Ak je fašizmus vyháňať z rodín homosexuálov, celkom rovnaký fašizmus je aj vyháňanie z rodín tých, čo chcú mier alebo nechcú povinné experimentálne očkovanie alebo nechcú voliť progresívnych extrémistov, ktorí nie sú liberáli!

Pozrite sa, ako totaliťáci jedným dychom vyháňajú ľudí, čo s nimi nesúhlasia zo spoločnosti a zároveň je to podľa nich prejavom fašizmu!

 

 

Denník N – blog:

 

Ako komentoval výroky tohto mladého pomätenca Martin M. Šimečka?“

 

„On sám je dôkazom, že fašizmus žije, pretože koho označil za nového nepriateľa? Ultra liberálov a gender. To je klasická fašistická rétorika. On je fašista, prezradil sa jazykom, vyslovil fašistické slová a vety.“ A veľmi presne mu sekundoval Michal Vašečka: „Nezanedbateľná časť populácie si pod fašistom predstavuje človeka v uniforme, ktorý práve nakladá niekoho do dobytčiaka alebo je rovno súčasťou Waffen SS. To je nezmysel. Fašistov prezrádza to, že stále delia spoločnosť, stále hovoria o tom, že nejaká skupina má mať práva a iná ich nemá mať, má byť vylúčená zo spoločnosti alebo dokonca vyhnaná. Nepredstavujme si ľudí v uniformách, sú to ľudia, ktorí jednoducho mentálne nepatria do moderného sveta.“

 

https://dennikn.sk/blog/3552491/vobec-ste-ma-neprekvapili-herr-majersky/

 

 

Ja nechápem, ako môžu jedným dychom označovať to za fašizmus, keď niekto liberálov označuje za nepriateľov, ale keď oni iných označujú za nepriateľov a preto ich treba vyhnať zo spoločnosti, to už fašizmus nie je!

 

Nikto nie je povinný byť liberálom alebo progresívcom!

 

To je nejaká úplná novinka týchto progresívnych extrémistických totaliťákov, že by niekto bol povinný byť liberálom, inak je fašista, keď s ich extrémizmom nesúhlasí a preto sa sami pasujú za ich nepriateľov!

 

Každý človek má právo kritizovať aj liberálov, aj liberalizmus. To je len výmyslom totalitných extrémistických progresívcov, že ich nikto nesmie kritizovať alebo považovať za nepriateľov – opozičníkov, hoci vo voľbách to tak je!

 

Už tu vidíte ten nenormálny extrémizmus, že kto by bol ich opozičník a ich „nepriateľ“, tak to znamená, že je fašista a tým používa podľa nich „fašistický slovník“!

 

To je fakt neuveriteľné! Takúto skupinu sme tu ešte nemali, ktorá by vyhlasovala akýchkoľvek opozičníkov za fašistov a kritikou sa prezradzajú, že majú „fašistický slovník“ a sú preto „fašisti“!

 

 

Chápu títo ľudia, že v slobodných voľbách vždy proti sebe stoja rôzne skupiny, ktoré sú voči sebe opozičné a kritizujú sa? 

 

Chápu, že opozičné strany sa nedajú vyhlasovať za fašistov len preto, že sú opozičné? Chápu, že podľa tejto logiky by boli fašisti tiež?

 

Však aj oni a tým istým dychom kritizujú iné skupiny a strany a tiež ich chcú vyhnať zo spoločnosti a to aj vo voľbách, aby nevládli!

 

 

Napríklad vyhlasovali za nepriateľov štátu všetkých, čo chcú mier. Pritom chcieť mier je ľudské právo!

 

Potom sa Progresívna strana dožadovala, aby všetci nezaočkovaní experimentálnymi vakcínami nemali právo na zdravotnú starostlivosť ako iní občania!

 

Najviac tu práve oni cez svoje progresívne médiá útočili na občanov, že by ich spoločnosť mala vyhnať ako fašistov, keď ich nebudú povinne poslúchať a chcieť všetko to, čo im v progresívnych médiách prikazujú! Pritom nie sú ani vláda, ani volení!

Neexistuje dôvod, aby vám niečo novinár prikazoval alebo aby ste novinárov povinne poslúchali!

 

Ja tomu nerozumiem! Cítia sa, že nám vládnu? 

 

Ja si síce tiež myslím, že nám vládnu, ale tak sa aj cítia, že nám aj majú vládnuť? 

 

Sú si už tak istí svojou mocou? Majú pocit takého vládneho bezpečia v mediokracii, že ich občania predsa musia poslúchať?

 

Odkiaľ majú to povedomie, že majú vládnuť občanom?

 

 

Celé roky týmto rozoštvávali rodiny, ukazovali svojim čitateľom, koho majú z rodín a zo spoločnosti vyhnať, skončiť s takým rodičom, súrodencom, príbuzným, priateľom, kolegom a tým istým dychom hovoria, že znakom fašizmu a fašistického slovníka je vylučovanie iných zo spoločnosti? 

 

Keď ma oni celé roky vylučovali ako fašistu zo spoločnosti, tak to nepovažovali za fašistické, ale keď ja ich kritizujem a som tým ich nepriateľ, u mňa je to „slovník fašistu“?

 

Oni môžu vylučovať koho chcú, nadávať komukoľvek do svíň a dezolátov a kto by ich kritizoval, tak má slovník fašistu?

 

 

Tá logika hovorí len jedno, že keď je vylučovanie iných zo spoločnosti a rodín znakom fašizmu, tak sú fašisti oni!

 

 

A keď na to nahovárajú svojich čitateľov, čo nie je ani povinné pre občanov, aby ich povinne čítali, tak je to podľa nich samých „fašistický slovník“!

 

Sami to oznacili ako fašizmus, že toto na každého platí, ale okrem nich! 

 

Oni to robiť možu a len v ich prípade sa to už nemá volať fašizmus!

 

 

Ale mne to stačilo, podľa ich vlastných slov o vylučovaní ľudí, sami seba označili za fašistov s fašistickým slovníkom!

 

Niečo také, že len na nich to neplatí, len na iných, nemá logiku.

 

Keď to platí na iných, platí to aj na nich!

 

 

Ak je fašizmus vyháňať z rodín homosexuálov, celkom rovnaký fašizmus je aj vyháňanie z rodín tých, čo chcú mier alebo nechcú povinné experimentálne očkovanie alebo nechcú voliť progresívnych extrémistov, ktorí nie sú liberáli. Je to stále to isté vyháňanie z rodín!

Vyháňaní, ohrozovaní a prenasledovaní sa cítia rovnako!

 

Keď s vami vlastný brat skončí s tým, že ste fašista, lebo nechcete tretiu svetovú, cítite to celkom rovnako, ako keď s vami skončí preto, že ste homosexuál!

 

Kto poštve brata proti bratovi len preto, že je homosexuál, je celkom taký istý ako tenkto poštve brata proti bratovi len preto, že chce mier alebo nechce povinné očkovanie alebo preto, že chce voliť opozičnú stranu!

 

Prenasledovaní, ponižovaní a odmietaní sa cítia rovnako!  Označiť niekoho sa fašistu len za to, že chce mier, nechce očkovanie alebo bude voliť povedzme smerákov, nie je o nič menej závažné, ako označovať ho za nejakého zvrhlíka a bezbožníka!

 

Sú to celkom rovnakí extrémisti, čo ich vyháňajú a dehonestujú a najviac, keď majú za sebou aj štátnu moc!

Súhlasím, že je to znakom toho najhoršieho, čo v ľuďoch je. Že je to oslovovanie toho najsvinskejšieho v ľuďoch, ale platí to na všetkých a pre všetkých!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Z tohto dôvodu nebudem voliť ani jedných extrémistov – náboženských dogmatikov, ani druhých.- totalitných progresívcov.

 

Pre mňa sú najviac liberáli, ktorí nikdy nevyháňali z rodín a spoločnosti ani homosexuálov, ani transvestitov, ani opozičníkov a na totaliťákov vždy nazerali len ako na hlupákov, ale ani tých nevyháňali!

 

Liberáli totiž vedia, že nič trvalé nevznikne vnucovaním, len mravčou a mnohoročnou osvetou, ktorá prebieha v ovzduší slobody a jej najsilnejšími zbraňami sú verejné odborné diskusie opozičných strán, teda len pádne argumenty!

 

Bez slobody vám nevznikne žiadna hodnota! To je alfa a omega liberálov!

 

Samozrejme, že nie tých, čo sa za liberálov len vydávajú, lebo aj slová „v mene slobody“ sa dajú využiť na novú totalitu!

 

 

Kto sa ulakomí na presadzovanie čohokoľvek násilím a umlčiavaním opozičných argumentov, nezíska nič, čo by dlhodobo pretrvalo a zákonite vyvoláva len opačný extrém, ktorý spláchne aj predtým dosiahnuté výsledky.

 

Preto totalitní progresívci škodia liberalizmu a LGBTI. V spoločnosti vyvolávajú svojim totalitným extrémizmom voči nim nevraživosť, čo by liberáli nikdy nedopustili, aby boli takto len zneužívaní na len ideológiu novej totality.

Jediní, kto skutočne chránili sexuálne menšiny, boli liberáli. Nie títo progresívni totaliťáci, ktorých nezaujíma dopad ich extrémizmu na sexuálne menšiny, len ich vlastná kariéra v novej totalite.

 

Myslím si, že dnes si to už uvedomujú mnohí príslušníci sexuálnych menšín, že ich to vystavuje ešte väčším útokom a len pre extrémistické diletanstvo progresívnych totaliťákov. 

 

 

 

 

Štandard – objektívne k Majerskému:

 

Ospravedlniť by sa mali progresívci Majerskému

 

„Pri Majerskom spustili progresívci dezinformačnú kampaň ako z ruskej príručky. Jeho „aféra“ je však poučením aj pre KDH. Ukazuje im, s akými kartami by proti nim hrali progresívci, ak by sa dostali do parlamentu.

Po tom, čo sa v nedeľu predseda KDH Milan Majerský vyjadril, že LGBT ideológia je rovnaká „pliaga“ ako korupcia, strhla sa na progresívnej časti sociálnych sietí dezinformačná kampaň dopĺňaná emočno-moralizátorským káraním. Pripomíname, že Majerský nehovoril o ľuďoch z LGBT komunity (to si jeho kritici vymysleli). Hovoril o škodlivosti ideológie, ktorú symbolizuje táto skratka.

Korunu celej tejto trápnej šou dal neslávne známy aktivista Peter Weisenbacher, ktorý na Majerského podal trestné oznámenie. Sekundovala mu Zuzana Slamená z Dúhového Slovenska, ktorá Majerského vyzvala, aby odstúpil z kandidátky.

Čo je dôvodom takejto búrky? Milan Majerský dostal v relácii Na telo otázku „či je pre Slovensko väčšia hrozba korupcia alebo LGBTI.“ Predseda KDH na to odpovedal, že „obidve sú nešťastím ktorejkoľvek krajiny, nielen Slovenska. Aj korupcia, aj LGBTI.“ Moderátor sa ho následne opýtal, ktorá z nich je väčšou hrozbou. Majerský na to odpovedal: „Sú to pliagy, ktoré jednoducho ničia krajinu. Ktorúkoľvek.“ Na to mu dal moderátor poslednú doplňujúcu otázku, ktorá znela: „LGBTI, to nazývate pliaga?“ Majerský odpovedal: „Aj korupcia, aj LGBTI môžu zlikvidovať národ ako taký.“

Predseda KDH si neskôr uvedomil, že jeho slová môžu byť vytrhnuté z kontextu, preto neskôr priamo v televíznej v relácii povedal toto:

 

https://standard.sk/429693/ospravedlnit-by-sa-mali-progresivci-majerskemu

 

 

Trestné oznámenie na Majerského je mediálny marketing

 

 

Ideologické zneužitie umenia patrí k totalite

 

„To, čoho sme pod vedením progresívneho vedenia Bratislavy svedkami na úrovni samosprávy a čoho vyvrcholením sú otvorené propagácie progresívnej ideológie, formálne jasne odkazujúce na propagáciu fašistického režimu na agitačných plagátoch počas slovenského štátu či komunistického režimu na budovateľských plagátoch z 50. rokov minulého storočia, by nám malo stačiť ako dostatočné memento, čoho by sme boli svedkami, keby sa progresívna ideológia a strany, ktoré ju na Slovensku presadzujú, dostali k moci na celoštátnej úrovni.

 

Presne také motívy, ale s komunistickou či zväzáckou zástavou, sa zobrazovali na plagátoch socialistického realizmu, zobrazujúcich budovateľov socializmu, ktorí kráčajú v ústrety svetlej budúcnosti. Komsomolcov, robotníkov, ktorí mali nakresliť vtedajšiemu Československu novú červenú budúcnosť. V podobnom agitačnom duchu sa niesli aj agitačné plagáty za slovenského štátu, čo len potvrdzovalo totalitné ašpirácie nastupujúcej komunistickej totality.

Pred pár dňami upozornil denník Štandard na zástavu, ktorá je umiestnená na priečelí budovy Vysokej školy výtvarných umení, spájajúca dúhovú vlajku s hnutím trantifa, ktoré otvorene podporuje násilie na ženách, tých, ktoré spochybňujú transkomunitu a jej ambície etablovať sa na úkor žien. A je to kontext násilia, ktorý oprávňuje hovoriť o paralele tohto hnutia s komunizmom. Ideologický vodca sovietskej obdoby komunizmu Vladimír Iľjič Lenin priamo legitimizoval teror ako prostriedok jeho šírenia. Legitimizovanie a podnecovanie násilia na ženách, ktoré sú proti novému transhnutiu a teror, ako prostriedok šírenia komunizmu, pochádzajú z rovnakej škály zla, ktorá je pre akékoľvek spoločenstvo škodlivá. Preto je zarážajúce, že sa niečo takéto vo verejnom priestore toleruje a odhaľuje to postupnú opätovnú ideologizáciu verejných inštitúcií.

V prípade Mestského divadla DPOH je to otázkou nielen na jeho vedenie, ale aj na zriaďovateľa, ktorým je magistrát mesta Bratislavy. To je však v rukách nominantov strany Progresívne Slovensko, ktorá svoje priority aj na celoštátnej úrovni stavia na dúhovej a progresívnej ideológii, kde jej plánuje prispôsobiť aj slovenské zákonodarstvo. Ideologizácia inštitúcií v kompetencii mesta tak nie je omylom, ale zdá sa zámerom, ktorý je vyústením tohto straníckeho smerovania. Potvrdzuje to aj situácia obsadzovania pozícií do Galérie mesta Bratislavy, na ktorú vo svojom článku upozornil napríklad výtvarník Vladimír Kordoš v roku 2020, kde na konkurze nepadali otázky, smerujúce k vzťahu kandidáta k umeniu či histórii, ale: „Čo si predstavujete pod kódexom feministickej inštitúcie?“, či „Predstavujete si uvoľnenú dramaturgiu takým spôsobom, že by sa v nej aj cvičila joga?“. Kompetentnosť tak očividne ťahá za kratší koniec na úkor ideológie, o čom svedčilo podľa autora článku aj zloženie výberovej komisie.

Jedným z prostriedkov novej ideologizácie umeleckých inštitúcií je uplatňovanie takzvaného kurátorského systému tvorby obsahu. Už to nie je umelec, ktorý slobodne tvorí, a kurátor, ako umelecký etnológ vyhodnocuje trendy a mapujúc tvorbu umeleckých osobností pripravuje verejnosti produkt vo forme výstav, ale je to kurátor či galéria, ktorá ideovo (či ideologicky) vymedzí svoje zameranie a témy. Umelec sa doňho buď svojou tvorbou trafí, prispôsobí, alebo, ak nie, má jednoducho smolu. O tom sa na vlastnej koži presvedčil maliar Milan Bočkay krátko po nástupe nového vedenia Galérie mesta Bratislavy. V mene boja za svetlé resp. dúhové zajtrajšky sa tak likviduje nevhodné umenie. Postup Divadla DPOH tak môžeme vnímať ako čerešničku na torte progresívnych zámerov, ktoré sa pod progresívnym vedením mesta Bratislava uskutočňujú.

To, čoho sme pod vedením progresívneho vedenia Bratislavy svedkami v malom, a čoho vyvrcholením sú otvorené propagácie progresívnej ideológie, formálne jasne odkazujúce na propagáciu fašistického režimu na agitačných plagátoch počas slovenského štátu či komunistického režimu na budovateľských plagátoch z 50. rokov minulého storočia, by nám malo stačiť ako dostatočné memento toho, čoho by sme boli svedkami, keby sa progresívna ideológia a strany, ktoré ju na Slovensku presadzujú, dostali k moci na celoštátnej úrovni. Ideologické zneužívanie umenia je jasným signálom praktík totalitných systémov, a ak to niekto nechce vidieť alebo si priznať, ostáva v omyle, ktorý stál Slovensko v jeho dejinách príliš veľa obetí a reputácie na to, aby tí, čo si to uvedomujú, neostávali ticho.“

(krátené)

https://standard.sk/430543/ideologicke-zneuzitie-umenia-patri-k-totalite

 

 

 

Tento diskutér na SME im tam stále pod každým článkom k Majerskému opakuje, už koľkáty článok o ňom majú:

 

„LGBTI ideologia je hlupost. Hrozbou pre demokraciu a slobodu je progresivna ideologia.

Mimochodom, toto je 9. komentar na SME o Majerskom a o tom co v skutocnosti vobec nepovedal.“

 

 

.

A takto mu odpovedajú, akokeby progresívci neexistovali alebo komu vadí táto totalitná strana, tomu vadia homosexuáli!

 

„Pozri, ved uved konkretny priklad zo zivota, ako ta ohrozuju napr.: homosexuali.“

 

 

 Je to taká istá násilnícka manipulácia, ako keď náboženský fanatik tvrdí, že kto ho kritizuje, tak je proti samotnému Bohu!!!

 

Vy nie ste proti Bohu, keď kritizujete nejakú náboženskú sektu!

 

S čím sa tá sekta stotožňuje len v manipulatívnej snahe, aby bola nekritizovateľná, je podružné! Kritizujete ich sektu, aké metódy používa (Zväčša aj u náboženských fanatikov totalitné, to majú s progresívcami spoločné)!

 

A to neverím, že by intelektuálna elita nechápala, čiže manipulujú občanov takto vedome! Nedá sa povedať, že preto, lebo intelektuálna elita je taká blbá, že tomuto porozumieť nemôže a preto ich zaostalosť ospravedlňuje. To by platilo pri primitívoch, nie pri intelektuálnej elite, čo by to nedokázala pochopiť. Nedá sa to ospravedlniť zaostalosťou intelektuálnej elity. To by sa dalo napríklad pri nejakých domorodcoch z Afriky, ktorí sú nevzdelaní.

 

 

 

A jubilnejny 10. komentar (clanok) o Majerskom a vyrokoch, ktore udajne povedal, hoci ich vobec nepovedal…“

 

https://komentare.sme.sk/diskusie/5241800/majerskeho-pliaga-ukazuje-na-hlbsi-problem-krestanskych-demokratov.html

 

 

„Preco ma Hanzelova zakazanu diskusiu ?“

 

Lebo kto by SME kritizoval, kritizuje homosexuálov? A to pod článkom, kde sa novinárka SME vyhráža občanom slovami:

 

Zatiaľ je to len beztrestnosť.“  Myslí tým ruských špiónov a agentov, ako nám tu nadávajú všetkým, že nás budú prenasledovať a trestne stíhať? 

Alebo tým myslia svoj hoax o tom, že ruský agent je Blaha, čo má na to aj pas? Ešte aj hoaxy tu zverejňuje mainstream!

 

 

 

A vzápätí si prečítate článok:  Prodemokratickí aktéri dokážu spoločne zabrániť šíreniu dezinformácií.“

 

A potom, čo uverejnili hoax o Blahovi, že má ruský pas, ale vraj dokážu zabrániť dezinformáciám! Vidíte to názorne na tých ich hoaxoch, že ich šíri práve mainstream!

 

 

 

.

Ešte k tým špinavým protislovenským prostitútkam

22.11.2024

Progresívni novinári sa urážajú, že to nie je pravda. To máte pravdu, že prirovnať vás k prostitútkam je urážkou všetkých prostitútiek, ktoré vždy predávali a predávajú len svoje telo! Výlučne len svoje a nie cudzie ako vy! Je to ich telo a môžu si s ním robiť čo chcú! Osobne ho predávajú a osobne tie následky znášajú! Nijako to nie [...]

„Zmyslom západných útokov na Rusko zjavne nie je záchrana Ukrajiny. Tej hrozí opak v podobe ničivej odvety“

22.11.2024

Američania a Briti bojujú proti Rusku ale používajú na to ako mäso na vojnu Ukrajincov. Na takéto vojny potrebujú „priateľov“ – vazalov ako mäso vo vojne o zdroje. Samozrejme, že nehovoríme o obyčajných Američanoch a Britoch, ale o psychopatických oligarchoch, ktorí majú ľudí len ako pešiačikov do ich vojen. K tomuto im pomáhajú len [...]

Šéfredaktorka SME dnes: „Ja som sa predstavila ako „špinavá protislovenská prostitútka“

21.11.2024

Všimnite si, že nepredstavila sa ako nacistka alebo ako dezolát, hoci jej médiá takto nálepkujú voličov iných strán už deväť rokov! https://komentare.sme.sk/c/23414562/preco-norov-zaujimaju-ficove-utoky-na-novinarov.html To som ani nevedela, že v roku 2016 Fico novinárom povedal, že niektorí z vás sú „špinavé protislovenské prostitútky“. Neviem, [...]

Pakistan bomba

Pakistan čelí vlne krvavých náboženských konfliktov, pri najnovšom výbuchu zomrelo viac ako 30 ľudí

23.11.2024 10:28, aktualizované: 10:52

Od leta si sektárske konflikty v nepokojnom okrese Kurram v provincii Chajbar Pachtunchvá vyžiadali okolo 150 mŕtvych.

Andrej Danko, Rudolf Huliak

Vylúčenie Danka z koalície? Huliak navrhuje radikálne zmeny vo vláde, chce úplný rozpad SNS

23.11.2024 10:22

Je neprípustné, aby Andrej Danko namiesto riešenia problému ohrozoval vládnu koalíciu svojím vyjadrovaním, tvrdí Huliak.

SR Košice Tomko Cirkev rozlúčka pohreb KEX

Odluka na stole? Stále viac Slovákov odmieta prispievať na cirkvi cez dane

23.11.2024 09:21

Na Slovensku rastie počet podporovateľov odluky cirkví od štátu.

Msta-S, ruská húfnica, kanón, streľba, bombardovanie, vojna na Ukrajine

Hrabko: Na dianí na Ukrajine sa nič nezmení, kým do toho nevstúpi Trump

23.11.2024 08:26

Pribúdajú politické signály, že by sa mohli začať rokovania o zastavení bojov na Ukrajine. Reálne to však bude až s Trumpom, povedal publicista.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,662
Celková čítanosť: 5783440x
Priemerná čítanosť článkov: 3480x

Autor blogu

Kategórie