štvali aj do vojny v Iraku!

 

Bola som aj proti „vojenskej operácii v Iraku“ a za to sa nám tiež aj vtedy vysmievali, že tomu nerozumieme! A ich Šimečka sa za to ospravedlnil až po 20 rokoch!

 

A miesto toho, aby bol ticho a už neštval ľudí do žiadnej vojny, keď má za svojim plotom toľko obetí, on nás, čo sme do vojny neštvali, vyhlasuje, že my sme nacisti a čo my máme za plotom ako SS-áci!!! Pritom obete má za svojim plotom on a nás nálepkuje, že sme nacisti!!!

 

 

Tu je dôkaz, že už vtedy boli za vojnu!

 

rok 2015 marec – môj prvý článok k provokovaniu vojny:

 

blog SME:

 

6. mar 2015 o 19:35

Prajem si mier

 

Napriek tomu a ďalším ideologickým objavom o minulosti a súčasnosti, nesúhlasím s tým, aby náš štát bol zatiahnutý do svetovej vojny medzi USA a Ruskom. Rusko nás nenapadne, keď tu nebudeme mať amerických vojakov. Len vtedy, keď sa necháme zatiahnuť do vyprovokovania svetovej vojny za účasti mnohých štátov.

Ak sme v rámci NATO už nesvojprávni, tak sa tu nehrajte na nejaké rozhodovanie k čomu majú dať občania súhlas, keď nesúhlasiť si dovoliť nemôžme a musíme poslúchať, aké vojsko bude na našom území a kde povinne naši muži musia ísť zomierať /pokým sa to nerozpúta ešte viac/ pre zas nejaké ideologicky vznešené ciele pre výrobu a vývoz zbraní. Proste sme len pešiaci, aby mal zbrojársky priemysel z čoho žiť. Niekto zbrane musí aj využívať a vznešený cieľ sa vždy nájde.

Najlepší pešiak je presvedčený pešiak, že zas sa za niečo oplatí aj zomrieť /tí druhí, však?/, následne hromadne vymierať. Podľa mňa za mier.

Toto by nebol len rýchly zásah, ale rozpútanie svetovej vojny pre tých, ktorých takéto operácie živia.

 

Všetci, čo tu teraz píšu, že sú za vojnu, za vojenské zásahy:  – Tu je dôkaz, že už vtedy boli za vojnu!

 

– Dúfajú, že ich blízki prežijú

– Dúfajú v to preto, lebo predpokladajú, že vojenské zásahy sa udejú v dostatočnej diaľke od nich a umierať za tie vznešené ciele budú iní ľudia a ukončí sa to skôr, než by ich to zasiahlo.

– Žijú v zahraničí alebo ľahko môžu do zahraničia unikať osobne alebo ich deti.

– Hromadne by individuálne unikali, keby ich to malo zasiahnuť tiež a v úteku podporovali aj svoje deti.

– Majú malé deti a preto veria, že sa ich to nedotkne alebo ich nemajú vôbec.

– Keby sa ich to malo dotknúť osobne – ohrozenie na živote ich alebo konkrétne ich detí, opäť by zmenili ideológiu s tým, že oni netušili x bodov. A naozaj, nebola by to zbabelosť, len nevedomosť, aké až rozmery prináša rozpútanie vojny. Vedia to Ukrajinci. Chcete to vedieť tiež? Naozaj bude Ukrajincom ľahšie, keď budú stredom nielen lokálnej vojny, ale aj celosvetovej?

 

Znova opakujem, že nielenže nepoznám vraj 42 slovenských webov riadených KGB, ale o ich existencii som doteraz nevedela. Čítam si len to, čo píšu obyčajní Američania v Amerike pre Američanov.

 

Pravdepodobne sa s vami lúčim z výberu článkov ako ideologicky nevhodná a už len troll. Dobrá som bola len na varovanie pred AzR a že svet neohrozujú homosexuáli. Len do tej miery som mohla mať zdravý rozum, pokiaľ sa s vašim zhoduje. No prajem prežitie aj heterosexuálom.

Presne tú vetu si nechajte pre svoje vlastné deti, keď ich osobne budete posielať ako terče pre lepší odbyt a zákazky tých, ktorých živí. Pre akýchkoľvek iných je to len farizejstvo. Tie svoje máte buď len v kočíku, v zahraničí alebo vo hviezdach. Keď nemôžte byť príkladom že to farizejstvo nie je a vaše dieťa pôjde príkladne za vašu ideológiu zomrieť, tak si to odpustite.

 

https://blog.sme.sk/malinova/spolocnost/prajem-si-mier

 

=========

 

výber z 200 komentárov pod článkom, čo si ľudia písali vtedy. Vtedy som mala v diskusiách nick ailuj: 

 

ja:

 A co sa tu deje? Dennodenne sa tu ludia hecuju k agresivite a k volaniu po zbraniach, rozduchaniu vojnoveho konfliktu a vojny. To je ako to rozumnejsie riesenie podla teba? Rozum je charakterizovany rozvahou a nie vasnami a agresiou, ako sa komu uz sniva, ze k nam ide car batuska na tanku a ako my mu ukazeme a budeme vracat 20 rokov dozadu. To je vsetko burcovanie agresie v ludoch a nastavovanie ich na vojensky konflikt vacsich rozmerov, nez si sami uvedomuju. Plus, ze sa Putin vyhlasuje za Hitlera a Rusko za Nemecko. No neviem, ako sa kto boji, ked vidi v Rusku rovno Nemecko alebo nas ako Izrael a v Putinovi rovno Hitlera. A hlavne, kto je ako agresivny, aby volal po zbraniach a vojne a ako my im ukazeme.

písali mi:

Naučte sa konečne čítať. Písal som, že to nie je gesto voči Rusku, ale voči Európe. Rusko môžeme mať v tejto súvislosti na háku, to nie je ich vec. Snáď si nemyslíte, že sa nechá vyprovokovať do samovražednej akcie kvôli pár tankom. Váš názor, že Európa musí zakaždým hľadieť na to, čo si myslí Rusko, poukazuje to na Vašu rusofóbiu.

Pohľad na vec cez bruško? Skúste mozoček. 🙂

ja:

spred 4 hod.

„Niektorí americkí predstavitelia ale situáciu príliš vyhrocujú a všetky snahy tak maria, z čoho Berlín nie je nadšený, napísal nemecký magazín Der Spiegel.“ Hlavne, ze sme si z toho Berlina vybrala spravu ako je Putin pripraveny na vojnu. Pise sa tam, ze velitel NATO klamal: „Nemeckí predstavitelia boli vraj týmito slovami zdesení a nechápali, o čom Breedlove hovorí. Informácie, ktoré má nemecká vláda od svojich spravodajských služieb, sa totiž vraj nezhodujú s tým, čo tvrdí vrchné veliteľstvo spojeneckých síl v Európe Marenie mieru urcite nie je snaha o mier.

písali mi:

Dobre napisane.

Musim skonstatovat ze mnoho ludi tento Vas prispevok zrejme nepochopilo.Snzia sa tu konspirovat teorie o II.sv.vojne a jej vzniku ale dosledok im dako unika.Podla mna mate pravdu a historia to potvrdzuje a to je ze vojna bola vzdy rozputana koli peniazom a tie znamenaju moc.&ironiou vojny je ale to,ze ten co ju vlastne vyvola je vzdy v bezpeci niekde daleko a len prilieva olej do ohna. Nech sa skusia poopytovat ludi co boli vo vojne ako sa citili.Mam par kamaratov/srbov/co by na tuto temu vedeli hovorit a ked som sa ich pytal povedali len to,ze vojna na balkane bola americka vojna a oni sa do nej nechali zatiahnut,no uvedomili si to ze to nebolo spravne az ked umierali ich bratia.Teraz ziju u nas a verim ze keby citali komentare tak by Vam dali za pravdu.Malokto si vie vazit ze mame mier pokial nezacnu lietat gulky okolo neho. Okolo mna uz gulky lietali a bolo ich len par a poviem Vam,ze to nebolo ako v americkom filme plnom hrdinov ale bolo to nieco co uz nechcem zazit a nechcem aby to zazili moje deti ani nik co nechce konflikt a vazi si to co mame:MIER. Pokoj od americanov a aj od rusov bez cudzich voj.zakladni a ich vojakov. A zas daktori diskutujuci mozete nadavat ze som rusofil a komunista atd.

 

Tu mi písali, že nie Ukrajina, ale Slovensko bude stredom lokalnej vojny:

„Rusko nás nenapadne, keď tu nebudeme mať amerických vojakov.“ Kolko americkych vojakov bolo na Ukrajine ? 0. Napadlo Rusko Ukrajinu ? Napadlo. Ono totizto plati presny opak. Rusko nenapadne toho, kto tam tych americkych vojakov ma. Pretoze jedine pred nimi ma Putin respekt. „Nie Rusko nás ohrozuje, ale svetová vojna, keď s účasťou na nej budeme súhlasiť.“ Ak bude svetova vojna – bude jej sucastou kazdy. Preto sa aj nazyva svetova. „Vedia to Ukrajinci. Chcete to vedieť tiež? Naozaj bude Ukrajincom ľahšie, keď budú stredom nielen lokálnej vojny, ale aj celosvetovej?“ Vtip je v tom, ze daleko pravdepodobnejsie je, ze SR bude stredom lokalnej vojny.

ja:

Historicku skusenost mame aj s Irakom. Predpokladat, ze Rusko je Nemecko a Putin Hitler, to je konspiracia tiez. A velmi nebezpecna, lebo moze vyvolat svetovu vojnu. A moze to byt omyl ako s ohrozenim od Iraku. Hlavne, ze aj vtedy fungovala taka ista osveta, aki sme ohrozeni. Aj vtedy som bola pre tych inteligentnejsich naivna. Lebo nechapem to ohrozenie a nutnost toho zakroku. Vies, ako sa ludia manipuluju? Vzdy strachom a vyvolavanim agresie v obcanoch. A dnes tu agresiu uz mnohi predvadzaju a aj Hitlera uz zarucene maju. Nemyslela som si, ze sa tolkej agresivity od nasich obcanov dozijem, ze si sami budu pytat vojnu.

písali mi:

mas pravdu

Iba hlupaci nevidia kde skoncil entiziazmus majdanu – este vacsia korupcia, decimovane celozivotne uspory 400 percentou devalvaciou hrivny, statny bankrot a tisicky mrtvych. Posilnenie USD a oslabenie Eura. Ti ktori chcu bojovat by to mali mat umoznene – napriklad v ukrajinskej armade a ti, ktori chcu financne podporovat protirusku koaliciu mozu, ale za svoje!

Musime byt pripraveni nedat sa vyprovokovat. No vsetko, co sa tu deje, sluzi na vzbudzovanie agresie vhodnej do vacsieho vojenskeho konfliktu medzi statmi. Ahoj, co som chcela povedat, som uz povedala. A ked na mojom nazore na to nezalezi, moze ti to byt jedno. Ale s mojim suhlasom to nie a vyjadrila som ho.

Hlavne, ze zabijat ludi neprinasa a pytame si zbrane. Uz tu mame aj takych blogerov. Chcela by som vidiet, kolki by za ten svoj rozum polozili aj zivot. Leda tak zateoretizovat si.

pisali mi:

Blahozelam k clanku.

Je to výborné a pravdive. Nevzdavajte sa!

ja:

Dakujem za pochopenie. No ja tu ideologicku vojnu viest neplanujem. Ked raz ludia chcu vojnu, budu ju mat. Len im pripominam, ze ti ideologicki blogeri sa prvi spakuju.

Ty konkretne koho zo svojej rodiny posles na Ukrajinu? Alebo ocakavas, ze tvoju teoriu „ak by v minulosti bolo vsetko inak a ak by teraz Rusko bolo v minulosti Nemecko“ maju moje deti zaplatit zivotom?

Vsak ty si napisal, ze sa mame pripravit na najhorsiu variantu – svetova vojna

Agresor v prvom rade vyprovokuje konflikt. V prvom rade na to sa treba pripravit, ze vojny vznikaju vzbudzovanim agresie v obcanoch, aby mali koho k tym vojnam vyprovokovat.

Prosim ta a kto sa nazve, ze on vyzyva na vojnu? Len na nutne zasahy, taka je retorika. To vzdy len ti druhi na opacnej strane vyzyvaju.

Ten mier byva docasny, pretoze ludia sa vzdy daju nalakat do novych vojenskych konfliktov, ze su nutne.

Naopak, vojny vznikaju najprv stekanim spoza plota. Ano, su to analogicke situacie, ako sa staty nechaju zatiahnut do vojny.

Ludia zrazu zabudaju, ze nic nie je cierne alebo biele. Svedci o tom existencia len dvoch taborov a povinne musis patrit len do jedneho z nich. Ze vraj neexistuje najpocetnejsia cast ludi medzi, je priznakom ciernobieleho videnia v diskusiach.

Ta horsia je celosvetova vojna. A s tou evidentne diskuteri nepocitaju.

Zbrojenie zabranuje vojnam? To je mi logika.

Asi nie v krajinach, kde sustavne pokracuje.

 

Podla teba mozeme o tom rozhodovat my? Tak preco tu skoro vsetci pisu, ze nesuhlasit uz nemozme? „Konspiracie naopak sa vyznacuju jasnym pomenovanim hrozby a ziadne pravdepodobnosti si nepripustaju“ Preco potom od nas chcu jasne pomenovanie hrozby a jasneho agresora? Potom su to tiez konspiracie. U nas tolko Rusov nezije, aby si nas prirovnaval k Ukrajine a nemame tu vnutorny vojnovy konflikt. Kto nebojuje, sposobi vojnu? Ja na rozdiel od teba, neposielam tvojich synov bojovat. Uz som napisala, ze v takom state by som nechcela zit.

Uz vidim, ako by tam vsetci osobne pod clankom Carnogurskeho sli. Ocakavaju, ze im to pojdu vybojovat ini a oni preziju. Jeden diskuter tam napisal: „ze sa citime aspon akotak bezpecni“ /so zakladnami nato v sr/ – Vidite, veria, ze budu v bezpeci a nic im osobne hrozit nebude. Takze vybojuju im to ini u nas a bez nas? Neviem, preco spominaju zbabelost, ked rozhodovat o tom nemozme? Ked je to uz rozhodnute, preco diskusie vyvolavaju dojem ako by sme sa rozhodovali a este mohli rozhodovat?

písali mi:

pan Kucimak, unika Vam fakt, ze ide o vojnu. O vrazdenie. Je jedno kto je na akej strane vrazdia sa ludia namiesto rokovania. Kto si uz len moze zelat vrazdenie? Podla mna len dusevne nezdravy clovek bez ohladu na jeho postavenie, je to chory clovek. Clovek, ktory rozputa statisicove vrazdenie ale sam je v bezpeci amy sa tu v diskusii hadame. Nechapem preco su tu nazory, ktore su ochotne obhajovat zabijanie. Mne je jedno kto tu je proamerican alebo prorusky. Ja len nechcem vojnu, nechcem a nezelam si zabijanie a predovsetky nechcem aby nikto z Vas nebol zabity. Nikto, ani Vy pan Kumicak.

písali mi:

viete anton, lepsie je rokovat ako bojovat a predovsetky respektovat opakujem vzdy respektovat svojho oponenta. Nikdy si nemysliet, ze oponent je slaby. Pretoze ak mu pripravia bezvychodiskovu situaciu, moze spravit nieco sialene. Prikladom su matky ci ludske alebo z rise zvierat, ze dokazu na obranu svojich deti alebo mladych bojovat bez ohladu na nasledky pre ne. To plati i v case vojny. Ja osobne sa bojim a nezelam si vojnu a tych co ano, pokladam za vrahov.

„pretoze agresor caka v zalohe na vhodny moment zautocit ako hladny vlk.“ V prvom rade sa toto pestuje v ludoch pred zatiahnutim do vojenskeho konfliktu.

písali:

Nechapem ludi ako NBUSR123, ktory je zrejme z donutenia alebo za peniaze, alebo mu jednoducho prikazali aby tu ovplyvnoval diskuziu. Ako moze pisat v prospech vrazdenia a nie je tu jediny. O jeho moralnych kvalitach hovori i jeho profil. Da sa predpokladat, ze ani nebyva na Slovensku. Preboha co sa nam to za ludia objavili na Slovensku, ako sme si mohli vo volbach zvolit politikov co verejne obhajuju vojnu a teda vrazdy. Ved sa uz spamatajme. Pocuvajme politikov, byvalych ministrov a predsedov vlad Nemecka, Francuzska, Talianska a inych, ktori varuju pred stupnovanim napatia pretoze vedia co su vojny. Sledujte i ine media nielen slovenske. Je s pocudovanim, ze v nemeckych, anglickych, izraelskych, francuzsky a mnohych dalsich novinach, casopisoch, televizi je pocut vystrahy pred vojnou, len na Slovensku sa akosi naslo prilis mnoho rozduchavacov vojny. Preco? Vie niekto preco? Vie niekto ako to zastavit? Ja sa bojim.

Nesuhlasim s tym, ze je to ich zlo, len ich blbost, nechat sa do vyprovokovania svetovej vojny zatiahnut.

„220 tankov nie je sila, ktorá by mohla ohroziť Rusko, teda sa nedá považovať za hrozbu“, ale je podla teba nutna ako demonstracia sily proti novemu fasistickemu Nemecku. Tak je to sila alebo sa neda povazovat za hrozbu. Bud jedno alebo druhe, lebo tvoje tvrdenia si odporuju. Na jednej strane tvrdis, ze musime demonstrovat silu a na druhej, ze sa to za ziadnu hrozbu povazovat neda, lebo vobec by nemohla ohrozit Rusko. Potom asi len dat mu zamienku, keby nas naozaj chcelo obsadit ako fasisticke Nemecko – co o nom tvrdis. Dalej, ak to nie je ani len hrozba, preco to mame platit? A ak musime, potom to inak nezdovodnuj.

„ja som jednoznačne písal o geste voči spojencom“ Aky zmysel ma take a podla teba len gesto? NATO sa už robia nepriame tlaky, že je potrebné zvýšiť výdavky na obranu. Samozrejme, zaostávať vo vyzbrojovaní nemôžu ani ostatní veľkí hráči-Rusko, Čína. Čo to znamená? Zoberme si, že všetky tieto krajiny zvýšia výdavky na obranu len o 0,5% svojho HDP. Veď tu ide o miliardy EUR. Kto sa nabalí? Alebo ty si myslis, ze sa k nam pridu tanky premavat zadarmo? Ako gesto?

písali mi:

USA a predstavitelia NATO sa nás budú teraz snažiť masírovať cez rôzne spriaznené mimovládky, politikov, článkami v médiách že Rusko je nepriateľský a nebezpečný štát a že nám hrozí riziko. Preto bude potrebné aj na našom území vraj vybudovať základne NATO a zvýšiť výdavky na obranu (nezmyselné výdavky na zbrane určené na zabíjanie). Našťastie, väčšina Slovákov stále používa vlastný rozum. Ja napr. za oveľa väčšiu hrozbu ako Rusko, považujem v súčasnej situácii nestabilnú Ukrajinu, kde operujú dobrovoľnícke oddiely tvorené prevažne z neonacistov alebo ultrafans, nad ktorými vláda nemá až takú kontrolu. Ukrajina má momentálne vyše 30% infláciu, mena prudko devalvovala, priemerné príjmy Ukrajincov sa pohybujú medzi 100-200 EUR. Skôr by som sa teda bál prílevu utečencov z Ukrajiny a nemenej aj kriminálnych živlov, ktoré odtiaľ môžu neskôr utekať pred spravodlivosťou alebo pomstou. Rusko sa skôr teraz bude snažiť, aby sa prímerie dodržiavalo a aby sa sankcie pomaly uvoľňovali, prípadne aj odstránili. Vylúčené však nie je ani ďalšie pokračovanie konfliktu. Zámienka a dôvod sa vždy nájdu, prípadne sa dajú vyfabrikovať.

písali mi:

:Konečne normálny koment. Toto som napísal nedávno, keď tu tiež niekto strašil vojnou: Psychologická vojna – je treba vyvolať dojem, že za určitých podmienok hrozí vážnejší globálny konflikt. Na členské štáty NATO sa už robia nepriame tlaky, že je potrebné zvýšiť výdavky na obranu. Samozrejme, zaostávať vo vyzbrojovaní nemôžu ani ostatní veľkí hráči-Rusko, Čína. Čo to znamená? Zoberme si, že všetky tieto krajiny zvýšia výdavky na obranu len o 0,5% svojho HDP. Veď tu ide o miliardy EUR. Kto sa nabalí? Zbrojárske koncerny. Kto je najväčším producentom a exportérom zbraní na svete? Koncerny v USA a Rusku. Nuž ako hovorí jedno známe porekadlo:“Za všetkým hľadaj ženu.“ Ja hovorím: „Za všetkým hľadaj peniaze.“

písali mi:

Po boji, ako neslávne slávni generáli, oni na slávnostných ceremóniách budú brať metále za statočnosť a užívať si vojnovú korisť a neboráci ľudia budú hniť v hroboch. Mária más pravdu, slušní, mierumilovní a bohabojní ľudia by sa nemali dať vyprovokovať.

Tak som zvedava, co ti povie NBUSR na toto, alebo ci ho uz trpezlivost presla. Kiez by si mal pravdu a zbrojarskym koncernom by stacili len taketo nase vydavky a dane z nasej hluposti.

písali mi:

ailuj,

ako matka a stará matka zdieľam Tvoje pocity strachu z vojny a o svojich blízkych. Na druhej strane, Tvoj spôsob, nezapojiť sa by mal úspech, keby to urobili ľudia vo všetkých krajinách – nemal by kto bojovať, nebola by vojna. Ale to, bohužiaľ, je málo pravdepodobné.

A hlavne vyvolat agresiu v ludoch, co tu na sme v diskusiach vidim kazdy den.

písali mi:

NBUSR neber vážne. Podobných typov nájdeš na dnešných diskusiách množstvo. Nepredstavujú však zďaleka názor väčšiny. Vystupujú pod rôznymi nickmi, strašia Ruskom, prirovnávajú Putina k Hitlerovi, vymýšľajú scenáre, ako nás Rusko napadne, všetkých s opačným názorom označujú za proruských trollov, prípadne tieto informácie za ruskú propagandu. Samozrejme, že v Rusku beží propaganda tiež na plné obrátky. Ale čoho sme svedkom v našich médiách? Veď tiež dostávame len jednostranné informácie a sme tiež často masírovaní lžami, výmyslami a polopravdami ukrajinskej strany, ktoré preberajú bez overenia svetové agentúry a naše denníky a TV to len preberajú a prekladajú. Čo je horšie, keď sa ku lžiam uchyľujú už aj samotní americkí generáli alebo NATO. Aspoň tak to tvrdia niektorí nemeckí predstavitelia, ktorí sa odvolávajú na svoje vlastné tajné služby. Vyčítajú niektorým americkým predstaviteľom, že tak maria mierové rokovanie o ukrajinskej kríze. Neboj sa, vojna podľa mňa nebude. Nemci budú tlačiť Ukrajinu do mierového riešenia. Dúfam, že sa to Angele podarí. Prvé prímerie sa dosť často porušovalo, až nakoniec skončilo útokom ukrajinskej armády na donecké letisko. Vyzerá, že druhé prímerie je už efektívnejšie a viac sa dodržiava. Aj keď zjavne nie každému vyhovuje, ako máme možnosť vidieť. Veď ako sa teraz bude argumentovať, že Rusko je hrozba a je potrebné zvýšiť výdavky na obranu? Výdavky sa možno na 1-2 roky zvýšia a potom sa dúfam začnú opäť dávať peniaze skôr na zmysluplné veci ako školstvo, zdravotníctvo, veda a výskum.

A prave som si precitala mierovu vyzvu, ktoru v diskusiach a mediach tymto porusuju. Na konci diskusie ju davam.

písali mi:

Fakty nie sú jasné. Minimálne hovorca ukrajinskej armády Lysenko už niekoľkokrát hrubo klamal. A nemecká vláda na základe informácií od svojich tajných služieb má momentálne problémy s výrokmi amerického generála Breedlova a niektorých ďalších predstaviteľov NATO. Dokonca hovoria o „nebezpečnej propagande“. Podkopáva to súčasné prímerie. A za prímerie si aj ty, nie? Alebo radšej za vojnu? Tu sú zdroje (aby si netvrdil, že sú to bájky): http://www.spiegel.de/politik/… V slovenčine preložené zatiaľ len na topkách: http://www.topky.sk/cl/1000745… Ešte k NBUSR…keďže sa priznal, že slúžil v armáde a je pravdepodobne vojak – chápem jeho postoj. Áno, protivníka treba odstrašiť a momentálne sa ním stali Rusi. Ale prečo ich máme odstrašovať na Ukrajine? Je Ukrajina v NATO? Nie je nebezpečné pre Slovensko vyzbrojiť Ukrajinu? Ja si myslím, že je to veľmi nebezpečné pri súčasnej krehkej politickej situácii. Ktoviekomu sa nakoniec dostanú tie zbrane do rúk pri korupcii, ktorá tam stále vládne.

písali mi:

Nie som vojak, pracujem v IT. Vojak som bol pred 15 rokmi. Moje príspevky sa netýkajú Ukrajiny, ale všeobecne obranyschopnosti štátu. Diskusie na tému Ukrajina iniciuje autorka blogu… v takých prípadoch reagujem. Ak si moje príspevky prejdeš, všade píšem o Rusku ako o hypotetickom agresorovi, teda takom, ktorého agresiu nemôžeme vylúčiť, pretože jednoducho nepoznáme jeho plány. O vyzbrojovaní Ukrajiny som nenapísal ani písmenko. Celý čas píšem o tom, že MY by sme sa mali pripraviť aj vyzbrojiť… to je myslím radikálny rozdiel.

Ak myslis len gesto, ktore ani nepredstavuje ziadnu hrozbu pre Rusko, tak je zbytocne a akurat len provokacne.

Zas sa len nabalia zbrojarske koncerny. Proste dan, budeme niekoho zivit.

„Zhrniem: ked mame armadu tak bude vojna, ak by sme ju nemali tak zabranime svetovej vojne? Nic medzitym.“ Ja nepisem, aby sme zrusili armadu. A ked sa mozu cudovat nemecki predstavitelia, ze sa mierove dohody maria a mozu marit, tak sa necuduj mne, ze „medzitym“ je siroky pojem, ako komu skutocne zalezi na mieri. „Tak co, poslem papier ako tych 12000 brancov ze nemozem sluzit v armade lebo milujem putina?“ Uz toto vypoveda o tvojom ciernobielom videni. Kto nechcet ist zabijat, tak miluje Putina? To sa na argumenty nepodoba. old lady urcite ma synov, ktorych posle a nie je to u nej len teoretizovanie, co by mali robit druhi a za co umierat.

Ak budu v nato klamat, necuduj sa, ze obcania citia nedoveru. Precitaj si spravy, co pise nemecký magazín Der Spiegel, dal to bajkar hore. „lebo rozumne riesenie neponukate“ – ale ponukam, nevzbudzovat v ludoch agresiu provokacnymi clankami, kto je vrah, ked nevieme, kto je uz pripraveny na vojnu, ked inde pisu normalne spravy nie konspiracne weby, ze je to naopak, nevolat po zbraniach, nehecovat ludi… To vsetko je malo? A co sa tu deje? Dennodenne sa tu ludia hecuju k agresivite a k volaniu po zbraniach, rozduchaniu vojnoveho konfliktu a vojny. To je ako to rozumnejsie riesenie podla teba? Rozum je charakterizovany rozvahou a nie vasnami a agresiou, ako sa komu uz sniva, ze k nam ide car batuska na tanku a ako my mu ukazeme a budeme vracat 20 rokov dozadu. To je vsetko burcovanie agresie v ludoch a nastavovanie ich na vojensky konflikt vacsich rozmerov, nez si sami uvedomuju. Plus, ze sa Putin vyhlasuje za Hitlera a Rusko za Nemecko. No neviem, ako sa kto boji, ked vidi v Rusku rovno Nemecko alebo nas ako Izrael a v Putinovi rovno Hitlera. A hlavne, kto je ako agresivny, aby volal po zbraniach a vojne a ako my im ukazeme.

.

Mudr. Fischer: „Hippokrates sa musí v hrobe obracať! „

13.10.2024

„Názory cca 50tich slovenských, českých, európskych a svetových lekárov a vedcov (z toho 3 nositelia Nobelovej ceny), ktorí argumentujú proti očkovaniu.“ „Názor a návrh prof. MUDr. Viliama Fischera, CSc., FICS na zorganizovanie 1. európskeho alebo svetového kongresu o koronavíruse za účasti oboch názorových strán.“ Prof. [...]

Petr Drulák: „Falošné tóny progresivistov v orwellovskej fraške“

13.10.2024

Štandard Petr Drulák: Falošné tóny progresivistov v orwellovskej fraške Orbánova vecná kritika „Na úvod upozornil, že Leyenová svojím prejavom porušila zásadu nestrannej komisie „strážiacej zmluvy“. Túto zásadu síce porušuje sústavne a nadväzuje tým na neblahé poňatie svojho predchodcu Junckera, ktorý začal hovoriť o [...]

A bola by mi ukradnutá, keby mi ju niekto konkrétny nedával za morálny vzor, aká by som mala byť ja, ale ja taká nie som!

12.10.2024

Názor zo SME, z diskusií, jedna ukážka aká mám byť aj ja: „Títio tu, čo si teraz uchmatli Slovensko, rozdelili ľudí, čo tu žijeme, na 2 kategórie. Občanmi 1. kategórie sú voliči strán vládnej koalície: heterosexuáli ideálne bielej pleti, pozerajúci správy na STVR, čítajúci na nete všetko možné aj nemožné, ale NIKDY nie denníky SME a N spolu s [...]

Očkovanie / Očkovanie bez registrácie / Vakcína /

Očkovanie ako za čias pandémie? Na podanie vakcíny proti COVID-19 sa čaká aj niekoľko týždňov

18.10.2024 08:00

Covid je na vzostupe, no dostať sa k očkovaniu je dosť náročné

Libanon Hizballáh Izrael útoky Bejrút

Hizballáh oznámil novú eskalačnú fázu vo vojne proti Izraelu

18.10.2024 07:15

Libanonské hnutie zároveň vyhlásilo, že po prvý raz proti izraelským vojakom nasadilo presne navádzané strely.

Zelenskyj, Meloniová, Michel

ONLINE: Kyjev odmieta, že chce jadrovú bombu. Hovorí o nejadrovom odstrašujúcom strategickom balíku

18.10.2024 06:40, aktualizované: 07:58

Nejadrový odstrašujúci strategický balík, ktorý by chcela mať Ukrajina na svojom území, môže zahŕňať rakety schopné strieľať až za Ural.

Nemecko, fabrika, nemecký priemysel

Nemecká ekonomika padá na kolená. Čo vylieči "chorého muža Európy"?

18.10.2024 06:00

Motor európskej ekonomiky sa zadrhol. Nemecké hospodárstvo je v dlhodobej recesii a nedarí sa ho oživiť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,622
Celková čítanosť: 5736699x
Priemerná čítanosť článkov: 3537x

Autor blogu

Kategórie