Založ si blog

Prečo si OSN nevšimla, že je tam vojna už deväť rokov a nikto to neriešil?

90 % tých, čo tam zostali v tejto vražednej zóne, neuvádzala počet, čaká na Rusov. To povedala aj česká novinárka v polhodinovej reportáži z Bachmutu. Pred dvoma dňami sa odtiaľ vrátila.

Hovorila aj o takej matke, čo s tromi malými deťmi zostala čakať v Avdijivke na Rusov. Pritom povedala, ze v Avdijivke je vojnový stav už od roku 2014. Takže neviem, kto tam s kým bojoval. Včera mi tu tvrdili, že táto vojna tam trvá už deväť rokov a netrvá len rok!

 

Prečo si OSN nevšimla, že je tam vojna už deväť rokov a nikto to neriešil?

 

 

 

 

 

„Prežila som a povedala som pravdu. Teraz som pre Ukrajinu nepriateľ“: Aký bol osud „Mariupolskej madony“
.
„Mimochodom, Západ a Ukrajina použili vtedy fotku Marianny v plnom rozsahu – na obálkach všetkých médií. Ale potom, čo dievča povedalo, ako sa všetko v tých dňoch v Mariupole skutočne stalo, Ukrajina ju okamžite priviedla na svoju slávnu bázu „Mirotvorec“ – kde sú zverejnené zoznamy „nepriateľov národa“. A Západ nikde, ani malým písmom, nevymenil ich obálky s Mariannou. Predstieral, že už neexistuje. A teraz je tu, priamo predo mnou.
.
Prišli k nám po jedlo a povedali nám, že oni sami nemajú žiadne zásoby. Keď o tom hovorím, na Ukrajine píšu, že som zradca a očierňujem ich. Ale poviem vám, ako to bolo. Diskreditovali sa tým, že obsadili budovu na území nemocnice, čím porušili Ženevský dohovor o ochrane obyvateľstva počas nepriateľských akcií. Neskôr som bola v budove, kde sedeli ozbrojené sily Ukrajiny. Ich okná boli naplnené vrecami s pieskom. A v našich izbách – obyčajné sklo. Teda, len sa za nami schovávali.
.
– A predtým bola príležitosť dostať sa z Mariupolu? Keď mesto patrilo ozbrojeným silám Ukrajiny, hovorili o „humanitárnych koridoroch“.
.
Nie, neboli tam koridory! Ukrajinská armáda nikoho z mesta nepustila! Niektorí, ani neviem ako, sa cez ne prepchali. Možno za peniaze.
“Ako môžete umiestniť vojakov vedľa tehotných žien?”
.
– Začali ste hovoriť o tom, čo sa naozaj stalo, až keď ste boli v Donecku?
.
– Nie, hneď. Ešte v Mariupole, v nemocnici po pôrode, keď mesto ešte patrilo ozbrojeným silám Ukrajiny, za mnou prišli novinári z americkej Associated Press, všetko som im povedala, rovnako ako teraz Vám. Nechali však len to, čo potrebovali. A už v Donecku, keď som sprostredkovala celú pravdu, mi prišli správy z Ukrajiny – že som teraz pre nich nepriateľ.
Ale mám veľké otázky pre ukrajinské velenie – ako môžete dávať príkazy na umiestnenie v obytných budovách, nemocniciach? Áno, aj vedľa tehotných žien?
.
– Aké?
.
– S Chodorkovským. Zavesil moju fotku na svoje sociálne siete a pod ňou porovnanie Mariupolu a obliehaného Leningradu. Len ma využil na svoje účely, v ich propagande. Požiadala som ho, aby fotku odstránil, ale neurobil to.
.
Chcete od neho peniaze?
.
– Len chcem, aby vymazal moju fotku.
.
– A skúšala si osloviť západné médiá, ktoré ťa tlačili na obálky?
.
– Oslovili ma rôzni novinári, okrem ukrajinských. Dala som teda rozhovor talianskemu novinárovi Giorgiovi Biancovi. Pravda, nikdy to nevyšlo v médiách, zverejnil to na svojom kanáli YouTube, ale aj to bolo okamžite zablokované. Marianne Spring z BBC so mnou urobila veľa materiálu, aj keď so svojimi poznámkami, ale aj tak… A zvyšok západných médií, s ktorými som hovorila, nakoniec rozhovor so mnou nezverejnili. Načo by potrebovali nepríjemnú pravdu?“
.
(krátené, prečítajte si s ňou rozhovor)
.
.
.
https://www.armadnymagazin.sk/2023/03/10/prezila-som-a-povedala-som-pravdu-teraz-som-pre-ukrajinu-nepriatel-aky-bol-osud-mariupolskej-madony/?fbclid=IwAR37AZqRrFkDNRCzi9HnxQUv1VYN6Tzvfqy6_DdbaiQN_YUgoq6P9Py-PMU
.
.
.
.
.
.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00, aktualizované: 08:19

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 08:13

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5547356x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie