Keby sme boli v právnom štáte, tak je prezidentka stíhaná za násilné presadenie cudzích vojenských základní!

Pritom voľby vyhrala s volebným podvodom, keď niekoľkokrát na rôznych miestach v čase volieb sľubovala, že nebude súhlasiť s cudzími vojenskými základňami, za čo nechala aj zatlieskať!

 

Po voľbách šla proti občanom Slovenska a násilne nám vnútila cudzie vojenské základne ako americká agentka. Pracuje nie pre Slovensko, ale pre záujmy štátu USA! 

 

Túto vlastizradnú osobu najviac charakterizuje zbrojenie, boj proti vlastným občanom a volanie po cenzúre a totalite!

 

 

Nezastupuje záujmy Slovákov, ale záujmy USA, v mene čoho spáchala predvolebný podvod, že s tým nebude súhlasiť a potom zradila občanov Slovenska. Nohy si šla dolámať, aby podpísala zmluvu s USA proti vôli drvivej väčšiny občanov, ktorí si to vyslovene neželali!

 

Bez váhania by nás zavliekla aj do vojny! A bez váhania by tu pomáhala zavádzať totalitu a cenzúru, ktorej sa dovolávala!

 

 

V právnom státe by bol taký človek trestne stíhaný! 

 

 

Miesto toho sa tu len lokaji USA rozčuľujú nad tým, že si niekto dovolí nepestovať jej kult osobnosti a zvesí len jej obraz!

 

 

To je málo za to, čo spáchala, ale v neprávnom štáte nám to musí stačiť!

 

 

Nemáme tu právny štát, lebo sme len kolónia USA! Preto tu dnes lokaji USA môžu šikanovať občanov už za len zvesenie jej obrazu ako cisárovny!

 

 

 

29. novembra 2022

 

Keď niekoho najviac charakterizuje zbrojenie a cenzúra

 

Asi najviac s čím nesúhlasím je zbrojenie a cenzúra. A práve toto najviac charakterizuje našu prezidentku.

Už včera som napísala:

Kto nás ženie do vojny, je horší než vrah a kiež by osobne zabil len jedného človeka.

 

Ja ju vidím ako človeka, ktorý tu pomáha zavádzať totalitu a bez váhania by nás zavliekol do vojny.

 

Z môjho článku 15.júna 2019:

 

15. júna 2019 19:41

 

„Od svojej novej prezidentky očakávam len to, že nebude súhlasiť s vojenskými základňami na Slovensku, ako to sama niekoľkokrát zopakovala a preto si to dovoľujem považovať za sľub. 

Inak od nej už nič iné neočakávam, čo by som ja od nej vyžadovala ako novinári na SME.

Pre mňa môže mať oblečené čo chce a v čom sa dobre cíti, robiť si čo chce, prajem jej osobnú slobodu, aby ju mala ona, ale aj iní!“

 

 

Po tom, čo sa ukázalo, že klamala, už ju nemám záujem počúvať a preto už žiadne jej prejavy nepočúvam a o čom hovorila, sa dozviem len z článkov, kde jej prejav hodnotia. Ja som ju nevolila práve preto, že som jej neverila, že ten sľub dodrží a písala som o tom, že ja jej to neverím a preto ju voliť nebudem.

 

 

 

2. februára 2022

 

Koho záujmy zastupuje Zuzana Čaputová?

 

Čaputová je za posilnenie prítomnosti síl NATO na Slovensku

 

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/615409-caputova-je-za-posilnenie-pritomnosti-sil-nato-na-slovensku/

.

Nic spinavsie a farizejskejsie som od 89 nepocula.

.

„Slovensko má podľa nej v súčasnosti prostredníctvom členstva v Európskej únii a NATO takú slobodu rozhodovania nad vlastným osudom a vplyv na dianie v Európe ako nikdy predtým.“

 

Nie, Slovaci nemaju ziadnu slobodu aj vdaka tejto spinavej klamarke! Nemame ziadnu slobodu sa slobodne rozhodnut, ze tu nechceme mat ziadne vojenske zakladne.

 

A zdoraznuje sa nam tu len to, ze slobodne sa mozu rozhodovat len Ukrajinci a ostatni su asi povinni ich prijat do NATO, hoci to nechcu ani Nemci, Ani Francuzi, ani Madari, ani Chorvati, ani Bulhari! Ale Ukrajina sa vraj jedina moze slobodne rozhodovat a napriek nesuhlasu tolkych krajin do NATO dozadovat asi nasilim!

 

Ked ju viac zaujima takato sloboda Ukrajiny, tak je prezidentkou Ukrajiny a nie nasou! Nech sa vyhlasi za prezidentku Ukrajiny a inym sa vyhraza, ze ich musia povinne do NATO zobrat!

Ale nasou nie je, lebo nasu slobodu nezastava!

 

A navyse je aj sprosta klamarka, co sa dostala do prezidentskeho kresla len klamstvami, ze by s vojenskymi zakladnami nesuhlasila! A s podporou vojnovych stvacov aj zo zahranicia. Je tu nastrcena a nepracuje pre zaujmy Slovenska.

 

Nie je to nasa prezidentka ale dosadena babka pre zaujmy cudzich mocnosti.

 

O to vacsia hanba, ze je to zena!!! Cisto reklamny trik, ze obcanov oklame!

 

Ak ona je liberalka a nejaka zastankyna slobody, tak vsetci uz zosaleli a liberalizmus je tu len jedna fraska!

 

Nikdy sme od 89 neboli neslobodnejsi! Napomaha umlciavaniu obcanov! Napomaha napatiu vo vojnovom konflikte! A prispieva ako prezidentka k rozostvavaniu obcanov! A rozostvavaniu aj narodov a statov!

 

Uz dostala ceny ako reklamu a teraz to lokajsky splaca.

 

 

 

8. mája 2019

 

Ako sa vyrába Čaputová – recept pre iné krajiny

 

Ocenenie Čaputovej je pozoruhodné tým, že je ocenená za to, čo ešte len urobí.

Potvrdzuje to aj samotná Čaputová, keď píše, že je poctená povzbudením na jej budúcu prácu. Sama vám vysvetľuje, na čo to slúžilo.

Predstavte si, že by sa v práci dávali odmeny za mimoriadne výkony budúcej práce.

Potom sú kuriózne komentáre na SME od jej vlastných voličov, napr:

„Aj ja som ju volil, ale o žiadnych jej úspechoch v oblasti politiky, obchodu a inovácií neviem. Dúfam, že mi ich pripomeniete.“

Útoky na protikandidáta od liberálov – Nemusela ich robiť sama, keď na to mala ešte aj stránku ZOMRI a nielen médiá:

 

https://www.hlavnespravy.sk/jej-mimika-tvare-valcuje-internet-helena-sefcovicova-sa-stala-tercom-posmeskov-za-ze-verne-stala-pri-manzelovi-silno-prezivala-otazky-novinarov-ktorym-celil/1701987

 

Reklama na Čaputovú, za ktorú sa potom hanbili aj samotní liberáli!

 

https://www.hlavnespravy.sk/mate-dieta-ktoremu-citate-rozpravky-zaroven-ste-slabomyselny-obcan-ktory-nevie-koho-volit-potom-je-rozpravka-o-zuzane-urcena-hlavne-vam/1703463

 

 

„Ako sa vyrába morálny gýč. Použi romantický obraz nemeckého maliara Caspara Davida Friedricha Pútnik nad morom hmly z roku 1818, na ktorom je síce zobrazená krajina Labských pieskovcov na hraniciach Česka a Nemecka, ale Ty k nej bez rozpakov domaľuj Kriváň a na vrchol postav svätú Zuzanu. Pamätáte sa na bilbordy Vladimíra Mečiara s Kriváňom a švajčiarskou krajinou, ktoré liberálna tlač znosila pod čiernu zem? Dnes sa na kulte osobnosti podieľajú priamo médiá a už teraz nadobúda obludné rozmery v štýle Ki m Ir-sena. A ako ukazuje nadšená diskusia pod titulnou fotografiou: nie, Slovensko sa nemení. A ak, tak k horšiemu. Kritické myslenie vytláčajú nereálne obrazy a túžba stáda po slepom obdivovaní svojho pastiera. Takto sa neposilňuje demokracia.

Do prezidentskej kampane som vstupoval s motiváciou vyhraniť sa voči spôsobu, akým uplatňoval moc prezident Andrej Kiska. Zuzana Čaputová nie je len pokračovaním, ale aj prehĺbením jeho štýlu, obklopila sa tými najhoršími indivíduami z doterajšej éry a je otázne, do akej miery sa z ich vplyvu dokáže vymaniť, keď už z jej prejavov cítiť rukopis istých osôb.

Zatiaľ sa zapísala do histórie len najdrahšou kampaňou v moderných dejinách vedenou často neetickými spôsobmi. Vzniká otázka, načo sú vlastne finančné limity, ak zákon umožňuje prekročiť ich tzv. tretími stranami.

 

Veľmi zlý dojem vo mne zanecháva jej neschopnosť vyrovnať sa s legitímnou kritikou, podráždenosť a snaha označovať akékoľvek racionálne výhrady voči jej politike za útoky. K tomu treba doplniť aj vedomé budovanie kultu osobnosti, ktoré by mal každý demokratický politik odmietnuť a zastaviť.

Zdesenie vo mne vyvoláva jej zahraničná politika, v ktorej vybočuje z umiernenosti, zbrojenie považuje za správnu vec, o vojenskej dohode s USA (ktorú podporuje) má skreslené predstavy a bez váhania by podporila súčasného vodcu venezuelskej opozície, hoci ako právnička by mohla vedieť, že moc prevzal v rozpore s ústavou.“

(Chmelár)

https://www.hlavnespravy.sk/nahoda-caputova-sa-ocitla-na-titulke-casopisu-tyzden-podla-predlohy-goebbelsovho-oblubeneho-umelca/1718674

 

 

Čaputovej robí kampaň izraelská agentúra, ktorej majiteľ je zapletený do pokusu o štátny prevrat v Čiernej hore.

 

Zakladateľom a hlavným aktérom „Shaviv Strategy and Campaigns“ je izraelský občan Aron Shaviv, ktorý stál za zvolením aktuálneho izraelského premiéra Benjamina Netanjahua, keď mu zabezpečil kolosálnu mediálnu kampaň. Netanjahu je známy svojimi krajne pravicovými a nacionalistickými postojmi.

Závažnejšie však je, že Aron Shaviv podľa všetkého stál aj za pokusom o štátny prevrat v Čiernej hore, kvôli čomu ho čiernohorské úrady stále evidujú a vyšetrujú ako podozrivú osobu. Aron Shaviv mal byť v spolupráci s agentom CIA (Assad) dokonca zapletený aj do pokusu o atentát na čiernohorského predsedu vlády, o čom informoval britský denník „The Guardian“. (Nemohol sa aj náš Kuciak stať obeťou plánovanej kolosálnej kampane?) Agentúra Shaviv pomáhala v mediálnej kampani aj krajne pravicovej rakúskej Strane Slobodných (FPÖ).“

https://www.hlavnespravy.sk/volby-prezidenta-sr-zrejme-ovplyvnuje-izraelska-agentura-shaviv-strategy-campaigns-dockame-sa-zriadenia-vysetrovacej-komisie-ktora-presetri-izraelske-zasahovanie-volebneho-procesu-v-sr/1707591

 

 

Čo urobil tento spindoktorský mág v prípade Čaputovej, aby dokázal doviesť menšinovú liberálnu časť politického spektra s nevýraznými neznámymi kandidátmi až do veľkého volebného finále? Akú rafinovanú stratégiu zvolil?

 

Majú však liberáli čo oslavovať? Čaputová má historicky najslabší mandát prezidenta a teda pre drvivú väčšinu obyvateľov Slovenska je neprijateľná. A to všetko napriek tomu, že bezpochyby mala nová prezidentka Slovenska najsilnejšiu mediálnu podporu a jej marketingový tím pracoval na plné obrátky.

https://www.hlavnespravy.sk/caputova-ma-najslabsi-mandat-zo-vsetkych-doterajsich-prezidentov-s-kolkymi-hlasmi-vitazili-predosli-prezidenti/1715859

 

 

čo budete potrebovať:

 

aktivistov, oligarchov, 1-2 ocenených aktivistov, médiá, aspoň zopár, 1-2 vraždy (niektoré krajiny potrebujú viac), veľa predvolebných prieskumov, rôzne druhy kandidátov, ocenenia na posypanie, dostatočný čas na prípravu, jednotlivé ingrediencie si dopredu pripravíme a necháme odpočívať

 

 

Chmelár:

 

KOHO ZÁUJMY ZASTUPUJE ZUZANA ČAPUTOVÁ?

 

„Rusko a Ukrajina svorne tvrdia, že odmietajú vojnu. No čím hlasnejšie to hovoria, tým menej ich počúvajú. Zuzana Čaputová opakuje mantru americkej propagandy, že ruskí vojaci sa zhromažďujú na hraniciach. Zámerne však nehovorí, že súčasná kríza sa začala tým, že najprv začala zhromažďovať vojská z druhej strany ukrajinská armáda a ruská na to musela reagovať. Preto Zuzana Čaputová odpudzujúco zavádza, že na hraniciach Ruska je len niekoľko tisíc vojakov NATO a zamlčiava, že je tu obrovská vojenská sila ukrajinskej armády vyzbrojenej najmodernejšou vojenskou technikou USA a ďalších západných štátov. Myslieť si, že Rusko bude čakať so založenými rukami a mať vojakov stiahnutých niekde za Uralom, je nielen smiešne, je to opovážlivosť a popretie práva každého štátu na obranu. Nehovoriac o tom, že ruská armáda nie je na hraniciach, je 200 – 400 kilometrov od hraníc a ak to niekto hystericky vyhodnocuje ako hrozbu, treba mu pripomenúť, že obe krajiny majú vojská na svojom území a táto napätá situácia sa dá deeskalovať jedine tým, že sa stiahnu obe strany. Podobne k mieru nijako neprispievajú vojenské aktivity na území Slovenska, keď práve v čase dramatického zvyšovania napätia sem o niekoľko týždňov príde 3000 amerických vojakov, aby tu nerobili nič iné ako provokovali ruskú stranu. Vládna moc vrátane samotnej prezidentky neurobili nič pre zmiernenie napätia, naopak, zvyšujú ho.
.
.
Severoatlantickou zmluvou. Problém je v tom, že my dnes nepotrebujeme pomoc vo forme rozmiestnenia amerických vojakov alebo akýchkoľvek iných zahraničných síl NATO a už vôbec nie útočných zbraňových systémov na našom území. Nikto nás neohrozuje. Toto ohrozenie si vymysleli v Bratislave na ospravedlnenie svojich militaristických plánov.
.
Pani Čaputová tvrdí, že Slovensko nikdy nemalo takú slobodu rozhodovania ako dnes, keď je v NATO. Je to lož. Keby to tak bolo, tak by nebola spotená od strachu z tlaku, ktorú na ňu vyvíja americká ambasáda, tak by neustupovala v takej kategorickej veci akou je sloboda a suverenita Slovenska, tak by na požiadavku USA – opakujem, na požiadavku, ktorá vyšla z americkej, nie našej strany, a z potreby Spojených štátov, nie Slovenskej republiky – dokázala hrdo odpovedať NIE. Lenže ona to nedokáže.
.
Nevníma odpor väčšiny obyvateľov krajiny, ktorých záujmy by mala ako hlava štátu presadzovať, nič nevidí, nič nepočuje a snaží sa iba vyhovieť požiadavkám Washingtonu a Bruselu bez zváženia, čo to bude znamenať pre Slovensko. Čo je to za sloboda môcť pritakať veľmoci? A aby som nezabudol: pani Čaputová, neklamte. Vaša interpretačná doložka nie je pre nikoho záväzná, sama ste dnes priznali, že je to v podstate iba zdrap papiera, ktorým ste chceli kritikom zalepiť ústa, no keďže sa vám to nepodarilo (lebo nie sú na hlavu padnutí), začali ste obhajovať všetko, čo vám Američania nadiktovali. Je to hanba, ale ste viac zaviazaná im ako slovenskému ľudu.
Nemám chuť reagovať na všetky demagogické reči tejto dámy. Nie, každý štát nemá právo na členstvo v NATO. Keby to tak bolo, malo by ho aj Rusko, ktoré to navrhlo na začiatku Putinovej éry, bolo však odmietnuté. Aliancia je exkluzívny klub. O prijatí do neho rozhodujú jeho členské štáty, nie kandidátska krajina. A je právom aliancie rozhodnúť sa, že prijatie nejakého adepta nie je v jej záujme. V tomto prípade najmä preto, že by to ohrozilo bezpečnosť všetkých. Podpisom Helsinského záverečného aktu v roku 1975 sme sa zaviazali okrem iného aj k tomu, že nebudeme budovať svoju bezpečnosť na úkor niekoho iného. Ak to s členstvom Ukrajiny v NATO nikto nemyslí vážne, potom je tzv. politika otvorených dverí iba provokáciou voči Rusku. A chudákom Ukrajincom nikto nie je schopný povedať pravdu, že Američania za nich umierať nepôjdu, iba nahuckajú oba slovanské národy proti sebe ako psov a dajú im dosť zbraní na to, aby sa mohli vyzabíjať.
.
To, čo robia Čaputová, Naď, Korčok a Heger, nie je ani v záujme Slovenska, ani v záujme Európy, ani v záujme Ukrajiny, ale iba v záujmoch imperiálnej politiky Spojených štátov.

.

 

Dotyčných politikov a mediálnych krikľúňov sa treba spýtať, ako chcú zabezpečiť naše energetické záujmy. Ak chcú povedať, že prísľubom americkej strany, že pracujú na tom, aby nám dodali plyn z Kataru, začnem pochybovať o ich príčetnosti. Na záver odporúčam všetkým, ktorí si chcú urobiť reálnejší obraz o tom, čo sa stalo na Ukrajine, prečítať tento rozhovor s bývalou ukrajinskou poslankyňou Jelenou Bondarenkovou. Presne popisuje, čo sa dialo bezprostredne po Majdane. Bondarenková je novinárka, riaditeľka nezávislého Centra slobody slova a zaoberá sa politickými väzňami na Ukrajine. Ste prekvapení, že tam nejakí sú? Tak sa spýtajte našich „slobodomyseľných“ novinárov, prečo nepíšu o tom, že líder najsilnejšej opozičnej strany je už vyše roka v domácom väzení, o tom, že Kyjev zakázal tri opozičné televízie, alebo o tom, že ukrajinská vláda zlikvidovala jazykové práva národnostných menšín, a položte si otázku, či takto vyzerá demokratický štát. Príjemné čítanie, aj keď… príjemné asi nebude.“
.
https://www.facebook.com/ChmelarEduard/photos/a.328767897155109/5121131777918673/
.
.
.

Chmelár 29.11.2022:

 

„Reči o „politicky spoľahlivom vedení ministerstva obrany“ neobstoja ani ako zlý vtip, ak hlava štátu ignorovala netransparentnosť zbrojárskych kšeftov Jara Naďa, na ktorú už poukazujú odborníci zľava i sprava.

Prezidentkina posadnutosť zbrojením sa odrazila doteraz v každej správe…“

 

„Najväčšiu časť svojho prejavu však venovala svojej obľúbenej téme: honu na čarodejnice a volaniu po cenzúre. Samozrejme, povedala to trochu inak, ale zmysel je rovnaký. Prezidentkine slová o tom, že sme terčom hybridnej vojny, ktorá sa proti nám vedie na mieru šitými zbraňami a diverznou činnosťou, už dávno prekročili hranice stihomamu a my sme si príliš zvykli na to, že politici nás strašia podobnými nezmyslami o údajnom sprisahaní bez akýchkoľvek dôkazov. Mali by sme však zbystriť pozornosť, lebo keď najvyšší ústavný činiteľ venuje najviac energie na všetkých možných fórach doma i v zahraničí tomu, aby presvedčil najmocnejších i bežných ľudí o nevyhnutnosti regulácie, blokovania, čiže cenzúry, treba biť na poplach a upozorniť medzinárodné ľudskoprávne organizácie, že demokracia na Slovensku je v ohrození. Je totiž absurdné, aby tá, ktorá volá po cenzúre, apelovala, že demokraciu musíme chrániť. Odkedy chránime demokraciu likvidáciou nepohodlných médií a umlčaním nepríjemných kritikov? Čo to je za orwellovčina? Najväčším nebezpečenstvom pre demokraciu sú tie tony propagandistických nezmyslov, ktoré produkujú provládne médiá a politici, udusenie dialógu v spoločnosti, ktoré majú na svedomí a ktorého sa tak patologicky boja. Zdravá spoločnosť, v ktorej panuje otvorená verejná diskusia, sa nemusí báť dezinformácií a vie si s nimi poradiť. Dezinformácie kvasia v autoritatívnej spoločnosti a sú potláčané spolu s pravdou. A toto má na svedomí súčasná vláda spolu s prezidentkou.“

 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=517431560429071&set=a.475941007911460

 

 

 

PREZIDENTKA REPUBLIKY NIE JE CISÁR PÁN

 

„O vkuse či nevkuse podpredsedu parlamentu si môžeme myslieť čokoľvek, ale prezidentka republiky nie je cisár pán. Keď sa exminister kultúry za Smer Marek Maďarič až hystericky rozčuľuje, že „obraz prezidenta na stene, to je rešpekt k štátnosti, to je vedomie štátnosti, to je úcta ku všetkému, čo nás k našej štátnosti viedlo“ – nemá pravdu rovnako ako bývalý europoslanec za Smer Boris Zala, ktorý kričí, že Blaha vraj odstránil dva štátne symboly. Musím preto (nielen) týmto pánom pripomenúť to, čo sa učia už deti základnej školy v občianskej náuke: štátnymi symbolmi Slovenskej republiky sú štátny znak, štátna vlajka, štátna pečať a štátna hymna. Nie vlajka Európskej únie, nie prezidentka a už vôbec nie jej obraz.
.
.
Vešať na stenu v každom úrade obraz prezidenta, to nie je prejav úcty k štátu, ale historický relikt monarchie, ktorý sme mali už dávno odstrániť. Nielen preto, lebo je nesmierne nákladné prakticky po každých prezidentských voľbách meniť obrazy na všetkých typoch štátnych úradov, regionálnych úradov, samospráv, škôl a podobne. Ale najmä preto, že sa tým vedome pestuje kult osobnosti, ktorý by mal byť pre demokratickú republiku z princípu neprijateľný. Mimochodom, ja sám som v prezidentskej kampani pred piatimi rokmi v rozhovore pre jeden bulvárny denník navrhoval odstrániť tento prekonaný symbol a nahradiť ho štátnym znakom. Rovnako som zdôraznil, že sa treba systematicky vysporiadavať s pozostatkami monarchistického režimu v našom štátnom zriadení. Je ich tam stále pomerne dosť. Jeden sme odstránili pomerne nedávno – zrušením trestného činu urážky hlavy štátu. Ďalšie mi kolú oči už dlho: napríklad vymenovanie univerzitných profesorov sa u nás zaviedlo počas vlády cisárovnej Márie Terézie a vyjadrovalo absolutistickú moc nad vzdelaním. Dnes je však absurdné, aby hlava štátu takýmto politickým spôsobom vstupovala do odborného procesu. A dalo by sa pokračovať.
Dlhodobo upozorňujem na to, že u nás vyše tridsať rokov od dosiahnutia nezávislosti Slovenskej republiky neexistuje ani odborná, ani verejná diskusia o úlohe a postavení prezidenta. To nesvedčí o „úcte k štátu“. To svedčí iba o našich vžitých predsudkoch, podľa ktorých je úlohou prezidenta reprezentovať a našou vzhliadať k nemu. To je však žalostne málo a navyše to so sebou prináša namiesto koncepčného myslenia pokrytecké moralizovanie a malomeštiacke pózy. Marekovi Maďaričovi síce nemožno v tomto bode vyčítať nedostatok konzistentnosti – on už pri fanatickom pretláčaní Lex Hlinka a námietkach historikov arogantne odsekol „Hlinka nepotrebuje diskusiu, ale úctu!“ – on má proste bytostný vzťah k vytváraniu kultov osobností. Ale kde boli všetci tí falošní moralizátori, keď prezidentka Slovenskej republiky chodila v tričku s veľkým nápisom „Ukrajina“, keď nasvecovala Prezidentský palác vo farbách všetkých možných štátov, keď kryla mnohopočetné porušenia ústavy? To ich neurážalo?
.
.
.
Ale Ľuboš Blaha rád provokuje a robí to veľmi úspešne, keďže získal vo voľbách viac hlasov ako všetci jeho kritici dohromady a keďže mu zasa všetci skočili na lep. Budúci týždeň vychádza jeho kniha o Che Guevarovi, v ktorej vyvracia aj mnohé mýty, ktoré o tomto symbole boja za slobodu šíria napríklad prvoplánoví antikomunisti z KDH (zdôrazňujem, že Che nie je ani mojím politickým, ani morálnym vzorom, ale nie je ani masovým vrahom, za ktorého ho demagogicky vyhlasujú pravicoví ideológovia). Lepšie a lacnejšie promo by mu neurobil nikto a myslím si, že po tomto cirkuse môže priamo pri jeho pokuse o odvolanie v parlamente pokojne usporiadať aj autogramiádu.
Chápem ľudí, ktorých takéto prejavy rozhorčili. Môžeme debatovať o miere vkusu, ale podpredseda parlamentu neporušil nijaký zákon a pokúsiť sa ho odvolať z funkcie za odloženie obrazu Zuzany Čaputovej do skrine je nielen stratou času, ale predovšetkým stratou súdnosti. Je to také hlúpe, akoby Matoviča odvolávali zakaždým, keď niekoho urazí. Nečudujem sa, že sa k tomuto cirkusu pripojila práve skupinka nepríčetných pacientov z Lode bláznov, ale fakt, že tentoraz iba asistujú klubu KDH je čistá groteska.
.
.
Bolo by oveľa užitočnejšie, keby namiesto záplavy vášní a silných demagogických slov, ktoré budeme opať počuť v parlamente, zazneli radšej výzvy na serióznu odbornú diskusiu o uvedených problémoch. Možno by sme sa z nej dozvedeli nielen to, aké sú skutočné úlohy prezidenta republiky, ale aj to, že dve slovenské vlajky namiesto jednej európskej by nemali nikoho poburovať – rovnako ako nikoho neznepokojuje, že na Elyzejskom paláci, symbole suverenity Francúzskej republiky, neveje vlajka EÚ. Ale to by sme museli mať aspoň minimum politikov so štátnickým presahom, a nie gašparov, ktorí nevedia zaujať ničím iným ako škandalizovaním marginálnych tém patriacich do oblasti politického folklóru.“
.
.
https://www.facebook.com/photo?fbid=731594622346096&set=a.475941001244794
.
.
.
.
.
.

Ešte k tým špinavým protislovenským prostitútkam

22.11.2024

Progresívni novinári sa urážajú, že to nie je pravda. To máte pravdu, že prirovnať vás k prostitútkam je urážkou všetkých prostitútiek, ktoré vždy predávali a predávajú len svoje telo! Výlučne len svoje a nie cudzie ako vy! Je to ich telo a môžu si s ním robiť čo chcú! Osobne ho predávajú a osobne tie následky znášajú! Nijako to nie [...]

„Zmyslom západných útokov na Rusko zjavne nie je záchrana Ukrajiny. Tej hrozí opak v podobe ničivej odvety“

22.11.2024

Američania a Briti bojujú proti Rusku ale používajú na to ako mäso na vojnu Ukrajincov. Na takéto vojny potrebujú „priateľov“ – vazalov ako mäso vo vojne o zdroje. Samozrejme, že nehovoríme o obyčajných Američanoch a Britoch, ale o psychopatických oligarchoch, ktorí majú ľudí len ako pešiačikov do ich vojen. K tomuto im pomáhajú len [...]

Šéfredaktorka SME dnes: „Ja som sa predstavila ako „špinavá protislovenská prostitútka“

21.11.2024

Všimnite si, že nepredstavila sa ako nacistka alebo ako dezolát, hoci jej médiá takto nálepkujú voličov iných strán už deväť rokov! https://komentare.sme.sk/c/23414562/preco-norov-zaujimaju-ficove-utoky-na-novinarov.html To som ani nevedela, že v roku 2016 Fico novinárom povedal, že niektorí z vás sú „špinavé protislovenské prostitútky“. Neviem, [...]

loď na Dunaji, potápanie lode,

Na Dunaji sa potápa loď, hasiči a policajti spustili záchrannú akciu

23.11.2024 11:05, aktualizované: 11:31

Krajským policajtom vyrazil na pomoc aj Hasičský a záchranný zbor.

Pakistan bomba

Pakistan čelí vlne krvavých náboženských konfliktov, pri najnovšom výbuchu zomrelo viac ako 30 ľudí

23.11.2024 10:28, aktualizované: 10:52

Od leta si sektárske konflikty v nepokojnom okrese Kurram v provincii Chajbar Pachtunchvá vyžiadali okolo 150 mŕtvych.

Andrej Danko, Rudolf Huliak

Vylúčenie Danka z koalície? Huliak navrhuje radikálne zmeny vo vláde, chce úplný rozpad SNS

23.11.2024 10:22

Je neprípustné, aby Andrej Danko namiesto riešenia problému ohrozoval vládnu koalíciu svojím vyjadrovaním, tvrdí Huliak.

SR Košice Tomko Cirkev rozlúčka pohreb KEX

Odluka na stole? Stále viac Slovákov odmieta prispievať na cirkvi cez dane

23.11.2024 09:21

Na Slovensku rastie počet podporovateľov odluky cirkví od štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,662
Celková čítanosť: 5783471x
Priemerná čítanosť článkov: 3480x

Autor blogu

Kategórie