Založ si blog

Biele husi – ako sa zrodili slniečkári a táto propaganda

Moju mamu zaujimala politika, nie mna, co som mala ine svetske problemy. Davala mi citat Domino – Toto si precitaj! – a skrtala mi v nom najlepsie clanky. Keby tak bola vedela, ako skoncili autori Domina, napriklad taky Simecka. Ako lokaj novej propagandy, este horsej, nez za socializmu. 

Nahodou som bola na SME, nic ine som nepoznala a naco, ked ma politika nezaujimala? Mala som svoj blog na celkom ine temy, ake su dnes smiesne oproti tomu, co sa dnes deje, len na odputanie pozornosti. Nestoja ani za rec. Ale tak som sa dostala k praviciarom. Nie preto, ze som taka inteligentna, ako sa oni vidia inteligentni, ze inteligentny clovek musi byt praviciar, co teraz su z nich zrazu laviciari (a Fico je pre zmenu vraj skor praviciar) a dokonca neomarxisti a hotovi slnieckarski bolsevici, co tuzia po revoluciach a miesto Lenina maju Sorosa, co to zaplati. Takze tieto farebne menave rybicky – praviciari, robili na SME toto:

Cele roky presviedcali ludi, to sa nedalo nevsimnut ani pre zeny, co sa o politiku nezaujimali, ze kto nebude volit pravicu, prezerie vsetko aj svojim vnukom. A pomahali si pri tom teoriou, ze kazdy sa ma starat sam o seba, lebo toto je kapitalisticka dzungla. Velmi dobre si pamatam, ako to na mna posobilo, lebo ma to v tej dobe neskutocne stvalo, vediac, kolko ludi sa ma zle. Takze si pamatam obraz, ktory som mala pred ocami. Pripadalo mi to ako, ze ludia idu a niektori nevladzu a mne ti praviciari hovoria, ako ma o tom po diskusiach volici praviciarov presviedcali, ze nikto nemoze na nikoho zaostavajuceho cakat, lebo uz nie sme v socializme. Nemali mat deti, ked ich nemaju z coho vychovat. To je tvoja vec, ze si mala, to je ich vec, ze mali, len podnikatelia, podnikatelia nas zachrania, lebo az potom sa bude mat stat dobre, ked sa im bude darit. Nemame na matky, chorych, chudobnych. Pamatam si ten obraz, ake sa mi to zdalo neludske, teda tento uvedomely kapitalizmus. Ale povedala som si, asi som zaostala, nechapem to a asi fakt, az ked sa budu mat podnikatelia – praviciari dobre, potom raz niekoho budu aj cakat a pomahat slabsim.

Toto je najvacsie svinstvo od praviciarov, ze si len tak vymenili tieto sprostosti za tvrdenie, ze zrazu sme zodpovedni za Africanov a to este muzov a ziadne matky! Preto ja im neverim ani zbla. Do jedneho hovorili, ze na to nemame, na vlastnych obcanov a ani nemozme mat a zrazu zo dna na den su z nich slnieckari?

Vidim to tak, ze tito prevazne mladi ludia, co boli ateisti a len praviciari s velmi sebeckou teoriou, ako sa ma starat kazdy sam o seba, sa zrazu nad sebou zahanbili, ked videli prvych utecencov. K vlastnym ludom, vo vlastnej krajine, ked boli chudobni, boli lahostajni, presne ako ludia v socializme k obetiam toho socializmu, ale aspon ta exoticka chudoba, ked sa uz ludia topili a sli aj bosi, ich uz trkla. Teda tych zmanipulovanych, co na tom nezacali rovno aj zarabat. Nemali vieru, vzdy sa na SME hadali s veriacimi a mozno si pripadali ako surovci, co skoncia v pekle, hoci tvrdili, ze pre nich mozu vsetky nabozenstva zakazat. A zrazu prilezitost ukazat, ze su ludskejsi, ze maju svedomie, vsetkym tym „Chromikom“ s ktorymi bojovali. Budeme od vas lepsi, od vas, co ste sa ohanali laskou k bliznym a neprijali ani homosexualov za rovnocennych ludi, teraz vam to MY ukazeme, co je laska! Co je to sucit! Co je to pomoc! A teraz MY vam to budeme otrepavat o hlavu, ze vy ste neludski! Toto je nasa viera, NASE SVEDOMIE! Toto sme MY a sme od vas lepsi! Takto sa podla mna zrodila tato slnieckarska propaganda u nas, ako som ju ja mohla pozorovat a chapat v tychto ludoch, ktorych som citala, ako rozmyslaju a citia. Ako preklopenie – Teraz MY budeme svedomim tohto naroda a okrem toho vam to vratime. Mali predsa za sebou tuhe boje ako ateisti, co ani v nic neveria, su promiskuitni a nemaju svedomie (rozumej z tohto obvinovani, co som mnohokrat citala). Zrazu prilezitost mat ho a mat ho na com ukazat. Pravda, asi nie celkom vedome to u nich prebehlo, ale takto. Clovek je rad, ked sa zrazu citi, aky je sucitny! Prisli prve kabaty a deky pre utecencov. Vsetci zrazu dohanali, ze nas kapitalizmus predsa nie je zvlcily, treba cakat, pomahat, dojat sa: Mna to strasne dojima, co ma nikdy nedojimalo, aj ked som to mal pred nosom, ale nebolo to take exoticke, ze cestovat a najst si svojho utecenca, co ma dojme aspon niekde v dialke, ked bezdomovci u nas si za to mozu sami a ze su medzi nimi deti, neviem. To naozaj nevedeli, lebo sa o to nikdy nezaujimali. Diskusie pod takymi clankami vzdy boli nula. 

Bola to naozaj transformacia nasej praviciarskej elity, intelektualnej. Klamali by sme o nich, keby sme hovorili, ze to robili pre nejake granty. Robili to z tuzby po vlastnom svedomi, ktore prave praviciarskym intelektualom chybalo v mantre – Vpred podnikatelia a vsetci utahovat opasky kvoli vnukom.Ved to bola nemilosrdna teoria a nutne potrebovala raz precitnutie, lebo aj praviciari, podnikatelia a ateisti su ludia, co sa chcu stotoznit s vlastnym svedomim. Fajnovo vychovani, vystudovani, objavili svet nadhernej moralky. Ze to bola mana nebeska od Sorosa, to je druha vec a rozdiel od komunistu: sloboda – rovnost – bratstvo az po gulagy. Asi kazda generacia potrebuje svoju mantru a stava sa novodobymi pesiakmi novej propagandy v novom nesmierne krasnom obale, neodolatelnom pre vlastne svedomie, ze ja som dobry clovek. Takze takto presli transformaciou od praviciarov, zvacsa ateistov, aby sa zrodili ako slnieckari s novou krasnou vierou v pomoc inym ludom. A kto nie v ich okoli, ten sa bal ozvat, ze on by taky ludsky nebol. V roku 2015 to bol Teror cnosti, ked vystupili zo svojich vajec ako ciste, snehobiele labute behajuce po celej Europe a roznasajuce zachranu najbiednejsim. To sa vam len zda, ze sa z toho vysmievam. To sa smejem len z toho, ze oproti tomu zneuzitiu, ako sa rodi propaganda, to takto kruto vyzera, ked to uz viete. Prvi komunisti boli tiez biele labute, ci vari mnohi neobetovali aj vlastne zivoty za to, comu verili? A boli zneuziti a potom opluti aj tymito. 

Zivot je neuveritelne krasny, ked si uvedomite ten kontrast, ze jedna a ta ista vec sa da opisat ako priam poslanie Jezisa a ako to bolo a to je prichut pravdy, skutocneho zivota.

.

Kto sa proti tomu ozval? Kotleba, Kollar, Sulik. Tiez smiesne – fasista, promiskuitny vekslak a ekonomicky Batman?

Tak ja som si vybrala Batmana. To je vsetko, iny dovod za tym nebol. Lebo nezabudajte, ze ja nerozumiem politike a nikdy ma nezaujimala. Mozte mi hovorit o Kryme, Syrii, nic. To ja kludne prenecham tym, co radi v politike pocitaju stromy a nevidia les. Oni, ked nemaju statistiku, tak su hotovi. Zdravy rozum ich nikdy nezaujimal a nikto by ho ani nemohol bez znalosti mat. 

Pisala som – Hlada sa strana, ktora povie nie. Potom uz len hlada sa pes, ktory ked nehryzie, aspon steka. Taketo mame strany, ze keby to boli psi v koterci, tak stekali traja a to je vsetko, inak sa s nimi mozte valat len pred televizorom, lebo ako strazni su nepouzitelni. A ostatni len zeru a mozte ich krmit, ze aj my mame psov ako ine staty. 

.

Este verim Polackovi, lebo viem, ze jemu zalezi na Slovensku a co sa deje. A ten v alternativnych mediach povedal, ze jedine, co mozu ludia robit, je pytat sa svojich poslancov, ktorych volili – A toto ste nam preco nepovedali, ze bolo v EU taketo rokovanie a podpisalo sa na nom… Preco ste to podpisali, nepodpisali… Preco ste sa proti tomu neozvali? Vysvetlite mi to, ked som vas volil. Vysvetlite nam to, ked sme vas volili! Mame na to pravo, aby ste nam to vysvetlili a odpovedali. 

Ale problem, ludia nevedia, na co by sa takto mohli pytat, ked doradu zatajuju, co podpisali alebo proti comu sa NEOZVALI! A preto to aspon alternativne media zverejnuju (konkretne zmluvy) a preto je dobre ich sledovat!

Takto sa aj Polacek pytal Sulika na nejake PRECO a Sulik mu neodpovedal. 

Odpovedal tam na Denniku N nejakemu teraz uz progresivnemu blogerovi okolo odvodoveho bonusu, lebo asi toto ludi na volbach moze viac zaujimat. A zapredanost Slovenska uz nie. Co taky Polacek! Ten je len z alternativneho media…toho clanok sa mu hodil len na Silvestra. 

Takze sme sa nedozvedeli, posluchaci a citatelia alternativnych medii, PRECO sa NEOZVALI, ked sa ozvat mali a mohli! SaS sa v tomto nemoze vyhovarat na Fica. 

Od poslancov SaS sa nic k politike nedozviem. To ma miesto nich robit Polacek a alternativne media z ktorych sa dozviete viac?

Mna nezaujima, kde sa bicyklovala Nicholsonova. Kludne pre mna moze mat aj ucnovku, keby sa clovek od nej nieco dozvedel. Taktiez ma nezaujima Cisty den, ked Slovensko straca suverenitu. Taktiez ma nezaujima Galko, lebo aj keby vykopal vsetkych koalicnikov, co to Slovensko v zahranici a v EU?

No ja ked pocuvam alternativne media, viac sa od nich dozviem a venuju sa podstatnejsim temam ako len zdlhavemu pohorsovaniu nad inymi poslancami v SRNR. 

posledna kauza v Slobodnom vysielaci skritizovana ako MAŠKARÁDA OPOZÍCIEA to prosim, nie su smeraci, ze by chceli nieco ututlavat! 

Preco by to oni chceli skritizovat? Ked Smer kritizuju tiez! Aj Danka atd. 

Ano, verim Polackovi, ze toto je len ich ruvanica o odvolavacky ministrov, ale kde sa mali ozvat, sa NEOZVALI. 

Je to kratke 20 min. vypocujte si to tuto a porovnajte si to s recnenim politikov:

https://www.youtube.com/watch?v=b7J703ATp5c

.

Ked sa nebudu takto politici namahat, aby to ludom objasnovali, co sa deje a hlavne co nerobia, tak ich tlacovky ma tak nezaujali. Sulik mal dovolenku a Polacek nemal. Dovolenku nema ani Informacna vojna ani Slobodny vysielac, ci Medzipriestor a dalsi, co informuju ludi dnom a nocou. Byt politikom evidentne nie je poslanie.

Ked odvolate Plavcana a Richtera, uz bude Slovensko suverennejsie? Lebo ak nie, je mi uplne jedno kde budu, ked my spolu s nimi v ri..

.

Nabuduce si najdem cas nie na tlacovky, ale prave na alternativne media, lebo mi usetria cas. Dozviem sa z nich viac, nez len ako ide politikov navzajom zo seba porazit. Akokeby poziciu Slovenska v EU urcovalo, cim bol trapny Plavcan a cim bol trapny Richter. No neurcuje. Urcuje to, o com nikto informovany nie je. A keby sa spytal, na to vraj nie je cas.

.

Myslim si, ze je lepsie podporovat alternativne media, aby aspon tie ludi informovali, hoci to robia kazdy den a nie politikov, lebo prave tym sa zmeni povedomie ludi, aby sa uz zacali politikov pytat na podstatnejsie otazky a nesledovali len ich divadlo, ze nieco robili.

.

Vďaka, Juraj Poláček (kedysi bol v SaS a potom cenzurovany na SME, dnes alternativne media). Vdaka aj inym blogerom, co nahradzaju v informovanosti aj politikov, nielen media: Najvýznamnejšie prehlásenie Fica nepovšimnuté novinármi (aj politikmi!)

http://radoslav.blog.pravda.sk/2017/08/16/najvyznamnejsie-prehlasenie-fica-nepovsimnute-novinarmi/

Slovensko sa vzdá aj zvyškov suverenity a štátnosti.

Celé sa to má začať v 2017 a skončiť najneskôr 2025.“

Tie biele husi (slnieckarske svedomie), su len gycovitym koloritom na oblohe.
.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:22

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5550341x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie