Čo si o Pravde myslia na SME

Čitala som to už mnohokrát, ale je to zaujímavé, lebo podľa mňa je to ťažká konšpirácia, že bežní diskutéri na Pravde sú platení Ruskom.

Samotná novinárka zo SME, Kepplová, prišla s článkom „Čo máte s tou majdanizáciou?“ A diskutéri na SME vidia Pravdu takto:

 

„Chvíľu som čítala diskusie na Pravde a stále som sa nezbavila pocitu znechutenia z poznania, čo za ľudia stále fandia Ficovi.

Ten ich slovník, spôsob vedenia diskusie, argumentácia, … to je iný svet. A pritom možno viac charakterizuje Slovensko, ako diskusie na SME.
Leitmotív diskusií na Pravde výstižne opísala autorka komentára:
„Aranžovanie virtuálnej reality, že ktosi im ide po krku, to je ťah, ktorý je síce uveriteľný pre časť verejnosti ryjúcej v konšpiračnom humuse, no v normálnom informačnom prostredí takýto konštrukt musí padnúť na hubu.“ – citujú novinárku SME

 

„Podla mňa

sú tam asi diskutéri, ktorí sú nejako “honorovaní” od počtu príspevkov, niektoré “nicky” majú desiatky príspevkov za deň (kumulatívne desiatkytisíc! na jedného diskutéra), takže ich netreba brať ako vzorku názorov občanov SR. Skôr stačí počúvať ľudí na ulici, v práci, vlaku, autobuse, tam je tá vzorka názorov a to asi poznáte aká je. Jedno je ale isté, za posledné roky sa názory ľudí zradikalizovali.“

 

„Na Pravde dost funguju v diskusiach aj ruski trolli siriaci pravidelne nezmysly zo Sputniku, RT a podobne. A potom tomu este z casu na cas prida aj Boris Latta nejakym pochybnym clankom prevzatym zo Sputnik News. Povedal by som, ze „organicki“ diskuteri su tam mozno aj v mensine …“

 

Redaktori Pravdy by si už mali

povedať pravdu. A informovať o tom aj svoju šéfku.“

 

„Pozrite si prispevky pod clankom ze Gaspar bol odvolany z funkcie. 14+ stran konspiracii o Kiskovi, Sorosovi, komplote – zjavne sa podarilo zatat do ziveho ked sa trolli vyrojili v takom mnozstve a vylievaju tam tolky vitriol.

Diskusie na SME nebyvaju az o tolko lepsie, az tak by som tomu nefandil. Len vacsina trollov si neplati predplatne, pretoze chcu byt anonymni, co ich trocha obmedzuje v sireni tych ich nezmyslov.“

 

„Myslim , ze diskusne fora

platkov ako je pravda , hlavne spravy a pod. su hlavnym bojiskom profesionalnych , hlavne ruskych profesionalnych trolov. tam bezi je skutocna hybridna vojna a naozaj ju treba odkryvat , ako sa len da.
takze chodit na fora pravdy , je len pre info , co teraz frci vo svete konspiracii.“

 

 

 

Zoberte si to logicky. Podľa novinárky SME Kepplovej je aranžovanie virtuálnej reality – konšpirácie, že „niekto vám ide po krku“, ťahom, ktorý je uveriteľný pre konšpirátorov, no v normálnom prostredí je to len konšpirácia.

Ale kto tu tvrdí, že ruskí agenti nám idú po krku? A kto tu tvrdí, že skoro všetci diskutéri na Pravde sú ruskí agenti, ktorí nám tu idú po krku hybridnou vojnou?

Kto tu vyhlasuje bežných ľudí, čo si diskutujú na Pravde, že celej krajine idú práve na Pravde, Hlavných správach, všetkých iných stránkach po krku práve jediným normálnym na SME?

Všetci diskutéri po všetkých stránkach na Slovensku im idú po krku, akurát hŕstke normálnych na SME.

A rovno vysvetľuje, že je to dobrá konšpirácia, vymyslieť si, že niekto vám ide po krku. A oni nemajú takú konšpiráciu, že ruskí agenti na každom kroku a po všetkých stránkach na Slovensku im idú po krku? Akurát chudáčikom, jediným normálnym na SME. Len oni sú normálni a všetci im idú obyčajným písaním diskusií po krku ako všetko len ruskí agenti a trollovia a celý národ v hybridnej vojne proti nim. To nie je ťažká konšpirácia o tom – Všetci a všade nám idú po krku, keď píšu diskusie tiež. Kto s nami nesúhlasí, rovno musí byť v hybridnej vojne platený Ruskom alebo súmračnou. Dobrovoľne by nemohol mať iný názor, dobrovoľne by sa podobal len ako vajce vajcu!

 

Najprv si vymyslia konšpiráciu a potom ju podsunú svojim obetiam, svojich konšpirácií, že to oni konšpirujú, že niekto im ide po krku. Robia to tak aj násilníci. Násilník ohrozuje svoju obeť a to ohrozovanie podsúva jej – Ohrozuješ ma, som ohrozený! A vymyslela si si, že ja ťa ohrozujem.

 

Teda, kto komu viac „ide po krku“?

Máme tu dve skupiny (zhruba) a dá sa to logicky zhodnotiť, ktorá opačnú viac ohrozuje, čiže ktorá si to len konšpiračne vymýšľa, že je ohrozovaná a ktosi jej ide po krku.

 

Ako ohrozujú napríklad bežní diskutéri, hoci na Pravde (alebo na Hlavných správach), skupinu na SME?

Môžu im spôsobiť stratu zamestnania? Môžu ich udávať? Môžu im hroziť politickým prenasledovaním nepriateľských názorov voči štátu?

Nič z toho nemôžu, nemajú na nich nijaký dosah, nemajú nijakú moc a skupinou, ktorá ich obviňuje, ešte aj tou sú označovaní za BEZVÝZNAMNÝCH červíkov, za len nejakú lúzu, len také mravce!

 

Ale naopak to už neplatí, lebo ľudia, ktorých by sme zhruba mohli nazvať skupina SME, už reálne ohrozuje bežných ľudí s inými názormi a to vyhrážaním sa postihmi iných názorov. Konkrétne spoločenským znemožnením, stratou kariéry ak sú na vyšších pracovných miestach, stratou zamestnania, ak napríklad pracujú v školstve, trestnými oznámeniami, vyzývaním k ich udávaniu, vyzývaním k ich cenzúre, vyhlasovaním ich za nepriateľov štátu ako v normalizačných previerkach. Kto je napríklad v opačnej skupine Benčíkom, Smatanom, Havranom, Tódovou? Kto z opačnej skupiny má takú moc, aby mu patrili noviny, neziskové organizácie, mimovládky a mal v tomto prenasledovaní podporu EU?

Táto skupina je menšia, čo potvrdzuje v diskusii na Aktualitách aj Radičová, že je ich len do 15% v spoločnosti, ale majú reálne väčšiu moc na zastrašovanie alebo prenasledovanie ľudí za iné názory, vyhlasovaním všetkých iných názorov za hoaxy. To oni majú podporu EU a našich mocipánov, nie bežné mravce v podobe diskutérov po rozličných stránkach. To bežný občan sa musí báť prenasledovania za iný názor, než by sa museli báť novinári zo SME, že budú politicky prenasledovaní. Tak isto je dnes v politike bezpečné byť verným prívržencom SME, lebo vás nikto nevyhodí zo zamestnania, nikto vás neudá, môžte nerušene robiť kariéru, skôr ju spravíte, skôr sa dostanete k rôznym projektom a výnosným pracovným ponukám, skôr v tejto spoločnosti prežijete a celkom nerušene, politicky neprenasledovaní!

 

Takže máme jasné, kto ide komu viac po krku a práve preto, že TO ľudia vidia, dovolia si písať po diskusiách, či už na Pravde alebo inde, svoje nesúhlasné názory k tomuto!

A ešte ich tá skupina bude vyhlasovať, že tieto pre nich len bezvýznamné mravce jej idú v nejakej hybridnej vojne po krku ako agenti Ruska?

Tak sú bezvýznamnou lúzou alebo agenti Ruska? Ani v tom nemajú jasno, aj v tom si logicky odporujú.

 

A kto ich viac pozná? Kto ich číta stále alebo len niekedy a už o nich vyhlasuje, že sú to všetko agenti Ruska v hybridnej vojne?

Iste viac ten, kto ich pravidelne číta, kto ich pozná, kto pozná ich názory a ROZUMIE ich názorom, akú majú logiku alebo čo chcú aj keby s nimi vo všetkom nesúhlasil, keďže sme rôzni!

Iste ich nepozná niekto, kto nečíta Pravdu, ani Hlavné správy, tvrdí o sebe, že nič z toho nečíta, ale dovolí si vyhlasovať ľudí, ktorých nepozná, ani ich názory, že všetko sú to nepriatelia štátu v podobe platených agentov. Taký človek ani nemá právo niečo o nich vyhlasovať a ešte ich tým ohrozovať na bežnom živote, čo môže viesť až k strate zamestnania!

 

Ja ich poznám, ja ich čítam, ja im rozumiem, čo chcú kedy vyjadriť aj keď s nimi často aj nesúhlasím. Takže ja by som skôr mohla hodnotiť, akí sú to ľudia. Iste nie ten, kto ich nepozná a nečíta! A kto vôbec ani nerozumie ich názorom a ešte to aj verejne píše, že ani nerozumie a ani nechápe. Tak už ako ich môže hodnotiť? Niekoho, komu ani nerozumiete a ešte to aj hovoríte, že nerozumiete.

A podľa mňa sú to bežní ľudia, čoho dôkazom sú výsledky vo voľbách, že nie sú v žiadnej menšine a nie je ich žiadna len hŕstka. Za ďalšie to vôbec nie sú voliči len nejakej „súmračnej“, keďže sú to voliči všetkých strán a vôbec sa tu nenadchýňajú Ficom! A ako to vie ten, kto to ani nečíta? No, nevie! Nič nevie, ale trepe o tom len svoje dohady a konšpirácie o konšpirátoroch. Pričom pre nich sú konšpirátori všetci, čo s nimi nesúhlasia. To práve je úplné zjednodušovanie – Nesúhlasíš, tak si agent-konšpirátor. A môžeš nesúhlasiť s čímkoľvek z toho a rovno budeš v jednom vreci, hoci aj s nálepkou Fico, lebo inak o tebe nič nevieme, ani sa nezaujímame, len rovno odsudzujeme, hoci si Fica ani nevolil, ani nespomenul.

 

Čo teda ľuďom vadí?

 

1. Nemožnosť vyjadrovať iné názory, lebo sú za to prenasledovaní ako podradní alebo agenti.

2. Nesúhlas s liberálnymi stranami, čo nie je dôkazom, že obdivujú Fica, pretože nesúhlas s liberálnymi stranami bežne vyjadruje aj SME, Denník N a Aktuality, keď dennodenne kritizujú liberálne strany a ich predstaviteľov, že sú nemorálni, smiešni alebo prerážajú morálne dno. Tiež neuznávajú tieto liberálne opozičné strany, ani SaS, ani OLaNO, ani SME rodina, nič z toho!

 

A len z toho vzniká dojem, že obdivujú iné strany, keď nechcú a odmietajú voliť ich Progresívne Slovensko alebo Spolu. 

Neobdivujú ich, iné nie sú!!!

A kritika jedného neznamená obdiv alebo uznávanie na celej čiare druhého. Znamená to len, že si vyberajú podľa nich menšie zlo. A pre nich menšie zlo nie sú liberáli!

Napokon ANI LIBERÁLI neuznávajú na Slovensku našu slovenskú liberálnu opozíciu. Prečo by ju mali uznávať voliči iných strán? Veď samotní liberáli ju neuznávajú!

 

V podstate je to len nátlak, aby občania uznávali Progresívne Slovensko alebo Spolu, lebo inak žiadne liberálne noviny neodporúčajú voliť SaS, OĽanO alebo SME rodinu. Neodporúčajú voliť ŽIADNU opozičnú stranu v parlamente!!!

Je to len novinársky nátlak na voľbu nových pretláčaných strán, ktoré ľudia nechcú a majú právo nechcieť!

 

Je toto, že im idú po krku, keď ich nechcú voliť?! Ak ťa nezvolím a nechcem, tak ti idem po krku? A hybridnou vojnou proti tvojej straničke, ktorú nechce ani 15% voličov?

 

.

 

Šéfredaktorka SME dnes: „Ja som sa predstavila ako „špinavá protislovenská prostitútka“

21.11.2024

Všimnite si, že nepredstavila sa ako nacistka alebo ako dezolát, hoci jej médiá takto nálepkujú voličov iných strán už deväť rokov! https://komentare.sme.sk/c/23414562/preco-norov-zaujimaju-ficove-utoky-na-novinarov.html To som ani nevedela, že v roku 2016 Fico novinárom povedal, že niektorí z vás sú „špinavé protislovenské prostitútky“. Neviem, [...]

New York Times: „Chceli sme z Ukrajiny americký protektorát, no nechceli sme ju chrániť“

21.11.2024

Aký význam malo pre Ukrajinu robiť vazalov USA, keď ich životy obetovali vo vojne proti Rusku a šetrili svoje? Aký význam má byť mŕtvym vazalom a poslúžiť len ako potrava pre delá? NATO si nedá pokoj ani v budúcnosti, lebo USA chce bojovať o zdroje Ruska a na tie vojny potrebuje vazalských somárov, čo za to budú zomierať vo vojnách miesto [...]

My nie sme NATO ani EÚ

19.11.2024

My sme len ako maličký a nesvojprávny štátik, vazalský štát USA, len kolónia západu, ako sme predtým boli len kolónia východu. Akékoľvek rozhodnutia tu nerobia Slováci, len vydieraní vazali USA. Slováci chceli len slobodu a miesto toho nás nahnali do EÚ a NATO. Referendum o EÚ ledva prešlo aj to len pre silnú propagandu v médiách. Na NATO sa nás nikto [...]

Peter Pellegrini

Pellegrini: Sklamanie a frustrácia sú živnou pôdou pre znovuzrodenie totality

22.11.2024 15:32

Podľa slov prezidenta je skutočnou tragédiou, že v 21. storočí sú ľudia v Európe opäť svedkami vojnových hrôz.

U.S. Embassy / Americké veľvyslanectvo /

Pred ambasádou USA v Londýne vybuchol podozrivý balík. Išlo o kontrolovanú explóziu

22.11.2024 15:14

Londýnska metropolitná polícia odpálila balík vo štvrti Nine Elms na juhu britského hlavného mesta.

pôrod, novorodenec, predčasne narodené dieťa

Novorodenca, ktorý sa stratil z pôrodnice vo Viedni, našli mŕtveho v odpadkovom koši

22.11.2024 14:52

Z vraždy je podozrivá matka asi týždeň starého dievčatka.

Donald Tusk

Tusk o vojne na východe: Cítime, že sa blíži neznámo

22.11.2024 14:29, aktualizované: 16:12

Vojna podľa poľského premiéra vstupuje do rozhodujúcej fázy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,660
Celková čítanosť: 5781926x
Priemerná čítanosť článkov: 3483x

Autor blogu

Kategórie