Výchova žiakov k vlastenectvu sa podarila

Práve v tom čase, keď mala Lívia 8-9 rokov, začalo sa u nás do škôl tlačiť vlastenectvo.

MŠ SR podporuje výchovu k vlastenectvu (2009):

„Tento zákon upravuje základné princípy, ciele, formy a právne pravidlá, smerujúce na podporu výchovy k vlastenectvu, ako súčasti národného povedomia, sebavedomia a národnej identity, k vernosti a oddanosti k vlasti, k hrdosti na minulosť a prítomnosť a k vernosti a úsiliu  ochraňovať svoju vlasť.“

„Pedagógom ich spolu s ďalšími námetmi a návrhmi pre jednotlivé predmety prináša ako inšpiráciu Štátny pedagogický ústav v Návrhu zabezpečenia výučby vlastenectva, vrátane národných a kresťanských tradícií ako systému výučby.
      ŠPÚ v tejto súvislosti pripravil aj prierezovú tému Regionálna výchova a tradičná ľudová kultúra ako súčasť Štátneho vzdelávacie programu. Jej cieľom je motivovať žiakov získavať, rozvíjať a utužovať svoje postoje k takým morálnym hodnotám, ako sú vlastenectvo, národná identita či kresťanské tradície.

Tejto oblasti  je venovaná aj vedecká konferencia Vlastenectvo a tradície vo výchove a vzdelávaní, ktorá sa koná dnes pod záštitou podpredsedu vlády a ministra školstva SR Jána Mikolaja v Smoleniciach. Jej témami sú vlastenectvo ako pozitívna hodnota 21. storočia a vlastenectvo a tradície ako základňa hodnotového sveta súčasného človeka.“

 

Peter Schutz k tomu na SME – video:

„Je to samozrejme výborná vec, ale nedá sa to zvrchu nadiktovať! Buď človek je alebo nie je vlastencom. Nemá sa to nanucovať, ale elity sa majú správať tak, aby sa ľudia stali vlastencami. A keď to nevedia, potom prijímajú absurdné zákony, ktorými nútia ľudí, aby sa stali vlastencami.“

Výchova žiakov k vlastenectvu sa podarila

Dnes ich za to, čo od nich chceli – citujem:

1. národné povedomie

2. sebavedomie národnej identity

3. vernosť a oddanosť vlasti

4. hrdosť na minulosť

5. hrdosť na prítomnosť

6. vernosť vlasti

7. úsilie ochraňovať štát

8. utužovanie postojov k takým morálnym hodnotám ako vlastenectvo ako pozitívna hodnota 21.storočia

9. tradície ako základňa hodnotového sveta súčasného človeka

Dnes ich za úspešnú výchovu k takémuto vlastenectvu, podľa týchto bodov od ministerstva školstva, volajú rasistické deti alebo fašistické deti.

A keďže sa odvtedy politika zmenila a vlastenectvo je už nežiadúce, pretože je v rozpore s „multikulturalizmom“, tak dnešní propagandisti „multikulturalizmu“, ktorí predtým podľa Schutza zo SME mali byť elitou, ktorá by sa správala tak, aby sa ľudia stali vlastencami, predstavujú pravý opak toho školstvom presadzovaného vlastenectva. Pre nich je národné povedomie nebezpečným prvkom rasizmu. Sebavedomie národnej identity vysmievajú u každého ako zakomplexovanosť bezvýznamných ľudí. Hrdosť na minulosť považujú za súhlas s fašizmom v našich dejinách. Hrdosť na prítomnosť považujú za trápny prejav hraničiaci s rasizmom. Vernosť vlasti považujú za rasistické postoje voči iným krajinám.

Úsilie ochraňovať štát považujú za veľmi nebezpečné voči multikulturalizmu rozkladania národov. A utužovanie takých postojov, ako je vlastenectvo, že to je pozitívna hodnota 21.storočia, to považujú za prejav slabomyseľnosti a primitívnosti ľudí. Nadiktovali nám teraz aktuálne inú hodnotu, celkom opačnú – multikulturalizmus.

A tradície, „ako základňa hodnotového sveta súčasného človeka“, to bol historický omyl, pretože to vedie len k rasizmu a fašizmu. Je to už nielen neželané, ale vysoko nebezpečné ako extrémizmus.

Teda to, čo v roku 2009-2010 bolo aj pre Schutza zo SME samozrejme výbornou vecou, už ani pre neho nesmie byť výbornou vecou, ale veľmi nebezpečným extrémizmom.

No ako k tomu prídu tieto deti, ktoré celé roky vychovávavali podľa týchto bodov k vlastenectvu? Ako k tomu prídu, že dnes sú za to isté už nie vlastenci, ale nebezpeční extrémisti už ako maloletí? Dnes ich budeme stíhať za to, k čomu ich prikazovalo ministerstvo školstva vychovávať?

Však uvedomte si, že Lívia rástla presne v týchto rokoch, keď bola považovaná takáto a celkom iná výchova, než propagandisti novej ideológie požadujú pre novú politiku „multikulturalizmu“ dnes. Ona nemohla vedieť, že ministerstvo školstva vtedy nariaďovalo smernicami slabomyseľnú výchovu k zakomplexovanosti a rasizmu. Ona sa len nestíha a spolu s ňou tisíce občanov, meniť na nové politické požiadavky ako propagandisti „multikultúry“. Napr:

„Metodicko-pedagogické centrum „žije“ bojom proti extrémizmu

V regionálnom pracovisku MPC Nitra bola téma extrémizmu predstavená 52 účastníkom cez multikulturálnu a globálnu výchovu. O problematike prednášali Paul Kindji za Iniciatívu Kvety demokracie…

Odborný seminár bol pripravený podľa Komenského zásady názornosti, a to tak, že účastníci mohli rozmanitosť vnímať všetkými zmyslami…

…ako v praxi pomocou interaktívnej hry zaviesť multikultúrnu výchovu v triede…“

 

Havran v najnovšom článku Lívii:

„Riaditeľka tvojho gymnázia zrušila diskusiu Zabudnuté Slovensko, pretože jej písali rozhorčení rodičia, že nechcú, aby ich deti diskutovali s neoliberálnymi neomarxistami.

Takto sme teda dopadli. Vyklepaná riaditeľka, ktorá bojuje proti extrémizmu tak, že najskôr sa Andrejovi Bánovi a Michalovi Karakovi vyhovára na technické problémy, potom na komunálne voľby a nakoniec prizná, že jej to je celé nepríjemné.“

Chcem upozorniť na to, že žiadny riaditeľ a žiadna škola si nemôže dovoliť s deťmi robiť akcie s ktorými rodičia nedali súhlas. Urážať preto akékohoľvek riaditeľa, že je preto „vyklepaný“, keď rodičia nedajú súhlas, je absurdné, keď ste im dali takýto rozkaz, že musia archivovať súhlasy rodičov so školskými akciami. Ako môžme niekomu niečo prikázať a potom sa mu smiať, že to musí dodržiavať? Majú snáď dať kvôli tejto hlúposti výpovede? Alebo majú podľa vás prestať dodržiavať požiadavky školstva, že od rodičov musia evidovať súhlasy so školskými akciami?

A tiež by som sa chcela spýtať, či daná riaditeľka nebola skôr „vyklepaná“ z toho, že bude politicky prenasledovaná (no kým?), keď nebude dostatočne „multikultúrna“, keď videla, čo sa dialo len s jej žiačkou na výstrahu všetkým – aká mediálna publicita a prenasledovanie od tých novinárov, čo chcú vychovávať žiakov.

Ale na denníku SME ju už mediálne hodnotia:

„Oná s. riaditeľka nie je „vyklepaná“ – je zbabelá a, čo je hlavné, koná nedemokraticky a neslobodne. „

 

Zato, že dodržiava nariadenia školstva o písomnom súhlase rodičov s akciami školy? Čo to od nej novinári SME a novinári chcú? Čo od nej chce Havran? Aby šla proti nariadeniam v školstve, lebo inak bude zbabelá, nedemokratická, ako ju predhadzujú čitateľom alebo dokonca tiež rasistka alebo fašistka?

 

A ďalší novinár v ďalšom článku na SME rieši len žiačku:

 

„Gymnazistka Lívia nám v istom videu, ktoré na sociálnych sieťach vyvolalo vlnu vášní, vysvetlila, že plnohodnotným občanom Slovenska ťažko môže byť niekto, kto má tmavú pleť či vykazuje iné „antropologické zvláštnosti“.“

 

Toto jej ten dospelý novinár už podsúva, že sa vyjadrila, že cudzinci nemôžu byť plnohodnotnými občanmi. To, že nepovažuje tmavú pleť za typický znak slovenských mamičiek alebo dcér, to predsa neznamená, že vyhlasuje, že každý cudzinec je neplnohodnotný človek!

Rovnako potom môžte útočiť aj na ľudí, čo si dávajú do predajní vianočné stromčeky, pretože nie všetci Slováci musia oslavovať Vianoce. Kde beriete presvedčenie, že typický Slovák oslavuje Vianoce? V každej predajni by ste mali mať niečo iné, čo vtedy ešte môžu slobodní ľudia robiť! Tak nám nepodsúvajte, že oslavovať Vianoce.

Ale to by sa vám kvôli nákupom vodky, chladničiek a mobilov už nehodilo, že? A tak to už môže byť typickým znakom Slovenska aj od novembra, hoci nie všetci ich oslavujú a dva mesiace.

.

My nie sme NATO ani EÚ

19.11.2024

My sme len ako maličký a nesvojprávny štátik, vazalský štát USA, len kolónia západu, ako sme predtým boli len kolónia východu. Akékoľvek rozhodnutia tu nerobia Slováci, len vydieraní vazali USA. Slováci chceli len slobodu a miesto toho nás nahnali do EÚ a NATO. Referendum o EÚ ledva prešlo aj to len pre silnú propagandu v médiách. Na NATO sa nás nikto [...]

SME Fedor Gál: „Tá moc vedela, že končí. Oni tam mali tie svoje veľké inštitúcie a ústredné výbory a informácie agentov v zahraničí a využili príležitosť. „

19.11.2024

V aréne hoaxy a podvody šíria dezinformácie, že nežná revolúcia nebola nikým organizovaná, len čisto spontánna. To vieme už dávno, že tomuto mnohí ľudia naivne veria, lebo takto im to a hlavne mladým bolo podávané. Určite nie je v záujme propagandy o nežnej revolúcii hovoriť, že ju komunisti umožnili a že pri nej spolupracovali! Pre propagandu to [...]

Denník N: „Vojna sa skončí, keď Rusko pochopí, že nedokáže vyhrať. Buď preto, lebo je cena privysoká, alebo preto, lebo prehráva. „

18.11.2024

Čerstvé správy z totalitného hnoja na Denníku N a SME. Dnes budú zábavné ich hlúposťami. Šéfredaktor Denníka N Matúš Kostolný vykopal spisovateľku, ktorá sa mu hodí, že toto hovorí ona („expert“) a nie on: „Vojna sa skončí, keď Rusko pochopí, že nedokáže vyhrať. Buď preto, lebo je cena privysoká, alebo preto, lebo [...]

Island Reykjanes Sundhnúksgígar erupcia láva

FOTO: Vulkanický systém na juhozápade Islandu sa opäť prebudil k životu

21.11.2024 11:00

V danej lokalite ide už o siedmu erupciu od decembra minulého roka.

sarmat

Kyjev: Rusko prvý raz zasiahlo Ukrajinu medzikontinentálnou balistickou raketou. Strela môže niesť aj jadrovú hlavicu

21.11.2024 10:39, aktualizované: 11:19

Rusko už na Ukrajinu páli Ukrajinu aj medzikontinentálnymi balistickými raketami

Matúš Šutaj Eštok

Šutaj Eštok založil ďalší špeciálny vyšetrovací tím. Má sa venovať darovaniu techniky Ukrajine

21.11.2024 10:28, aktualizované: 11:28

Prešetrovať má rozhodnutia vtedajších predstaviteľov rezortu obrany a členov vlády.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,658
Celková čítanosť: 5779826x
Priemerná čítanosť článkov: 3486x

Autor blogu

Kategórie