Založ si blog

Akých mužov si môžem vážiť

Kazdy z nas to pozna, ze denne v diskusiach stretavame ludi aj s uplne opacnymi nazormi. Nikdy mi nevadili, lebo kazdy ma plne pravo nerozmyslat ako ini a chciet aj nieco celkom opacne. Mnozstvo ludi napriklad nenavidi Havrana alebo Kisku, ale pre mna, pokial je ten clovek zjavny – co chce a preco to chce, mozem s tym nesuhlasit, mozem to kritizovat, ale aspon jeho pristup k tomu nie je necestny, ked to ludia zjavne vidia v prospech coho pracuje.

No ma si pravo clovek zelat, aby sme patrili do prvej ligy EU a tvorili s nimi jednu homogennu masu? Ma!

Taky clovek je presvedceny, ze toto nas ochrani a budeme sa mat lepsie.

Napriklad mi tu diskuter mat4 napisal do diskusie svoje teorie a priklady, preco on tak rozmysla, ako rozmysla. Mozno by tym niekoho nastval, ale mna nie, ze si to, kam smeruje a comu veri, vie zdovodnit a jasne tam smeruje. Nemusi byt predsa ako ja a chciet to, co ja.

Sam Fico povedal, ze sa maju samotni volici vyjadrit, co chcu, ci ist do toho uzsieho jadra a posluchat vo vsetkom EU alebo nie. A sam Rostas povedal, co by mnohi radi zatajili, ze to povedal, ale ta diskusia s nim je zaznamenana, ze absolutne toleruje a respektuje rozhodnutie obcanov, co chcu.

Tu sa diskutuje nad tym, kde je tych 70 %, co to chcu, ci neboli tie prieskumy sfalsovane. No asi neboli, ked tu denne narazate na ludi, ktori obhajuju strany – ako tie lepsie a schopnejsie, ktore chcu ist do takehoto jadra a do takejto politiky (zbrojarskej a migracnej) a napomahaju likvidovat a kritizovat a odradzat volicov od vsetkych stran, ktore tomu hovoria nie. Samotni volici na tom pracuju, aby sa potom cudovali, kde sa tych 70 % vzalo!

Este si mozem vazit muzov, co aspon pristup k tomu maju cestny a nelaviruju medzi tym, ze vlastne som proti, ale vlastne pomaham likvidovat strany, co su proti, ako napriklad blogeri cudzinec a tribunaludu.

Keby som ja nieco vytkla Sulikovi, tak jeho postoj k LSNS, lebo aj tato strana je proti.

Ja som uz napisala, ze vsetky strany, ktore su proti takejto politike, by mali spolu drzat a nie sa medzi sebou potapat. A vsetci su zastrasovani tym, ze budu preto fasisti a hnednu. Presne takto zastrasuju vsetci aj SaS.

Nie, nemusite byt proti. Mozte, podla mna naivne dufat, ze u Fica je to len strategia a u vsetkych sorosovcov je to len strategia, aby este homogennejsie Slovensko s EU len preplavalo s co najmensou ujmou. Mate pravo tomu takto naivne verit a dufat v to do posledneho dychu.

Ale netvarte sa, ze nie ste toho spolutvorcami, ked aktivne pomahate kritizovat a likvidovat vsetky strany, ktore tomu akoukolvek mierou hovoria nie (od vyhrad proti jadru az po uplne vystupenie). Lebo taki ludia uz nemaju ani len cestny pristup k tomu, kto sa tu o to postaral. Politici bez volicov nie!

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518797x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie