Založ si blog

Rozhovor so slniečkárkou

Stazovala som sa na to, ze slnieckari nie su ochotni odpovedat na zakladne otazky:

1. Navrhujete kvoty alebo nie? Ak ano, preco, ak nie, preco.
2. Ako bude zabezpecovane dodrziavanie zakl. ludskych prav a to, ze prijati migranti s nimi suhlasia?
3. Ako bude zabezpeceny odsun migrantov, ktori nedostanu azyl?
4. Ake davky socialnej pomoci v nudzi budu dostavat nezamestnani migranti, ked u nas je to 64 eur na osobu?
5. Ake su odpovede na problemy s urcovanim ich penzie, co uz v Cesku vyskocilo ako velky problem s neodpracovanymi rokmi?

No podarilo sa mi najst scestovanu a intelektualnu slnieckarku /ktora ich teda moze reprezentovat v nazoroch/, ktora na dve moje otazky z toho odpovedala. Tie odpovede som zvyraznila. Myslim si, ze sa da povedat, ze reprezentuje inteligentneho volica Progresivneho Slovenska, akych chce tato strana oslovit a zastresit pod nasou intelektualnou elitou. Myslim si, ze podla ich moralnych a intelektualnych narokov aj na volica, odpovedala uplne vzorovo, ako ma odpovedat vysoko moralny a inteligentny clovek, ktory by mal v spolocnosti sirit osvetu.

Domnieva sa, ze nepridu aj keby sme ich pozyvali, urcite by sa vsetci zamestnali, ak nie, tak by nemali vyssie davky nez 64 eur a neprijatych by okamzite vyhostili. A vylucuje, ze by niekde na svete pachali vyssiu kriminalitu, nez domaci, lebo inak by boli okamzite vyhosteni a po neudeleni azylu uz v takych krajinach nezostavaju, lebo nie je problem ich vyhostit. Severske krajiny povazuje za vzor, kde sa multikulturalizmus podaril a spravy o kriminalite migrantov podla nej su len hoaxy, ktore uverejnuju aj v zahranici len bulvarne noviny.

 

slnieckarka: A čo potrebujete vyriešiť v Európe?

JA: No ako realizovat multikulturalizmus. Lebo co je teraz, je nasledkom toho, ze sa to zle robilo. 

slnieckarka: Choďte sa pozrieť napr do severských krajín alebo do Kanady. Tam majú úspešných príkladov kopec!

JA: A s tym on prave nesuhlasi /moslim Hatem Berrezougha/, ved sa to kritizuje po celej Europe, ze to zlyhava.

slnieckarka: Nie, nekritizuje sa to po celej Európe. Kritizujú to NIEKTORÍ ľudia. V tom je veľky rozdiel. Ktoré severské krajiny ste navštívili!

JA: On vysvetluje, preco a co by sa malo robit, aby to nezlyhavalo.

slnieckarka: Ktoré severské krajiny ste navštívili? Nemôžete sa slepo upínať na nejakého jedného človeka. To je absolútne nebezpečné.

JA: Ked ich navstivim, tak to staci na to, aby som to vedela?

slnieckarka: Skúste si rozširovať obzory. Vzdelávať sa, poznávať ľudí iných kultúr. Bez toho, aby ste ich navštívili, nemôžete predsa vedieť, či tam niečo zlyháva alebo nie. To je absurdné.

Upínať sa na bláboly nejakého jedného človeka. Ja som bola vo Švédsku, Nórsku, Dánsku a niekoľkokrát na Islande, tak Vám môžem povedať čo-to o realite, ak Vy ju nepoznáte. Ale ako hovorím, bez toho aby ste niečo sama poznali na vlastné oči, nesúďte…

JA: Takze kto v Amerike nebol, nemoze posudit, co sa tam deje?

slnieckarka: Nemôže vedieť, či tam systém funguje alebo nie. Presne tak. Ja som tam strávila 6 mesiacov. Niečo konkrétne o USA Vás zaujíma?

JA: Takze uz viete posudit, co sa tam teraz deje?

slnieckarka: Áno, zvolili si nevypočitateľného narcistického egomaniaka. A teraz budú mať čo robiť, aby udržali USA ako demokratický štát. Ale my sme konkrétne hovorili o zlyhaní multikulturalizmu. Tak ma zaujíma, na základe čoho si myslíte, že zlyháva napr. na Islande. Nejaký konkrétny príklad prosím.

JA: Takze ten podla vas v Europe nezlyhava?

slnieckarka: Ešte raz. Na základe čoho si myslíte, že zlyháva napr na Islande? Konkrétne sa Vás pýtam, lebo Vy tvrdíte, že zlyháva.

JA: Je mnozstvo sprav ako zlyhava, vsetko su to len hoaxy?

slnieckarka: Príklad ako zlyhavá napr na Islande? Pošlite mi prosím príklad.

JA: Ja nezbieram prehlad o vsetkych statoch, ale sprav o roznych krajinach je vela.

slnieckarka: Tak si vyberte inú krajinu a pošlite mi príklad.

JA: Pytala som sa aj v tej diskusii, ci je to hoax, pohladam to.

slnieckarka: Inak fakt Vám to príde normálne preberať tvrdenia nejakých ľudí o situácii v akejkoľvek krajine bez toho, aby ste o tej krajine sama niečo vedeli?

JA: https://www.aktuality.sk/clanok/410729/rakusania-sa-stazuju-na-skupiny-migrantov/

Takze nemam verit ziadnym spravam o nejakej krajine, ked som v nej nebola?

slnieckarka: Tak toť vo Viedni som bola naozaj nedávno. A ozaj som žiadny gang nevidela. Nehovoriac o tom, že tam roky žijú niekoľkí moji kamaráti. A žiadny strach nemajú.

JA: Takze je to vymyslene?

slnieckarka: Celý článok je prevzatý z jedného britského portálu. To Vám stačí na to, aby ste niečomu uverili? Tak málo Vám stačí na to, aby Vás niekto zblbol? :((

JA: Ved sa pytam, vy viete ktore su v akych krajinach noviny?

slnieckarka: Ano

JA: A tieto noviny si vymyslaju?

slnieckarka: Napr rakúske správy nájdete tu http://diepresse.com To nie sú noviny, ale bulvár, z ktorého to citovali. Niečo ako Nový Čas. Stačí Vám pre vysvetlenie?

JA: Ale u nas sa v Novom case nevymyslaju udalosti.

slnieckarka: Navyše pod vplyvom populistov. /smiech/

JA: Takze vylucujete gangy migrantov v krajinach?

slnieckarka: Prosím Vás, ja to chápem, že dnešný svet je komplikovaný. A zo všadiaľ prúdi toľko informácií a dezinformácií. Ale apelujem na Váš zdravý rozum. Nenechajte sa oklamať xenofóbnymi populastami. Sú strašne nebezpeční.

JA: A v ktorych krajinach su tie gangy pravdive?

slnieckarka: Rôzne gangy sú aj na Slovensku. Pani zlatá, gang je proste skupinka výtržníkov. Takéto gangy sa odnepamäti vytvárajú v každom veľkomeste. Nemá to NIČ spoločné s utečencami. Je to zrozumiteľné?

JA: To znamena, ze napriklad vo Viedni ich tvoria len domaci?

slnieckarka: Odporúčam napr tento film 🙂 http://www.csfd.cz/film/8245-gangy-new-yorku/prehled/ Nie, nemusia ich tvoriť LEN domáci. V každej krajine na svete nájdete aj dobrých ľudí, aj zlých. Takže rovnako aj medzi utečencami nájdete aj zlých ľudí. Je to normálna škála spoločnosti. Tak ako na Slovensku Slováci páchajú vraždy, znásilnenia, krádeže etc., tak rovnako aj ľudia iných národností páchajú zločiny.

JA: Takze to v tej Viedni mohlo byt aj o migrantoch.

slnieckarka: Neviem čo myslíte pod pojmom migrant?

JA: Utecenec, co tam prisiel za posledne roky. A zaujimalo by ma, ci ste za otvorenie hranic.

slnieckarka: Utečenci majú osobitný status, sú monitorovaní, zväčša zavretí v utečeneckých táboroch. A ak by sa dopustili akejkoľvek zločinnej aktivity, tak sú vyhostení. Takže nie, utečenci to neboli.

JA: Keby sa utecenci niecoho dopustili, tak su hned vyhosteni?

slnieckarka: Samozrejme, že som za otvorené hranice. Milujem cestovanie a aj pre svoje deti chcem, aby mali možnosť slobodne študovať v zahraničí, či cestovať kam len budú chcieť.

JA: Myslim tak, aby aj k nam mohli prudit ako do Nemecka.

slnieckarka: K nám nikto nechce. Nemusíte sa báť. Ale áno, nemám nič proti tomu, aby u nás našli domov ľudia, ktorí utekajú pred vojnou.

JA: Ale casom budu chciet, ked ine cesty nebudu.

slnieckarka: Ako by ste sa Vy cítili, kebyže Vám zbombardujú dom a Vy so svojimi deťmi musíte utiecť preč, ale v Rakúsku Vám povedia, že Vás tam nechcú a Vy nemáte kam inam utiecť. Ako by ste sa cítili? Ako by ste zachránili svoje deti?

JA: Co myslite, kolko utecencov by sme takto mohli prijat?

slnieckarka: Ako by ste sa Vy cítili, kebyže Vám zbombardujú dom a Vy so svojimi deťmi musíte utiecť preč, ale v Rakúsku Vám povedia, že Vás tam nechcú a Vy nemáte kam inam utiecť. Ako by ste sa cítili? Ako by ste zachránili svoje deti?

JA: Urcite by som vyuzila, keby som mohla a niekde by sa o nas starali. 

slnieckarka: No vidíte. A prečo Vy sa nechcete postarať o nich?

JA: A kolko myslite, ze mozme prijat?

slnieckarka: Prečo sa nechcete o nich postarať? Ako môžete v pohode žiť s tým, že odmietať pomôcť ľuďom v núdzi? Vôbec Vás to neťaží?

JA: Ja som vzdy pomahala ludom v nudzi.

slnieckarka: A prečo teda utečencov odmietate? To sú ľudia v núdzi.

JA: Mam totiz konkretne otazky, ako by sa to malo zrealizovat.

slnieckarka: Čo ako by sa malo zrealizovať?

JA: Napriklad, ake by mali mat socialne davky, keby sa nezamestnali? Lebo z nasich by neprezili.

slnieckarka: Prečo by sa nemali zamestnať?

JA: Aj nasi ludia sa niekedy nezamestnaju, teda neda sa to vylucit.

slnieckarka: Automobilky už teraz zháňajú ľudí na Ukrajine a Balkáne, lebo Slováci sa im nehlásia. Myslím si, že prácu by si našli.

JA: Ale s tym sa musi pocitat tiez a ake by vtedy mali davky?

slnieckarka: Samozrejme nie všetci, ale normálne v škále nezamestnanosti slovenskej. Také ako Slováci.

JA: Cize take iste?

slnieckarka: Pomoc v hmotnej núdzi.

JA: Ta je len 64 eur na osobu.

slnieckarka: Samozrejme, však zákon platí pre všetkých rovnako. A prečo Vás zaujíma koľko by dostali peňazí?

JA: Myslite si, ze by to EU tolerovala, aby zostali na takej davke?

slnieckarka: EÚ s tým nemá nič spoločné.

JA: Lebo je to prakticka otazka. EU by to urcite zaujimalo, ci u nas neziju v biede a z toho sa neda vyzit.

slnieckarka: Zaujímavé, že Vás zrovna zaujíma koľko by dostali peňazí. Bojíte sa, že by mali viac ako Vy?

JA: A vy ste nad tym nerozmyslali, z coho by zili?

slnieckarka: Asi tak ako nerozmýšľam nad tým z čoho žije môj sused. To predsa nie je moja vec.

JA: Ale to je celkom prakticka otazka.

slnieckarka: Nemá to so mnou nič spoločné. Mne je jedno koľko budú mať peňazí. Hlavne nech sú v bezpečí. Bojíte sa, že budú mať viac ako Vy?

JA: Lenze to by museli mat viac, aby mohli prezit. Ja som zamestnana, mna sa to netyka osobne. Musel by vzniknut podvojny socialny system.

slnieckarka: Nie

JA: Nemohli by mat rovnake davky.

slnieckarka: To je proti princípim rovnosti. Je to diskriminácia a to nie je povolené. Prečo tak strašne chcete počuť, že by dostávali viac ako Slováci? Je to blbosť. Systém je len jeden.

JA: Takze ste presvedcena, ze museli by mat rovnake. Vylucujete, ze by EU nariadila pre migrantov ine davky v nudzi. 

slnieckarka: My sa nerozprávame o migrantoch. Ľudia, kt utekajú pred vojnou majú status UTEČENCOV.

JA: To tiez by ich museli triedit na utecencov a ekonomickych migrantov. 

slnieckarka: Keby ste poznali azylový zákon, tak viete, že ekokomický migrant nemá nárok na azyl.

JA: Ale nevedia ich mnohych vyhostit.

slnieckarka: Odkiaľ máte túto informáciu?

JA: Vy si myslite, ze vsetkych, ktori su len ekonomicki, vedia vyhostit?

slnieckarka: Dajte mi zdroj Vašich informácií. A sorry, zajtra musím do práce. Nemám už viac času na Vás.

JA: Vsak nevedia ani radikalnych. 

slnieckarka: Zdroj?

JA: Ok, dakujem za rozhovor, mozem sa spytat na dalsie otazky nabuduce?

slnieckarka: Áno

JA: Nikdy nemam moznost sa takto o tom porozpravat s niekym, kto je za. Myslim do dosledkov, aku ma o tom predstavu.

slnieckarka: Ja som rada, že sa zaujímate a chcete poznať iný názor. Ja mám dosť pocestovaný svet, takže viem vychádzať aj z vlastných skúsenosti. A osobne si myslím, že najlepším príkladom je Kanada a jej premiér Trudeau. Skúste ho sledovať.

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

„. . . a ty zhmotnený sen mnohých gayov skončíš na úrade práce skôr, ako kohút zakikiríka v jedno ráno. „

14.04.2024

Už aj minister vnútra si všimol a vypočul zhodnotenie našich progresívnych novinárov od liberálov z Česka, o čom som písala predchádzajúci článok, že by si podľa nich mali radšej vybrať inú prácu, keď to robia len takto zaostalo primitívne: Nie, voľby nerozhodli ľudia, ktorí nenávidia demokraciu, odkazuje minister novinárom „Minister vnútra Matúš [...]

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07, aktualizované: 19:04

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

Zoran Milanovič

Chcel byť hráč i rozhodca. Záhrebský Trump ešte nepovedal posledné slovo

18.04.2024 17:31

Bolo to, akoby sa Zuzana Čaputová z pozície hlavy štátu uchádzala o premiérsky post. A hoci chorvátsky prezident Zoran Milanovič so svojimi sociálnymi demokratmi parlamentné voľby nevyhral, v procese formovania budúcej vlády zostáva stále v hre.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,490
Celková čítanosť: 5539238x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie