Založ si blog

Prečo si OSN nevšimla, že je tam vojna už deväť rokov a nikto to neriešil?

90 % tých, čo tam zostali v tejto vražednej zóne, neuvádzala počet, čaká na Rusov. To povedala aj česká novinárka v polhodinovej reportáži z Bachmutu. Pred dvoma dňami sa odtiaľ vrátila.

Hovorila aj o takej matke, čo s tromi malými deťmi zostala čakať v Avdijivke na Rusov. Pritom povedala, ze v Avdijivke je vojnový stav už od roku 2014. Takže neviem, kto tam s kým bojoval. Včera mi tu tvrdili, že táto vojna tam trvá už deväť rokov a netrvá len rok!

 

Prečo si OSN nevšimla, že je tam vojna už deväť rokov a nikto to neriešil?

 

 

 

 

 

„Prežila som a povedala som pravdu. Teraz som pre Ukrajinu nepriateľ“: Aký bol osud „Mariupolskej madony“
.
„Mimochodom, Západ a Ukrajina použili vtedy fotku Marianny v plnom rozsahu – na obálkach všetkých médií. Ale potom, čo dievča povedalo, ako sa všetko v tých dňoch v Mariupole skutočne stalo, Ukrajina ju okamžite priviedla na svoju slávnu bázu „Mirotvorec“ – kde sú zverejnené zoznamy „nepriateľov národa“. A Západ nikde, ani malým písmom, nevymenil ich obálky s Mariannou. Predstieral, že už neexistuje. A teraz je tu, priamo predo mnou.
.
Prišli k nám po jedlo a povedali nám, že oni sami nemajú žiadne zásoby. Keď o tom hovorím, na Ukrajine píšu, že som zradca a očierňujem ich. Ale poviem vám, ako to bolo. Diskreditovali sa tým, že obsadili budovu na území nemocnice, čím porušili Ženevský dohovor o ochrane obyvateľstva počas nepriateľských akcií. Neskôr som bola v budove, kde sedeli ozbrojené sily Ukrajiny. Ich okná boli naplnené vrecami s pieskom. A v našich izbách – obyčajné sklo. Teda, len sa za nami schovávali.
.
– A predtým bola príležitosť dostať sa z Mariupolu? Keď mesto patrilo ozbrojeným silám Ukrajiny, hovorili o „humanitárnych koridoroch“.
.
Nie, neboli tam koridory! Ukrajinská armáda nikoho z mesta nepustila! Niektorí, ani neviem ako, sa cez ne prepchali. Možno za peniaze.
“Ako môžete umiestniť vojakov vedľa tehotných žien?”
.
– Začali ste hovoriť o tom, čo sa naozaj stalo, až keď ste boli v Donecku?
.
– Nie, hneď. Ešte v Mariupole, v nemocnici po pôrode, keď mesto ešte patrilo ozbrojeným silám Ukrajiny, za mnou prišli novinári z americkej Associated Press, všetko som im povedala, rovnako ako teraz Vám. Nechali však len to, čo potrebovali. A už v Donecku, keď som sprostredkovala celú pravdu, mi prišli správy z Ukrajiny – že som teraz pre nich nepriateľ.
Ale mám veľké otázky pre ukrajinské velenie – ako môžete dávať príkazy na umiestnenie v obytných budovách, nemocniciach? Áno, aj vedľa tehotných žien?
.
– Aké?
.
– S Chodorkovským. Zavesil moju fotku na svoje sociálne siete a pod ňou porovnanie Mariupolu a obliehaného Leningradu. Len ma využil na svoje účely, v ich propagande. Požiadala som ho, aby fotku odstránil, ale neurobil to.
.
Chcete od neho peniaze?
.
– Len chcem, aby vymazal moju fotku.
.
– A skúšala si osloviť západné médiá, ktoré ťa tlačili na obálky?
.
– Oslovili ma rôzni novinári, okrem ukrajinských. Dala som teda rozhovor talianskemu novinárovi Giorgiovi Biancovi. Pravda, nikdy to nevyšlo v médiách, zverejnil to na svojom kanáli YouTube, ale aj to bolo okamžite zablokované. Marianne Spring z BBC so mnou urobila veľa materiálu, aj keď so svojimi poznámkami, ale aj tak… A zvyšok západných médií, s ktorými som hovorila, nakoniec rozhovor so mnou nezverejnili. Načo by potrebovali nepríjemnú pravdu?“
.
(krátené, prečítajte si s ňou rozhovor)
.
.
.
https://www.armadnymagazin.sk/2023/03/10/prezila-som-a-povedala-som-pravdu-teraz-som-pre-ukrajinu-nepriatel-aky-bol-osud-mariupolskej-madony/?fbclid=IwAR37AZqRrFkDNRCzi9HnxQUv1VYN6Tzvfqy6_DdbaiQN_YUgoq6P9Py-PMU
.
.
.
.
.
.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu komplikuje požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Na mieste v týchto chvíľach stále prebieha zásah záchranných zložiek.

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

Počasie / Dáždnik / Dážď /

Po prietrži mračien vyhlásia v Partizánskom mimoriadnu situáciu

04.05.2024 18:48, aktualizované: 19:58

Voda zatopila viacero pivníc a ďalších priestorov. Výšku škody primátor odhadnúť nevedel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5562941x
Priemerná čítanosť článkov: 3721x

Autor blogu

Kategórie