Nezabudnuteľná diskusia Klusa s Paškom

Ani neviem, ako začať, pretože to, čo som videla a ako som to ja videla, urobilo na mňa veľký dojem. A to v politike, voči ktorej mám hrošiu kožu a nedovolím, aby sa ma vnútorne dotýkala. Verím tomu, že keď sa vnútorne búrite a cítite voči tomu odpor, čo sa deje, privolávate tým rovnaké zlé zážitky v politike a vôbec v živote. Verím tomu, že toto je tajomstvo všetkých nešťastí – vnútorný odpor, ktorý rastie v ďalších zážitkoch, ktoré budú vyvolávať ešte len väčší vnútorný odpor a toto je cesta len do väčšieho pekla na danú tému.

Urobila na mňa nezabudnuteľný dojem diskusia Klusa s Paškom a moderátorom Bielikom. Budem si ju pamätať ako ukážku neobyčajného výkonu zachovať pokoj a to vnútorný pokoj, ako to v nej dokázal Jaroslav Paška.
Ja o ňom nič neviem, lebo SNS ma nikdy nezaujímala a ako čitateľ a poslucháč alternatívnych médií, mám voči SNS len predsudky, keďže táto strana je nimi vždy len a len ostro kritizovaná. Takže celá SNS pre mňa vždy patrila len do smetného koša a že je v nej nejaký Paška, to ma najmenej nezaujímalo.

Tu (na Slovensku) obdivujete Čaputovú najmä preto, že pôsobí pokojne a zmierlivo a nekonfrontačne, čo ľudia vysoko oceňujú, keď niekto zachová pokoj a dokáže to v akejkoľvek situácii. No Čaputová ešte nečelila zastrašovaniu a výsmechu, aký v tej diskusii zažil Paška. Čaputová predstavuje to, čo sa od našej politiky z EU a od sveta očakáva a VYŽADUJE! Tu ju môžu kritizovať a zosmiešňovať len ľudia, ktorí už nemajú žiadnu moc a ktorá sa už vôbec nepreferuje. Vidieť nejakého Goliáša v arcibiskupoch alebo vo voličoch ĽSNS alebo Smeru, je skôr smiešne a sústavne sa len zhadzuje – veď to je tá „biela lúza“, ktorá stojí celej Európe a celému svetu aj inde len za opľutie od všetkých, čo sa dnes dostávajú k moci cez rôzne organizácie. Čaputová tu nie je v menšine, ale vzhľadom na vyžadovanú politiku vo väčšine preferovanej moci. Toto sa od ľudí vyžaduje, to, čím je a čo predstavuje Čaputová. Je symbolom moci, ktorá sa preferuje a vyžaduje, ktorá rozhodne nie je na smiech! A z ktorej vysmievať sa, je najväčším prečinom voči celej presadzovanej liberálnej agende aj s jej vojenskými záujmami aj voči Rusku. Čaputová ide po vetre, nie proti vetru mocenských záujmov.
Preto niet čo na nej obdivovať, ako zachováva pokoj a nekonfrontačnosť voči len nejakému miestnemu dažďu v podobe katolíckych predsudkov. Skutočná konfrontačnosť so silnejúcou mocou tu nie je nikde. Nemá ani na čom ukázať, ako by bola naozaj smelá, ako by si naozaj dovolila niečo kritizovať (okrem domáceho smetiska) a ako by zachovala pokoj a nekonfrontačnosť zoči voči skutočnému zastrašovaniu svetovou politikou. Ona je predsa dostihový kôň, na ktorého táto moc vsádza a ktorého len hladká pre jeho príkladnú poslušnosť a vernosť pretláčaným záujmom aj v zahraničných mocenských ťahoch, pre budúce vojenské konflikty a naše lokajstvo v nich.

Bielik sa niekoľkokrát pýtal v tej diskusii Pašku, že či nám to niekto vnucuje, tie zmluvy a či nie sme slobodná krajina, ktorá sa naozaj slobodne rozhoduje a môže rozhodovať, ako chce. Paška predsa nemôže odpovedať – Nie, nie sme slobodná krajina, len akási nárazníková zóna a o nás sa len rozhoduje a rozhodujú iní.
Ale divák to vie a vedel aj v tej istej diskusii aj Bielik a napriek tomu takéto frázy opakoval – Ale môžme sa o tom slobodne rozhodnúť? Potvrďte mi to!

Obidvaja, Bielik aj s Klusom predstavovali len takú moc, akú sme mali aj v socializme, keď sme si opakovali vtedajšie frázy o slobode. Obidvaja týmto divadlom predstavovali na Pašku ten nátlak „slobody“ – Veď hráme sa tu, že sa rozhodujeme slobodne a neberieme plat práve za naše lokajstvo, inak by sme tu už nesedeli a vybrali by si na tieto funkcie, moderátora a poslanca, iných. Aj Paška bol asi x krát ticho, lebo hlavne ticho musia byť všetci, keď tam chcú byť. Okamžite by si vyberali iných a bezproblémových, už volebné prieskumy a manipulácie už pred voľbami.

Klus v tej diskusii zosobňoval všetko, čo voľakedy musel mať správny komunista – oddanosť presadzovanému, absolútne flexibilný charakter a kariérizmus. Presvedčivosť, ktorú zosobňuje len oddaný lokaj presadzovaného režimu. Videli sme mnohokrát, to by nebolo nič zvláštne. Zvláštne bolo práve to, čo oceňujeme na Čaputovej, a to nekonfrontačnosť u Pašku, ktorý ani voči nátlaku od Klusa (s hrozbou mašinérie za ním) a jeho výsmechu, ani len nezvýšil hlas!

Ja blogujem už 14 rokov a som tými rokmi odolná voči nátlaku a výsmechu, už ma nerozhádže to, čo by ešte mnoho ľudí rozhádzalo, vnútorne nahnevalo, rozčúlilo. Darí sa mi zachovávať vnútorný pokoj v pohode. No pri tejto diskusii, keď som sledovala, čomu čelil Paška, lebo Klus predstavoval len jedného z nich, za celú tú stávajúcu presadzovanú moc, ja by som nedokázala zachovať taký pokoj, ako Paška. Cítila som, že ešte aj mne stúpa adrenalín, čo ja bežne pri politike nepoznám a do toho som zakaždým a opäť počula ani o chlp nezvýšený a celkom pokojný hlas Pašku s absolútne slušnou a pokornou argumentáciou. To, čomu sa hovorí tichý nesúhlas bez vnútorného odporu.  ;
S obdivom som hľadela na to, čo pri tej diskusii Paška dokázal, lebo presne to bola ukážka, čo je to voči nátlaku, voči zastrašovaniu a voči výsmechu reagovať tak, ako to obdivujeme na Čaputovej, že čo ona dokázala.

Predviedol mi to Paška. Presne to, čo ľudia obdivujú na Čaputovej. Čo som od nikoho neočakávala a s prekvapením zakaždým počula – a zas ani o chlp nezvýšil hlas.
Ja by som to nedokázala a to som už na svoj pokoj pri politike pozitívne namyslená, že tak to má byť!

Diskusia len vytvárala zdanie akejsi slobody, môcť aj s niečím nesúhlasiť, ale priamo v tej diskusii Klus za len námietky voči tej zmluve, obviňoval Pašku z vlastizradných myšlienok! Kľudne si v nej dovolil konšpirovať, že  kto by s tou zmluvou nesúhlasil, tak chodí si po inštrukcie do Kremľa alebo Ruska. A to je tá sloboda našich rozhodnutí? Veď priamo aj v tejto diskusii sú už dopredu na výstrahu všetkým, označované len pripomienky za vlastizradné myšlienky a ich nositelia za vlastizradcov. Paška de facto čelil obvineniam z vlastizrady, výsmechu moci, ktorú predstavoval Klus a zároveň otázkam na slobodu od Bielika. To ako keď sa vás ŠTBák voľakedy spýtal – A nemáte slobodu? No, povedz, že nemáš a aké je to smieš ne! Veď máš, keď si uvedomelý a ROZUMIEŠ tomu!
Keď nesúhlasíš, tak len nerozumieš! Nerozumieš, čo my ti tu rozprávame a v dobrom! Veď my aj tebe len dobre chceme a všetkým.
Kto zažil socializmus, pamätá si to. Pamätá si hlavne to, ako nám chceli a pre nás v prvom rade len dobre a to najlepšie! A hlavne, lepšie tomu rozumeli! Mali na to mandát, prečo lepšie rozumeli.

Klus mal mimiku ako Šefčovičová. Prevracal očami a kýval hlavou ako dieťa na znak nesúhlasu a pohoršeného výsmechu s akým blbcom to diskutuje!
Prečo to vlastne kritizovali u Šefčovičovej, keď ona ani politik nie je a presne to isté robil aj Klus? Ale totálna slepota, že u Klusa si to nikto nevšimne, ani aké je to v politike časté, že títo arogantní politici a aktivisti, celkom rovnako a podľa nich detinsky, takto dávajú najavo svoje opovrhnutie nad ľuďmi, ktorí s nimi nesúhlasia.
Paška sa ani raz k nemu nevyjadril pohŕdavo, ani najmenšou mimikou jeho tváre nebol človek, ktorý ho zastrašoval z vlastizrady, ním urazený.

 

Dokonca Klus v tej diskusii povedal, že politici majú formovať politické názory svojich voličov! Takže my sme si vybrali svoje volebné strany ako svojich školiteľov alebo tútorov? Nás majú vlastní volení poslanci ešte politicky vychovávať? Dospelých ľudí?
To poslanci nám majú určovať, aké názory majú mať ich voliči v politike a ku vojenským základniam? Ja som snáď žiačkou pána Klusa, lebo sa cíti učiteľom aj v politike? A navyše včetne toho, že zlých žiakov voličov bude obviňovať z vlastizrady?
My si volíme poslancov, aby napokon voličov politicky prenasledovali? A teraz to musíme strpieť až do budúcich volieb, ako a čím nás budú vychovávať?
To vážne nás poslanci nemajú zastupovať?

 

To, že on tu chcete 30 muničných skladov a prirovnáva to k ležaniu v posteli pri vlastnej manželke (Amerika je ako náš manžel a to by bolo, keby si nemohol ľahnúť k vlastnej manželke!), to sú len a len jeho súkromné názory a želania. Dovolím si podotknúť že podľa mňa choré, keď muničné sklady prirovnáva k spoločnej posteli, ako v tej diskusii.

Zapamätám si túto diskusiu ako ukážku, čo je to necítiť vnútorný odpor v situácii, keď sa vám vyhrážajú aj z vlastizrady, ako to dokázal Paška.
Prečo aj Paška nekandidoval na prezidenta, keď práve táto schopnosť je tak vysoko cenená u Čaputovej? V skutočnosti ju má ešte väčšiu práve Jaroslav Paška, ktorý to už mal kde naozaj ukázať. (celá trvá 40 min.)

Mimoriadne oceňujem, že sa ozval, pretože na rozdiel od Chmelára je poslanec. Rovnako oceňujem všetkých, kto sa ozvali alebo ešte ozvú a to bez ohľadu na ich politickú minulosť, či SNS, ĽSNS alebo ktokoľvek. Nedajte sa zastrašiť tým, že je to len populizmus. To je len palica na vás, aby ste nesmeli mať rovnaké názory ako vaši voliči, ktorých máte zastupovať.

 

 

 

Pre mňa nezabudnuteľnú diskusiu si môžte pozrieť tuto od 34 min (celá trvá 40 min.):

 

https://www.ta3.com/clanok/1150996/dalsi-diel-bitky-o-ustavny-sud-zmluva-s-usa.html

 

 

 

1. Obviňovanie z vlastizrady o našom smerovaní od 40 min., dokonca vykonávateľ Kremľa, kto si to dovolí spochybňovať.

 

2. Konšpirácia o pokynoch z Kremľa od 41 min., kto s tým má problém, musí byť vlastizradca.

 

3. Obvinenie z populizmu od 42 min., kto by s tým nesúhlasil, je populista.

 

4. „Ak si tu Američania vytvárajú akékoľvek základne alebo čokoľvek, tak je to v prvom rade pre NAŠU ochranu.“ – od 43 min.

 

5. Dokonca muničné sklady! – Takže tu nebudú?

 

6. My sme sa to dozvedeli len nedávno z rozpočtu USA. 45 min. Vybudovanie 30 muničných skladov.

 

7. Bielik – Vysvetľuje si 30 muničných skladov inak SNS a inak SaS? Budú tým iné počty? 47 min. Niekto nedomyslel verejnú mienku.

 

8. Klus zdôrazňuje, že sa tým zvýši kredibilnosť našej krajiny – muničnými skladmi. 48 min. A pýta sa, čo sa zmenilo. Žeby to, že sa to dozvedela verejnosť? A klamstvom by to mohlo byť až vtedy, keby to už bolo uzavreté!

Aby sme tu nestrašili občanov. My máme za úlohu formovať verejnú mienku. Presviedčať verejnosť argumentami.49 min.

 

9. Bielik – „A nemal by to predsa len niekto komunikovať s verejnosťou? Lebo vy ste nevylúčili, že tam tie muničné sklady sú v tej zmluve!“ 49 min. „V Česku o tom bola obrovská diskusia (o radaroch).“ A nie je u nás chyba, že sa to dozvedáme až teraz spätne?“

 

10. Klus – O tak citlivých veciach nie! My sa dohadujeme s USA. To sa nemáme najprv s občanmi, ale s USA! A či to MY prijmeme alebo neprijmeme. Až keď sa s USA dohodneme, až potom o tom môžme hovoriť verejnosti, „do akej miery je toto akceptovateľné pre verejnosť“. Takže až keď to bude dohodnuté a uzavreté. Pri Marakéšskej nemala do toho verejnosť vstupovať práve preto, že už to bolo dohodnuté a uzavreté! A potom sa pýtali – A prečo do toho zasahujete až teraz, keď je to už dohodnuté a vyrokované?

A prečo používa slovo MY, keď len niekoľko politikov? Kde majú na to naše ministerstvá mandát?

 

11. Klus – A vlastne ich tu máme už od roku 2007! Takže to bolo už dávno a muničné sklady sú len detail! 50 min.

 

12. Klus – Ale lietadla chceli! To je farizejstvo, že muničné sklady už nie!

 

13. Paška – Ich rozpočet, ich kongresu na nás sa nebude meniť!

Klus – To nie je pravda, kvôli nám si ho zmenia! Budú s nami vyjednávať!

Paška – Nie o tomto, túto časť dohody nevyjednávajú! Vyjednávajú dohodu o pôsobení vojsk na území Slovenskej republiky. Nie o prerozdelení finančných prostriedkov!

 

14. Klus detinsky kýve hlavou ako Šefčovičová. Je to zrelý postoj? 52 min.

 

15. Bielik – „Môžme si dovoliť odmietnuť takúto dohodu?“ Našu vládu neuniesli a nedávali im elektrošoky.

Lebo voľakedy tam nebol Klus. Tomu by nemuseli. 17.

 

16. Bielik – „Sme pod nátlakom? Niekto nás k niečomu núti?“ Je to tak absurdné? 53 min.

Ak nepovažujeme obviňovanie vlastizradou za nátlak!!!

 

17. Bielik – „Ale teraz nie sme pod nátlakom!“

Nie, len vlastizrady.

 

18. Paška – „Aj Biľak bol presvedčený, že robí dobre.“

Išlo to teda aj bez elektrošokov. Všetci to stále myslia dobre.

 

19. Paška – „Nemáme legitimitu to podpísať, pretože žiadna zo strán nehovorila voličom o tom, že je ochotná prijať cudzie vojská na územie Slovenskej republiky. Cudziu armádu, ktorá by si tu vybudovala buď nejakú základňu.“ 54 min.

 

20. Paška – „V rámci terminológie NATO je aj muničný sklad základňou. A ak nám to nestačí, tak máme dokument, ktorý bol zverejnený na webovej stránke americkej vlády, ktorá otvorila verejnú súťaž na vybudovanie malej základne na Slovensku. Bolo to zavesené na internet vo februári a to konanie trvá. To znamená, že poza naše informačné zdroje, ktoré máme. Na území Spojených štátov prebiehajú isté aktivity, ktoré sa dozvedáme teraz a z ktorých vidíme, že nie 105 mil. pomoc pre slovenské letiská, ale 105 mil. určených na vybudovanie muničných skladov a prebudo vanie leteckých dráh. To je realita. „55 min.

 

21. Bielik – „Vždy sme boli pod tlakom, tej, či onej mocnosti. Tak sa netreba čudovať, že veľmoci majú s nami plány. A vždy nás o nich informujú.

(Vnútorný prerod Bielika od samozrejmej slobody po – „Vždy nás o nich informujú!“) 56 min.

 

22. Bielik – „Ale naša vláda nie je pod tlakom!“

Vždy sme pod tlakom, ale naša vláda nie je pod tlakom! „Teda nie je pod tlakom zo strany Američanov.“

Američania asi nepatria k tým mocnostiam. Tu sa v ňom bije tvrdenie, že nemôžme byť neutrálni, lebo vždy sme pod tlakom, ale od Američanov nie, lebo tiež je ako moderátor pod tlakom!

 

23. Bielik – „Je pod istým tlakom povedzme od našich médií alebo našej opozície, kde sa teda hovorí o tom, že by bola škoda také peniaze neprijať.“

Tak nakoniec nie sme pod tlakom Američanov, ale našich vlastných médií, ktoré ale nie sú Američania. Čiže od Američanov nie. Naše mocnosti sú potom asi naše médiá, ktoré ale neslúžia nikomu.

 

24. Bielik – „Naša opozícia by bola za to, aby sa na Slovensku vybudovali tieto muničné sklady?“

 

25. Klus tvrdí, že to je jeho vládny program! 56 min. Oháňa sa spojenectvom a máme ich všetkých hostiť, včetne ich muničných skladov. Americká armáda je naša spojenecká armáda. Presne tak, ako bolo samozrejmé, že sovietska armáda bola naša predsa spojenecká armáda. Bolo to rovnako samozrejme už vtedy! Tvrdí, že tu budú ako NATO a vedeli sme už dopredu, že ktorýkoľvek štát z NATO tu predsa môže mať muničné sklady.

 

26. Klus – „O ktoromkoľvek pobyte a akomkoľvek pobyte rozhoduje vláda Slovenskej republiky a následne Národná rada SR, čiže toto nemôžme dohodnúť v nejakej dohode! Ktorá nie je ani uzavretá. A v konečnom dôsledku to bude VAŠA vláda, (čiže opozícia za to nebude môcť) a vaši ministri, ktorá rozhodne o tom, či áno, či nie!“

Potom sa ich spýtame, prečo nesúhlasia s niečim, čo už je dohodnuté a uzavreté. „A preto, toto ja považujem za frašku.“

 

27. Klus – „Pán Paška rozpráva nezmysly o vojenských základniach na Slovensku.“

Ale asi to nezmysly nie sú, keď jedným dychom pokračuje, že sa musíme chrániť! „A aj tým, že tu máme tie muničné sklady!“ „Američania nepotrebujú muničné sklady, aby chránili svojich občanov, ale ich potrebujú na to, aby nám pomáhali chrániť sa.“

 

28. Bielik – „Takže vám by muničné sklady na Slovensku neprekážali?“ 58 min.

 

29. Klus – „Samozrejme, že nie. Akýkoľvek muničný sklad spojeneckej armády je zároveň muničný sklad Slovenskej republiky a armády Slovenskej republiky.“

Vidíte, rovnako boli aj sovietske naše, lebo to boli naši vtedajší spojenci. Rozumelo sa tomu aj voľakedy! A kto by nerozumel, tiež bol vlastizradca.

„Takáto pomoc nám môže byť iba nápomocná.“

 

30. Paška – „To nie je muničný sklad SR. A nie je to podľa špecifikácie krajín NATO.

 

31. Bielik – „A nemali by sme si najprv povedať, kto sú naši nepriatelia? Ale ani s tým SNS nesúhlasí! Vidíte, kto to komplikuje aj s nepriateľmi?

Riziká budeme minimalizovať muničnými skladmi a vyhlásením nepriateľov. 

 

32. Klus opäť dokazuje, že muničnými skladmi by zmena nestala, lebo už sú tu aj tak dávno vojaci bez muničných skladov. Z USA 135 príslušníkov. „Tým chcem povedať, že my ich tu už dnes MÁME!“ 

„Ja sa stále pýtam, o čom to tu je?“

 

A máme tu aj Rusov, takže tiež by sa nič podľa tejto logiky nezmenilo, keby prišli ďalší aj s muničnými skladmi. 

 

„Varíte z vody niečo, čo naozaj nie je problémom.“ „Problémom je tu SNS.“ „Koho to z voličov zaujíma, zaujíma sa o hlúposti.“

 

33. Paška – „Myslím si, že rokujeme o vážnej téme.“ „Hovoríte o cvičeniach, ale my rokujeme o prítomnosti armády.To je zásadný rozdiel. A keď si pozriete zmluvy, výpovedná lehota je 10 rokov. A ešte sú tam zložité mechanizmy vypovedania tej zmluvy.“

 

34. Klus – „Bolo vám to jasne povedané… Prečo to stále vyťahujeme na svetlo sveta. 

 

35. Klus – Keď tu budeme mať vojenské základne už nebudeme prví na rane. Keď tu budeme bojiskom, už budeme mať zaručenú slobodu. „Je to náš pud sebazáchovy!“ 1,5

 

36. Klus vysvetľuje konšpiráciu: Prídu zelení mužíčkovia. Povedia, že Žitný ostrov a Dunajská Streda odteraz budú patriť nejakej inej krajine, spravia nelegálne referendum a my sa čo? Budeme na to len pozerať?

Nie, my budeme bojiskom a prvou nárazníkovou krajinou! Budeme mať osud našich muničných skladov! „To je pud sebazáchovy!“

 

37. Klus – „A všetci, ktorí toto podrývajú a muničné sklady tu nechcú, sú vlastizradci! A je mi naozaj ľúto, že sa nájdu aj takí poslanci, čo sa do toho zapájajú!“

 

Tu jasne vidíte, ako sa môžu slobodne rozhodnúť. Keď nesúhlasíš, budeš označený za vlastizradcu, ako to už teraz ukazujú v televízii všetkým. 

 

38. Paška – „Každá akcia vyvolá reakciu. A my vieme, akú reakciu vyvolá, ak si na Slovensku zriedime či už muničné sklady alebo základne. Nasledovať bude namierenie ich kapacít na naše územie. Ja neviem, či chcem eskalovať napätie a či chceme ísť do ďalšej studenej vojny. Či toto je našim cieľom!

Pokiaľ si ja pamätám, tak Slovenská republika i štáty NATO majú záujem MIEROVOU CESTOU riešiť problémy.Ten, kto ruší mierové dohody, sú Spojené štáty americké.“

 

39. Klus – „My eskalujeme napätie?“ „Naozaj si myslíte, že to sme my? Tým, že sa tu ide budovať nejaký muničný sklad NATO, USA alebo Slovenska, to je úplne jedno. My len reagujeme.“ Celkom sa stotožňuje s USA. 

„Ja som vďačný, že okolo nás sú rozumnejšie krajiny“, čo chcú základne a muničné sklady. „Pripravujú sa zodpovednejšie (na vojnu), než my!“

 

40. Paška – „Vy ste politológ, ja územný architekt. Ja poznám štruktúru tejto krajiny. Viem, že sme husto osídlená krajina a poviem vám, že muničné sklady majú Američania v Nevadskej púšti! Možu ich mať aj iné štáty, kde je pustá zem, kde nie sú osídlené oblasti. Ale pri Malackách, nehnevajte sa, za to treba zavrieť takého človeka, ktorý o tom rozhodne. Zato ho treba zavrieť, pretože keď tie muničné sklady buchnú, tak to bude katastrofa!“

„rovnako umiestňovať zariadenia takéhoto typu medzi Banskou Bystricou a Zvolenom, je podľa mňa absolútny nerozum. A keď budeme hovoriť o tých Herkulesoch, tak si predstavte ak tam budú mať letecký most, čo to bude pre tých obyvateľov tohto regiónu znamenať.“

 

41. Bielik – „Platí teda, že žiadate úplné zastavenie tejto dohody?“

 

42. Paška – „Ja som sa snažil vecne a konštruktívne. Ako veľvyslanec povedal, že keď vám niečo vadí, poďme rokovať, sme v demokratickej spoločnosti, ak vám niečo vadí, treba o tom hovoriť. Od tejto diskusie sme boli odtrhnutí. Celá diskusia prebehla poza chrbát Národnej rady. Ani poslanci Bezpečnostného výboru nevedeli o tejto zmluve, ani poslanci Zahraničného výboru o tom nevedeli nič, ani poslanci Európskeho výboru. A to sa týka aj ďalších výborov Národnej rady. 

To je podľa mňa nonsens, aby o takýchto veciach rokovalo ministerstvo zahraničných vec í bez toho, aby informovalo Narodnú radu, pretože táto zmluva, táto dohoda je medzinárodná zmluva a je nad ústavou Slovenskej republiky a nad zákonmi Slovenskej republiky.

 

43. Bielik – „Takéto dohody podpisuje, pán Klus, prezident, ak sa nemýlim. On ratifikuje medzinárodné dohody.“ (ČIŽE ČAPUTOVÁ TO BUDE PODPISOVAŤ!) „Bude pre vás podstatné, ako sa k tomu postavia zostávajúci kandidáti na prezidenta?

Mala by to byť téma aj druhého kola prezidentských volieb, aby sa k tomu mohla pani Čaputová a pán Šefčovič vyjadriť?

 

44. Klus – „Ja si to viem predstaviť. Nakoniec pán Kiska už reagoval, a reagoval veľmi negatívne, že ministerstvo obrany zastavilo túto dohodu.“ 

 

Z tej diskusie zmizla časť, kde Klus hovorí, že to by bolo, keby si nemohol ľahnúť partner k svojej partnerke. Prirovnával tým muničné sklady k spoločnej posteli s partnerkou. 

 

 

Ešte k tým špinavým protislovenským prostitútkam

22.11.2024

Progresívni novinári sa urážajú, že to nie je pravda. To máte pravdu, že prirovnať vás k prostitútkam je urážkou všetkých prostitútiek, ktoré vždy predávali a predávajú len svoje telo! Výlučne len svoje a nie cudzie ako vy! Je to ich telo a môžu si s ním robiť čo chcú! Osobne ho predávajú a osobne tie následky znášajú! Nijako to nie [...]

„Zmyslom západných útokov na Rusko zjavne nie je záchrana Ukrajiny. Tej hrozí opak v podobe ničivej odvety“

22.11.2024

Američania a Briti bojujú proti Rusku ale používajú na to ako mäso na vojnu Ukrajincov. Na takéto vojny potrebujú „priateľov“ – vazalov ako mäso vo vojne o zdroje. Samozrejme, že nehovoríme o obyčajných Američanoch a Britoch, ale o psychopatických oligarchoch, ktorí majú ľudí len ako pešiačikov do ich vojen. K tomuto im pomáhajú len [...]

Šéfredaktorka SME dnes: „Ja som sa predstavila ako „špinavá protislovenská prostitútka“

21.11.2024

Všimnite si, že nepredstavila sa ako nacistka alebo ako dezolát, hoci jej médiá takto nálepkujú voličov iných strán už deväť rokov! https://komentare.sme.sk/c/23414562/preco-norov-zaujimaju-ficove-utoky-na-novinarov.html To som ani nevedela, že v roku 2016 Fico novinárom povedal, že niektorí z vás sú „špinavé protislovenské prostitútky“. Neviem, [...]

Msta-S, ruská húfnica, kanón, streľba, bombardovanie, vojna na Ukrajine

Hrabko: Na dianí na Ukrajine sa nič nezmení, kým do toho nevstúpi Trump

23.11.2024 08:26

Pribúdajú politické signály, že by sa mohli začať rokovania o zastavení bojov na Ukrajine. Reálne to však bude až s Trumpom, povedal publicista.

Libanon, Bejrút

Izraelský úder otriasol Bejrútom, na mieste zničenej budovy sú mŕtvi a ranení

23.11.2024 08:05

Niekoľko mŕtvych a ranených si v sobotu skoro ráno vyžiadal izraelský vzdušný úder na obytný dom v centrálnej časti Bejrútu.

Roberta Metsolová

Šéfka europarlamentu Metsolová sa obáva nemeckých volieb, hovorí o populistoch: Koho zvolia sklamaní občania?

23.11.2024 07:50

Metsolová apelovala na proeurópske a proukrajinské strany v Nemecku, aby pred voľbami spojili svoje sily.

vojna na Ukrajine, Bachmut, Da Vinci, Dmytro Kocjubaljo

ONLINE: Rýchlo a zbesilo. Ruská raketa Orešnik doletela k Dnipru za 15 minút rýchlosťou 13-tisíc km/h

23.11.2024 07:15, aktualizované: 08:51

Nová ruská raketa, ktorú Rusko použilo pri útoku na Dnipro, mala šesť hlavíc, každá ešte šesť kusov submunície.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,662
Celková čítanosť: 5783264x
Priemerná čítanosť článkov: 3480x

Autor blogu

Kategórie