Založ si blog

Venujte sa svojej zbierke „motýľov“

Práve som si prečítala nahnevaného lekára, že odborníkov nikto nepočúva, len šarlatánov. Nebudem to tu dávať, lebo si to môžete nájsť pod Matovičom, ktorého sledujete alebo na Zomri.

Zaujal ma však jeden jeho argument:

V Cechach nejaky mudrlant povedal, ze je proti noseniu rusok v skole. Dnes je ta skola zavreta s 48mimi pozitivnymi deckami.“

Ten lekár si zrejme myslí, že Slováci sa zhrozia, že 48 detí bolo na škole pozitívnych a zľaknú sa toho. 

Ale keby čítal Pravdu, tak by vedel, že Slováci sa spýtajú a to citujem: 

„A s tými pozitívnymi žiakmi je to ako? Už chudáci zomreli, alebo ešte stále nebodaj žijú?“

Keby zomreli, tak sa mali starať o ich zdravie a mali ich otužovať. A keby nezomreli, je to dôkaz, že pandémia je vymyslená. 

Tak je to so Slovákmi. Nezaujíma ich to. Im koronavírus v škole nevadí, lebo kto sa otužuje, nemá sa čoho báť. 

A keby ste sa báli a nebodaj nosili rúško, tak ste terorista, ktorý ich prenasleduje, hoci oni prenasledujú vás.

Prepáčte, ale z tohto mám byť na depresiu alebo na samovraždu?

Jednoznačne vidím, že skôr sú na depresiu tí, ktorí prežívajú hystériu celosvetového podvodu a zotročenia, kde znakom zotročenia je rúško.

Ja mám nakúpený materiál a zaujíma ma toto. Veľmi sa teším tomuto cyklu:

Šablóny – Základné techniky (1.diel)

 

Keby niekto zháňal mandaly, dajú sa lacnejšie zohnať na aliexprese a rôzne iné komponenty na patinovanie lacnejšie. Keď mám nakúpiť mandaly pre celú triedu, aby naraz mohli deti pracovať, tak si môžem lacnejšie kúpiť celú sadu aj 50 mandál.

Využijete to nastriekané na drevený stôl, na ľanové uteráky a utierky, drevené boxy dotvorené „servítkovou technikou“ a podnosy. Dajú sa kúpiť krásne ryžové papiere miesto servítok.

Ukážka mandál z aliexpresu a ryžových papierov, ktoré som si kúpila. Taktiež tu dávam inšpiráciu, v akom štýle si môžete tvoriť. Sú zo sashe.sk od Danao a BluberyHome. Toto je môj sen a program, do ktorého sa chcem pustiť. Košíky už pliesť viem, aj deky novou technikou, ale ešte viac ma uchvátilo teraz toto.

 

 

 

Fotky zo sashe.sk Danao a BluberyHome

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Libanon, Ursula von der Leyenová, Najib Mikati, Nikos Christodoulides

EÚ poskytne Libanonu jednu miliardu eur, Leyenová chce riešiť problémy s migráciou

02.05.2024 11:44

V Libanone tiež žije približne 210 000 palestínskych a 1,5 milióna sýrskych utečencov. To vyvoláva obavy, že regionálna nestabilita by mohla spustiť utečeneckú vlnu smerujúcu do Európy práve cez Cyprus.

Gruzínsko, protest, ruský zákon

Protesty, hádky aj bitky: Gruzínsky parlament podporil kontroverzný zákon o zahraničných agentoch

02.05.2024 11:22

Opozičný zákonodarca Beqa Liluašvili počas stredajšieho rokovania naživo vysielal z rokovacej sály parlamentu. Na videu vidno, ako poslanci kričia a fyzicky sa navzájom konfrontujú.

Milan Olekšák

Taraba odvolal riaditeľa Správy NP Slovenský kras Milana Olekšáka

02.05.2024 10:52

Podľa medializovaných informácií Olekšák odmietol prepúšťať zamestnancov. Tarabovi odkázal, aby začal šetriť znížením počtu štátnych tajomníkov.

Čína, Záplavy, Povodne, Lejaky, záchranári na člne

Počet obetí nešťastia v Číne, kde sa po silných dažďoch prepadla diaľnica, stúpol na 48

02.05.2024 10:39

Čínska štátna televízia CCTV podľa agentúry AFP uviedla, že kolaps bol "prírodnou katastrofou", ku ktorej došlo "pod vplyvom vytrvalého silného dažďa".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5560466x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie